Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Nemeluok. Iš matavimų - stebėjimų aišku, kad net ir vasaros metu daugiausia (80 proc) srauto sudaro kauno priemesčių bachūrai.
Comment
-
Parašė mindau Rodyti pranešimąPagal bendrąjį miesto planą tiltas Baltų pr. tąsoje jungiamas su žeimenos gatve
Comment
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimą
Ooho. Bet čia turbūt nemažai žemės paimti? Nes toje linijoje privačių namų prištampuota. Ar ne?
Comment
-
Parašė Krokas Rodyti pranešimąKokius cia tyrimus jie atlikineja, kasdien vaziuoju po kelis kartus pirmyn ir atgal siom atkarpom, cia paprasciausiai per daug masinu ant dveju juostu ka jie cia dar skaiciuoja
- 1 patinka
Comment
-
Beje, aš irgi atlikau tyrimą šiek tiek padirbėjęs su Taxify Visada paklausiu, kokio maršruto pageidauja, tad Šilainiškiai išties dažnai renkasi važiavimą per autostradą. Tuo pačiu centrinė Kauno dalis išvykimui iš miesto irgi renkasi vykti per Jonavos g. ir kimšti Kleboniškio tiltą, nors galėtų išvažiuoti be kamščių per Šilainius, Baltų pr.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąBeje, aš irgi atlikau tyrimą šiek tiek padirbėjęs su Taxify Visada paklausiu, kokio maršruto pageidauja, tad Šilainiškiai išties dažnai renkasi važiavimą per autostradą. Tuo pačiu centrinė Kauno dalis išvykimui iš miesto irgi renkasi vykti per Jonavos g. ir kimšti Kleboniškio tiltą, nors galėtų išvažiuoti be kamščių per Šilainius, Baltų pr.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Šiuo metu tamstos tyrimas ne itin tikslus, nes remontuojamas Varnių tiltas. Nors kamščių ten vasarą beveik nebėra, žmonės vistiek nenori važiuoti "per remontą".
Beje, kituose miestuose:
Varšuvos aplinkelis (S8) - ten net miesto autobusų trasa praeina;
Milano aplinkeliai - visur pilna vietinio eismo, ypač po darbo;
Vilniaus naujasis aplinkelis - juo ką vietiniai nevažinėja????
Ties kiekvienu didesniu Vokietijos miestu yra greičio apribojimai, daugiau juostų etc, gal čia ne dėl vietinio eismo????
Taigi, man keisti tie norai vietinį eismą paleisti per kažkur kitur.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTiesą sakant šitos A1 atkarpos nevadinčiau aplinkkeliu. Visų pirma tai yra tranzitinis kelias, o aplinkkelį miestui šalia būtų galima ir pastatyti.
Kai nebuvo A5 tilto per Nemuną ir visas srautas ėjo per Birštono gatvę, tai ji buvo visa užkišta 1992 (nesuklydau, 1992-1993) metais, tuo metu kai niekas LT nežinojo kas yra kamštis. Ir kai visas srautas pajudėjo ten, tai kas ten - aplinkelis ar tranzitinis kelias?As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTiesą sakant šitos A1 atkarpos nevadinčiau aplinkkeliu. Visų pirma tai yra tranzitinis kelias, o aplinkkelį miestui šalia būtų galima ir pastatyti.
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąKažko skaičiavimo jų apie srautus vis dar nematyti...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąpakabino kamerą kažkokią naglą ant stulpo, kylant nuo lapių kelio ant A1 prie megos. Tai arba registruos visus, kurie ten kerta pastoviai ne į temą esančią ištisinę liniją, arba dar toliau vykdo "stebėjimus ir skaičiavimus"
Comment
Comment