Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O ar yra kur nors šnekama apie realių darbų pradžią ir pabaigą?

    Comment


      Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
      Šiek tiek naujos informacijos. Svarstymams teikiami jau gana išsamus Kauno aplinkkelio projektas. Visas projektas padalintas į du etapus. Pirmasis, nuo taip vadinamos Muravos sankryžos, jos neįtraukiant iki nuvažiavimo link Marijampolės, ties Mega. Į pirmąjį etapą neįtraukti nuvažiavimai į Kleboniškio, Panerių gatves, tačiau bus pertvarkytas nuvažiavimas į Megą ir įrengtas nuvažiavimas į Šiaurės pr. prie troleibusų parko. Kelyje numatomas 110 km/h greitis.
      Oranžine spalva I-asis darbų etapas. Atsiprašau už dydį, tai ir taip stipriai sumažinta.

      Atvaizdas


      Atvaizdas


      Pirmą kartą sužinojau, kad šis sklypas priklauso Akropoliui. Matyt kažkada planuose buvo čia numatytas.
      Atvaizdas


      Atvaizdas
      Ar iš kur nors būtų galima atsisiųsti šiuos brėžinius ?

      Comment


        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
        Tas siauras tiltas per Kruna upelį su <80> ties buvusiu Bajorkiemiu, įdomu ar ten nusimato kada praplatėti?
        Gal ir bus kada, kol kas tai neaktulau, yra problematiškesnių vietų. Kad ir viadukas ties Giraite su privažiuojamaisiais keliais, pėsčiųjų požeminė perėja ar tiltas ties Biruliškėmis ir ties Ateities pl. bei A1 sankryža (ties autobusų stotelėmis).

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Gal ir bus kada, kol kas tai neaktulau, yra problematiškesnių vietų. Kad ir viadukas ties Giraite su privažiuojamaisiais keliais, pėsčiųjų požeminė perėja ar tiltas ties Biruliškėmis ir ties Ateities pl. bei A1 sankryža (ties autobusų stotelėmis).
          94-107 km kelio rekonstrukcija - II etapas. Viskas bus tada ir padaryta

          Tik ties Ateities pl. kitas projektas, tai neaišku.

          Comment


            Gairaitė ir Biruliškės?

            Comment


              Giraites apsisukimas tai tikrai problematiskas, nes piko laiko tai atimama antrojo autostrados juosta nes per daug norinciu apsisukt yra

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Gairaitė ir Biruliškės?
                Taip. Šioje temoje galima rasti post'us, kur pateikti žemėlapiai kur bus vykdomas I etapas, o kur II. Biruliškės ir Giraitė bus rekonstruojama vienu metu.

                Nebent dar bus kokių pasikeitimų.

                Comment


                  Šviesoforai didelio eismo autostradoje yra baisiau negu baisu. O čia dar 2 toj pačioj sankryžoj. Baisūs kamščiai bus. Juk užtektų tiesiog palikti dobilo formos sankryžą tiesiog praplatinant viadukus toje vietoje. Bus panašiai kaip su Jakų žiedu Ala didino pralaidumą, padarė viską labai mandriai, pristatė visokių estakadų, bet susiaurino įvažiavimą į žiedą iš apatinio lygio ir padarė milžiniškus kamščius

                  Comment


                    Parašė Garbanele Rodyti pranešimą
                    Šviesoforai didelio eismo autostradoje yra baisiau negu baisu. O čia dar 2 toj pačioj sankryžoj. Baisūs kamščiai bus. Juk užtektų tiesiog palikti dobilo formos sankryžą tiesiog praplatinant viadukus toje vietoje. Bus panašiai kaip su Jakų žiedu Ala didino pralaidumą, padarė viską labai mandriai, pristatė visokių estakadų, bet susiaurino įvažiavimą į žiedą iš apatinio lygio ir padarė milžiniškus kamščius
                    Kamščiai Savanorių/Pramonės sankryžoj susidaro tik vienai valandai (gal net ir trumpiau) ryte ir vakare, bei po švenčių ir ypatingų savaitgalių.

                    Tai ir ten bus tas pats Vistiek bus geriau: saugiau pėstiesiems/dviratininkams kelyje link Jonavos ir saugesnis įsiliejimas į autostradą.

                    Comment


                      Parašė Garbanele Rodyti pranešimą
                      Šviesoforai didelio eismo autostradoje yra baisiau negu baisu. O čia dar 2 toj pačioj sankryžoj. Baisūs kamščiai bus. Juk užtektų tiesiog palikti dobilo formos sankryžą tiesiog praplatinant viadukus toje vietoje. Bus panašiai kaip su Jakų žiedu Ala didino pralaidumą, padarė viską labai mandriai, pristatė visokių estakadų, bet susiaurino įvažiavimą į žiedą iš apatinio lygio ir padarė milžiniškus kamščius
                      Autostradoj (lietuviškai automagistralė) jokių šviesoforų nebus. Šviesoforai bus kitame kelyje, kuriame už 800 m įvažiavus į miesto teritoriją ir taip jau yra šviesoforas, kuris fatalinių problemų nesukelia. Tarp kitko šioje esamoje sankryžoje eismo intensyvumas didesnis, nei bus naujojoje "deimanto" formos sankryžoje.
                      Nesuprantu kokia prasmė būtų už didelius pinigus įrengtą sankryžą pravažiuoti greičiau, jei už 800 m vis vien reikės sustoti.

                      O jei kalbant apie "keturlapio dobilo" tipo sankryžos išsaugojimą, tai tokio intensyvumo transporto mazge neturėtu būti persirikiavimui skirtų juostų ant viaduko, o juo labiau tokių trumpų, kurios neatitinka net lėtėjimo ar greitėjimo juostoms keliamo ilgio reikalavimų. Paliekant tokias persirikiavimo juostas, reikėtų įrengti dar po vieną lygiagrečią juostą, kuri nuo pagrindinio srauto būtų fiziškai atskirta, kad ties persirikiavimais būtų galima taikyti gerokai mažesnį leistiną greitį (žr. foto žemiau). O tam reikėtų iš abiejų pusių pristatyti dar du viadukus po 2 eismo juostas.

                      Comment


                        Klausimas ne itin susijęs su infrastruktūra, tačiau kokiai tarnybai reikia pranešti, kad surinktų nuo Kleboniškio tilto šaligatvio negyvą šunį? Neatrodo, kad tie šaligatviai kada nors iš viso valomi.

                        Comment


                          o kam rinkti, tik laiko reikia, išnyks savaime..

                          Comment


                            Parašė mayro Rodyti pranešimą
                            o kam rinkti, tik laiko reikia, išnyks savaime..

                            Welcome to eastern Europe

                            Comment


                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą

                              Welcome to eastern Europe
                              Užkampis tas tiltas, ne kokia ne kokios glubinkos centrinė dalis Tai dar normaliai

                              Comment


                                Parašė disident Rodyti pranešimą
                                Klausimas ne itin susijęs su infrastruktūra, tačiau kokiai tarnybai reikia pranešti, kad surinktų nuo Kleboniškio tilto šaligatvio negyvą šunį? Neatrodo, kad tie šaligatviai kada nors iš viso valomi.
                                Lietuvos automobilių kelių direkcijai Jie pasakys kur toliau kreiptis (jei tai ne jų sritis)

                                Comment


                                  Gal žinot, ar yra kokie planai tiesti 3 juostas per Kauną nuo kelio į Jonavą per Miškinio tiltą iki IX forto? Antrą kartą per pusantro mėnesio tenka penktadienį stovėt po 20 min., ateityje turėtų būt tik blogyn.

                                  Comment


                                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                    Gal žinot, ar yra kokie planai tiesti 3 juostas per Kauną nuo kelio į Jonavą per Miškinio tiltą iki IX forto? Antrą kartą per pusantro mėnesio tenka penktadienį stovėt po 20 min., ateityje turėtų būt tik blogyn.
                                    Aišku yra - tai vadinama 94-107 km ruožo rekonstrukcija. Melskimes, kad pradėtų bent jau 2018 m.

                                    Comment


                                      Pastraipa iš straipsnio apie Lidl:
                                      Ramučiuose, šalia magistralės Vilnius-Kaunas, besiplėtojančiame Kauno logistikos parke jau veikia Lietuvos pašto ir
                                      „Gintarinės vaistinės“ rūšiavimo-paskirstymo sandėliai, planuoja kurtis kitos kompanijos. Atsižvelgdama į didėjančius sunkiasvorio transporto srautus, Automobilių kelių direkcija šioje vietoje projektuoja naują viaduką. Planuojama sutvarkyti ir kai kurias Ramučių gatves.

                                      Comment


                                        /\
                                        Daroma kažkas panašaus į Ukmergės gatvę Vilniuje - ten kiekvienai parduotuvei po šviesoforą; vietoj to, kad būtų atskirti vietiniai ir tranzitiniai srautai.

                                        Nelabai vykęs sprendimas, kai intensyvaus vietinio susisiekimo miesto gatvę bandoma suderinti su greitkeliu.

                                        Jei būtų tiesiamas bendruosiuose planuose numatytas tikrasis Kauno aplinkkelis nuo Palemono iki Babtų, tokio interesų konflikto nekiltų. Tik neaišku, ar kada nors jis bus statomas- tiltui per Nerį pinigų turbūt neatsiras.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          /\
                                          Daroma kažkas panašaus į Ukmergės gatvę Vilniuje - ten kiekvienai parduotuvei po šviesoforą; vietoj to, kad būtų atskirti vietiniai ir tranzitiniai srautai.

                                          Nelabai vykęs sprendimas, kai intensyvaus vietinio susisiekimo miesto gatvę bandoma suderinti su greitkeliu.

                                          Jei būtų tiesiamas bendruosiuose planuose numatytas tikrasis Kauno aplinkkelis nuo Palemono iki Babtų, tokio interesų konflikto nekiltų. Tik neaišku, ar kada nors jis bus statomas- tiltui per Nerį pinigų turbūt neatsiras.
                                          Ties ta vieta bus statomi nebent jungiamieji keliai. Kažkuriam straipsny buvo nuotrauka, kur matėsi nufotografuoti brėžiniai, kur matėsi, kad kažkas panašaus į tunelinį viaduką projektuojama ties ta vieta, kur yra VT stotelės ties Lytagros degaline. Ir tas tunelinis viadukas matyt bus skirtas susisiekimui su Martinavos gyvenviete, ir taip pat pėsčiųjų/dviratininkų saugiam perėjimui per automagistralę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X