Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Viadukas turės būt platinamas (bent jau link Klaipėdos tai tikrai), nes trys juostos prasidės už sankryžos link Vilniaus.:
    Gali būti, kad teks platinti ir viaduką link Vilniaus, nes nemanau, kad ten tilps trys eismo juostos ir sustojimo juosta.

    Comment


      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
      Gali būti, kad teks platinti ir viaduką link Vilniaus, nes nemanau, kad ten tilps trys eismo juostos ir sustojimo juosta.
      Nebent sustojimo juostos įrengti neapsimokės Kaunas-Vilnius pilna vietų, po viadukais ar ant viadukų, kur kelkraščio nėra ir dėl to didesnių problemų eismo saugumui nekyla

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Nebent sustojimo juostos įrengti neapsimokės Kaunas-Vilnius pilna vietų, po viadukais ar ant viadukų, kur kelkraščio nėra ir dėl to didesnių problemų eismo saugumui nekyla
        Kad neapsimokėtų, tai beveik garantuoju, nes dėl kelių metrų tektų platinti visą viaduką. Bet visgi tai naujas projektas, gal jis turės atitikti visus reikalavimus. Gaila nėra detalesnių brėžinių, viskas būtų aiškiau.

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Vieno lygio susikirtimai dabar yra ant viaduko - tai didelis dobilo lapo sankryžos minusas. Na, jau daug kartų buvo sakyt čia.
          Kad minusas tai suprantu, bet kiek dėl to problemų ir ar jos svarbiausios LT keliuose ir ypač A1/A6 sakryžoje? Mano manymu tai trečialeilė problema. Nesu girdėjęs, kad dobilai keltų daug avarijų, jei iš viso tokių ten būna.

          Vokietijos autobanuose ir kitur pilna patobulintų dobilų - tam įrengiama atskira juosta. Suprantu, kad A1/A6 atveju tam nėra vietos (tiksliau nenorima platinti tilto).

          Labai panašu į tai, kad kažkas nori Vilnius-Klaipėda kelią turėti be greičio apribojimų, o visi kiti duskit deimantuose....

          Bet prie didelių miestų Vokietijoje autobanuose visur yra 80/100 ribojimai, tai jie turės būti ir LT, čia tik eismo intensyvumo klausimas po keleto metų.
          As much power as necessary, as much freedom as possible

          Comment


            Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
            Kad minusas tai suprantu, bet kiek dėl to problemų ir ar jos svarbiausios LT keliuose ir ypač A1/A6 sakryžoje? Mano manymu tai trečialeilė problema. Nesu girdėjęs, kad dobilai keltų daug avarijų, jei iš viso tokių ten būna.

            Vokietijos autobanuose ir kitur pilna patobulintų dobilų - tam įrengiama atskira juosta. Suprantu, kad A1/A6 atveju tam nėra vietos (tiksliau nenorima platinti tilto).

            Labai panašu į tai, kad kažkas nori Vilnius-Klaipėda kelią turėti be greičio apribojimų, o visi kiti duskit deimantuose....

            Bet prie didelių miestų Vokietijoje autobanuose visur yra 80/100 ribojimai, tai jie turės būti ir LT, čia tik eismo intensyvumo klausimas po keleto metų.
            Manau sleader atsakė. Didėjant eismo intensyvumui norima tą ruožą padaryti pralaidesnį, kad nereiktų po keleto metų iki 60 ar 50 riboti. Todėl tai, kad norima turėti Vilnius-Klaipėda su kuo mažesniais apribojimais ta prasme yra tiesa. Gal tai ir trečiaeilė problema (palyginus su Via Baltica ar vangiai statomais miestų aplinkkeliais), tačiau su turimom lėšom ne kažką daugiau pavyksta padaryti. Čia nei patobulinsi tą dobilą, nei viadukus naujus pastatysi.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą
              Manau sleader atsakė. Didėjant eismo intensyvumui norima tą ruožą padaryti pralaidesnį, kad nereiktų po keleto metų iki 60 ar 50 riboti. Todėl tai, kad norima turėti Vilnius-Klaipėda su kuo mažesniais apribojimais ta prasme yra tiesa. Gal tai ir trečiaeilė problema (palyginus su Via Baltica ar vangiai statomais miestų aplinkkeliais), tačiau su turimom lėšom ne kažką daugiau pavyksta padaryti. Čia nei patobulinsi tą dobilą, nei viadukus naujus pastatysi.
              Dobilo sankryžą galima pagerinti ir išspręsti tą problemą dėl viduryje esančių per trumpų greitėjimo/lėtėjimo juostą nedidinant pačio dobilo, tiesa tam reikia papildomų nedidelių 2 viadukų/tunelių:
              https://www.google.lt/maps/@33.87609.../data=!3m1!1e3
              Flickr

              Comment


                Kviečiame teikti pasiūlymus dėl eismo spūsčių ir masinių avarijų Kauno aplinkkelyje ties Kleboniškiu



                Portalas „Kas vyksta Kaune“ kreipėsi į Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovus, Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato pareigūnus su prašymu spręsti nuolat susidarančias problemas Kauno aplinkkelyje link „Megos“. Artėjant vasarai, skubantiems kyla pavojus ilgam laikui strigti ties Kaunu, nes avarijos, kelioms valandoms blokuojančios eismą, čia vyksta nuolat.

                Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/04/2...#ixzz473XYF1Ym

                Comment


                  Laukia spūstys: nori griauti svarbiausią Lietuvoje tiltą
                  http://auto.lrytas.lt/naujienos/lauk...voje-tilta.htm
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Straipsnyje - video reportažas puikiai iliustruojantis situacija rytinio piko metu.

                    Teks kentėti: greitkelis ties Kaunu ir toliau liks užkimštas

                    Visos priemonės išnaudotos – kauniečiams ar pro laikinąją sostinę greitkeliu važiuojantiems vairuotojams teks laiką gaišti spūstyse. Policija neslepia, kad ties „Mega“ buvo keistas ir kelio ženklinimas, ir ženklai, tačiau apčiuopiamų rezultatų tai neduoda.

                    Kauno apskrities Vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos vadovas Danas Česnauskas sako, kad vienintelė išeitis – kelio rekonstrukcija. „Automobilių skaičius šiame kelyje yra tiesiog per didelis ir jis nuolat didėja“, – spūsčių priežastis aiškina D. Česnauskas.

                    Planuojama, kad ateityje bus platinami Kleboniškio tiltai, o greitkelis ties Kaunu taps trijų eismo juostų. Tiesa, kada bus pradėta rekonstrukcija kol kas neaišku.
                    http://www.delfi.lt/auto/patarimai/t....d?id=72243352

                    Comment


                      Brėžiami nauji Kauno šiaurinio aplinkkelio kontūrai

                      Susisiekimo ministerijos nuomone, Kauno rajono savivaldybės bendrajame plane numatytos naujos magistralinio kelio Klaipėda−Kaunas−Vilnius trasos, turėsiančios atlikti Kauno miesto šiaurinio aplinkkelio funkcijas, tiesimas nėra tikslingas.

                      Paspaudus - didesnis brėžinys



                      http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72830102
                      Paskutinis taisė Romas; 2016.11.12, 21:00. Priežastis: Brėžinio dydis

                      Comment


                        /\ Ačiū už nuorodą.
                        Gal bus galima sukurti temą "Tikrasis Šiaurinis Kauno aplinkkelis"

                        Jei Kauno rajono savivaldybės bendrajame plane numatytas aplinkkelis būtų 28 km, tai siūlomas alternatyvus – perpus trumpesnis. Jis prasidėtų ties Biruliškių sankryža, kirstų dalį miesto, Lapes bei Domeikavą ir driektųsi iki „Senukų“ logistikos sandėlių.
                        (...)

                        Kauno rajono savivaldybės mero pavaduotojo Kęstučio Povilaičio nuomone, toks sprendimas leistų išvengti spūsčių ir pasitarnautų Lapių bei Domeikavos seniūnijų gyventojams.Tranzitas greitkeliu Klaipėda−Vilnius per Kauną – aštriausia problema ne tik Kauno rajono, Kauno miesto, bet ir šalies vairuotojams bei svečiams. Intensyviausias eismas Lietuvoje fiksuojamas prie Kauno – nuo įvažos į miestą, ties 94-u kelio A1 kilometru, iki Giraitės vietomis jo intensyvumas siekia net 46 tūkst. automobilių per parą.

                        Deja, kone 20 metų egzistuojančią problemą išspręsti per artimiausius kelerius metus vargu ar pavyks. Panašu, kad spūstis pamiršime dar negreitai. Pakeisti Kauno rajono savivaldybės bendrąjį planą truks metus, žemės poėmis visuomenės reikmėms – dar tiek.

                        http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72830102

                        Comment


                          Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                          Brėžiami nauji Kauno šiaurinio aplinkkelio kontūrai

                          Susisiekimo ministerijos nuomone, Kauno rajono savivaldybės bendrajame plane numatytos naujos magistralinio kelio Klaipėda−Kaunas−Vilnius trasos, turėsiančios atlikti Kauno miesto šiaurinio aplinkkelio funkcijas, tiesimas nėra tikslingas.

                          Paspaudus - didesnis brėžinys
                          Atvaizdas



                          http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72830102
                          Zvilgterejus i trasa sueme juokas. Cia zemes premimas visuomenes poreikiams nusimato kaip is fantastikos srities. Ten prie Senuku terminalo (kuris beje bus pleciamas) tirstai viskas supirkta NT imoniu ir seip svarbiu asabu ir veik visi sklypai komercines paskirties. Tai ties Marijampole n metu trunkantis zemes ukio paskirties sklypu ispirkimas pleciant esama kelio trasa! palyginus yra uodo juokas.
                          Show must go von!

                          Comment


                            Parašė VNS Rodyti pranešimą
                            Zvilgterejus i trasa sueme juokas. Cia zemes premimas visuomenes poreikiams nusimato kaip is fantastikos srities. Ten prie Senuku terminalo (kuris beje bus pleciamas) tirstai viskas supirkta NT imoniu ir seip svarbiu asabu ir veik visi sklypai komercines paskirties. Tai ties Marijampole n metu trunkantis zemes ukio paskirties sklypu ispirkimas pleciant esama kelio trasa! palyginus yra uodo juokas.
                            gal del to ir siulomas sitas nuostabus aplinkelio projektas?
                            Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                            Comment


                              Gal yra žinių dėl dobilo išardymo ir "deimantinės sankryžos" įrengimo planų (A1 ties Savanorių pr.)?

                              Comment


                                Mega spūstys prie „Megos“: kada valdžia „gydys“ stambiausią šalyje eismo arteriją?
                                Praėjo daugiau nei penkeri metai, tačiau neatsirado nei naujų tiltų, nei sankryžų, nei papildomų eismo juostų, – tik apribojimai, sumažinę eismo pralaidumą. Grandioziniai planai nuėjo užmarštin? Kovo 30 d. Lietuvos automobilių kelių direkcijoje įvyko šios įstaigos bei Kauno miesto savivaldybės atstovų susitikimas. Diskutuota, kaip sumažinti automagistralėje ties Kaunu kylančias eismo problemas. Nuspręsta, jog artimiausiu metu bus sudaryta darbo grupė, kuri išnagrinės visus pasiūlymus, susijusius su Kleboniškio tiltais, eismu Islandijos plente ir „Via Balticos“ bei magistralės sankirtoje. Bus atlikti papildomi skaičiavimai ir parengtas optimaliausias sprendimas. Tad, anot įstaigos atstovų, prieš penketą metų skelbti planai nepasikeitė, pasikeitė situacija, tad reikalingos korekcijos.
                                http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ija-221-778212
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Bus sudaryta darbo grupė.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Laukia spūstys: nori griauti svarbiausią Lietuvoje tiltą
                                    http://auto.lrytas.lt/naujienos/lauk...voje-tilta.htm
                                    Sveiki, prisijungiau ir as neiskentes. Seniai skaitineju sita foruma, pats laikas ir prisijungt.
                                    O dabar i tema: mano manymu tu dvieju tiltu ,per Neri, nereikia griaut (aisku jei jie dar gali ilgai tarnaut), o salia ju pastatyti po dar viena 2 juostu tilta. As nezinau kokios konstrukcines glimymes siai diena, bet GALBUT imanoma nauja tilta sujungt su senu ir taip islauzt dar ir 5-ta juosta. Pliusai sito pasiulymo butu tokie: nereiktu griaut dar gera tarnaujanti statini (tikrai sumazetu kastai) ir manau visos statybos metu butu galima netrukdomai naudotis dabar esanciais tiltais (kas butu tuo metu kai juos nugriautu, net galvot nenoriu ) Prisedes pabraiziau kaip visa tai turetu mazdaug atrodyti. Brezinys pabraizytas nesilaikant atstumu, mastelio, tiesiog kad suprastumet pati principa. Butu idomi forumieciu nuomone ( jei is kart nesigaus ikelt nepykit )
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Parašė abatareika Rodyti pranešimą
                                      Sveiki, prisijungiau ir as neiskentes. Seniai skaitineju sita foruma, pats laikas ir prisijungt.
                                      O dabar i tema: mano manymu tu dvieju tiltu ,per Neri, nereikia griaut (aisku jei jie dar gali ilgai tarnaut), o salia ju pastatyti po dar viena 2 juostu tilta. As nezinau kokios konstrukcines glimymes siai diena, bet GALBUT imanoma nauja tilta sujungt su senu ir taip islauzt dar ir 5-ta juosta. Pliusai sito pasiulymo butu tokie: nereiktu griaut dar gera tarnaujanti statini (tikrai sumazetu kastai) ir manau visos statybos metu butu galima netrukdomai naudotis dabar esanciais tiltais (kas butu tuo metu kai juos nugriautu, net galvot nenoriu ) Prisedes pabraiziau kaip visa tai turetu mazdaug atrodyti. Brezinys pabraizytas nesilaikant atstumu, mastelio, tiesiog kad suprastumet pati principa. Butu idomi forumieciu nuomone ( jei is kart nesigaus ikelt nepykit )
                                      Seno tilto sujungti su nauju nėra galimybių (Lazdynų tilto pavyzdys), bet aš irgi pagalvojau, kad pastatyti du naujus 2 juostų tiltus būtų ir pigiau, ir nesusidarytų spūstys ir bendras juostų skaičius būtų didesnis nei tiesiog nugriaunant senus ir pastačius du trijų juostų tiltus. Kitose šalyse irgi pan. sprendimai daromi.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Taip , kazkas panasaus yra tarp Hanoverio ir Braunschweig, Vokietijoje A2 autostradoj. Kai 4-se juostose neissiteko, tiesiog dar tilta pastate.

                                        Comment


                                          Gali būti, kad seni tiltai jau pakankamai susidėvėję ir jiems reikia kapitalinio remonto, tai tokiu atveju perstatyti į naujus gal labiau apsimoka. Prieš kelis metus buvo vienas iš jų įgriuvęs kai neatlaikė sujungimas (Tiltas Kaune bus remontuojamas apie 3 mėnesius
                                          ).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X