3+3 tai Lietuvoje realiausiai atrodo šiaurinis Kauno aplinkkelis. Tiesa, džiugu, kad valdžia tai taip pat suprato ir techninį projektą turime
Tikrai? O kaip 3+3 projekte atrodo tiltas per Nerį? Šiaip jau girdėjau apie "perspektyvinius" planus aplenkti miestą magistraliniu keliu trasuojant jį Palemonas - Ramučiai - Babtai.
Bevardis tiltas Kaune, automagistralėje Vilnius-Klaipėda, nuo gruodžio vadinsis jo statytojo inžinieriaus Alfonso Meškinio vardu. Iki šiol prie Kleboniškio miškelio esantis tiltas dažnai vadintas Kleboniškio tiltu.
"Ministerijai tiko ir neoficialusis tilto pavadinimas – Kleboniškio, bet buvo ieškoma, kaip pagerbti inžinierių A. Meškinį. Tai nėra bandymas primesti visuomenei kitą pavadinimą, o būdas pagerbti žmogų, prisiminti visuomenei jo darbą, nuopelnus“, – portalui kaunodiena.lt teigė Susisiekimo ministerijos Komunikacijos skyriaus vedėjas Arūnas Malinovskis.
Ministerijos atstovų teigimu, suteikti tiltui A. Meškinio vardą prašė grupė Lietuvos Respublikos Seimo narių, Lietuvos Respublikos garbės kelininkai, Vilniaus ir Kauno tiltų statytojai.
Ministerija pažymi, kad A.Meškinis buvo ne tik vienas žymiausių Lietuvos tiltų statytojų, bet rezistencijos ir Sąjūdžio dalyvis, karys-savanoris.
Architektas urbanistas Alvydas Steponavičius idėją pavadinti tiltus kauniečiams mažai žinomų inžinierių vardais yra pavadinęs absurdiška. Sužinojęs, kad Kleboniškio tiltui oficialiai suteiktas jo statytojo vardas, A. Steponavičius pritrūko žodžių. „Vajė... Vieną sykį reikia pabaigti tuos dalykus“, – portalui kaunodiena.lt piktinosi architektas.
Tiltas buvo pastatytas 1964 metais, naudojant pažangiausias to meto tiltų statybos technologijas. Vėliau greta 337 metrų ilgio tilto buvo pastatytas dar vienas panašios konstrukcijos tiltas. Visiems darbams vadovavo A.Meškinis, o darbus atliko didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“.
2009 metų pradžioje dėl didelio eismo Vilnius- Klaipėda automagistralėje intensyvumo ir prastų oro sąlygų įgriuvo vienas iš dviejų Kleboniškio tiltų. Nuo to laiko tiltas kasmet paremontuojamas.
Laikraštinėje versijoje (KD 2012.11.29) tas urbanistas yra dar stipriau pasakęs: "Vieną sykį reikia pabaigti tuos dalykus. Klausykit, žmogus, kūręs tiltą, kuris vėliau įgriuvo, absoliučiai nevertas, kad jo vardu tiltas būtų pavadintas"
Kaunas atveria kelią 250 mln. Lt vertės automagistralės Vilnius-Klaipėda projektui
Kauno valdžia atvėrė kelią rekonstruoti 13 kilometrų ilgio automagistralės Vilnius-Klaipėda atkarpą ties Kaunu. Projektas vertinamas maždaug 250 mln. litų.
Kauno taryba ketvirtadienį patvirtino kelio rekonstrukcijos specialųjį planą, pranešė Kauno savivaldybė.
Rekonstruojamame kelio ruože bus sutvarkytos ir čia esančios sankryžos, praplatinta magistralinio kelio važiuojamoji dalis. Jeigu pavyktų įrengti ir pietinį miesto aplinkkelį, tai dar labiau sumažintų automagistralės kelio ruožo, pasižyminčio didžiausiu eismo intensyvumu visame Lietuvos valstybinės reikšmės kelių tinkle, apkrovimą“, – pranešime sakė N.Valatkevičius.
Įgyvendinus projektą, bus atnaujinta kelio atkarpa nuo Ateities plento ir Šiaurinio aplinkkelio sankirtos iki IX-ojo forto. Projektą inicijuoja Automobilių kelių direkcija.
Lenkijos koncernas „Trakcja“ 2011 metais skelbė, kad jo grupei priklausanti didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“ ketina varžytis dėl maždaug 250 mln. litų vertės 13 kilometrų ilgio magistralės Vilnius-Klaipėda ruožo ties Kaunu rekonstrukcijos darbų. Tuomet tikėtasi, kad konkursas bus paskelbtas 2012 metais.
Šias metais nebent gali pradėt tik sklypų suformavimą, paėmimą - mažiausiai metai.
Tada tech. projekto parengimas - minimum metai, o tada galbūt ir darbai prasidės. Bet greičiausiai dar vėliau, kaip visada būna.
Nu cia tik Lietuvoje tokiais tempais viskas gali vykt labai jau ilgai juk nera toks grandiozinis projektas, kitose Europos valstybese jauciu nedelsiat jau prasidetu rekonstrukcija.Juk nereik is naujo viska nuo pamatu statyt,o tik praplatint gatve,pastatyt viadukus,tiltus ir ziedus irengt..
Paskutinis taisė Romas; 2014.03.02, 09:34.
Priežastis: Sujungti 2 pranešimai iš eilės
Šias metais nebent gali pradėt tik sklypų suformavimą, paėmimą - mažiausiai metai.
Tada tech. projekto parengimas - minimum metai, o tada galbūt ir darbai prasidės. Bet greičiausiai dar vėliau, kaip visada būna.
Nu cia tik Lietuvoje tokiais tempais viskas gali vykt labai jau ilgai juk nera toks grandiozinis projektas, kitose Europos valstybese jauciu nedelsiat jau prasidetu rekonstrukcija.Juk nereik is naujo viska nuo pamatu statyt,o tik praplatint gatve,pastatyt viadukus,tiltus ir ziedus irengt..
Patvirtinus specialųjį planą uždegta žalia šviesa rekonstruojamos kelios atkarpos nuo Ateities pl. susikirtimo su Šiauriniu aplinkkeliu iki IX forto pirminių techninių sprendimų, tokių kaip reikalingo žemės sklypo ribos suformavimas ir rezervavimas, įgyvendinimui.
Skelbs 250 mln. Lt automagistralės ruožo rekonstrukcijos konkursą
Kada galėtų prasidėti kelio rekonstrukcijos darbai, specialistai nesiryžta spėlioti. Buvo planuota darbus pradėti pernai, tačiau, akivaizdu, kad ir šįmet dėl įvairių techninių formalumų jų dar nepavyks pradėti. Automagistralės rekonstrukciją planuojama vykdyti etapais ir visus darbus atlikti per 4-5 metus.
Techninio projekto rengimo metu bus vykdoma žemės paėmimo valstybės reikmėms procedūra – nuo šio proceso sklandumo priklauso rekonstrukcijos pradžios data. Kai bus parengtas techninis projektas, bus skelbiami viešųjų pirkimų konkursai, ieškoma darbų rangovų. LAKD taip pat dar turi pateikti paraišką ES paramai gauti.
Nu cia tik Lietuvoje tokiais tempais viskas gali vykt labai jau ilgai juk nera toks grandiozinis projektas, kitose Europos valstybese jauciu nedelsiat jau prasidetu rekonstrukcija.Juk nereik is naujo viska nuo pamatu statyt,o tik praplatint gatve,pastatyt viadukus,tiltus ir ziedus irengt..
Plynoje vietoje tiesti būtų žymiai paprasčiau (darbų organizavimo prasme) ir tikriausiai netgi greičiau. Kadangi dirbant neįmanoma pilnai uždaryti kelio ir reikia leisti eismą, tai gerokai apsunkina darbų vykdymą, jie vykdomi etapais, mažesniu tempu ir taip prailgėja.
kad jau buvo techninio projekto visos schemos sioj temoj duotos pries metus... Is naujo perbraizys?
Ten tiesiog šeip prieš projektiniai pasvaičiojimai buvo kaip turėtų atrodyti projektas ir kaip turėtų schematiškai spręstis sankryžos. Techninio projekto tokio kaip po kur būtų viskas tiksliai suprojektuota nebuvo.
Kaune bus rekonstruojama Petrašiūnų sankryža, kuri yra ypatingos valstybinės svarbos projekto - Vilniaus-Kauno-Klaipėdos autostrados - dalis. Vyriausybė trečiadienį pritarė jos atnaujinimo specialiojo plano rengimui. Kelių direkcija teigė, kad Vyriausybės sprendimo reikia, nes būtina iškirsti valstybinio miško dalį. Susisiekimo ministerija nurodė, kad sankryžą reikia rekonstruoti, nes šalia esanti laisvoji ekonominė zona ir intermodalinis terminalas didina eismo intensyvumą.
Comment