Eismas naujai pastatytais A. Meškinio (Kleboniškio) tiltais bus paleistas etapais. Nuo šeštadienio (lapkričio 30 d.) eismas su tam tikrais apribojimais bus pradėtas organizuoti naujai pastatytu tiltu Vilniaus kryptimi, o nuo pirmadienio (gruodžio 2 d.) – antru naujai pastatytu tiltu ir Klaipėdos kryptimi. Nuo gruodžio 3 d. eismas abiem naujai pastatytais tiltais per Nerį Kaune vyks be jokių apribojimų.
Šiandien (12-02) pilnai atidaryti abu viduriniai tiltai, tačiau, žinoma, kamščiai niekur nedingo. Kleboniškio (A. Meškinio) tiltai 12-02:(paspaudus ant nuotraukų visa galerija)
Vytėnų sankryžos vakarinė pusė (projekto ruožo pabaiga).
„Didžiausias per 30 metų tiltų statybos projektas“ žvelgiant link Vilniaus.
Nuvažiavimas į jungiamąjį kelią (ant seno tilto). Norintys nusukti į Panerių g. turi išsukti dar prieš „Megos“ viaduką, pražiopsojus teks suktis pro Jonavos g.
Taip pat matosi būsimas išsukimas į Panerių g., kai savivaldybė nusities jungiamąjį kelią.
Apšvietimo stulpai ant (vidurinio) kairiojo tilto, mažų „platformėlių“ prie tilto šono.
Pėsčiųjų ir dviračių tako nusileidimas į Jonavos g.
Link Vilniaus jung. kelyje praktiškai iš 3 juostų susiaurėja į 1, tada galiausiai įsiliejama į pagrindinį kelią. Pridedam dar pakankamai trumpą greitėjimo juostą ir turime butelio kaklelį naujoje vietoje kiekvieną rytą (anksčiau butelio kaklelis buvo iškart už Vytėnų sankryžos).
Atvažiuojant nuo Vilniaus pagrindinis srautas netrukdomai važiuoja tiesiai, į jungiamąjį kelią išvažiuoti galima tik 1 juosta.
Net ir atidarius tiltą link Klaipėdos vis tiek ilgas kamštis, tikėtina dėl žioplinėjančių. Waze taip pat ilgą laiką nebuvo nuimta plyta per naująjį tiltą, todėl klaidinančiai nurodydavo sukti į jung. kelią.
Link Klaipėdos.
Paskutinis taisė Kirstukas; 2024.12.03, 00:14.
Priežastis: Patikslinimas dėl šiandien, nes vakar
Net ir atidarius tiltą link Klaipėdos vis tiek ilgas kamštis, tikėtina dėl žioplinėjančių. Waze taip pat ilgą laiką nebuvo nuimta plyta per naująjį tiltą, todėl klaidinančiai nurodydavo sukti į jung. kelią.
Ilgas kamštis, nes pas mus su krypčių nuorodomis ir šiaip išankstiniu informavimu yra visiška tragedija.
Ten pastatė kokį naują ženklą, kad žinoti kur žmonėms važiuoti į tokias kryptis, kaip pvz.:
PC Mega (ar visas tas prekybos parkas)?
Kaunas: Vilijampolė?
Kaunas: Šilainiai?
Sargėnai?
Ar paliko tą patį buvusį ženklą E85 - Google Maps , kuris rodo kažkokias juokingas kryptis į Šėtą ar Vandžiogalą. Kas po galais į Šėtą ar Vandžiogalą važiuoja pro čia, o ne pro A8 "Via Baltica"? Tai kaip čia tikėtis, kad nebus žioplinėjančių, nes pirmą kartą važiuojant neįmanoma suprasti kur reikia nusukti. Juo labiau dar ir ženklas tėra tik pačioje letėjimo juostos pabaigoje ir jį pamatęs, jau turi būti iš anksto ten persirikiavęs (atlikęs analizę prieš važiuojant), nes pamačius ženkla - jau per vėlu.
Už tilto, kažkodėl jau yra nuorodos ir į Rygą, ir į Varšuvą. Kodėl čia, prieš tiltą, negalima parodyti, kad į Varšuvą ir Marijampolę irgi tiesiai, kaip ir į Klaipėdą, kad būtų galima aiškiai suprasti kur reikia važiuoti.
Kelininkai laikosi savo principų - atidarius tiltą 0 informacijos atvažiuojant nuo Vilniaus, kuria juosta reikia važiuoti kad patektum kur reikia. Per kelias dienas tikiuosi atsiras.
Tam , kam ir 4 tiltai - atskirti vietino ir tranzitinio transporto srautus.
Bet srautai labai skirtingi priklausomai nuo sezono, paros laiko, tuomet kartais būtų užsikišęs tranzitinis kelias, o jungiamasis laisvas, o kartais atvirkščiai. Jeigu nuo 0 būtų statomas, tai ir šitas tiltas būtų tiesiog 4x4 pločio, o ne hibridas iš kelių tiltų.
Jei neklystu, nebus jungiamųjų kelių, bus tik 3x3 kelias iki Muravos sankryžos.
Kiek teko nagrinėti projektus, tai bent jau iki Ašigalio g. sankryžos turėtų būti su jungiamaisiais keliais.
3+3 kelias buvo numatytas specialiajame plane visame ruože nuo Megos iki Muravos, tačiau ten taip pat buvo numatyta tik platinti tiltus iki 3 juostų, kas, kaip matom, neįvyko, o pastatė naujus.
Ilgas kamštis, nes pas mus su krypčių nuorodomis ir šiaip išankstiniu informavimu yra visiška tragedija.
[...]
Ar paliko tą patį buvusį ženklą E85 - Google Maps , kuris rodo kažkokias juokingas kryptis į Šėtą ar Vandžiogalą. Kas po galais į Šėtą ar Vandžiogalą važiuoja pro čia, o ne pro A8 "Via Baltica"? Tai kaip čia tikėtis, kad nebus žioplinėjančių, nes pirmą kartą važiuojant neįmanoma suprasti kur reikia nusukti. Juo labiau dar ir ženklas tėra tik pačioje letėjimo juostos pabaigoje ir jį pamatęs, jau turi būti iš anksto ten persirikiavęs (atlikęs analizę prieš važiuojant), nes pamačius ženkla - jau per vėlu.
Liko ir liks tas pats ženklas pagal projektą, mažai tikėtina, kad Via Lietuva savo iniciatyva keis ženklus.
Įdomu tai, kad projektiniuose pasiūlymuose (2018) ženkluose buvo nuorodos į Vilijampolę, o toliau už tilto ir nuorodos į Šilainius/Vytėnus, dabar yra tik nuorodos į Šilainius/Vytėnus prieš pat nusukimą jau Megos sankryžoje. Spėjimas, kad galbūt susiję su tuo, kad naujuose jung. keliuose bus 90 greitis, todėl yra tik išankstinės nuorodos į Krašto/Magistralinius kelius.
Liko ir liks tas pats ženklas pagal projektą, mažai tikėtina, kad Via Lietuva savo iniciatyva keis ženklus.
Įdomu tai, kad projektiniuose pasiūlymuose (2018) ženkluose buvo nuorodos į Vilijampolę, o toliau už tilto ir nuorodos į Šilainius/Vytėnus, dabar yra tik nuorodos į Šilainius/Vytėnus prieš pat nusukimą jau Megos sankryžoje. Spėjimas, kad galbūt susiję su tuo, kad naujuose jung. keliuose bus 90 greitis, todėl yra tik išankstinės nuorodos į Krašto/Magistralinius kelius.
Ar kas nors šiais laikais dar važinėja pagal ženklus? Tie, kas žino kelią, į ženklus nežiūri, o tie, kas nežino, važiuoja pagal navigaciją.
Comment