Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Kas vyksta Kaune 2024.02.19
    „Megos“ viaduko laukia kapitalinis remontas
    Eismu apkrautas transporto mazgas ties PLC „Mega“ vasarą gali sukelti daugiau nemalonumų vairuotojams, nes bus atliekamas viaduko, jungiančio Šilainius ir Vytėnus, kapitalinis remontas. (...) Po rekonstrukcijos keisis eismo tvarka ant viaduko bei jo prieigose


    Kauno miesto savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis aiškino, jog darbai ties minimu viaduku turėtų būti atliekami šių metų vasarą, kai mieste fiksuojamas mažiausias eismo intensyvumas. (...)
    Atsižvelgiant į atliktus tyrimus, projektiniuose pasiūlymuose nurodyta, jog ant viaduko įrengtas pėsčiųjų-dviračių takas turėtų būti siaurinamas (paliekamas ~2,2 m plotis), jog būtų galima įrengti papildomą eismo juostą Šilainių kryptimi.

    Keisis eismo tvarka sankryžose
    Šiuo metu automobilių eismas viaduku organizuojamas keturiomis eismo juostomis – po dvi eismo juostas Vytėnų ir Šilainių kryptimis. Projektiniai sprendimai nurodo, jog Šilainių kryptimi turėtų būti įrengta papildoma eismo juosta.
    Pervažiavus viaduką, numatoma įrengti papildomą eismo juostą Vytėnų kryptimi. Sankryžoje ties „Mega“, kairinio posūkio sprendimai nekeičiami – lieka dvi eismo juostos.
    Atvykstant nuo A1 jungiamojo kelio planuojama pertvarkyti, numatant eismo organizavimą dviem eismo juostomis į dešinę, Vytėnų kryptimi, o kairinio posūkio į Šilainius nelieka.
    Keičiant eismo organizavimą, atvažiuojantiems nuo „Megos“, siūloma atsisakyti kairinio posūkio Vytėnų kryptimi ir visas tris eismo juostas perorganizuoti į dešinį posūkį, Šilainių kryptimi. Eismas Vytėnų kryptimi numatomas sekančioje sankryžoje, kuri bus reorganizuojama atskiru projektu.

    Važiuojant nuo Vytėnų, numatoma įrengti papildomą trečią eismo juostą, skirtą eismui tiesiai ir į dešinę link „Megos“.
    Važiuojant nuo Šilainių krypties Užnerio gatve, numatomos papildomo dvi eismo juostos, eismą organizuojant tokia tvarka: dvi eismo juostos tiesiai, Vytėnų kryptimi, papildoma atskira juosta dešiniam posūkiui į „Lidl“, „Macdonalds“.

    Užnerio gatvės atkarpoje, eismo kryptimi nuo Vytėnų, papildomai numatoma įrengti vieną eismo juostą. Transporto eismas organizuojamas sekančiai: viena juosta kairiniam posūkiui link „Lidl“, viena juostos tiesiai, Šilainių kryptimi ir kraštinė eismo juosta tiesiai ir į dešinę link „Senukų“. Užnerio gatvės ruože įrengiama papildoma eismo juosta.

    Esamos šviesoforinės sankryžos bus pertvarkytos, perstatant šviesoforų gembes ir atliekant naują šviesoforinių fazių sureguliavimą. (...)

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/02/...remontas-foto/

    Comment


      Parašė iPhone Rodyti pranešimą

      Jei jo remontas tik 2-3 mėnesiai sutinku, bet jei vėl griaus ir statys praktiškai per naują... tada jau kita kalba.
      Taigi yra ne kartą šitoje temoje sukelti visų tiltų projektai ir kas daroma bus, nesuprantu, kam čia tos spėlionės reikalingos

      Comment


        Parašė Auwris Rodyti pranešimą

        Taigi yra ne kartą šitoje temoje sukelti visų tiltų projektai ir kas daroma bus, nesuprantu, kam čia tos spėlionės reikalingos
        Ar tikrai yra parengtas kapitalinio remonto techninis projektas trečiajam tiltui? Ne piešinukai o pilnas projektas.
        Jei toks yra, būsiu praleidęs.
        Visa kita yra šnekų lygis.

        Comment


          Kaip suprantu nusprendė perkelti įvažiavimą ant seno tilto nuo Panerių g. Vilniaus link, kad galėtų įrengti greitėjimo juosta. Matosi video maždaug ties 10s.

          https://www.facebook.com/KaunoTiltai/videos/1362288654421291

          Comment


            Situacijos atnaujinimas iš oro po 10 mėnesių pertraukos.
            Tiltai per Nerį iš paukščio skrydžio 03-20: (paspaudus ant nuotraukų visa galerija)

            Ruožo pabaiga (vakarai).


            Būsima nuovaža į Panerių g., bus įrengiama savivaldybės.


            Vaizdas link Vilniaus.


            Atstumiamas tiltas, kitas tiltas perstumtas ir betonuojamas.


            Vakarinis krantas (link Klaipėdos).



            Rytinis krantas (link Vilniaus).


            Kelių išsidėstymas judant link Vilniaus.


            Išstumiamas tiltas, matosi „bėgiai“. Čia buvo atvežamos ir sujungiamos tilto dalys, kurias vėliau stumia link kito kranto.


            Viadukai per Jonavos g.


            Statoma magistralinio kelio trasa.


            Ruožo pradžia (link Vilniaus). Dalinai užbaigtas kairysis jungiamasis kelias (nuotraukos dešinėje), tikėtina juo bus nukreipiamas eismas, kad galėtų normaliai įrengti magistralinę trasą.


            Vaizdas link Klaipėdos.
            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

            Comment


              2024-04-02 vaizdai

              Click image for larger version

Name:	image_50436609.JPG
Views:	2216
Size:	1,79 MB
ID:	2121769 Click image for larger version

Name:	image_50401793.JPG
Views:	2210
Size:	1,79 MB
ID:	2121768 Click image for larger version

Name:	image_50451457.JPG
Views:	2209
Size:	1,78 MB
ID:	2121767 Click image for larger version

Name:	image_50423553.JPG
Views:	2216
Size:	1,82 MB
ID:	2121766 Click image for larger version

Name:	image_50445313.JPG
Views:	2222
Size:	1,40 MB
ID:	2121765

              Comment


                Įdomu kokia situacija su muravos mazgo rekonstrukcija? Apie tai nieko negirdėti, bet atidarius naujus tiltus butelio kakliukas šiame kelyje bus būtent ši vieta. Ir dabar piko metu labai stipriai viskas kišasi būtent dėl muravos transporto mazgo.

                Comment


                  Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                  Įdomu kokia situacija su muravos mazgo rekonstrukcija? Apie tai nieko negirdėti, bet atidarius naujus tiltus butelio kakliukas šiame kelyje bus būtent ši vieta. Ir dabar piko metu labai stipriai viskas kišasi būtent dėl muravos transporto mazgo.
                  atidarius šį mazgą, planai yra daryti rekonstrukcija iki muravos sankryžos, o su muravos sankryža kiek žinau kol kas jokių planų. Mano nuomone turėtų būti atvirkščiai.

                  Comment


                    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                    Įdomu kokia situacija su muravos mazgo rekonstrukcija? Apie tai nieko negirdėti, bet atidarius naujus tiltus butelio kakliukas šiame kelyje bus būtent ši vieta. Ir dabar piko metu labai stipriai viskas kišasi būtent dėl muravos transporto mazgo.
                    Čia išvadas pasidarėt dabartiniu laiku, kai uždarytas nusukimas į Jonavą ar anksčiau?
                    Siūlyčiau palaukti ir pamatyti, kur čia tie botleneckai bus.
                    Dalį srauto turėtų nuimti ir pietrytinis aplinkelis.

                    Comment


                      Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

                      Čia išvadas pasidarėt dabartiniu laiku, kai uždarytas nusukimas į Jonavą ar anksčiau?
                      Siūlyčiau palaukti ir pamatyti, kur čia tie botleneckai bus.
                      Dalį srauto turėtų nuimti ir pietrytinis aplinkelis.
                      Pietrytinis aplinkelis neaišku kada bus atidarytas, nes ten sunkiai darbai vyksta..

                      Kiek laiko jau uždarytas šis nusukimas? Ko gero greitai bus metai laiko? Ką LAKD apie tai galvoja, ar tikrai nebuvo galima per kelis mėnesius atlikti šių darbų? Panašu, kad vaikai greičiau gimsta nei pas mus suremontuoja nuovažą... Sprendimų kaip ją atidaryti greičiau tikrai manau buvo galima rasti.

                      Reik atkreipti dėmesį, kad atsidarius Urban Hub miesteliui apkrovimas šio mazgo dar labiau išaugs. Manau tai turi būti prioritetas rekonstruoti šį mazgą.

                      Comment


                        Vakar (šeštadienį, 04-27) pakeista eismo tvarka važiuojantiems link Vilniaus. Visiškai nemačiau jokios informacijos apie eismo pakeitimus, ypač tai, kad visiškai uždarytas nuvažiavimas į/iš Panerių g. Pagal kai kurių vairuotojų pasimetimą, galimai net nėra sudėti apylankos ženklai.

                        Eismo pakeitimai prie Kleboniškio tiltų 04-27: (paspaudus ant nuotraukų visa galerija)

                        Vilniaus krypties eismas kreipiamas nauja (būsima) magistralinio kelio trasa link nepastatyto tilto.


                        Vytėnų/Šilainių srauto nukreipimas į naują trasą.


                        Eismas pilnai vyksta nauju keliu iki pat statomo tilto. Nebėra nuvažiavimo į/iš Panerių g.


                        Panerių g. sudėtos nukreipiamosios gairės, blokuojuončios patekimą ant tilto. Prie plytų nusuktos ženklų galiojimo lentelės. Vairuotojai važiuoja per užbrūkšniuotą plotą netikėtai pamatę užblokuotą nusukimą.


                        Prieš pat tiltus eismas grįžta į senąjį tiltą.


                        Ant tilto niekas nepasikeitė, lieka dvi susiaurintos juostos.


                        Už tiltų eismas kreipiamas į naują Klaipėdos krypties magistralinio kelio trasą.


                        Padaryta atskira lėtėjimo juosta norintiems nusukti į Jonavos g.


                        Atvažiuojantys nuo Jonavos g. važiuoja iš dalies naujai pastatytu jungiamuoju keliu.


                        Ties pėsčiųjų viaduku eismas grįžta į seną kelią, atvažiuojantys nuo Jonavos g. įsilieja per naują greitėjimo juostą avarinio sustojimo juostoje.
                        Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                        Comment


                          Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                          Vakar (šeštadienį, 04-27) pakeista eismo tvarka važiuojantiems link Vilniaus. Visiškai nemačiau jokios informacijos apie eismo pakeitimus, ypač tai, kad visiškai uždarytas nuvažiavimas į/iš Panerių g. Pagal kai kurių vairuotojų pasimetimą, galimai net nėra sudėti apylankos ženklai.

                          Iš Lapių pusės važiuojant apylankos ženklai buvo.
                          -

                          Comment


                            Aš tik bandau suprasti, kodėl šie pavingiavimai reikalingi?

                            Comment


                              Kad galėtų įrengti jungiamajį ir magistralinį kelią, kadangi šiuo metu esamas kelias yra toje vietoje, kur numatytas naujas kelias, o visą pagrindą daro nuo nulio.
                              Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                              Comment


                                Įdomu kiek laiko bus taip organizuojamas eismas.

                                Comment


                                  Ar ant Kleboniškio tilto iš tikrųjų tokia sudėtinga situacija, kad artimiausiu metu geriau vengti ten važiuoti ?
                                  Nuotraukose kamščiai parodyti važiuojant vien Vilniaus kryptimi - įdomu, ar Klaipėdos kryptimi nėra kliūčių.

                                  Kas vyksta Kaune 2024.04.29
                                  Pakeitus eismo tvarką prie „Megos“, nusidriekė milžiniškos spūstys
                                  Pirmadienio rytą eismas magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,06 iki 100,47 km sulėtėjo, nusidriekė milžiniškos spūstys. (...)
                                  Didžiausios spūstys, kaip ir buvo tikėtasi, vairuotojus pasitinka važiuojant nuo Akademijos link „Megos“. Kauniečiai praneša, kad važiuojant A. Meškinio (Kleboniškio) tiltu, nusukimas į Panerių gatvę yra uždarytas.





                                  https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...spustys-video/
                                  https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...rombu-96427211

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Ar ant Kleboniškio tilto iš tikrųjų tokia sudėtinga situacija, kad artimiausiu metu geriau vengti ten važiuoti ?
                                    Važiuojant iš Šilainių (nuo Jotvingių g.), gal + 5-10 min, važiuojantiems nuo toliau (nuo Giraitės/Vakarinio aplink.) daugiau prisideda, kadangi anksčiau susiaurėjimas iš 3 į 2. Šiaip visas kamštis kol visos juostos susiaurėja į 2 (iš 5 realiai), ties tais vingiais nieko baisaus.

                                    Nuotraukose kamščiai parodyti važiuojant vien Vilniaus kryptimi - įdomu, ar Klaipėdos kryptimi nėra kliūčių.
                                    Kiek mačiau Klaipėdos kryptimi niekas nepasikeitė, tai papildomų kamščių neturėtų būti.

                                    Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                    Comment


                                      Taigi paaiškėjo kad Klaipėdos kryptimi antras tiltas nereikalingas, užtenka esamo 3 juostų
                                      -

                                      Comment


                                        Pakeitimai ties „Mega“, atsiras papildoma juosta, bus vykdoma kaip II etapas.

                                        Kauno diena 2024-05-10
                                        Svarbu vairuotojams: tikslinama informacija dėl eismo pakeitimų ties IX fortu
                                        (...) Taip pat, jau artimiausiu metu, siekiant sumažinti transporto spūstis, prie prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ bus atidaryta ir papildoma eismo juosta.

                                        I etapo schema ir pakeitimai prie IX forto [E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica" temoje.
                                        Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                        Comment


                                          Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                          Pakeitimai ties „Mega“, atsiras papildoma juosta, bus vykdoma kaip II etapas.
                                          Papildoma juosta ten visad buvo, trūko tik dažų kibiro. Kai susidaro kamštis per "remontuojamą" viaduką, dažnas KET pažeidėjas ja ir važiuoja, savarankiškai įgyvendindams atnaujintą eismo organizavimo schemą. Kartais susidurdamas su iš automobilių eilės išsukančiu kitu pažeidėju.

                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X