Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tu pats melagis ir nusikaltėlis, nes prieš du metus ženklai tikrai buvo.
    Tu rašei,,kad dabar yra, o ne rpeiš du metus buvo
    Ant kiek silpnas ego, kad net taip akivaizdžiai bandai meluoti ir išsisukinėti neva buvai teisus


    Comment


      Ir dabar yra, o tuo labiau prieš du metus tikrai buvo. Ir prieš 10 tuo labiau. Straipsnis, kurį daktaras cituoja, jau senas, gal tada ir eksperimentavo su greičio didinimu. Bet didinti greitį nuo Megos link Vilniaus yra nusikaltimas. Eismas ant tilto per Nerį ir abiejuose jo galuose esančių viadukų yra intensyvus. Kartoju, vienintelis ruožas, kur būtų galima leisti 90 yra nuo pėsčiųjų tilto (tas, kuris arčiau Neries) ir A1/A6 sankryžos vakarinio galo. Taip pat reikėtų laikinai riboti iki 80 ties nauju išvažiavimu/įvažiavimu iš Kauno Vilniaus kryptimi.
      Paskutinis taisė Al1; 2018.09.15, 13:33.

      Comment


        Sužymėkit kur sakai yra ženklai, pirmadienį pralėksiu abiem pusėmis, pasakysiu kaip iš tiesų yra, nes matau čia abi pusės įsitikinusios teisumu

        Comment


          Užblokuokit A1 kaip trolį, kad neterštų temos. Žino kad ženklų nėra, o specialiai provokuoja kitus.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Sužymėkit kur sakai yra ženklai, pirmadienį pralėksiu abiem pusėmis, pasakysiu kaip iš tiesų yra, nes matau čia abi pusės įsitikinusios teisumu
            To ir siekia trolis. Kad važinėtumėt, gaištumėt laiką, tam kad įrodytumėt tai, ką visi puikiai žino

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

              To ir siekia trolis. Kad važinėtumėt, gaištumėt laiką, tam kad įrodytumėt tai, ką visi puikiai žino
              Šiuo atveju man ir pačiam įdomu, nes ten važinėju beveiks kasdien ir net tiek važinėdamas nesu tikras kas teisus, tad kas išvis mažai važinėja tuo labiau gali nežinoti.
              Kiek atsimenu pvz įlendant į A1 nuo Muravos ir važiuojant link Klaipėdos, ten būdavo 80 ženklas. Jei ne dabar tai bent keli mėnesiai atgal tai tikrai matydavau ženklą.

              Comment


                Ribojimai galioja tik iki artimiausios sankryžos, jei 80 tik iki A6 sankryžos, tai greitis galioja tik iki sankryžos greitėjimo juostos. Gal pvz. kokioj Rusijoj ir kitaip yra Šiaip skirtingose netgi Europos šalyse galioja skirtingos ribojamo greičio ar apskritai ribojimų pranešimo taisyklės: vienur pvz. galioja iki kito ribojimus žyminčio ženklo, kitur pasinaikina prieš artimiausią sankryžą.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Šiuo atveju man ir pačiam įdomu, nes ten važinėju beveiks kasdien ir net tiek važinėdamas nesu tikras kas teisus, tad kas išvis mažai važinėja tuo labiau gali nežinoti.
                  Kiek atsimenu pvz įlendant į A1 nuo Muravos ir važiuojant link Klaipėdos, ten būdavo 80 ženklas. Jei ne dabar tai bent keli mėnesiai atgal tai tikrai matydavau ženklą.
                  Mažiausiai metai kaip nėra. Dabar nebesistebiu, kad ten dažnai avarijos, nes vis dar yra vairuotojų, važiuojančių iš atminties Prieš tiltą taip pat seniai ženklo nėra, yra tik kintamos informacijos ženklas, kuris praktiškai visuomet išjungtas. Iš pradžių, kai jį pastatė, jis rodydavo 80. Kai išjungė tuomet nuėmė ir ženklus tarp tilto ir sankryžos su A6. Tai 90 km/h tarp Megos ir A6 mažiausiai metai. O tiksliau važiuojant link Klaipėdos, ženklas 80 su laiko lentele prasideda toliau už Megos.
                  Paskutinis taisė dsanto; 2018.09.15, 17:16.

                  Comment


                    Čia visiškai atskira kalba. Norėjau tik informuoti važiuojančius iš atminties, kad greitį ribojančių kelio ženklų neliko: įvažiuojant į kelią link Vilniaus nuo Žemaičių plento, Jotvingių gatvės ir Savanorių prospekto; įvažiuojant į kelią link Klaipėdos nuo Savanorių prospekto, Megos. Įvažiuojant į kelią nuo Jonavos gatvės tiek link Vilniaus, tiek link Klaipėdos stovi kintamos informacijos kelio ženklai, kurie paprastai išjungti.

                    Comment


                      nu kolektyvas! 3 metai nuolat važinėju į/iš Jonavos, tad šitas kelias man iki skausmo savas. Todėl aiškiai sakau, kad 2 (DU) metai, kaip ten dingę visi 80 ženklai atkarpoje nuo A6 kelio įsiliejimo į A1 (ties tėvyne kavine). Lygiai taip pat nuimti tokie ženklai ir nuo giraitės atvažiuojant. TAŠKAS. Ir baigiam šią diskusiją, kurią tas trolis užvėlė eilinį kartą

                      Comment


                        Šiose vietose yra kokie nors ženklai dabar?:

                        https://goo.gl/maps/iUVrDk7gsjM2

                        https://goo.gl/maps/HnnYDRcrxTz

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Šioje vietoje yra kokie nors ženklai dabar?:

                          https://goo.gl/maps/iUVrDk7gsjM2
                          Nėra!

                          Comment


                            Nėra!

                            N - ė - r - a

                            Comment


                              Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                              Bijoti nėra ko – greičio ribojimas toje vietoje tikrai pasikeitė, ir jau daug seniau nei prieš mėnesį. Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovas Evaldas Tamariūnas sakė, kad iki 80 km/h greitį ribojantys kelio ženklai nuimti nuo šių metų pradžios, o dabar aptariamame ruože leidžiamas greitis – 90 km/h. „Nutarta, kad toje vietoje yra per daug ribojančios informacijos. Vairuotojas mato tai 90 km/h, tai 80 km/h, tai 130 km/h. 10 km/h skirtumas didelės įtakos neturi, tačiau ši korekcija leido sumažinti bereikšmės vizualinės informacijos kiekį“, – situaciją aiškino E. Tamariūnas.
                              Džiugu, kad pradėta atsižvelgti į bereikalingus ribojimus ir jų sukeliamą pašalinės informacijos perteklių vairuotojams. Laukiu nesulaukiu kol pradės nykti mažai reikšmingi ir įtakos eismo srauto judėjimui nedarantys ribojimai ir kitose vietose.
                              Vieni tokių pvz. yra ties stotelėmis esantys ženklai 100 km/h su papildomomis lentelėmis ir įspėjamaisiais ženklais. Vairuotojas kol susižiūri ką tie ženklai reiškia, perskaito galiojimo zonos atstumą, įvertina iki kur jie galioja, tada žvilgteli į spidometrą, kad pristabdytų iki leistino greičio, tai nejučiomis jau ir privažiuoja tą pavojingą stotelės vietą, kurioje gali į kelią išeiti pėsčiasis. T.y. nebelieka laiko atidžiai apsidairyti ir įsitikinti, kad pėsčiojo nėra. O užvažiavimo ant pėsčiojo atveju, visiškai nesvarbu ar automobilis judės 80 km/h ar 110 km/h, nes abiem atvejais pėsčiajam išgyventi tikimybių praktiškai nėra.
                              Geriau būtų tik įspėjamasis ženklas ir apšviesta, gerai matoma zona, kad vairuotojas be papildomų žvilgčiojimų į spidometrą ar dar kitur, galėtų apsidairyti ar nėra pėsčiojo.

                              Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                              nu kolektyvas! 3 metai nuolat važinėju į/iš Jonavos, tad šitas kelias man iki skausmo savas. Todėl aiškiai sakau, kad 2 (DU) metai, kaip ten dingę visi 80 ženklai atkarpoje nuo A6 kelio įsiliejimo į A1 (ties tėvyne kavine). Lygiai taip pat nuimti tokie ženklai ir nuo giraitės atvažiuojant. TAŠKAS. Ir baigiam šią diskusiją, kurią tas trolis užvėlė eilinį kartą
                              Būtent. Daugiau nei prieš pusantrų metų kas antra dieną važinėdavau Vilnius-Klaipėda, tai dar man bevažinėjant tie ribojimo ženklai buvo nuiimti. Dabar jau tie 1,5 m. nevažinėju ir nuo tada ribojimų ten nebėra.

                              Comment


                                Kaip manot ka ten daro tarp silainiu ir sargenu prie eolto? tai bus nuvaziavimas i klaipeda nuo marijampoles ar kazka gudriau?

                                Comment


                                  Manau, kad bus paprastesnis variantas. Cia bus apsisukimas tiems, kas atvaziuoja nuo Klaipedosir nori vaziuoti link Sargenu arba i Klaipeda atgal. Tokiu nera labai daug, bet jie kertasi su Marijampoles-Vilniaus, Marijampoles-Klaipedos kryptimis ir pristabdo

                                  Comment


                                    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
                                    Kaip manot ka ten daro tarp silainiu ir sargenu prie eolto? tai bus nuvaziavimas i klaipeda nuo marijampoles ar kazka gudriau?
                                    Click image for larger version

Name:	image_81209.jpg
Views:	636
Size:	138,9 kB
ID:	1678135
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2018.10.25, 00:28.

                                    Comment


                                      O čia jie dar daugiau problemų pridarys tiems, kas važiuoja tiesiai A1. tuo labiau, kad lėtėjimo juostos nėra. Kaip "genialu". Kai kokia nors fūra sugalvos apsisukti, užkiš net ir dalį pirmos pirmos juostos. Ar leis tik lengvosioms?

                                      Comment


                                        Genialu. O už 100 m po viaduku neišeina apsisukti?

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          O čia jie dar daugiau problemų pridarys tiems, kas važiuoja tiesiai A1. tuo labiau, kad lėtėjimo juostos nėra. Kaip "genialu". Kai kokia nors fūra sugalvos apsisukti, užkiš net ir dalį pirmos pirmos juostos. Ar leis tik lengvosioms?
                                          Nemanau, kad turės įtakos važiuojantiems A1, virš 500 m nuo išsukimo, bet letėjimo juostą tikrai galėjo įtraukti į projektą. Įdomu ar fiziškai atskirs A1 nuo A5 dabartinėje apsisukimo vietoje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X