kas galėtų paaiškinti, kaip atrodytų variantas 2+2+2+2? Tipo keturi tiltai per nerį?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąkas galėtų paaiškinti, kaip atrodytų variantas 2+2+2+2? Tipo keturi tiltai per nerį?
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąkas galėtų paaiškinti, kaip atrodytų variantas 2+2+2+2? Tipo keturi tiltai per nerį?
Keturiu kelių analogas, tik pateiktam pavyzdy ne 2+2, o 3+3: https://www.google.lt/maps/@52.17053.../data=!3m1!1e3
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Taip. Keturi keliai. Du keliai vietoj vieno į vieną pusė. Tas pats į kitą pusę.
Keturiu kelių analogas, tik pateiktam pavyzdy ne 2+2, o 3+3: https://www.google.lt/maps/@52.17053.../data=!3m1!1e3Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Planuojama už 60 mln. Eur modernizuoti Kleboniškio tiltą Kaune
Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz574WLR8QNStudentas
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąKitaip sakant, salia esancio i Vilniaus puse pristatys nauja 2 juostu? Bet i Klaipedos puse paliks tik dvi juostas? Kas nors supranta, kaip cia bus padaryta?
Pietinį 2 juostų tiltą paliks, rekonstruos. Šiaurinį tiltą griaus ir statys dvigubai platesnį 4 juostų tiltą. Tada dar šiauriau pastatys dar vieną 2 juostų tiltą.
Tie tiltai po 2 juostas bus skirti Kaunui ir jų keliai atskirti nuo tranzitinio. 4 Juostų tiltas bus skirtas tik tranzitiniam. Kelias bus rekonstruotas iki 8 juostų, vidinės 4 bus tranzitinio, išorinės 2 (iš abiejų pusių) bus Kauno srautui atskirtos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė JPeters Rodyti pranešimą
Skaičiau kelis kartus, bet atrodo supratau taip:
Pietinį 2 juostų tiltą paliks, rekonstruos. Šiaurinį tiltą griaus ir statys dvigubai platesnį 4 juostų tiltą. Tada dar šiauriau pastatys dar vieną 2 juostų tiltą.
Tie tiltai po 2 juostas bus skirti Kaunui ir jų keliai atskirti nuo tranzitinio. 4 Juostų tiltas bus skirtas tik tranzitiniam. Kelias bus rekonstruotas iki 8 juostų, vidinės 4 bus tranzitinio, išorinės 2 (iš abiejų pusių) bus Kauno srautui atskirtos.
Comment
-
Is Delfi komentaru (daugiau maziau viskas teisinga):
nusiteikite 5 metų trukmės katastrofinės spūstims, bei alternatyvių maršrutų paieškoms, kurie irgi užsikiš
O šiaip viskas paprasta kaip 2x2:
1. prieš imantis tiltų rekonstrukcijos būtina pastatyti suplanuotą tiltą, jungianti ŠIAURĖS PROSPEKTĄ su ŠILAINIAIS (didelė dalis srauto į ji persikeltų, bei būtų Kauniečiams išsigelbėjimas ateinančios rekonstrukcijos metu
2 Daug racionaliau iš abiejų šonų, prie dabar jau esamų tiltų, pastatyti po 1 naują tiltą po 2 eismo juostas. Didžiąja dalimi išvengiama spūčių statybos metu!
3. Tada senuosius tiltus palikti ramybėj. (Taigi sumažės srautai per juos ir nebus būtinybės rekonstruoti )
4. Kažin ar būtina visą ruožą platinti iki 4 juostų, galbūt užtektų ir po 3?
5. Projekto vertė 100 mln EUR ( tiltams 60 mln EUR (virš 200mln. LITŲ)), kai tuo tarpu pagrindinė Jakų estakada prie Klaipėdos kainavo apie 23 mln. EUR (apie 80 mln. litų). Jakų estakados ilgis virš 600 m., kai tuo tarpu tiltų ilgis su estakadomis bus kažkur apie 300 m. ilgio !
6. Beje projektas bus vykdomas 5 metus!!! 100 proc. darbų eigoje visa projektas gerokai pabrangs.
7. Ar negalima samdyti atskirus rangovus ir imtis tvarkyti visą ruožą, dalimis vienu metu ir taip nereikėtų 5 metus kęsti būsimų spūsčių?
Taip, kad yra vietos abejonėms dėl būsimo projekto.
Comment
-
Tai , kad cia suddelfines, niekom nepagristos mintys. Aiskiai pasakyta, kad senaji tilta reikia griaut., o suddelfniai mano, kad dar gali tarnaut. Apie kainu lyginimus su pries 10 metu vystytais projektais is viso nera cia kalbet. Bobuciu lygio kalbos.
Kazi ar butina 4 juostu, gal uztektu 3 , o gal uztektu 2 ar net nugriovus sena tilta uztektu po 1 juosta i kiekviena krypti?Studentas
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąMan rodos mieste pastačius tiltą į Šilainius, esamame A1 greitis irgi galėtų būt 110 km/h.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąIs Delfi komentaru (daugiau maziau viskas teisinga):
7. Ar negalima samdyti atskirus rangovus ir imtis tvarkyti visą ruožą, dalimis vienu metu ir taip nereikėtų 5 metus kęsti būsimų spūsčių?Paskutinis taisė vėkas; 2018.02.15, 11:17.
Comment
Comment