/\ Straipsnio autorius nežino kas yra greitkelis?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąIš straipsnio galima pagalvoti, kad iki Klaipėdos nėra automagistralės, o tarp Kauno ir Vilniaus seniausiai greitkelis, nuo pat 1970. Žiauru.N N N
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kas iš tokios rekonstrukcijos gero? Kauno miesto automobilių srautas iš viso neturėtų važiuoti A1. O dabar bus tik įrengta daugiau juostų, bet srautai neatskirti...
Comment
-
„Greitkelis Vilnius–Kaunas buvo atidarytas 1970 m. lapkritį, tai buvo viena moderniausių magistralių Sovietų Sąjungoje.“
„Greitkelio ruožas nuo 94-ojo iki 107-ojo kilometro – vienas intensyviausių Lietuvoje“
„Jau baigtas rengti greitkelio Vilnius–Klaipėda rekonstrukcijos ties Kaunu planas. “
„greitkelio ruožas nuo Biruliškių iki Sargėnų sankryžų yra virtęs Kauno gatve, jungiančia Savanorių prospektą su Šilainiais, Vytėnais, Sargėnais bei prekybos centru „Mega”
Nors A1 nuo Neries Vilniuje iki Grigiškių tėra „greita miesto gatvė“ (Geležinio Vilko g., vėliau Savanorių pr.), greitkelis nuo Grigiškių iki Karčiupio, paskui vėl „greita miesto gatvė“ (Islandijos pl.) ir nuo Kauno (už sankryžos su A5 ir 222) pavirsta automagistrale, ir tęsiasi iki Klaipėdos, paskui eina paprastu Baltijos pr.
Šitiems žurnalistpalaikiams atrodo, kad kiekvienas kelias su skiriamąja juosta yra greitkelis.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąTai tau atrodo, kad jiems atrodo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kas iš tokios rekonstrukcijos gero? Kauno miesto automobilių srautas iš viso neturėtų važiuoti A1. O dabar bus tik įrengta daugiau juostų, bet srautai neatskirti...
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNa jau. Kaip tik yra teigiamas dalykas, kad šalia miesto praeinantis kelias yra integruotas į miesto susisiekimo sistemą. Pernelyg didelė prabanga būtu, jei visiems srautams reiktu tiesti atskirus kelius. Juo labiau transporto srautai nėra tokie dideli, kad su jais nesusitvarkytu šešių eismo juostų kelias.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąSiūlai įrengti dubliuojantį kelią skirtą vien Kauno miesto automobilių srautui?
Parašė sleader Rodyti pranešimąNa jau. Kaip tik yra teigiamas dalykas, kad šalia miesto praeinantis kelias yra integruotas į miesto susisiekimo sistemą. Pernelyg didelė prabanga būtu, jei visiems srautams reiktu tiesti atskirus kelius. Juo labiau transporto srautai nėra tokie dideli, kad su jais nesusitvarkytu šešių eismo juostų kelias.
Ne per didelė prabanga. Srautai yra dideli. Anksčiau ar vėliau tai padaryti vis tiek reikės, nes Kaunas į tą pusę plėsis.
Comment
-
Butu gerai jei platinant iki šešių, rezervuotu ateičiai iki aštuonių...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko gero, kai tranzitinis kelias imamas naudoti miesto vidaus susisiekimui.
Ne per didelė prabanga. Srautai yra dideli. Anksčiau ar vėliau tai padaryti vis tiek reikės, nes Kaunas į tą pusę plėsis.
- miesto gatvėse sumažėja transporto srautai ir pagerėja eismo saugumo situacija;
- miesto gyventojai turi galimybę greičiau ir patogiau nuvykti į kitą miesto pusę;
- mažėja tarša, nes labiausiai teršiama stoviniuojant ir pajudant nuo šviesoforų, sankryžų.
Tuo pačiu labiau išnaudojamas aukštos kategorijos kelias. Jei skaičiuojant jo eksploatacines, tiesimo ir kt. išlaidas vienam naudotojui (automobiliui), jos gaunasi gerokai mažesnės. Taip sumažėja atsiperkamumo laikotarpis ir gaunama geresnė ekonominė, bei strateginė nauda.
Infrastruktūra reikia išnaudoti kaip galima optimaliau.
Kitas variantas. Jeigu nutiesiam atskirą kelią tik važiuojantiems Vilnius-Klaipėda kryptimi be galimybės patekti į Kauną keliose vietose (t.y. tik vienoje vietoje įvažiavimas/išvažiavimas iš Kauno), tai turime pakankamai nedidelius transporto srautus jame. Arba gauname nelabai aukštos kategorijos kelią, arba aukštos kategorijos kelią su didelėmis išlaidomis.
Comment
-
Nereikia jokio naujo kelio magistraliniam eismui. Tiesiog iš esamo turi būti eliminuotas miesto srautas. Ir jam turi būti panaudotos tiek esamos gatvės, tiek ir naujai nutiestos jų dalys. Žinoma, ir naujas tiltas per Nerį. Ten nėra toks tankus užstatymas, daug senų pavienių lūšnų, taip kad nei eismo saugumas nei tarša nėra aktualios ir šviesoforų nereikia.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąSiūlai įrengti dubliuojantį kelią skirtą vien Kauno miesto automobilių srautui?
Comment
-
Eliminuoti srauto neįmanoma. Galima vairuotojams pasiūlyti alternatyvų kelią, tačiau juk nepastatysi po pareigūną prie kiekvieno įvažiavimo į A1 ir neklausi kur žmogus važiuoja. Net sujungus visas gatves einančias šalia magistralinio kelio, jos vis tiek nebus tokios patrauklios.
Kur geriau važiuoti, ar aukštos kategorijos keliu su leistinu 100 km/h (ar didesniu) greičiu, ar miesto gatvėmis su daugybe sankryžų, pėsčiųjų perėjų, įvažiavimų į gretimas teritorijas, visuomeniniu transportu ir t.t. ?
Comment
-
Šiek tiek į ateitį. Bendruosiuose planuose eismo srautas, kuris juda Vilnius-Klaipėda tai nuo nnn metų plane yra pažymėtas, kad naujas magistralinis kelias suksis nuo Ateities pl. per Ramučius, Lapes ir išlys ties Babtais. Dar viena tokia svajonė yra pastatyti tiltą Žeimenos g.-Baltų pr. tai būtų labai didelė atsvara dabartiniam magistraliniam tiltui. Bet ar tai bus padaryta didelis klausimas.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąŠiek tiek į ateitį. Bendruosiuose planuose eismo srautas, kuris juda Vilnius-Klaipėda tai nuo nnn metų plane yra pažymėtas, kad naujas magistralinis kelias suksis nuo Ateities pl. per Ramučius, Lapes ir išlys ties Babtais. Dar viena tokia svajonė yra pastatyti tiltą Žeimenos g.-Baltų pr. tai būtų labai didelė atsvara dabartiniam magistraliniam tiltui. Bet ar tai bus padaryta didelis klausimas.
Daug geriau būtų į Šiaurės prospektą.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąIX fortas - Sitkūnai 3+3 irgi gerai būtų. Bet ten vėl begalė žemvaldžių įsikiš.
Comment
Comment