Parašė Lavonbatis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNe baimėje reikalas, o tame, ar reikalinga tokia sankryža? Nemanau, kad A1/A6 sankryžoje toks būdas pagerins eismą
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąDar trūksta Kauno rytinio aplinkkelio, aplenkiant Petrašiūnus ir Amalius.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNe baimėje reikalas, o tame, ar reikalinga tokia sankryža? Nemanau, kad A1/A6 sankryžoje toks būdas pagerins eismąLIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102
Comment
-
Parašė judosius Rodyti pranešimąSankryža bus ne todėl kad butų , bet aiškiai pasakyta : "Po rekonstrukcijos kelyje būtų galima važiuoti 110-130 km/val. greičiu." o kad automobiliui saugiai įvažiuoti į srautą iš A6 į A1 tam reikia nemenko įsibėgėjimo kuom dobilo sankryža tikrai nepasižymi. Nebent dobilas užimtu žymiai daugiau vietos, ir turėtum važiuoti atgal, o po to apsisukęs važiuoti šalia A1 kad pasiektum tinkama greitį įsiliejimui į A1 . Tokia sistema manau mums labiau nepatiktu nei deimantine sankryža.
Comment
-
Aplinkelis per daug grandiozinis projektas šiems laikams ir nemanau, kad reikalingas, nors gyvenu beveik prie pat A1 tačiau visiškai netrukdo, net ta apsauginė sienutė nėra reikalinga. Deimantinė sankryža visiškas absurdas, bet, matyt, reikia kažkam pinigėlių išsiplauti. Geriau pastatytų ką nors panašaus į viaduką Jakų žiede, kad sumažinti problematiškiausią vietą, pvz Kaunas-Klaipėda arba Vilnius-Kaunas kryptimi. Ir neliktų problemos, nors ir dabar greitėjimo juostos pakankamai ilgos. Va po Megos viaduku yra problemų, labai trumpa greitėjimo/lėtėjimo juosta... Tad būna problemų. Dar įdomu, kad žada demontuoti senus tiltus, argi jie jau tokie beviltiški net po remonto.
Comment
-
"Deimanto" formos sankryža ten atsiras, nes jei visas ruožas bus platinamas iki trijų eismo juostų, tai tie A1 kelio viadukai virš Savanoriu pr. taptų per siauri, nes "dobilui" reikia letėjimo-greitėjimo juostų. Taigi rekonstruojant sankryžą į "deimanto formą", ant viadukų atsilaisvina viena juosta, kuri gali būti panaudota platinamam keliui iki trijų eismo juostų, taip sutaupoma. Kitas dalykas, kad dobilo lapo formos sankryžos turi tą vieną didelį minusą, kad greitėjimo juosta pereina į lėtėjimo juostą ir toje vietoje yra persikertantys srautai kas labai mažina saugumą, kartu ir leistiną greitį. Šią problemą išspręsti galima nebent tiesiai važiuojantį srautą atskiriant nuo nusukančio ir tik pastariesiems ribojant greitį, bet tada reikalingi dar platesni viadukai.
Comment
-
Parašė Rimantas Rodyti pranešimąAplinkelis per daug grandiozinis projektas šiems laikams ir nemanau, kad reikalingas, nors gyvenu beveik prie pat A1 tačiau visiškai netrukdo, net ta apsauginė sienutė nėra reikalinga. Deimantinė sankryža visiškas absurdas, bet, matyt, reikia kažkam pinigėlių išsiplauti. Geriau pastatytų ką nors panašaus į viaduką Jakų žiede, kad sumažinti problematiškiausią vietą, pvz Kaunas-Klaipėda arba Vilnius-Kaunas kryptimi. Ir neliktų problemos, nors ir dabar greitėjimo juostos pakankamai ilgos. Va po Megos viaduku yra problemų, labai trumpa greitėjimo/lėtėjimo juosta... Tad būna problemų. Dar įdomu, kad žada demontuoti senus tiltus, argi jie jau tokie beviltiški net po remonto.
Viadukas ties Mega irgi be galo problematiškas. Prie straipsnio pridėtuose brėžiniuose matosi, kad ir toje vietoje bus pakeitimų: atsiras papildomas jungiamasis kelias važiuojantiems nuo ir ant viaduko.
Tiltai tikrai prastokos būklės, o remontuojami buvo tik lankstai ir berods atraminiai guoliai.
Comment
-
Parašė Rimantas Rodyti pranešimąDeimantinė sankryža visiškas absurdas, bet, matyt, reikia kažkam pinigėlių išsiplauti.
Comment
-
Parašė judosius Rodyti pranešimąSankryža bus ne todėl kad butų , bet aiškiai pasakyta : "Po rekonstrukcijos kelyje būtų galima važiuoti 110-130 km/val. greičiu." o kad automobiliui saugiai įvažiuoti į srautą iš A6 į A1 tam reikia nemenko įsibėgėjimo kuom dobilo sankryža tikrai nepasižymi. Nebent dobilas užimtu žymiai daugiau vietos, ir turėtum važiuoti atgal, o po to apsisukęs važiuoti šalia A1 kad pasiektum tinkama greitį įsiliejimui į A1 . Tokia sistema manau mums labiau nepatiktu nei deimantine sankryža.
Aišku, galimi ir tokie variantai, bet kainuotų dar kelis kartus brangiau, beto, visiškai efektyvūs būtų, jei maždaug visomis kryptimis srautai būtų vienodi ir gana nemaži.
http://motorwayarchive.ihtservices.c...99079619_3.jpg
http://ctgttp.org/photogallery/Inter...terchange3.jpgPaskutinis taisė Lettered; 2011.08.26, 15:37.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaip, dobile yra labai didelė problema srautų susikirtimai jo viduryje, iš šonų greitėjimo/lėtėjimo juostas galima pailginti kiek norim, o čia jau sunkiau. Mieste toks variantas dar ne tokia problema, bet greitkelyje, kur srautai dideli ir svarbiausia greitis, kaip šiuo atveju, tiesiog nesaugus sprendimas.
Atvaizdas
Aišku, galimi ir tokie variantai, bet kainuotų dar kelis kartus brangiau, beto, visiškai efektyvūs būtų, jei maždaug visomis kryptimis srautai būtų vienodi ir gana nemaži.
http://motorwayarchive.ihtservices.c...99079619_3.jpg
http://ctgttp.org/photogallery/Inter...terchange3.jpg
Comment
-
Kadangi apačioje (A6 plente) vistiek bus šviesoforai, tai gal jau geriau pertvarkyti tą sankryžą į paprastą deimantą, be reversinio judėjimo (persirikiavimas į kairę kelio pusę ir vėliau grįžimas į dešinę)? Paprasčiau tariant, atvažiavusiems nuo Kauno centro pusės reikės pravažiavus po viadukais pasukti į kairę užvažiuojant į A1 link Klaipėdos, o atvažiavusiems nuo Jonavos pusės - pasukti į kairę užvažiuojant link Vilniaus. Na o A1 maksimaliai pailginti greitėjimo/lėtėjimo juostas.
Toks mazgas yra labiau įprastas lietuviui nei reversinis deimantas, tad ir avarijų turėtų būti mažiau. O ir paprasčiau viskas vyksta.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKadangi apačioje (A6 plente) vistiek bus šviesoforai, tai gal jau geriau pertvarkyti tą sankryžą į paprastą deimantą, be reversinio judėjimo (persirikiavimas į kairę kelio pusę ir vėliau grįžimas į dešinę)? Paprasčiau tariant, atvažiavusiems nuo Kauno centro pusės reikės pravažiavus po viadukais pasukti į kairę užvažiuojant į A1 link Klaipėdos, o atvažiavusiems nuo Jonavos pusės - pasukti į kairę užvažiuojant link Vilniaus. Na o A1 maksimaliai pailginti greitėjimo/lėtėjimo juostas.
Toks mazgas yra labiau įprastas lietuviui nei reversinis deimantas, tad ir avarijų turėtų būti mažiau. O ir paprasčiau viskas vyksta.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKodėl ta "deimantinė" sankryžą yra jau toks absurdas ? Kuo tas "dobilo lapas" yra tokia vertybė, jei vis tiek išvažiavus į Savanorių pr. jau už 800 metrų yra šviesoforas.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai tas sviesaforas ir irengus deimantine sankryza isliktu. Taigi vietoj vieno atsiras dvi sviesaforu sankryzos. Tavo pranesimas skambetu logiskai jeigu atsiradus deimanto sviesaforo neliktu to "uz 800m".
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTam, kad suprasti visą logiką reikėtu perskaityti ir kitus pranešimus. Norint palikti dobilo lapo sankryžą ir ją padaryti visiškai saugią, reiktu gerokai paplatinti dabar esančius du viadukus arba pastatyti dar du siauresnius iš šonų, skirtus nusukančiam srautui. Dabartiniai viadukai turi tik po tris eismo juostas (2 + 1 lėtėjimo/greitėjimo), taigi platinant visą kelią iki 3+3 eismo juostų, pasirinktas optimaliausias, paprasčiausias ir pigiausias variantas, kad vietoje vienos lėtėjimo/greitėjimo juostos padaryti vieną paprastą eismo juostą.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTa as suprantu. Nesupratau argumento del to sviesaforo uz 800m - jis bet kokiu atveju yra ir bus. Keistai nuskambejo, kad sviesaforas nera taip blogai, nes va uz 800m dar vienas sviesaforas. Tas uz 800m isvis ne prie ko, tai kita sankryza.
Comment
-
Magistralės A1 ties Kaunu laukia grandiozinės permainos
Technologijos.lt
Optimistiškais paskaičiavimais, viso projekto įgyvendinimas kainuotų ketvirtį milijardo litų, o visi darbai truktų 4-5 metus.
Po rekonstrukcijos eismo juostų skaičius greitkelyje ties Kaunu turėtų padidėti iki 3, o Kleboniškio tiltai išplatės iki 4 eismo juostų vienai krypčiai. Po rekonstrukcijos kelyje būtų galima važiuoti 110-130 km/val. greičiu.
Sankryža būtų vadinamosios deimanto formos, kuri yra kol kas naujovė ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje – tokio tipo sankryžos yra vos 5 JAV ir 3 Prancūzijoje. Tiesa, amerikiečiai deimanto formos sistemą planuoja įdiegti dar 28 sankryžose.
NeblogaiPaskutinis taisė toleranceofculture; 2011.10.15, 11:16.Dear Sir,
Comment
-
/\ Beveik prieš du menesius apie tai buvo kalbeta čiaEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Ir kurių galų tobulinti kol kas tobulą Sargėnų sankryžą? Ten ir taip 3 lygiai, tai kaip bevažiuotum didelės problemos nebus. Tuo tarpu yra pilna vieno lygio sankryžų, kur bet koks viadukas situaciją iš esmės pagerintų. Arba net sąlyginai pigių pėsčiųjų viadukų įrengimas būtų kur kas naudingesnis eismui, leidžiantis padidinti greitį.
Comment
Comment