Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Pakeitimai ties „Mega“, atsiras papildoma juosta, bus vykdoma kaip II etapas.

    Kauno diena 2024-05-10
    Svarbu vairuotojams: tikslinama informacija dėl eismo pakeitimų ties IX fortu

    I etapo schema ir pakeitimai prie IX forto [E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica" temoje.
    Čia, kaip svarbiam išsišakojime, bus svarbus testas direkcijai kaip paženklins kryptis. Pirma juosta turėtų būti tik Vandžiogala, paskui visos kairesnės esamos nesikeičia, tik pašalinama Vandžiogalos kryptis.

    Idealu būtų įrengti naują gembinę kryptis nurodančią konstrukciją čia (https://maps.app.goo.gl/wMmgAwzbbw1Q7N666). Tiesiai: Marijampolė, Varšuva, į dešinę: Vandžiogala.

    Comment


      Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
      Šiek tiek schemų su eismo tvarkos pakeitimais ir važiavimo schema. Bus vykdomi atskirais etapais.
      Vietoj fizinio atskyrimo, LAKD nupiešė ištisinę juostą, tuom "ribodami" posūkį į dešinę atvažiuojantiems nuo MEGA. Kas kontruoliuos, kad šioje vietoje vairuotojai laikosi horizontalaus ženklinimo?

      Atvažiuojant nuo Akademijos, pravažiavus Radzinausko tiltą, stovi ženklai, draudžiantys sunkvežiamiams važiuoti antra juosta. Ten netgi avarijų dėl jų nemažai įvykę. Ir kas iš to? Juk niekas nekontroliuoja fūristų, jie kaip važiavo antra juosta, taip ir važiuoja.


      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

        Atvažiuojant nuo Akademijos, pravažiavus Radzinausko tiltą, stovi ženklai, draudžiantys sunkvežiamiams važiuoti antra juosta. Ten netgi avarijų dėl jų nemažai įvykę. Ir kas iš to? Juk niekas nekontroliuoja fūristų, jie kaip važiavo antra juosta, taip ir važiuoja.

        Tai pirmiausia įrodo, kad dviejų juostų yra stipriai per mažai. Kaip alternatyva galėtų būti tam panaudotas kelkraštis įrengiat ten "crowling lane" - juosta lėtai judantiems.
        Labai neteiskite "furistų" dėl to, kai kažkas sunkiai puška pirma 40-50kmh o iš paskos atleki 90kmh sunkoka stabdyti ir vilktis paskui... kaip sako niekada neišsižadėk ".... ir fūros baronkos" , gal kada teks pasukioti

        Comment


          Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

          Tai pirmiausia įrodo, kad dviejų juostų yra stipriai per mažai. Kaip alternatyva galėtų būti tam panaudotas kelkraštis įrengiat ten "crowling lane" - juosta lėtai judantiems.
          Su mūsų vairavimo kultūra būtum apmirksėtas ilgosiomis ir apipypintas, jei važiuotum leistinu greičiu ir nesinaudotum ta juosta.

          Comment


            Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

            Tai pirmiausia įrodo, kad dviejų juostų yra stipriai per mažai. Kaip alternatyva galėtų būti tam panaudotas kelkraštis įrengiat ten "crowling lane" - juosta lėtai judantiems.
            Labai neteiskite "furistų" dėl to, kai kažkas sunkiai puška pirma 40-50kmh o iš paskos atleki 90kmh sunkoka stabdyti ir vilktis paskui... kaip sako niekada neišsižadėk ".... ir fūros baronkos" , gal kada teks pasukioti
            Ne apie pirmą juostą šneka. Pirma juosta jiems ir privaloma ten važiuoti. Šneka apie fūristus, kurie važiuoja antra juosta, nors ten jiems važiuoti uždrausta. Ir labiau netgi kodėl tokių fūristų ten niekas nekontroliuoja?

            Comment


              Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
              Šiek tiek schemų su eismo tvarkos pakeitimais ir važiavimo schema. Bus vykdomi atskirais etapais.

              Kauno diena 2024-05-10
              Svarbu vairuotojams: tikslinama informacija dėl eismo pakeitimų ties IX fortu

              II etapo schema [A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis temoje.
              Na įdomu kaip čia bus su šia vieta. Nes vien šiandien per kamštį 4 vairuotojai per naujai nupieštą ištisinę liniją suko į 9 forto įvažiavimą atvažiavę nuo Vilniaus pusės - ir dar nepasitenkinę pypsindami, jog jų nepraleidžia Bet kažkaip labai piktybiškų nebuvo - galiausiai skubančius praleido įsukti

              Comment


                Parašė Auwris Rodyti pranešimą

                Na įdomu kaip čia bus su šia vieta. Nes vien šiandien per kamštį 4 vairuotojai per naujai nupieštą ištisinę liniją suko į 9 forto įvažiavimą atvažiavę nuo Vilniaus pusės - ir dar nepasitenkinę pypsindami, jog jų nepraleidžia Bet kažkaip labai piktybiškų nebuvo - galiausiai skubančius praleido įsukti
                Ten su tom ištisinėm tegul baigia juokauti, reikia nornalaus fizinio barjero ir viskas. IX forto mazge paišyt ištisines buvo klaida.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                  Ten su tom ištisinėm tegul baigia juokauti, reikia nornalaus fizinio barjero ir viskas. IX forto mazge paišyt ištisines buvo klaida.
                  Na šeip pats to įvažiavimo uždarymas tokiu metu yra mažų mažiausiai keistas. Nes į kauną dabar yra uždaryta šioje vietoje, tada ties Marvele, nuo Vilniaus pusės atvažiuojant į Ateities pl. uždaryta nes remontuojama, ir dar ties Murava jau beveik metus laiko remontuoja nuovažą link Jonavos, todėl nusukimas link centro turi max apkrovimą. Ai dar šiame kelyje uždarytas nuvažiavimas į Kalvarijos gatvę nes įrenginėja greitėjimo lėtėjimo juostas.

                  Ar jį reikėjo uždadryti? Manau taip. Bet ar tikrai dabar? Tikrai manau kad nėra pats tinkamiausias laikas tam.

                  Comment


                    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                    Na šeip pats to įvažiavimo uždarymas tokiu metu yra mažų mažiausiai keistas. Nes į kauną dabar yra uždaryta šioje vietoje, tada ties Marvele, nuo Vilniaus pusės atvažiuojant į Ateities pl. uždaryta nes remontuojama, ir dar ties Murava jau beveik metus laiko remontuoja nuovažą link Jonavos, todėl nusukimas link centro turi max apkrovimą. Ai dar šiame kelyje uždarytas nuvažiavimas į Kalvarijos gatvę nes įrenginėja greitėjimo lėtėjimo juostas.

                    Ar jį reikėjo uždadryti? Manau taip. Bet ar tikrai dabar? Tikrai manau kad nėra pats tinkamiausias laikas tam.
                    Dar kažkada vasarą ruošiasi uždaryti Megos viaduką

                    Comment


                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                      Dar kažkada vasarą ruošiasi uždaryti Megos viaduką
                      Ai dar sakė lyg ir nusukimas į Panerių gatvę atvažiuojant nuo klaipėdos pusės uždarytas
                      Žodžiu smagumėlis.

                      Comment


                        Greitu metu turėtų būti aunaujinami Sargėnų viaduko tvarkymo darbai:

                        Comment


                          Parašė Effka Rodyti pranešimą
                          Greitu metu turėtų būti aunaujinami Sargėnų viaduko tvarkymo darbai:
                          Kalba eina apie Sargėnų viaduką, bet dar įdomiau būtų sužinoti ar pajudės darbai jungiamojo kelio tęsinio palei Šeduvos gatvę, nes liko nenutiestas gabaliukas pabaigus Giraitės ruožo statybas.
                          Taip pat suplanuotas ten turbo žiedas. Įrengus turbo žiedą greičiausiai keistųsi ir nuvažiavimo į 222 kelią tvarka važiuojant A1 keliu nuo Vilniaus. Norima palikti A1/A5 išsišakojimą tik grynai kaip šių kelių išsišakojimą, o kelias į 222 eitų atskirai kaip Megos sankr. jungiamojo kelio tęsinys. Ten buvo palikta asfalto plynė matyt, kad paskui įrengti fizinį barjerą ir papildomas dvi juostas link Vandžiogalos ir būsimo turbo žiedo. Ne veltui turime nuorodą į Vandžiogalą (į dešinę) dar prieš tiltą per Nerį.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Kalba eina apie Sargėnų viaduką, bet dar įdomiau būtų sužinoti ar pajudės darbai jungiamojo kelio tęsinio palei Šeduvos gatvę, nes liko nenutiestas gabaliukas pabaigus Giraitės ruožo statybas.
                            Taip pat suplanuotas ten turbo žiedas. Įrengus turbo žiedą greičiausiai keistųsi ir nuvažiavimo į 222 kelią tvarka važiuojant A1 keliu nuo Vilniaus. Norima palikti A1/A5 išsišakojimą tik grynai kaip šių kelių išsišakojimą, o kelias į 222 eitų atskirai kaip Megos sankr. jungiamojo kelio tęsinys. Ten buvo palikta asfalto plynė matyt, kad paskui įrengti fizinį barjerą ir papildomas dvi juostas link Vandžiogalos ir būsimo turbo žiedo. Ne veltui turime nuorodą į Vandžiogalą (į dešinę) dar prieš tiltą per Nerį.
                            Gal tegu palaukia su tuo žiedu, kol nebaigti tiltai per Nerį ir eismo pakeitimai Vytėnai-Megos viadukas, nes užsikištų aplinkinės gatvės nerealiai ir užkištų Marijampolė-Panevėžys Via Baltikos atkarpą....

                            Comment


                              Parašė vaidast Rodyti pranešimą

                              Gal tegu palaukia su tuo žiedu, kol nebaigti tiltai per Nerį ir eismo pakeitimai Vytėnai-Megos viadukas, nes užsikištų aplinkinės gatvės nerealiai ir užkištų Marijampolė-Panevėžys Via Baltikos atkarpą....
                              Idealu būtų jei tą žiedą įrengtų pabaigus A1 Šiaurinį aplinkkelį, bet dar nepradėjus A5 Vakarinio aplinkkelio platinimo.
                              Šis projektas padidintų eismo saugumą pačiame A1 kelyje. Projektas galėtų būti vykdomas nepriklausomai kada vyktų tolimesnis Eigulių-Biruliškių ruožo platinimas link A6 sankryžos, kuris technologiškai neturėtų būti toks sudėtingas kaip tiltai per Nerį.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Ten buvo palikta asfalto plynė matyt, kad paskui įrengti fizinį barjerą ir papildomas dvi juostas link Vandžiogalos ir būsimo turbo žiedo. Ne veltui turime nuorodą į Vandžiogalą (į dešinę) dar prieš tiltą per Nerį.
                                To ruožo (99,03-101,79 km) projektinių pasiūlymų brėžiniuose tai ir buvo numatyta taip įrengti (iškarpa žemėlapyje):
                                Click image for larger version  Name:	2024-05-16_11-54-22.png Views:	415 Size:	771,3 kB ID:	2130605
                                Paskutinis taisė Kirstukas; 2024.05.17, 23:44. Priežastis: Pataisytas ruožas
                                Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                Comment


                                  man atrodo, cia arba visiskas projekto failas, arba cia daromas tycinis sabotazas.

                                  Comment


                                    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                    To ruožo (100,47-101,79 km) projektinių pasiūlymų brėžiniuose tai ir buvo numatyta taip įrengti (iškarpa žemėlapyje)
                                    Taip įrengus dabar, tai atvažiavus tuo jungiamuoju keliu nuo Megos ir Kleboniškio tilto, būtų galima nuvažiuoti tik link Vandžiogalos, bet nepavyktų išsukti, kad važiuoti link Klaipėdos. Tolimesniu etapu turėjo būti pertvarkoma sankryža su Vandžiogalos pl. (222 kelias), į žiedinę, jei gerai pamenu, ir tada būtų galima atriboti jungiamąjį kelią šioje vietoje. Taigi tai tikriausiai palikta kaip laikinas sprendimas. Tik bėda, kad tolimesnė mazgo rekonstrukcija visiškai sustojusi.

                                    Comment


                                      Turbūt labiau tiks A1, o ne A5 temoje.
                                      Sargėnų viaduko į A5 rekonstrukcija užtruks - iki 2024 m. pabaigos.

                                      "Via Lietuva" 2024.06.07
                                      Nuo pirmadienio laikinai uždaromas eismas Sargėnų viaduku
                                      Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad nuo š. m. birželio 10 iki 28 dienos uždaromas šiuo metu rekonstruojamas Sargėnų viadukas. Eismas, siekiant užtikrinti maksimalų eismo dalyvių saugumą, bus kreipiamas apylanka per Sargėnų sankryžą.
                                      Kaune esantis ir šiuo metu atnaujinamas Sargėnų viadukas laikinai uždaromas dėl suplanuotų atlikti statinio sijų remonto darbų. Siekiant užtikrinti eismo dalyvių, viaduką tvarkančių darbininkų ir viaduko laikančiųjų konstrukcijų saugumą bei reikalingų remonto darbų kokybę, eismas viaduku bus laikinai uždaromas. (...)


                                      Sargėnų viaduko rekonstrukcijos darbai po pertraukos buvo atnaujinti šių metų gegužės pabaigoje. Planuojama, kad po laikino viaduko uždarymo ir būtinų sijų ir kolonų remonto darbų atlikimo, toliau darbai bus tęsiami dviem etapais: pirmojo etapo metu remonto darbus suplanuota atlikti dešinėje estakados pusėje, automobilių eismą kelyje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai leidžiant kaire estakados puse. Atitinkamai antrame darbų etape remonto darbai būtų vykdomi estakados kairėje pusėje, tuo metu automobilių eismas Kaunas–Marijampolė–Suvalkai kelyje vyktų dešine estakados puse.
                                      Sargėnų viaduko kapitalinio remonto darbus numatyta baigti iki šių metų pabaigos.

                                      https://vialietuva.lt/naujienos/nuo-...argenu-viaduku

                                      Comment


                                        Prieš kelis mėnesius, gal vasarį, teko važuot estakada iš A1 į A5 link marijampolės. Tuomet nesužavėjo nei ženklinimas, nei darbų tempas.

                                        Pavyko rasti naujesnę estakados ("Sargėnų viaduko") nuotrauką.

                                        https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/06/...rgenu-viaduku/

                                        Beje, ar apylankoje per Vandžiogalos sankryžą formuojasi spūstys?
                                        Gal iškart geriau iš Vilniaus važiuoti link Marijampolės KK139 per Kauno HESą ar kitais keliais.

                                        Comment


                                          Dar ten jį krapšto? Jau pusę metų viena iš juostų uždaryta, dabar pilnai visą viaduką uždarė. Darbų tempai tiesiog zvizdiec.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X