Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    tai aišku, kad dėl būklės ir nepriežiūros, dėl ko gi daugiau

    Comment


      #22
      Nesu tiltu specialistas, bet tokia statybininko akimi žiurint pati tilto pakabinimo konstrukcija yra neveiksminga ir reikalaujanti ypatingos priežiūros.
      Toje tilto vietoje, atraminiame šarnyre, apkrovą (ir savaji svori) laiko plienas, kuris dirba tempimui. Ta švytuoklinė sistema dar labiau įsitempia sutrumpejus tiltui (temperaturines deformacijos).
      Paprastai tokie mazgai įrengiami tilta paguldant ant šarnyrinės atramos leidžiant jam judėti horizontaliai.

      Tik panašu, kad šiuo atveju bus padarytas tik kosmetinis remontas pakeičiant šarnyrus, kurie ir toliau sėkmingai rūdys nuo druskos ir drėgmės.
      Paskutinis taisė GYARD-P; 2009.01.05, 23:51.

      Comment


        #23
        /\ o ta kosmetika šiuolaikinė kiek laikys? 15? 10? 5? 2-3 metus?..

        Comment


          #24
          po šito tilto griūties, kai man jis atrodė nu dar pakankamai patvarus, tai manęs per panemunės tiltą tai niekas nenuvarys per jį važiuot geriau ratą sukt pro čiurliono, nege važiuot pro šančius ir bijot, kad įgriūsi
          Kairiarankių klubas - Left.lt

          Comment


            #25
            Parašė Andrewass Rodyti pranešimą
            po šito tilto griūties, kai man jis atrodė nu dar pakankamai patvarus, tai manęs per panemunės tiltą tai niekas nenuvarys per jį važiuot geriau ratą sukt pro čiurliono, nege važiuot pro šančius ir bijot, kad įgriūsi
            Nenustebsiu jei ryt praneš kad ir tas griuvo
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              #26
              Nepamirškim, kad Kleboniškio tiltas susideda iš dviejų tiltų. Šis, kurio dalis lūžo ir jis paslinko apačion, yra statytas vėliau. Dabar dvipusis eismas paleistas seniau statyta tilto dalimi ir tikėtina, kad ji gali neatlaikyti dėl padidėjusio eismo intensyvumo ir galimų transporto spūsčių. Dėl apkrovos gali skilti, įtrūkti, aptrupėti ar kitaip nukentėti... Na, bet toks scenarijus mažiau tikėtinas, nes bent šią savaitę stipriau šalti sinoptikai nežada. Žinoma, jei ta tilto dalis turi pažeidimų, kurių apžiūrėdami niekas nepastebėjo, tai ir šalčio nereikėtų, kad netikėtai būtų suorganizuota sveikatinimosi programa į Nerį
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                #27
                Parašė GYARD-P Rodyti pranešimą
                Nesu tiltu specialistas, bet tokia statybininko akimi žiurint pati tilto pakabinimo konstrukcija yra neveiksminga ir reikalaujanti ypatingos priežiūros.
                Pinigų plovimas, matyt koją pakišo dar projektuojant greitkelį, jei buvo pasirinkta tokia sistema. Matyt, statytas buvo pagal tuometinius ašies apkrovos standartus (jei neklystu, 8t), o dabar visos 12t, jei ne daugiau. Srautas padidėjęs kokius 20 kartų, tad nenuostabu, kad neatlaikė.
                Iš esmės reikėjo dar 2001-2007 m. atlikti padorią greitkelio rekonstrukciją pakeičiant senus tiltus ir padarant naują dangą pagal Švedijos standartus. Bet ką tos kalbos, tiltas jau įsmuko ir tai turėtų būti skaudi pamoka mūsų kelininkams.

                Comment


                  #28
                  Man atrodo, kad ir šitas remontas taps pinigų plovimu. Abejoju ar dabar bus vykdoma kažkokia rimtesnė rekonsrukcija. Su kažkokiu domkratu pakelt tiltą ir suvirinti šarnyrus truks daugiausiai porą savaičių. Ir tam tikrai nereikės tiek pinigų.
                  Paskutinis taisė spirit; 2009.01.06, 02:17.
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    #29
                    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                    nu va, dabar iki stichinės nelaimės jau ir nebedaug trūksta sako, kad po tiltu eina šilumos trąsa į šilainius, ją pažeidus gausiausias Kauno rajonas šaltų
                    TV girdejau, tai sake, kad to baiminosi, todel siluma paleido "aplinkeliu" kazkokiu

                    Comment


                      #30
                      Plaus, neplaus, bet tikrai niekas nerizikuos dėl blogai atliktų darbų, vien tik tam, kad kyšį paiimti. Ok, paiims, bet ir manau sutvarkys tikrai gerai. Tiesiog per daug rizikos. Šis tiltas vienas iš labiausiai apkrautų tiltų Lietuvoje. Aš kai dar gyvenau šilainiuose vis galvodavau, kiek kainuotų to tilto sujungimas ir iš dviejų juostų padaryti tris ir taip visą tą atkarpą, nes kuo toliau tuo daugiau mašinų šioje atkarpoje.....

                      Beje dėl šildymo: vieni teigia, kad gali beveik visas Kaunas likti be šilumos, bet čia jaučiu žiunaliūgos spalvas tirština. Bet teigė, kad bus paleista, kita šiluminė trasa....
                      You've got one life! Live it!

                      Comment


                        #31
                        Kaip sake kažkas iš kelininkų, tokie incidentai įvyksta ne dėl vienos priežasties.
                        O priežasčių ir įtakos turėjo metalo nuovargis, nuolatinė vibraciaja, kurią sukelia ta deformacinė siūlė padengta metalo lakštais (kai ją nuolat daužo automobilių ratai), staiga nukritusi temperatūra ir sutrumpėjęs tiltas, korozija, padidėjusi apkrova nuo sniego, beje ten ir drėgmė, druska ir kt.

                        Inžinieriams tokios naujienos kaip saldainiukai, bet kelininkams tai didelis -.

                        Tik dar vienas momentas. Ant ko dabar šita tilto dalis laikosi? Kiek suprantu ant sekančios kolonos pasikabinus?

                        Comment


                          #32
                          Dėl tilto avarijos Kaune paleista rezervinė katilinė

                          Automagistralėje Vilnius–Klaipėda lūžus daliai per Nerį einančio Kleboniškių tilto, dalis kauniečių gali likti be šildymo. Šio tilto konstrukcijose paklotas šilumos tiekimo vamzdynas.

                          Jeigu tiltas įsmuktų dar labiau, susidarytų avarinė situacija ir sutriktų šilumos tiekimas visam Kauno miestui.

                          Dėl to įmonė patirs nemažus nuostolius.
                          http://www.verslosavaite.lt/content/view/5761/1/

                          Comment


                            #33
                            Parašė GYARD-P Rodyti pranešimą
                            Kaip sake kažkas iš kelininkų, tokie incidentai įvyksta ne dėl vienos priežasties.
                            O priežasčių ir įtakos turėjo metalo nuovargis, nuolatinė vibraciaja, kurią sukelia ta deformacinė siūlė padengta metalo lakštais (kai ją nuolat daužo automobilių ratai), staiga nukritusi temperatūra ir sutrumpėjęs tiltas, korozija, padidėjusi apkrova nuo sniego, beje ten ir drėgmė, druska ir kt.
                            Kai nesinori ieskoti kaltu, tai daugybe priezasciu galima privardinti, bet faktas lieka faktu, kad tiltas nepriziuretas, kaip kad privalu. O ivykio priezastys cia labai paprastos: del neprieziuros surudijo sarnyrai, o paspaudus saltukui ir susitraukiant tiltui surudijes metalas nebeatlaike didesnes nei iprasta tempimo (beigi sukimo jegos perejusios i lauzimo jega, nes sarnyrai nebeatliko savo funkcijos) jegos.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                              Kai nesinori ieskoti kaltu, tai daugybe priezasciu galima privardinti, bet faktas lieka faktu, kad tiltas nepriziuretas, kaip kad privalu. O ivykio priezastys cia labai paprastos: del neprieziuros surudijo sarnyrai, o paspaudus saltukui ir susitraukiant tiltui surudijes metalas nebeatlaike didesnes nei iprasta tempimo (beigi sukimo jegos perejusios i lauzimo jega, nes sarnyrai nebeatliko savo funkcijos) jegos.
                              Teisingai pastebėta. Netgi iš nuotraukų buvo matyti jog tie šarnyrai buvo nedažyt ir neprižiūrėti. Gali turėklų nedažyt ir neprižiūrėt, bet tokias detales ant taip apkrauto tilto manau kasmet reikėtų perdažyt ir prižiūrėt.

                              Comment


                                #35
                                Lengva kalbėt. Viskam reikia lėšų, o kol kas nors neatsitinka tol visiems dzin

                                Comment


                                  #36
                                  Jei atmintis neapgauna, kažkur forume buvo naujiena (su žemėlapiu) apie dar šiauresni Kauno aplinkelį, berods net virš Karmėlavos praeinantį, daba nerandu niekur, gal pagelbėsit kas
                                  You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                  Comment


                                    #37
                                    /\ objektas pažymėtas ištisine oranžine linija.
                                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė verslosavaite Rodyti pranešimą
                                      Jeigu tiltas įsmuktų dar labiau, susidarytų avarinė situacija ir sutriktų šilumos tiekimas visam Kauno miestui.
                                      Dėl to įmonė patirs nemažus nuostolius.
                                      O apie zmones niekas negalvoja... svarbu imone patirs....

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Rodyti pranešimą
                                        /\ objektas pažymėtas ištisine oranžine linija.
                                        Bet tas aplinkkelis egzistuoja? Kaip supratau, ten tik projektas.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Bet tas aplinkkelis egzistuoja? Kaip supratau, ten tik projektas.
                                          Aišku, kad egzistuoja, su viadukais virš miestų ir ežerų
                                          Vaikai prieš piešdami tokius ,,projektus'' su paint'u, galėtų bent į žemėlapį pasižiūrėti.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X