Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    nu kad ne. O kokius svertus siuo atveju turi Kauno miestas?
    Berods buvo diskutuota ir šioje temoje - Kauno miestas gali susitvarkyti tinklą (trūkstami tiltai) ir Kauno gyventojams neberūpės (ar gerokai mažiau rūpės) magistralinio kelio pralaidumo problemos. Dabar gi panašu, kad labai rūpi, nes magistralinis kelias naudojamas kaip miesto gatvė.

    Kitą vertus - jei meras kalbės būtent apie tokį sprendimo būdą, t.y. prašys pagalbos spręsti vidines Kauno transporto problemas taip sprendžiant ir magistralinio kelio apkrovimą, tuomet mano "kritika" yra pernelyg ankstyva.

    Comment


      Užteko vieno vizito ir ledai pajudėjo.

      Panašu, kad kauniečiai gali pradėti džiaugtis – trečiadienį prie bendro stalo sėdę Kauno vadovai ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovai pagaliau priėmė sprendimus, kurie leis pradėti magistralės A1 ties Kaunu rekonstrukciją. Paaiškėjo ir konkrečios datos, kada prasidės darbai – jų atlikimo konkursai bus skelbiami ne vėliau kaip rugpjūčio pradžioje, o realūs darbai startuos kitų metų pradžioje, kai tik leis oro sąlygos.

      Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/l....d?id=74665106
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Užteko vieno vizito ir ledai pajudėjo.
        Taip ir nesupratau kurioje vietoje bus antras Megos viadukas (ten nelabai daug vietos).

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Užteko vieno vizito ir ledai pajudėjo.
          čia ne ledai pajudėjo, o LAKD komunikacijos skyrius pražiopsojo progą pasigirti ir tuo pasinaudojo Kauno savivaldybė.

          Kitą vertus, kadangi Delfi rėmėsi Kauno savivaldybės informacija, reiktų palaukti LAKD patvirtinimo

          Comment


            Tikiuosi rekonstrukcijos metu nesugalvos dar kokį tiltą ar tranzitinė gatvę uždaryti remontui, nes bandau įsivaizduoti kaip ten judės eismas statybų metu
            As much power as necessary, as much freedom as possible

            Comment


              A1 kelio rekonstrukcijos planai

              http://www.kelprojektas.lt/sites/def...BREZINYS_1.pdf
              http://www.kelprojektas.lt/sites/def...BREZINYS_2.pdf
              Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

              Comment


                Tiltus platins iki keturių juostų - tai čia statys šalia naujus ar griaus senus ? Tuos pačiuose sutalpinti po 4 juostas, matyt kad nesigaus ?

                Comment


                  Tai, kiek suprantu, šie planai bus smarkiai koreguojami.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Tai, kiek suprantu, šie planai bus smarkiai koreguojami.
                    Spėčiau, bus koreguojama tik ruože ties Mega: atsisakyta esamos Megos sankryžos pilnos rekonstrukcijos. Tiesiog nuspręsta šalia statyti naują tiltą, o ne brangiai užsiimti esamo tilto griovimo/atstatimo darbais.

                    Comment


                      Ačiū už brėžinius.

                      Gaila, kad ne naujos lygiagrečios gatvės tiesiamos, toliau palaikoma "iš kiemo į autostradą".

                      Comment


                        Nors automagistralės šalia Kauno projektas rengiamas jau nuo 2011 metų, tačiau įgyvendinimas vis atidėliojamas. Automobilių spūstys tapo nemalonia kasdienybe ryte ir po darbo pro Kauną važiuojantiems vairuotojams.

                        Šių metų gegužę Lietuvos kelių direkcijai paskelbus apie rugpjūčio mėnesį įvyksiančius pirkimus automagistralės rekonstrukcijai, kauniečiai lengviau atsiduso. Tačiau atrodo trumpam. Per paskutinius 6 metus automobilių srautai neatpažįstamai pasikeitė, todėl nebūtinai senasis projektas yra optimaliausias dabartinėmis sąlygomis.

                        "Kauno problema greitkelyje yra, kad didesnė dalis greitkelio šiuo metu dėl Kauno plėtros į kitą kelio pusę iš esmės yra naudojama kaip Kauno vidinė gatvė, o ne kaip greitkelis. Pravažiuojančio transporto yra mažiau negu 50 % tuo ruožu. Todėl buvo sutarta ir su Kauno miestu yra sutarta, kad iki rugpjūčio mėnesio bus daroma srautų analizė siekiant nustatyti, kur vis dėlto yra tikroji problema" - birželio pabaigoje Seimo posėdyje kalbėjo Susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

                        "Šiuo atveju yra tik tiriamoji stadija – nustatyti, koks projektas turėtų būti daromas, ir tada pasižiūrėti, kiek vis dėlto tam būtų lėšų, nes gali būti taip, kad, statydami tiltą Kaune, mes galėtume dvigubai sutaupyti lėšų, užuot plėtę automagistralę" - teigė ministras.

                        Tokie ministro planai suneramino Kauno Seimo narius, todėl buvo nuspręsta situaciją aptarti su Lietuvos kelių direkcijos vadovu Egidijumi Skrodeniu. "Tyrimus esame atlikę, dabar kompiuterinių programų pagalba duomenis apdorojame. Rugpjūčio mėnesį planuojame priimti galutinius sprendimus dėl šio automagistralės ruožo. Todėl pirkimus projektui įgyvendinti planuojame skelbti spalio - lapkričio mėnesiais" - teigė E.Skrodenis.

                        Daugiausiai diskusijų kelianti projekto dalis yra susijusi su tiltu per Nerį. Senajame projekte numatyta seną tiltą griauti, statant naują 8 juostų. Nugriovus turėtų būti statomas laikinasis tiltas, tačiau Lietuvos kelių direkcija svarsto apie galimybę mieste Baltų prospekto tąsoje statyti dar vieną tiltą. Statybų laikotarpiu šis tiltas galėtų tarnauti kaip apylanka, o vėliau liktų miestiečių reikmėms.

                        "Tokie projekto pokyčiai būtų susiję su nauju žemės paėmimu, dokumentų ir planų rengimu. Įgyvendinimas galėtų nusikelti neapibrėžtam laikotarpiui į ateitį. Todėl bet kokie pakeitimai turėtų būti daromi labai atsakingai" - susitikime kalbėjo Seimo Kauno krašto bičiulių grupės pirmininkė Gintarė Skaistė.

                        "Manome, kad atskiras projekto dalis būtų galima vystyti paraleliai vienu metu. Bet kokiu atveju, darbus planuojame pradėti 2018 metais. Esame tam nusimatę lėšų: 10 mln. eurų iš Valstybės biudžeto, 30 mln. eurų iš ES paramos lėšų. Matome tai kaip prioritetą numeris 2, pirmoje vietoje Via Baltica vystymas"- situaciją apibendrino Lietuvos kelių direkcijos vadovas E.Skrodenis.
                        http://gintareskaiste.blogspot.com/2...ies-kaunu.html
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          pats protingiausias sprendimas:

                          Nugriovus turėtų būti statomas laikinasis tiltas, tačiau Lietuvos kelių direkcija svarsto apie galimybę mieste Baltų prospekto tąsoje statyti dar vieną tiltą. Statybų laikotarpiu šis tiltas galėtų tarnauti kaip apylanka, o vėliau liktų miestiečių reikmėms.

                          Comment


                            Gaila, kad upload tik tokiu būdu prideda nuotraukas. Bet jei bus nepatogu - kitaip įkelsiu

                            Keletas vaizdų virš Kauno - šiaurinis aplinkelis, tiek vaizdas link jo, kur galvojama (?) dar vieną tiltą įkabint

                            Comment


                              va cia

                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              Gaila, kad nepastate prie 20 metu projektuoto tilto. Butu daug problemu nuemes nuo A1

                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              Gaila, kad nepastate prie 20 metu projektuoto tilto. Butu daug problemu nuemes nuo A1

                              Comment


                                Pagal bendrąjį miesto planą tiltas Baltų pr. tąsoje jungiamas su žeimenos gatve

                                Comment


                                  teisingai, ne ten nupiesiau

                                  Comment


                                    Kaunas sunerimęs – kelininkų planas keičiasi
                                    Pagrindinės šalies magistralės A1 rekonstrukcijos planai ties Kaunu vėl keičiami. Gegužę paskelbta, kad rugpjūčio pradžioje bus paskelbti konkursai grandioziniams darbams atlikti, tačiau, kaip vaizdžiai teigia Kauno savivaldybės vadovai, Susisiekimo ministerija „pradėjo arklius varyti į priešingą pusę“. Kelių direkcijos atstovai ramina, kad jau netrukus bus paskelbti didelio tyrimo rezultatai. Po jų paaiškės, koks likimas laukia Islandijos plento – taip vadinama greitkelio atkarpa ties Kaunu.
                                    http://www.delfi.lt/auto/patarimai/k....d?id=75443313
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      įdomu įdomu, ką jie čia vasaros mėnesiais priskaičiuos, kai mašinų dvigubai trigubai mažiau juda, va rugsėjį tegu pafilmuoja

                                      Comment


                                        Tai kad apie skaičiavimus šnekama būtuoju laiku. Reiškia, jie jau įvyko

                                        Comment


                                          Jiem aktualiausia ir yra vasara, kai vilniaus ponai vaziuoja i Palanga

                                          Comment

                                          Working...
                                          X