Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakar ryte važiavau naujuoju keliu iš Vilniaus link A5 vakarinio aplinkkelio.
    Užkliuvo du dalykai.
    1. Krypčių ženklinimas.
    Pirmame atsišakojime rodyklės tiesiai. KLAIPĖDA, o šoną ŠĖTA, MEGA, VANDŽIOGALA.
    Net važiuodamas ne pirmą kartą suglumau, nes visiškai nepaminėta Marijampolė ar Varšuva, nekalbant apie Jurbarką.
    Paskui vienoje vietoje jau paminėta Varšuva.
    Tačiau nėra išankstinių rodyklių, kurią eilę užsiimti.
    Prie.pat išsukimo į A5 užprogramuotos avarinės situacijos, nes bus ne vienas, kas paskutiniu momemtu pamatys posūkį ir mesis per kelias juostas link Vakarinio aplinkkelio.

    2. Priešingoje juostoje buvo eismo įvykis, jau buvo atvykusi policija. Kamštis nuo Klaipėdos buvo gal iki Senukų (Užliedžių) viaduko, o važiuojant A5 kamštis tęsėsi keli kliometrus (bet Nemuno dar nesiekė).
    Atgal iš Marijampolės važiavau per Prienus - net sutemus tai buvo patikimiau nei dalyvauti Kleboniškio loterijoje.

    Pats projektavimo principas sukoncentruoti vietinį ir tranzitinį eismą yra ydingas. Nesvarbu, ar du ar keturi "meškinio" tiltai vienoje vietoje, bet tai yra tik dar didesnė eismo koncentracija.
    Toks srautų koncentravimas yra dovana rusų diversantams.

    Labai lėtai rekonstruojamas KK139 pietrytinis aplinkkelis per HES'ą, statomas mega giga geležinkelio tiltas per Nerį, tačiau be automobilinio tilto. Apie tikrąjį Kauno A1 Šiaurinį aplinkkelį nuo Palemono link Babtų su tiltu ties Lapėmis visi jau seniai užmiršo.

    Vakarykštis incidentas rodo, kad rusų diversantam nereikės dviejų brangių raketų norint sutrikdyti eismą ties Kleboniškiu. Užteks pažadėti kokiems.piktavaliams 20 eurų, kad jie užkištų kokias dvi senas mašinas ir rezultatas bus toks pats.

    Comment

    Working...
    X