Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąGali būti, kad teks platinti ir viaduką link Vilniaus, nes nemanau, kad ten tilps trys eismo juostos ir sustojimo juosta.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNebent sustojimo juostos įrengti neapsimokės Kaunas-Vilnius pilna vietų, po viadukais ar ant viadukų, kur kelkraščio nėra ir dėl to didesnių problemų eismo saugumui nekyla
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąVieno lygio susikirtimai dabar yra ant viaduko - tai didelis dobilo lapo sankryžos minusas. Na, jau daug kartų buvo sakyt čia.
Vokietijos autobanuose ir kitur pilna patobulintų dobilų - tam įrengiama atskira juosta. Suprantu, kad A1/A6 atveju tam nėra vietos (tiksliau nenorima platinti tilto).
Labai panašu į tai, kad kažkas nori Vilnius-Klaipėda kelią turėti be greičio apribojimų, o visi kiti duskit deimantuose....
Bet prie didelių miestų Vokietijoje autobanuose visur yra 80/100 ribojimai, tai jie turės būti ir LT, čia tik eismo intensyvumo klausimas po keleto metų.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąKad minusas tai suprantu, bet kiek dėl to problemų ir ar jos svarbiausios LT keliuose ir ypač A1/A6 sakryžoje? Mano manymu tai trečialeilė problema. Nesu girdėjęs, kad dobilai keltų daug avarijų, jei iš viso tokių ten būna.
Vokietijos autobanuose ir kitur pilna patobulintų dobilų - tam įrengiama atskira juosta. Suprantu, kad A1/A6 atveju tam nėra vietos (tiksliau nenorima platinti tilto).
Labai panašu į tai, kad kažkas nori Vilnius-Klaipėda kelią turėti be greičio apribojimų, o visi kiti duskit deimantuose....
Bet prie didelių miestų Vokietijoje autobanuose visur yra 80/100 ribojimai, tai jie turės būti ir LT, čia tik eismo intensyvumo klausimas po keleto metų.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąManau sleader atsakė. Didėjant eismo intensyvumui norima tą ruožą padaryti pralaidesnį, kad nereiktų po keleto metų iki 60 ar 50 riboti. Todėl tai, kad norima turėti Vilnius-Klaipėda su kuo mažesniais apribojimais ta prasme yra tiesa. Gal tai ir trečiaeilė problema (palyginus su Via Baltica ar vangiai statomais miestų aplinkkeliais), tačiau su turimom lėšom ne kažką daugiau pavyksta padaryti. Čia nei patobulinsi tą dobilą, nei viadukus naujus pastatysi.
https://www.google.lt/maps/@33.87609.../data=!3m1!1e3
Comment
-
Kviečiame teikti pasiūlymus dėl eismo spūsčių ir masinių avarijų Kauno aplinkkelyje ties Kleboniškiu
Portalas „Kas vyksta Kaune“ kreipėsi į Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovus, Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato pareigūnus su prašymu spręsti nuolat susidarančias problemas Kauno aplinkkelyje link „Megos“. Artėjant vasarai, skubantiems kyla pavojus ilgam laikui strigti ties Kaunu, nes avarijos, kelioms valandoms blokuojančios eismą, čia vyksta nuolat.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/04/2...#ixzz473XYF1Ym
Comment
-
Laukia spūstys: nori griauti svarbiausią Lietuvoje tiltą
http://auto.lrytas.lt/naujienos/lauk...voje-tilta.htmNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Straipsnyje - video reportažas puikiai iliustruojantis situacija rytinio piko metu.
Teks kentėti: greitkelis ties Kaunu ir toliau liks užkimštas
Visos priemonės išnaudotos – kauniečiams ar pro laikinąją sostinę greitkeliu važiuojantiems vairuotojams teks laiką gaišti spūstyse. Policija neslepia, kad ties „Mega“ buvo keistas ir kelio ženklinimas, ir ženklai, tačiau apčiuopiamų rezultatų tai neduoda.
Kauno apskrities Vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos vadovas Danas Česnauskas sako, kad vienintelė išeitis – kelio rekonstrukcija. „Automobilių skaičius šiame kelyje yra tiesiog per didelis ir jis nuolat didėja“, – spūsčių priežastis aiškina D. Česnauskas.
Planuojama, kad ateityje bus platinami Kleboniškio tiltai, o greitkelis ties Kaunu taps trijų eismo juostų. Tiesa, kada bus pradėta rekonstrukcija kol kas neaišku.
Comment
-
Brėžiami nauji Kauno šiaurinio aplinkkelio kontūrai
Susisiekimo ministerijos nuomone, Kauno rajono savivaldybės bendrajame plane numatytos naujos magistralinio kelio Klaipėda−Kaunas−Vilnius trasos, turėsiančios atlikti Kauno miesto šiaurinio aplinkkelio funkcijas, tiesimas nėra tikslingas.
Paspaudus - didesnis brėžinys
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72830102
Comment
-
/\ Ačiū už nuorodą.
Gal bus galima sukurti temą "Tikrasis Šiaurinis Kauno aplinkkelis"
Jei Kauno rajono savivaldybės bendrajame plane numatytas aplinkkelis būtų 28 km, tai siūlomas alternatyvus – perpus trumpesnis. Jis prasidėtų ties Biruliškių sankryža, kirstų dalį miesto, Lapes bei Domeikavą ir driektųsi iki „Senukų“ logistikos sandėlių.
(...)
Kauno rajono savivaldybės mero pavaduotojo Kęstučio Povilaičio nuomone, toks sprendimas leistų išvengti spūsčių ir pasitarnautų Lapių bei Domeikavos seniūnijų gyventojams.Tranzitas greitkeliu Klaipėda−Vilnius per Kauną – aštriausia problema ne tik Kauno rajono, Kauno miesto, bet ir šalies vairuotojams bei svečiams. Intensyviausias eismas Lietuvoje fiksuojamas prie Kauno – nuo įvažos į miestą, ties 94-u kelio A1 kilometru, iki Giraitės vietomis jo intensyvumas siekia net 46 tūkst. automobilių per parą.
Deja, kone 20 metų egzistuojančią problemą išspręsti per artimiausius kelerius metus vargu ar pavyks. Panašu, kad spūstis pamiršime dar negreitai. Pakeisti Kauno rajono savivaldybės bendrąjį planą truks metus, žemės poėmis visuomenės reikmėms – dar tiek.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72830102
Comment
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąBrėžiami nauji Kauno šiaurinio aplinkkelio kontūrai
Susisiekimo ministerijos nuomone, Kauno rajono savivaldybės bendrajame plane numatytos naujos magistralinio kelio Klaipėda−Kaunas−Vilnius trasos, turėsiančios atlikti Kauno miesto šiaurinio aplinkkelio funkcijas, tiesimas nėra tikslingas.
Paspaudus - didesnis brėžinys
Atvaizdas
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72830102Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąZvilgterejus i trasa sueme juokas. Cia zemes premimas visuomenes poreikiams nusimato kaip is fantastikos srities. Ten prie Senuku terminalo (kuris beje bus pleciamas) tirstai viskas supirkta NT imoniu ir seip svarbiu asabu ir veik visi sklypai komercines paskirties. Tai ties Marijampole n metu trunkantis zemes ukio paskirties sklypu ispirkimas pleciant esama kelio trasa! palyginus yra uodo juokas.Occupation: igra na balalaikach v traktirach
Comment
-
Mega spūstys prie „Megos“: kada valdžia „gydys“ stambiausią šalyje eismo arteriją?
Praėjo daugiau nei penkeri metai, tačiau neatsirado nei naujų tiltų, nei sankryžų, nei papildomų eismo juostų, – tik apribojimai, sumažinę eismo pralaidumą. Grandioziniai planai nuėjo užmarštin? Kovo 30 d. Lietuvos automobilių kelių direkcijoje įvyko šios įstaigos bei Kauno miesto savivaldybės atstovų susitikimas. Diskutuota, kaip sumažinti automagistralėje ties Kaunu kylančias eismo problemas. Nuspręsta, jog artimiausiu metu bus sudaryta darbo grupė, kuri išnagrinės visus pasiūlymus, susijusius su Kleboniškio tiltais, eismu Islandijos plente ir „Via Balticos“ bei magistralės sankirtoje. Bus atlikti papildomi skaičiavimai ir parengtas optimaliausias sprendimas. Tad, anot įstaigos atstovų, prieš penketą metų skelbti planai nepasikeitė, pasikeitė situacija, tad reikalingos korekcijos.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLaukia spūstys: nori griauti svarbiausią Lietuvoje tiltą
http://auto.lrytas.lt/naujienos/lauk...voje-tilta.htm
O dabar i tema: mano manymu tu dvieju tiltu ,per Neri, nereikia griaut (aisku jei jie dar gali ilgai tarnaut), o salia ju pastatyti po dar viena 2 juostu tilta. As nezinau kokios konstrukcines glimymes siai diena, bet GALBUT imanoma nauja tilta sujungt su senu ir taip islauzt dar ir 5-ta juosta. Pliusai sito pasiulymo butu tokie: nereiktu griaut dar gera tarnaujanti statini (tikrai sumazetu kastai) ir manau visos statybos metu butu galima netrukdomai naudotis dabar esanciais tiltais (kas butu tuo metu kai juos nugriautu, net galvot nenoriu ) Prisedes pabraiziau kaip visa tai turetu mazdaug atrodyti. Brezinys pabraizytas nesilaikant atstumu, mastelio, tiesiog kad suprastumet pati principa. Butu idomi forumieciu nuomone ( jei is kart nesigaus ikelt nepykit )
Comment
-
Parašė abatareika Rodyti pranešimąSveiki, prisijungiau ir as neiskentes. Seniai skaitineju sita foruma, pats laikas ir prisijungt.
O dabar i tema: mano manymu tu dvieju tiltu ,per Neri, nereikia griaut (aisku jei jie dar gali ilgai tarnaut), o salia ju pastatyti po dar viena 2 juostu tilta. As nezinau kokios konstrukcines glimymes siai diena, bet GALBUT imanoma nauja tilta sujungt su senu ir taip islauzt dar ir 5-ta juosta. Pliusai sito pasiulymo butu tokie: nereiktu griaut dar gera tarnaujanti statini (tikrai sumazetu kastai) ir manau visos statybos metu butu galima netrukdomai naudotis dabar esanciais tiltais (kas butu tuo metu kai juos nugriautu, net galvot nenoriu ) Prisedes pabraiziau kaip visa tai turetu mazdaug atrodyti. Brezinys pabraizytas nesilaikant atstumu, mastelio, tiesiog kad suprastumet pati principa. Butu idomi forumieciu nuomone ( jei is kart nesigaus ikelt nepykit )
Comment
-
Gali būti, kad seni tiltai jau pakankamai susidėvėję ir jiems reikia kapitalinio remonto, tai tokiu atveju perstatyti į naujus gal labiau apsimoka. Prieš kelis metus buvo vienas iš jų įgriuvęs kai neatlaikė sujungimas (Tiltas Kaune bus remontuojamas apie 3 mėnesius
).
Comment
Comment