Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abatareika Rodyti pranešimą
    GALBUT imanoma nauja tilta sujungt su senu ir taip islauzt dar ir 5-ta juosta.
    Man tai cia super ideja, butu zymiau pigiau ir issprestu problema. Faktiskai atsiskirtu tranzitinis srautas ir miesto srautas, kuriam daznai reikia tik pervaziuoti tilta ir nusukti.
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      Parašė artexs Rodyti pranešimą
      Gali būti, kad seni tiltai jau pakankamai susidėvėję ir jiems reikia kapitalinio remonto, tai tokiu atveju perstatyti į naujus gal labiau apsimoka.
      Kaip tiltas tai jis naujas ir ji griaut tai butu pinigu svaistymas. Ir kapitalinis jam darytas ne taip seniai. Kad ten sija neatlaike, ir krastas 20 cm buvo nuslinkes, nera priezastis ji laikyti atidirbusiu. Tokie tiltai turi bent 100 metu stoveti.
      As much power as necessary, as much freedom as possible

      Comment


        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
        Kaip tiltas tai jis naujas ir ji griaut tai butu pinigu svaistymas. Ir kapitalinis jam darytas ne taip seniai. Kad ten sija neatlaike, ir krastas 20 cm buvo nuslinkes, nera priezastis ji laikyti atidirbusiu. Tokie tiltai turi bent 100 metu stoveti.
        Čia šiek tiek nukrypsiu, bet kad tiltai ir viadukai pas mus būtų ilgaamžiai, turėtų būt uždrausta naudoti druską. O dabar taupom naudodami druską, bet prarandam daugiau - sutrumpindami statinių resursą.

        Comment


          Gaila, kad nepastate prie 20 metu projektuoto tilto. Butu daug problemu nuemes nuo A1

          Comment


            Parašė liutass Rodyti pranešimą
            Gaila, kad nepastate prie 20 metu projektuoto tilto. Butu daug problemu nuemes nuo A1

            Atvaizdas
            Neteko girdėt apie šitą, nors pagal gatvių galus atrodo logiškai.
            Kiek suprantu, šis vis dar planuojamas:

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              Gaila, kad nepastate prie 20 metu projektuoto tilto. Butu daug problemu nuemes nuo A1
              Tai dar ne vėlu pastatyt. Vilniuje tik viena Neris, o kas ~5 metai po naują tiltą pastato. Bet čia aišku biudžetų reikalai, miestas pinigų neturės, LAKD miesto tiltams nelabai skirti gali (nors šiuo atveju kaip tik ir spręstų A1 problemą) ir t.t.
              As much power as necessary, as much freedom as possible

              Comment


                Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                Tai dar ne vėlu pastatyt. Vilniuje tik viena Neris, o kas ~5 metai po naują tiltą pastato.
                Čia kurioj paralelinėj visatoj taip?
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                  Čia kurioj paralelinėj visatoj taip?
                  Paskutinis statytas Mindaugo prieš 14 metų, bet iki tol daug dešimtmečių tikrai galima sakyti, kad kas 5 metai po tiltą buvo pastatoma.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Paskutinis statytas Mindaugo prieš 14 metų, bet iki tol daug dešimtmečių tikrai galima sakyti, kad kas 5 metai po tiltą buvo pastatoma.
                    Mindaugo tiltas yra paskutinis "nuo nulio", bet šiaip paskutinis yra Lazdynų tilto "prielipas". Bet viskas tuo ir užsibaigia, nes mistinis Kernavės tiltas iš viso neaišku ar bus kadanors pastatytas, su Ožkinių tiltu irgi visai neaišku. Bet čia jau krypstam nuo temos.
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Parašė spirit Rodyti pranešimą
                      Mindaugo tiltas yra paskutinis "nuo nulio", bet šiaip paskutinis yra Lazdynų tilto "prielipas". Bet viskas tuo ir užsibaigia, nes mistinis Kernavės tiltas iš viso neaišku ar bus kadanors pastatytas, su Ožkinių tiltu irgi visai neaišku. Bet čia jau krypstam nuo temos.
                      Taip, šitą dar pamiršau, tad paėmus paskutinius 50 metų ir paskaičiavus, kiek tiltų pastatyta, vidurkis ir gaunasi apie 5 metus. Daugiau nebelabai yra poreikio, nebent pėsčiųjų ties karoliniškėmis ar utopinis Kernavės. Kijeve 3 mln. gyventojų ir užtenka 5 auto tiltų.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.11, 00:42.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Daugiau nebelabai yra poreikio,
                        Poreikis yra kaip statistika, pirmasis kaip žiūrėsi (į kieno kišenę), antrasis kaip skaičiuosi.... Paskutiniu metu eina kalba apie tiltą ties naujuoju Libeskindo kūriniu (būtų J.Tumo Vaižganto tęsinys), man nepanašu į nerimtus ketinimus. Taigi, statysim, tik nebūtinai ten kur reikia ir ko reikia....
                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                        Comment


                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                          Poreikis yra kaip statistika, pirmasis kaip žiūrėsi (į kieno kišenę), antrasis kaip skaičiuosi.... Paskutiniu metu eina kalba apie tiltą ties naujuoju Libeskindo kūriniu (būtų J.Tumo Vaižganto tęsinys), man nepanašu į nerimtus ketinimus. Taigi, statysim, tik nebūtinai ten kur reikia ir ko reikia....
                          tiltas ties Vingio parku buvo planuotas su Velgos teritorijos vystymu.

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            Gaila, kad nepastate prie 20 metu projektuoto tilto. Butu daug problemu nuemes nuo A1

                            Atvaizdas
                            labai logiškas sprendimas, ir gatvės abiejose pusėse pralaidumu tinkamos.
                            *censored*

                            Comment


                              Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                              labai logiškas sprendimas, ir gatvės abiejose pusėse pralaidumu tinkamos.
                              nes buvo projektiskai pagrystas ir pinigai numatyti.

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                nes buvo projektiskai pagrystas ir pinigai numatyti.
                                Ar pinigai buvo numatyti ir žemės/pastatų išpirkimui? Abiejuose krantuose viskas užstatyta. Spėju dar pigiau gautųsi pastatyti po tiltą iš abiejų pusių A1 tiltams.
                                Flickr

                                Comment


                                  Tada, kai projektavo, ten nebuvo jokiu sklypu O ir dabar toltas beveik "kiaurai" per upe pereitu neuzkliudes jokiu labai sklypu

                                  Comment


                                    Jau lyg kitamet zada judint siaurini aplinkeli. Kiek man zinoma iki 2018m turejo baigt zemes ispirkima, tai reik tiketis kad lyg su sia data ir prasides darbai.
                                    Istrauka is straipsnio:

                                    Kauno kitąmet laukia didieji pokyčiai
                                    Ne vienerius metus problematiškiausia magistralės A1 vieta yra ties Kaunu. Vėlgi, didieji darbai čia vyks kitąmet. „Kitais metais pradėsime įgyvendinti didįjį projektą, kur būtų šešios eismo juostos ir nauji viadukai. Pagal projektą numatyta, kad pagal tokius srautus, kokie yra dabar, tiltai turėtų būti po 4 eismo juostas. Šiuo metu jau rengiamas projektas“, – teigė E. Skrodenis. Šią savaitę magistralės atkarpą ties Kaunu apžiūrėjo specialistai. Jie paruoš planą, kaip minimaliomis sąnaudomis pagerinti situaciją iki rekonstrukcijos. „Veiksmų planas toks: ką padaryti labai greitai, kad pagerėtų sąlygos, nes didelių investicijų neverta mesti, kadangi kitąmet pradėsime didelį projektą įgyvendinti. Bet žmonės kenčia jau dabar. Sprendžiame, ką galėtume pagerinti smulkomis priemonėmis“, – teigė E. Skrodenis. Toliau nuo Kauno Klaipėdos link bus šalinamos provėžos, tačiau vėlgi – didelių darbų nenumatyta.

                                    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/b....d?id=74371278

                                    Comment


                                      Aisku, sprendimai irgi butu idomus, senesni lyg ir zinomi, bet kaip suprantu kazkas bus pakoreguota. Patiko sakinys kad tiltai turi uti po 4 juostas.

                                      Comment


                                        Naikint tą nereikalingą kelkraštį ir bus trys juostos

                                        Comment


                                          Tai trecia juosta darys zalios vejos tarp keliu saskaita. O kelkrasti, zinoma, galima panaudoti kai jau trijose juostose nebetilps - bus ketvirta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X