Manau tokiu tiltų, kaip per Nerį Lietuvoje yra ne vienas, tik žinoma, kaip yprasta, pradedama dirbti, kai jau įvyksta nelaimė, dar galime džiaugtis, kad pasisekė.
Lietuvos susisiekimo infrastruktūros įmonės „Tiltra Group“ valdoma kelių ir tiltų tiesimo bendrovė „Kauno tiltai“ šią savaitę pradėjo įlūžusio Kauno automagistralės tilto per Nerį remonto darbus.
Šiuo metu vykdomi parengiamieji darbai: įrengiamos atraminės aikštelės domkratams, statomos palapinės, kuriose vyks darbai, sustatomi laikini kelio ženklai.
Planuojama, kad jau kitą savaitę bus pradėtas remontas – demontuoti deformaciniai pjūviai, šarnyrai.
Pasak „Kauno tiltų“ techninio direktoriaus Aldo Rusevičiaus, pagal sutartį, tilto remonto darbai turėtų būti baigti iki gegužės 30 dienos, tačiau jei orai bus tinkami, tiltą tikimasi suremontuoti greičiau. Vėliau, jau atnaujinus automobilių eismą tiltu, būtų atliekami tik kūgių tvirtinimo ir asfaltavimo darbai.
ei Kaunieciai kaip ten vyksta darbai? Gal kas gali pafotkinti? Ir kaip ten db su eismu? nukreiptas i priespriesini? dar nera požymiu kad ir antras kris? ir dar jo vieta norejau pasitikslint cia tas kur virs Paneriu gatves jo?
Kleboniškio tiltas bus atstatytas į reikiamą padėtį
Sausio 5 dieną nusėdęs Kauno automagistralės tiltas per Nerį ketvirtadienį, vasario 5 dieną, bus atstatytas į reikiamą padėtį – tam intensyviai pastarąsias dvi savaites ruošėsi tilto remonto darbus vykdanti kelių ir tiltų tiesimo bendrovė „Kauno tiltai“. Tiltą maždaug 20 cm iki reikiamos padėties kels keturi domkratai, sumontuoti ant sutvirtinto pylimo specialiai patiestų geležinkelio pabėgių.
Pasak „Kauno tiltų“ techninio direktoriaus Aldo Rusevičiaus, tilto pakėlimas – vienas iš atsakingiausių ir sudėtingiausių etapų tilto remonto eigoje. Tilto sijos keturiais domkratais, kurių bendra keliamoji galia siekia 240 tonų, etapais bus keliamos į projektinę padėtį.
„Pakėlus tiltą iki projektinės padėties bus ardomi esami deformaciniai pjūviai, ruošiamos lankstų tvirtinimo vietos. Po to bus atliekami naujų deformacinių pjūvių ir naujųjų lankstų sumontavimo darbai“, - sakė A. Rusevičius.
Pagal sutartį, tilto remonto darbai turėtų būti baigti iki gegužės 30 dienos, tačiau jei orai bus tinkami, tiltą tikimasi suremontuoti greičiau. Vėliau, jau atnaujinus automobilių eismą tiltu, būtų atliekami tik kūgių tvirtinimo ir asfaltavimo darbai.
REKLAMA
Kovo pabaigoje arba balandžio mėnesį tiltu jau numatoma pradėti leisti transporto judėjimą.
Tiltas statytas 1981 metais pagal projektavimo instituto „Lietkelprojektas“ parengtą projektą. Nuo to laiko transporto srautai per šį tiltą išaugo dešimtis kartų, todėl jo apkrovimo normos pastaruoju metu buvo maždaug 2 kartus viršijamos. Kapitališkai Kleboniškio tiltas nebuvo remontuotas nė karto.
Šalia įgriuvusio tilto esantis kitas tiltas statytas dar 1964 metais, jo projektas parengtas Minsko projektavimo institute „Belgiprodor“. Nors tiltai iš pažiūros analogiški – jų perdangos konstrukcijos skiriasi.
/\ tai ne galiu, o klausk tik greit, ir parasyk, ar galim tikėtis kokybiško darbo
tai jei ten dede dirba su savo brigada kai ka manai jis pasakys? jo dirbam mes cia su bokalais rankose nuolat ir todel kokybe garantuota.
geriau klausk ar si rekonstrukcija ilgalaike ar apsimok ja daryt ar geriau rintesne bet ne 5 metams tik kaip teko girdet. Ar dar ka rimciau. pradziai visai nieko kad ir i mano praeitus kl kas atsakytu..
Aš antradienį pralėkiau per šį tiltą. Tai kraną mačiau, kažką anas laikė, fotiko gaila neturėjau. Darbininių matėsi, bet pagal mašinų skaičių nelabai ten kur skuba, bet gal ir nėra kur skubėti. Geriau dėdė papasakos
(kauno diena)
Girto esto vilkikas taranavo tilto darbininkų palapinę (papildyta 9.40 val.)
Kauno miesto pakraštyje įsmukusį tiltą per Nerį remontuojantys darbininkai vos netapo tragedijos aukomis. Į jų suręstą buveinę rėžėsi girto užsieniečio vairuojamas vilkikas.
Naktį apie 1.15 val. neblaivaus Estijos piliečio vairuojamas vilkikas "Mercedes Benz" taranavo ant nenaudojamos tilto dalies suręstą palapinę. Joje glausdavosi ir įvairius darbus atlikdavo tilto remonto darbus vykdančios kelių ir tiltų tiesimo bendrovės „Kauno tiltai“ darbuotojai.
Vilkikas, vežęs stiklo paketus, visu greičiu užlėkė ant palapinės, įrankinės, sutraiškė biotualetą bei dyzelinį generatorių.
Laimė, incidento metu žmonių palapinėje nebuvo, mat taip anksti tilto remonto darbai dar buvo neprasidėję.
Nukentėjo tik pats 36-erių metų estas, kurį greitosios pagalbos medikų brigada nugabeno į Kauno medicinos universiteto klinikas. Anot medikų, užsienietis buvo padauginęs alkoholinių gėrimų. Ligoninėje jam nustatyta nesunki galvos trauma.
Įvykį tiriantys policijos pareigūnai patvirtino, kad tolimųjų reisų vairuotojas iš Estijos išties prie vairo sėdėjo girtas. Patikrinus jo blaivumą, alkoholio matuoklis parodė ne vieną promilę. Tikslesnius duomenis teisėsaugininkai žada pateikti vėliau, tačiau jau dabar užsimena, kad tai gali būti sunkus girtumo laipsnis.
Anot policijos pareigūnų, apgirtęs vairuotojas, beveik nesiorientuodamas aplinkoje, nepasirinko saugaus važiavimo, neįvertino kelio sąlygų ir laiku nepasuko į kairę, kaip tai nurodo išstatyti kelio ženklai ir specialūs atitvarai, nukreipiantys visą transporto srautą važiuoti gretima tilto dalimi.
Medikams suteikus pirmąją pagalbą, girtas vairuotojas apie 9 val. apklausai nugabentas į Kauno apskrities VPK nuovadą.
žiauru reikia dėkoti apvaizdai, kuri privertė laiku sargą nešti savo kailį lauk iš tos būdelės, o tai būtų dar viena skaudi ir beprasmė, girto išsigimėlio padaryta nelaimė...
žiauru reikia dėkoti apvaizdai, kuri privertė laiku sargą nešti savo kailį lauk iš tos būdelės, o tai būtų dar viena skaudi ir beprasmė, girto išsigimėlio padaryta nelaimė...
Kas ta apvaizda? Gerai kad nenunešė sargo dar vienas idiotas. Bet sugadino kiek girdėjau atvežtą konstrukciją iš Vokietijos. Turbūt dar prasitęs remontas... o jau tikėjausi kad baigs greit.
Kas ta apvaizda? Gerai kad nenunešė sargo dar vienas idiotas. Bet sugadino kiek girdėjau atvežtą konstrukciją iš Vokietijos. Turbūt dar prasitęs remontas... o jau tikėjausi kad baigs greit.
Vakar per Lietuvos ryto TV žinias sakė, kad greičiausiai pažeista viena iš brangiausių naujai iš Vokietijos gautų detalių. Taip pat apžiūrės, ar nėra kitų deformacijų. Sakė, kad remonto darbai bus pratęsti bent vienu menesi, nes turės naujai užsakyti detalę iš Vokietijos.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Pirmadienio naktį girto esto vairuojamas vilkikas, vežęs stiklo gaminių krovinį, didelės žalos remontuojamam tiltui per Nerį nepadarė.
Pirmadienio pavakare tilto deformacinę siūlę ir lankstus apžiūrėjo Vokietijos gamintojo atstovas.
Jo teigimu, per girto esto vairuojamo vilkiko sukeltą avariją kliudytos deformacinės siūlės geometrija nepažeista.
„Pažeidimai deformacinės siūlės inkaravimo kilpose bus tvarkomi vietoje, dalyvaujant gamintojo atstovams“, - portalui patvirtino „Kauno tiltus“ valdančios bendrovės „Tiltra Group“ Komunikacijos ir rinkodaros departamento vadovė Inga Smirnovienė.
Pirmadienio pavakare „Kauno tiltų“ bendrovės darbininkai triūsė ne remontuodami tiltą, o valydami teritoriją nuo avarijos padarinių. Iš vilkiko ant statybietės pribyrėjo stiklo duženų, viso gabenamo krovinio svoris siekė 23 tonas.
Antradienio rytą statybvietėje jau nebuvo matyti avariją sukėlusio vilkiko.
Kas ta apvaizda? Gerai kad nenunešė sargo dar vienas idiotas. Bet sugadino kiek girdėjau atvežtą konstrukciją iš Vokietijos. Turbūt dar prasitęs remontas... o jau tikėjausi kad baigs greit.
tai aš nežinau, kas ta apvaizda, tiesiog tai tas dalykas, kuris pasiūlė mintį išeiti į lauką sargui, ir taip likti gyvam...
Tos dienos naktį (kai tiltas įgriuvo), tiltu buvo vežamas labai didelis, sunkus krovinys. Tiksliai nežinau koks, bet su policijos palyda. Man rodos, kad iš klaipėdos uosto į baltarusiją. kai tiltas įgriuvo, tai pamatė valdininkai, kad negerai, tai kitą krovinį jau klaipėda-šiauliai-panevežys-vilnius keliu vežė
Comment