Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Nyderlanduose kamščiai parodomi dinaminiuose ženkluose su kamščiu ilgiu minutemis, ten jie deja (ypač melyname banane) dažnai pasitaiko. Vokietijoje atrodo irgi kažkas panašaus.
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Būtent. Šie du tiltai, esantys A1, turėtų tarnauti tik A1 keliu važiuojančiam tranzitui. O važiuojantiems mieste ir į miestą reikalingas dar vienas tiltas. Nepakenktų dar ir antras rajone, tarp Kleboniškio ir Lapių.
      Atsimenu kazkoks Kedainiu tiltas lyg buvo planuose... tik neatsimenu ar tai butu Neries arNemuno tiltas

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Atsimenu kazkoks Kedainiu tiltas lyg buvo planuose... tik neatsimenu ar tai butu Neries arNemuno tiltas
        Nemuno

        Comment


          ai, dabar vis tiek nepastatys. o šita betvarkė, kiek suprantu, tęsis 2 mėn. taip kad birželio galui galima tikėtis atidarymo...
          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

          Comment


            Jei dauguma vairuotojų laikytūsi KET ir vadovautūsi elementaria logika, tai kur kas greičiau judėtų eismas abiem juostom "užtrauktuko" principu.


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Pažeisti KET - bloga logika.

            Dėl eismo organizavimo sutinku - blogai organizuota, bet tai tikrai nesuteikia teisės pažeidinėti KET. Aš jau nekalbu apie elementarią kultūros stoką, kai važiuojanntys antrąja eismo juosta, mato (ir žino), kad eismas susiaurės į pirmą eismo juostą, važiuoja į patį priekį ir prašo, kad juos užleistų.

            Comment


              furistai geradarbiai....
              tempe vakar draugas mano masina. sugedo man ji. tempem autostrada, nes ten ji ir sugedo. link silainiu. as tiesa sakant nezinojau, kurioje puseje kas tvarkoma ir kaip pasiskirstys srautas privaziavus tilta. pamatem tik gerokai pasivilke, kad teks is antros rikiuotis i pirma. tada iskart bandem ivaziuot i juosta. spekit kiek futistu ileido. o gi nulis. lietuvis, lenkas ar net suomis, visi kaip traukiniu susikabine ir mazdaug: mum po***i, jusu bedos, kad tempiat ir kad ne toje juostoje stovit.
              nepateisinu uzlendanciu, bet ir suknistu furistu nekenciu taip daranciu. gerai, kad pasitaike tame visame "traukinyje" lengvoji masina su normaliu vairuotoju uz vairo.
              www.tomflagman.com

              Comment


                Na, aš taipogi, kuomet pirmą kartą patekau į tą kamštį, tiktai gerokai "pašliaužęs" pamačiau ženklą, jog teks persirikiuoti į pirmą juostą. Reiškias tas ženklas turi stovėti daug toliau nuo susiaurėjimo.

                Comment


                  Papildomo tilto reikėtų reikėtų tarp Varnių ir Kleboniškio tiltų.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Papildomo tilto reikėtų reikėtų tarp Varnių ir Kleboniškio tiltų.
                    Nuo šilainių kalno nusileidus tiesiai per Nerį į jonavos gatvę. Būtų neblogai. Bet nebus

                    Comment


                      Parašė fredis Rodyti pranešimą
                      USA teko matyti, bet iš esmės ar tai jau labai sunku padaryti?
                      Jei kalbant apie kažkokių informacinių ekranų, skydų sistemas, tai nėra taip labai paprasta. Gal nėra ir labai sudėtinga, jei aišku turima pakankamai nepanaudojamų pinigų. Kitas dalykas, kad tranzitu važiuojančių į miestą geriau nenukreipinėti, nes tai mieste sukelia daugiau problemų, nei problema dėl kamščio greitkelyje. Ir šiaip, tie kurie nežino miesto, galės būti nukreipti tik vienu tam tikru alternatyviu keliu. Ar Kaune yra toks alternatyvus maršrutas, kuris susitvarkytu su tokiais tranzitiniais srautais ?

                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      /\ Nyderlanduose kamščiai parodomi dinaminiuose ženkluose su kamščiu ilgiu minutemis, ten jie deja (ypač melyname banane) dažnai pasitaiko. Vokietijoje atrodo irgi kažkas panašaus.
                      Vokietijoje tokių dalykų nesu pastebėjęs, aišku jei šnekame apie ženklus laikinų remontų/rekonstrukcijų vietose. Taigi ar Nyderlanduose taip informuojama apie laikinus, dėl remonto darbų kilusius, sutrikimus eisme ? Ar ten dinaminiai ženklai įrengiami, kur būna pastovūs kamščiai.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        ...Taigi ar Nyderlanduose taip informuojama apie laikinus, dėl remonto darbų kilusius, sutrikimus eisme ?
                        Taip, informuojama apie laikinus sutrikimus eisme, ar tai remontas, ar kamstis, ar slidu, ar prastas matomumas... ar dar koks velnias trukdantis saugiai vaziuoti:


                        Ar ten dinaminiai ženklai įrengiami, kur būna pastovūs kamščiai.
                        Ten kur nuolat - irengti nuolatiniai.
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          Taip, informuojama apie laikinus sutrikimus eisme, ar tai remontas, ar kamstis, ar slidu, ar prastas matomumas... ar dar koks velnias trukdantis saugiai vaziuoti:
                          Atvaizdas


                          Ten kur nuolat - irengti nuolatiniai.
                          Turėjau omenyje ar tie ženklai laikini, pastatomi tik prieš remontuojamą ruožą ar stacionarūs. Pateiktoje nuotraukoje matomi stacionarūs ženklai, kurie įrengti "problematiškose" vietose. T.y. tokiose kuriose tam tikru metu dėl labai padidėjusio srauto formuojasi spūstys, prieš tunelius ir pan. Tarp kitko, kažkada buvo prašnekta apie tokios sistemos diegimą ir A1 kelyje Lietuvoje.

                          Grįžtant per kelioliką pranešimų atgal, galima surasti nusistebėjimą kodėl neįrengiami dinaminiai stendai, kurie siūlytų apvažiavimo variantus, paminint, kad tokie įrengiami svetur. Taigi ir kilo klausimas, kur tokie stendai, siūlantys vis kitokius apvažiavimo variantus yra įrengiami, nes nėra tekę tokių matyti ir netgi sunku sumastyti kaip jie galėtu efektyviai reguliuoti eismą. Atliekant darbus įvairiose magistralėse, dažniausiai nėra kaip aplinkui nukreipti eismo, nes nukreipiant jį per miestą galima gauti gerokai blogesnį sprendimą.

                          Comment


                            Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                            Nuo šilainių kalno nusileidus tiesiai per Nerį į jonavos gatvę. Būtų neblogai. Bet nebus
                            O buvo numatyta....

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              O buvo numatyta....
                              Kažką esu girdėjęs kad buvo planai. Bet dabartinėje situacijoje, tai nebent po 30 metų bus tas tiltas.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                ...Taigi ir kilo klausimas, kur tokie stendai, siūlantys vis kitokius apvažiavimo variantus yra įrengiami, nes nėra tekę tokių matyti ir netgi sunku sumastyti kaip jie galėtu efektyviai reguliuoti eismą...
                                Tokie ženklai reguliuoja eismą (Ring Rotterdam):

                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                  Kažką esu girdėjęs kad buvo planai. Bet dabartinėje situacijoje, tai nebent po 30 metų bus tas tiltas.
                                  O kokia situacija buvo tada kai numatyta? Negi zenkliai geresne?

                                  Comment


                                    /\ esu beveik tikras, kad ta situacija vadinosi: sovietmetis

                                    Comment


                                      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                      /\ esu beveik tikras, kad ta situacija vadinosi: sovietmetis
                                      Aha

                                      Comment


                                        Tilto per Nerį remontas: spūstį galima įveikti per 8 minutes?

                                        Prasidėjus dešiniojo tilto per Nerį remontui, greitkelyje Vilnius-Klaipėda driekiasi kilometrinės eilės. Pasak savivaldybės tarnautojų, problemos nėra, nes spūstį galima įveikti per 8 minutes.

                                        „Per dvi savaites išstudijavome situaciją, dabar ji yra optimali – 8 minutės, manau, nėra didelė problema, tereikia tolerantiškumo ir supratimo“, – aiškina Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulis Keras.
                                        Ant tilto nėra tokia baisi padėtis, kaip bandoma įrodyti. Prie remontuojamo tilto piko metu užtrunkama apie 8 minutes“, – P.Kerui antrino A.Tarasevičius.
                                        Na nežinau ko jie užvartoja prieš važiuodamas pro ten ar tiesiog mėlynus švyturėlius užsideda, bet piko metu kada kamštis būna iki Tėvynės, per tiek laiko kitaip neįmanoma tos atkarpos įveikti.
                                        Na nebent jie turėjo omenį nuo Megos pusės..
                                        Paskutinis taisė GediminasJa; 2011.04.29, 20:59.

                                        Comment


                                          Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                                          Tilto per Nerį remontas: spūstį galima įveikti per 8 minutes?





                                          Na nežinau ko jie užvartoja prieš važiuodamas pro ten ar tiesiog mėlynus švyturėlius užsideda, bet piko metu kada kamštis būna iki Tėvynės, per tiek laiko kitaip neįmanoma tos atkarpos įveikti.
                                          Na nebent jie turėjo omenį nuo Megos pusės..

                                          Bet tai kai buvo prieš porą metų sugriuvęs vienas iš tiltų, taip pat buvo analogiška situacija, ir tikrai nepamenu, kad būtų buvę spūsčių iki Tėvynės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X