Parašė GediminasJa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimądarosi ten baisi vietelė - limedikos sandėliai, lietuvos pašto terminalas ir lidl'o sandėliai, o išvažiavimas tik klaipėdos kryptimi. įdomu, kodėl grupuojant tokius objektus nepagalvota apie išaugsiančius transporto srautus?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Iš europinių lėšų bus rekonstruojama magistralė ties IX fortu
Vykdant automagistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda atkarpos ties IX fortu rekonstrukciją leista visuomenės poreikiams paimti privačius žemės sklypus, esančius greta kelio.
Tokį nutarimą pirmadienio posėdyje priėmė Vyriausybė.
Rimantas Sinkevičius, susisiekimo ministras, VŽ informavo, kad „per Vyriausybės posėdį leista pradėti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūrą pagal Kauno rajono savivaldybės tarybos 2013–2014 m. priimtus sprendimus dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 94 iki 107 km rekonstravimo“.
Priimtuoju nutarimu nustatyta, kad Susisiekimo ministerija iki 2018 m. sausio 1 d. įgyvendins sklypų, reikalingų kelio rekonstrukcijai atlikti, paėmimo procedūrą. Už juos savininkams bus atlyginta pagal galiojančius įstatymus.
„Tai ypatingos svarbos projektas, kurį įgyvendinus magistralėje Vilnius-Kaunas-Klaipėda ties IX fortu bus atliktas nemenko ruožo rekonstravimas – pastatytas tunelis, praplatintas pats kelias, gerokai padidintas jo saugumas, sumažintas triukšmas“, – sakė p. Sinkevičius.
Jis negalėjo konkretizuoti, kiek kainuos sklypų paėmimas ir pati rekonstrukcija.
Ministras taip pat nekomentavo, kiek laiko ji užtruks, tik atkreipė dėmesį, kad techniniai sprendimai „yra rengiami paraleliai, tad bus galima darbus pradėti tuoj po to, kai bus užbaigtas žemės paėmimo visuomenės poreikiams procesas“. Esą tam bus panaudotos Europos Sąjungos fondų lėšos iš 2014-2020 m. finansinės perspektyvos. Šios perspektyvos Lietuvai skiriamus pinigus galima naudoti iki 2022 m., bet visi projektai turi būti parengti iki 2020-ųjų.
Todėl, pasak ministro, numatoma, kad rekonstrukcijos darbai ties IX fortu užtruks ne daugiau kaip kelerius metus.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai matyt, kad pinigų kol kas nėra. Rekonstrukcija užplanuota už kelių metų. Bet žinant, kiek kartais trunka paėmimas, geriau pradėti iš anksto.
Comment
-
Šiek tiek naujos informacijos. Svarstymams teikiami jau gana išsamus Kauno aplinkkelio projektas. Visas projektas padalintas į du etapus. Pirmasis, nuo taip vadinamos Muravos sankryžos, jos neįtraukiant iki nuvažiavimo link Marijampolės, ties Mega. Į pirmąjį etapą neįtraukti nuvažiavimai į Kleboniškio, Panerių gatves, tačiau bus pertvarkytas nuvažiavimas į Megą ir įrengtas nuvažiavimas į Šiaurės pr. prie troleibusų parko. Kelyje numatomas 110 km/h greitis.
Oranžine spalva I-asis darbų etapas. Atsiprašau už dydį, tai ir taip stipriai sumažinta.
Pirmą kartą sužinojau, kad šis sklypas priklauso Akropoliui. Matyt kažkada planuose buvo čia numatytas.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąTaip.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąPlanuojama be šviesoforų. Kadangi ši sankryža priklauso II etapui, tai ji ankstesniuose paveikslėliuose nedetalizuota.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąAnksčiau buvo kalbama, kad dobilas bus rekonstruotas į deimantinę šviesoforinę sankryžą. Kažkas pasikeitė ?
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąMano žiniomis, jau nuo pat pradžių skelbiama, kad bus įrengta unikali sankryža su juostu susikeitimu. Ir kitokių brėžinių niekad ir matęs nesu, kaip šitas variantas. Be to, manau šviesoforai būtų išties prastas sprendimas tokio lygio kelių sankirtoje.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąMano žiniomis, jau nuo pat pradžių skelbiama, kad bus įrengta unikali sankryža su juostu susikeitimu. Ir kitokių brėžinių niekad ir matęs nesu, kaip šitas variantas. Be to, manau šviesoforai būtų išties prastas sprendimas tokio lygio kelių sankirtoje.
Comment
-
Visada galvojau, kad ten planuojamas juostų susikeitimas pasinaudojant estakadomis. Atidžiau pažiūrėjęs brėžinius dabar matau nupaišytas STOP linijas, šviesoforus, tad išties bus įrengta sankryža, primityviai panaudojus šviesoforus, o ne estakadas. Įdomus sprendimas. Na, bent jau pigus, tačiau kažin ar bus geriau, nei yra dabar.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąVisada galvojau, kad ten planuojamas juostų susikeitimas pasinaudojant estakadomis. Atidžiau pažiūrėjęs brėžinius dabar matau nupaišytas STOP linijas, šviesoforus, tad išties bus įrengta sankryža, primityviai panaudojus šviesoforus, o ne estakadas. Įdomus sprendimas. Na, bent jau pigus, tačiau kažin ar bus geriau, nei yra dabar.
Comment
Comment