Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Paskutinis taisė sigius; 2017.12.28, 10:04.
- 2 patinka
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Čia neseniai pakeitė?
Seniau būdavo 80km/h visą parą. Google Street View vis dar taip rodo. Kažkuriuo metu atsirado naktį 100km/h. Esu beveik tikras, kad per kalėdas irgi buvo tas pats. Bet gal ir pakeista, per mišrainėm užpiltas akis galiu ir nematyt naujų ženklų
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
-80 kmh 2+2/3+3 kelyje yra atbaidantis veiksnys.
-Giraitės apsisukimas yra labai blogai. Ten kiekvieną kartą avarinėms situacijoms artimi persirikiavimai
-persirikiavimai greitėjimas->II juosta yra nesaugu (bet suprantu kauniečius, kuriems reikia į kitą miesto pusę ir A1 greičiausias būdas)
-logistikos centrai prie Troleibusų parko padidins įsukančių ant 40 kmh srautą.
-Mega su stovinčiu srautu yra žiauru. Iš stovinčios juostos sukantys į I juostą (nes atsibodo laukti) su pradiniu greičiu 20 kmh yra savižudžiai 80 kmh sraute.
-degalinės su burgerių valgytojais
-Iš Marijampolės įsukti į Vilnių yra ne pyragai
-Kaune nėra AM ženklo, tad traktorius pirmoje juostoje A1 yra legalu
IŠVADA
Naujas Kauno apvažiavimas be jungčių būtų puiki išeitis. Net nesitiki kad taip europietiškai gali būti išspręsta šita knebeknė. Būtų kažkas naujo Lietuvoje. Galima lyginti su Vilniaus Vakariniu aplinkkeliu (kritikai sakytų nafik, yra Ukmergės gatvė).
Visas ka tu isvardinai auksciau ir issisprestu padarius esamo kelio rekonstrukcija. Nutiesus nauja kelia nusiimtu tik nedidele dalis srauto, o visos problemos esamam kelyje kurios buvo taip ir toliau liks nepajudintos. Pagal tave tai sprendimas? (nepyk, bet speju tu ne kaunietis ir cia mazai turi reikalu ir tau tiesiog nusispjaut kas sitoj vietoj vyksta. Ir tau butu labai patogu i koki pajuri nulekt nauja pustuste autostrada...)
Kad aiskiau butu:
Pagal ES rekomendacijas jei srautas per para virsija 40tukst auto per para, kelias turetu buti 3+3. Imetu nuoruoda kad negalvotum kad is galvos traukiu skaicius
http://lakd.lrv.lt/lt/atviri-duomeny...uomenys-2016-m
Planuojamam rekonstruoti ruoze eismo intensyvumas yra 54 tukst, o uz trisdesimt km link Klaipedos jau tik apie 14tukst. Taip pat matosi, kad kekvienais metais eismo intensyvumas auga. Tikiuosi isvadas pasidarysi ir pats
Comment
-
Parašė sigius Rodyti pranešimą
Tai buvo pakeista šių metų pradžioje. Kas labiausiai nervina, tai ponai ir ponios, kurios vis dar galvoja, kad ten greitis 80 km/h ir ties radarais kala per stabdžius. Ir nėra ten jokių pakeistų ženklų, nes tiesiog nuėmė apribojimų ženklus, o kai jų nėra, greitis užmiestyje yra 90 km/h. Tiesa, gal per Kalėdas vel kažkas pasikeitė. Prisipažinisiu - tuo keliu pora dienų nevažiavau.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąČia neseniai pakeitė?
Seniau būdavo 80km/h visą parą. Google Street View vis dar taip rodo. Kažkuriuo metu atsirado naktį 100km/h. Esu beveik tikras, kad per kalėdas irgi buvo tas pats. Bet gal ir pakeista, per mišrainėm užpiltas akis galiu ir nematyt naujų ženklų
P.S. Street View pateikia vaizdus 2012 m. birželio mėn, tai nuo to laiko yra ir daugiau pasikeitimųPaskutinis taisė sleader; 2017.12.28, 19:29.
Comment
-
Parašė sigius Rodyti pranešimą
Tai buvo pakeista šių metų pradžioje. Kas labiausiai nervina, tai ponai ir ponios, kurios vis dar galvoja, kad ten greitis 80 km/h ir ties radarais kala per stabdžius. Ir nėra ten jokių pakeistų ženklų, nes tiesiog nuėmė apribojimų ženklus, o kai jų nėra, greitis užmiestyje yra 90 km/h. Tiesa, gal per Kalėdas vel kažkas pasikeitė. Prisipažinisiu - tuo keliu pora dienų nevažiavau.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ir kas svarbiausia, kad kala per stabdžius pristabdydami ne iki "įsivaizduojamai leistinų" 80, o netgi iki 70 ar 60 km/h. Ir tai parodo koks žemas vairuotojų parengimo lygis pas mus, bei situaciją jog dauguma vairuodami net nesupranta koks leistinas greitis yra toje vietoje, o pristabdo dėl apsidraudimo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Pacituotame mano komentare minėjau, kad kelio rekonstrukcija ir patobulinimas yra būtina sąlyga. Taigi visas išvardintas problemas įmanoma išspręsti, nes niekas ir nekalba apie 80 km/h greitį (tarp kitko, beveik visoje atkarpoje dabar leidžiama 90 km/h, išskyrus atkarpą ties Giraite). Vietoje apsisukimų privalo būti skirtingų lygių sankryžos, visiems gausiems įvažiavimams/išvažiavimams privalo būti nutiestos dubliuojančios eismo juostos šonuose, kurios nuo pagrindinio srauto būtų atskiros atitvarais ir tas leistų pagrindinį srautą paleisti netgi ir 130 km/h.
PS
Kiekvienam sandėliui du lygiai yra nerealu.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Čia neseniai pakeitė?
Seniau būdavo 80km/h visą parą. Google Street View vis dar taip rodo. Kažkuriuo metu atsirado naktį 100km/h. Esu beveik tikras, kad per kalėdas irgi buvo tas pats. Bet gal ir pakeista, per mišrainėm užpiltas akis galiu ir nematyt naujų ženklų
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąAišku išsivysčiusiose užsienio valstybėse kurioms rūpi saugumas ir eismo gerinimas, apie bet kokius eismo pasikeitimus informuoja papildomi kelio ženklai, tarkim Dėmesio, pasikeitė leistinas greitis. Dėmesio pasikeitė kelio žymėjimas ir panašiai.
Bent vienoje srityje Vilnius lenkia "bebrus" (VI Automagistralė).
Comment
-
Parašė abatareika Rodyti pranešimą
Ir ko verta ta tavo ISVADA?
Visas ka tu isvardinai auksciau ir issisprestu padarius esamo kelio rekonstrukcija. Nutiesus nauja kelia nusiimtu tik nedidele dalis srauto, o visos problemos esamam kelyje kurios buvo taip ir toliau liks nepajudintos. Pagal tave tai sprendimas? (nepyk, bet speju tu ne kaunietis ir cia mazai turi reikalu ir tau tiesiog nusispjaut kas sitoj vietoj vyksta. Ir tau butu labai patogu i koki pajuri nulekt nauja pustuste autostrada...)
Kad aiskiau butu:
Pagal ES rekomendacijas jei srautas per para virsija 40tukst auto per para, kelias turetu buti 3+3. Imetu nuoruoda kad negalvotum kad is galvos traukiu skaicius
http://lakd.lrv.lt/lt/atviri-duomeny...uomenys-2016-m
Planuojamam rekonstruoti ruoze eismo intensyvumas yra 54 tukst, o uz trisdesimt km link Klaipedos jau tik apie 14tukst. Taip pat matosi, kad kekvienais metais eismo intensyvumas auga. Tikiuosi isvadas pasidarysi ir pats
Dėl esamo kelio - jei greitis 80 kmh, tai kam avarinė juosta? Vietoj jos padarytų 3+3 - VIEN TIK perpiešę linijas.
Vilniuje Geležinio vilko g. neturi avarinės iš viso ir yra 80 km/h. Tūkstantmečio g. vietom avarinė juosta 2+2, vietom 3+3 be avarinės juostos.
Į mano asmenį prašyčiau nesitelkti (smagu ar nesmagu lėkti prie jūros).
Visgi vilktis kamščiu nėra normalu, kai galima tą išspręsti. Tegu tas kamštis 3 dienas savaitėje.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Na tai naujas kelias yra puiku. 14 000 atsimestų.
Dėl esamo kelio - jei greitis 80 kmh, tai kam avarinė juosta? Vietoj jos padarytų 3+3 - VIEN TIK perpiešę linijas.
Vilniuje Geležinio vilko g. neturi avarinės iš viso ir yra 80 km/h. Tūkstantmečio g. vietom avarinė juosta 2+2, vietom 3+3 be avarinės juostos.
Į mano asmenį prašyčiau nesitelkti (smagu ar nesmagu lėkti prie jūros).
Visgi vilktis kamščiu nėra normalu, kai galima tą išspręsti. Tegu tas kamštis 3 dienas savaitėje.
Siaip tai jau zeme yra ispirkta visuomenes poreikiams ir sklypai suformuoti viadukams ir nuovazoms, tiek pinigu i bala....
Comment
-
Galimas variantas:- Biruliškių sankryža - Jonavos gatvės sankryža: 3+3.
- Jonavos gatvės sankryža - Sargėnų sankryža: 2+2+2+2
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Pakeista jau daugiau kaip pora mėnesių, tik daug kas važiuoja vadovaudamiesi įpročiais o ne kelio ženklais, tai ypač jaučiama ties fotoradarais, kai kas pristabdo iki 70 km/h ir kelia avarines situacijas bei kamščius. Aišku išsivysčiusiose užsienio valstybėse kurioms rūpi saugumas ir eismo gerinimas, apie bet kokius eismo pasikeitimus informuoja papildomi kelio ženklai, tarkim Dėmesio, pasikeitė leistinas greitis. Dėmesio pasikeitė kelio žymėjimas ir panašiai.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Na tai naujas kelias yra puiku. 14 000 atsimestų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abatareika Rodyti pranešimą
Paprasta matematika, 14000 atsimeta ir liekam su 40000 - skaicius,kuris kasmet auga ir nuo kurio vistiek reikia 3+3.
Siaip tai jau zeme yra ispirkta visuomenes poreikiams ir sklypai suformuoti viadukams ir nuovazoms, tiek pinigu i bala....
Akivaizdu, kad dabartinė A1 dalis vis labiau vidinė Kauno gatvė. Kai yra porekis greitai rytai-vakarai pavažiuoti. Reikia jai 3+3, bet su ateitimi galėtų atsirasti ir šviesoforai, ir perėjos (šviesaforinės). Nes daugėjant gyvybės reikės VT, reikės stotelių. O tada 70 bus max greitis.
PS
Gyvas pavyzdys - stotelės ir perėjos Minsko plente (Vakarinio ir Tūkstanmečio g. tęsinys) Vilniuje. Buvo sandėliai, bazės, dabar VT, mažas greitis ir t.t.Paskutinis taisė Fulgur; 2017.12.29, 22:51.
Comment
-
Parašė abatareika Rodyti pranešimą
Toks naujas aplinkelis yra visiska nesamone.
„Savaitraštis Kaunui“ 2016 m. lapkričio 12 d. 13:52
Brėžiami nauji Kauno šiaurinio aplinkkelio kontūrai
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=72830102
Atrodo, kad gal 15 metų ministerija ir Kelių direkcija ir turi tik veiną nuomonę ir argumentus - kaip nieko nedaryti, tik statyti naujus "inkilus" ir ir guldyti ant asfalto "gulinčius policininkus".
Reikėtų palaukti, kol ta vieta visiškai užsikimš ar Kleboniškio tiltas neatlaikęs krūvio pradės byrėti - gal tuomet bus ieškoma sprendimų kaip atskirti vietinį ir tranzitinį srautus.
Comment
Comment