Žinant galima pasakyti kas remontuojama ir kodėl kelias uždarytas. Tačiau pilnai galima pritarti Romo minčiai išsakytai kitoje temoje, kad apylankų ženklinimas labai prastas. Geriausias ženklinimo sprendimas būtu, jei kryptis Dubingiai būtu užbraukta, o apylankos ženkle, vietoje žodžio apylanka, būtu parašyta Dubingiai.
Dubingių tiltas yra ~10km nuo šios sankryžos. Taigi visiškai neaišku ar įmanoma šiuo keliu pasiekti kitas vietas, esančias pakeliui iki tilto.
Žinant galima pasakyti kas remontuojama ir kodėl kelias uždarytas. Tačiau pilnai galima pritarti Romo minčiai išsakytai kitoje temoje, kad apylankų ženklinimas labai prastas. Geriausias ženklinimo sprendimas būtu, jei kryptis Dubingiai būtu užbraukta, o apylankos ženkle, vietoje žodžio apylanka, būtu parašyta Dubingiai.
Dubingių tiltas yra ~10km nuo šios sankryžos. Taigi visiškai neaišku ar įmanoma šiuo keliu pasiekti kitas vietas, esančias pakeliui iki tilto.
Beje, šiandien važiavau pro Dubingius, tai vietiniai remontuojamą tiltą apvažinėja per Asvejos ežerą Teko pasinaudoti šiuo keliu, kad nesukti apylankos per Bijutiškį.
Nesuprantu aš vis dėl to, kodėl ši sankryža įrengta taip keistai, tarsi neužbaigta. Lyg ir yra viadukas, bet važiuojantiems iš Vilniaus pusės ir sukantiems į Dubingius/Giedraičius vistiek tenka atlikti kairyjį posūkį. Negi buvo kažkokių kliūčių ten įrengti užvažiavimą į dešinę?
Nesuprantu aš vis dėl to, kodėl ši sankryža įrengta taip keistai, tarsi neužbaigta. Lyg ir yra viadukas, bet važiuojantiems iš Vilniaus pusės ir sukantiems į Dubingius/Giedraičius vistiek tenka atlikti kairyjį posūkį. Negi buvo kažkokių kliūčių ten įrengti užvažiavimą į dešinę?
Šį klausimą kaskart sau užduodu važiuodamas per tą viaduką. Realiai jei atvažiuoji nuo Dubingių ir nori sukti link Utenos, tai reikia kirsti abi juostas, tai tas viadukas tampa lygus nuliui...
Ačiū už komentarus apie apylankos į Dubingius "ženklinimo" ypatumus.
Gal apie tai reikėtų diskutuoti temoje Krypčių ženklinimas Lietuvoje. Tegul būna šitoje temoje - gal kas nors prieš važiuodamas į Dubingius ar Uteną žvilgtels į šitą temą.
Kelionės iki pat Dubingių nuotraukos (ten kur kas daugiau apsnigtų pakelės vaizdelių), taip pat išardyto Dubingių tilto nuotraukos yra temoje Išvykos po Vilniaus apylinkes
Pasikartosiu, kad apylankų ženklinimas Lietuvoje yra gana klaikus - net prastesnis nei Latvijoje.
Pvz., įsukus į A14 kur nors vėliau (ir iš viso, kodėl aš turiu 52-me kilometre atsiminti, kokie ženklai buvo 37 ar 44 kilometre), kaip reikia susivokti, kad čia apylanka ne į Molėtus, o į Dubingius
Vilniaus rajono savivaldybės taryba
SPRENDIMAS Dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A14 Vilnius–Utena nuo 16,00 km iki 21,50 km ruožo, esančio Riešės sen., Vilniaus r., specialiojo plano patvirtinimo
2011 m. spalio 21 d. Nr.T3-403
Vadovaudamasi (...) Vilniaus rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A14 Vilnius – Utena nuo 16,00 km iki 21,50 km ruožo, esančio Riešės sen., Vilniaus r., specialųjį planą.
Įdomu, koks tas sprendimas? 2x2 kelio atkarpa ar tik dangos pakeitimas?...
Čia paskaityk. Iš esmės projekto esmė ne pakeisti dangą o pakeisti kelio kategoriją į aukštesnę.
1. Kelio ruožo rekonstravimo projektinių sprendinių parengimas - 1 vnt.
2. Kelio ruožo rekonstravimo poveikio aplinkai vertinimas - 1 vnt.
3. Kelio ruožo rekonstravimo specialusis planas - 1 vnt.
4. Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas - 1 vnt.
5. Kelio ruožo rekonstravimo techninis darbo projektas - 1 vnt.
6. Kelio ruožo ilgis - apie 5,5 km.
7. Esama kelio ruožo kategorija - II.
8. Planuojama ir projektuojama kelio kategorija - I.
9. Žemės sklypų kiekis (skaičius) Vilniaus rajone - apie 122 vnt.
10. Inžinerinių tyrinėjimų ir žvalgomųjų archeologinių tyrimų vykdymas - kelio ruožo ilgis - apie 5,5 km.
11. Kelio ruože planuojamų ir projektuojamų skirtingų lygių sankryžų kiekis (skaičius) - 1 vnt. (apie 21,00 km); planuojamo ir projektuojamo viaduko ilgis - apie 76 m, plotis - apie 12,5 m; dviejų lygių sankryžos nuvažiavimo ir užvažiavimo ant viaduko bendras ilgis - apie 0,4 km, jų bendras plotas - apie 6400 m2.
12. Kelio apšvietimą planuojama įrengti abejose kelio pusėse. Ilgis - apie 5,5 km.
13. Pėsčiųjų ir dviračių taką planuojama tiesti abejose kelio pusėse. Bendras pėsčiųjų ir dviračių takų plotas - apie 16 500 m2
Ta vizualizacija kur išvis 2x3 juostos tai nelabai panašu į šį kelią
Į dabartinį tai ne, bet kelias bus rekonstruojamas.
ATRANKOS IŠVADOJE DĖL VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIO A14 VILNIUS-UTENA
RUOŽO 16,00-21,50 KM REKONSTRAVIMO POVEIKIO APLINKAI
VERTINIMO rašoma:
Šiuo metu kelias yra II kategorijos, kelio plotis: dangos plotis – 9-9,5 m, sankasos plotis – 15 m. Ruožą planuojama rekonstruoti į 4 eismo juostas. Nuo rekonstruojamo ruožo pradžios iki 16,5 km pėsčiųjų-dviračių takas projektuojamas dešinėje kelio pusėje. Ties 16,5 km projektuojamas pėsčiųjų viadukas ir toliau nuo 16,5 km iki 17,13 km takas projektuojamas kairėje kelio pusėje (taip numatyta pagal Vilniaus rajono savivaldybės bendrąjį planą). Nuo 17,13 km iki ruožo pabaigos kelias rekonstruojamas pagal I kelio kategorija. Sankasos plotis 26,5 m (lėtėjimo-greitėjimo juostų vietose ir stotelėse išplatėja iki 33,25 m). Ruožo pabaigoje, sankryžos ribose, projektuojami
šaligatviai pėsčiųjų patekimui prie autobusu stotelių. Įrengiami apjungiamieji keliai, rekonstruojamos visos trys esamos sankryžos: sankryžoje su keliu Nr. 5256 Raudondvaris-Pašiliai (16,70 km) įrengiamos greitėjimo lėtėjimo juostos iš pagrindinio kelio A14 Vilnius-Utena, sankryžose su keliais Nr. 172 Raudondvaris-Giedraičiai-Molėtai (17,13 km) ir Nr. 108 Vievis-Maišiagala-Nemenčinė projektuojamos turbo žiedinės sankryžos (21,17 km). Visos esamos
pralaidos keičiamos i naujas, ilgesnes. Ruožo pabaigoje ties 20,75 km esama vandens pralaida bus išardoma ir rengiama nauja gyvūnams, 18,4 km–18,5 km planuojama pralaida pėstiesiems.
Sprendžiant iš paryškintų vietų, galima teigti jog vizualizacijos atitinka.
Kiek "pagooglinęs" radau atsakymą kas planuoja padaryti ruože.
Šaltinis: LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTERIJOS VILNIAUS REGIONO APLINKOS APSAUGOS DEPARTAMENTAS 2011-02-09 raštas.
Šiuo metu kelias yra II kategorijos, kelio plotis: dangos plotis – 9-9,5 m, sankasos plotis – 15 m. Ruožą planuojama rekonstruoti į 4 eismo juostas. Nuo rekonstruojamo ruožo pradžios iki 16,5 km pėsčiųjų-dviračių takas projektuojamas dešinėje kelio pusėje. Ties 16,5 km projektuojamas pėsčiųjų viadukas ir toliau nuo 16,5 km iki 17,13 km takas projektuojamas kairėje kelio pusėje (taip numatyta pagal Vilniaus rajono savivaldybės bendrąjį planą). Nuo 17,13 km iki ruožo pabaigos kelias rekonstruojamas pagal I kelio kategoriją. Sankasos plotis 26,5 m (lėtėjimo-greitėjimo juostų vietose ir stotel se išplatėja iki 33,25 m). Ruožo pabaigoje, sankryžos ribose, projektuojami šaligatviai pėsčiųjų patekimui prie autobusų stotelių. Įrengiami apjungiamieji keliai, rekonstruojamos visos trys esamos sankryžos: sankryžoje su keliu Nr. 5256 Raudondvaris-Pašiliai (16,70 km) įrengiamos greitėjimo lėtėjimo juostos iš pagrindinio kelio A14 Vilnius-Utena, sankryžose su keliais Nr. 172 Raudondvaris-Giedraičiai-Molėtai (17,13 km) ir Nr. 108 Vievis-Maišiagala-Nemenčinė projektuojamos turbo žiedinės sankryžos (21,17 km). Visos esamos pralaidos keičiamos į naujas, ilgesnes. Ruožo pabaigoje ties 20,75 km esama vandens pralaida bus išardoma ir rengiama nauja gyvūnams, 18,4 km–18,5 km planuojama pralaida pėstiesiems. Vandenį planuojama nuvesti į pakel s griovius. Rekonstrukcijos metu bus iškirsta dalis medžių. Priešais 18,7 km kair je kelio pus je esančio gyvenamojo namo numatoma supilti 2 m aukščio pylimą ir ant jo pasodinti tankios augalijos juostą papildomam triukšmo sumažinimui. Statybos metu numatomas laikinas triukšmo padidėjimas dėl kelio statybinės įrangos darbo. Rekonstravimo metu susidarysiančios atliekos bus atiduodamos atliekas tvarkančioms įmonėms.
Vis dėlto sankryžose žadamas pasirinkti pigesnis variantas: turbo žiedai, o ne viadukai...
Atrodo po truputį projektai iš pagrindų atnaujinti A14 kelią įgauna pagreitį. Paskelbti du konkursai techniniams rekonstravimo projektams paruošti: ruožui nuo 21,50 iki 39,20 km ir nuo 52,18 iki 93,65 km. Tai praktiškai apima visą nerekonstruotą ruožą (neskaitant planuojamo į 4 juostas rekonstruoti ruožo už Vilniaus nuo dabartinio 4 juostų ruožo pabaigos iki 108 kelio). Nuorodos į pirkimus atitinkamai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=87311 ir https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=87356
Pirmojo ruožo projekto parengimo terminas 2013 m. liepa, o antrojo 2013 m. rugpjūtis. Matyt tolimesnė eiga po projekto parengimo bus matyti nuo finansavimo galimybių.
2012 10 29 buvo pasirašyta projektavimo sutartis dėl: "Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius‒Utena ruožo nuo 52,18 iki 93,65 km rekonstravimo projekto parengimas". Sutartis pasirašyta su UAB "Kelprojektas", vertė 2,5 mln. Lt. Sutarties trukmė nuo jos įsigaliojimo 14 mėn. tad realūs darbai, manau, šį kelią pasieks ne greičiau nei 2014 metais.
Iki šių metų pabaigos planuojama parengti betoninės dangos kelio Vilnius-Utena rekonstrukcijos projektą, kuris bus įgyvendintas viešojo ir privataus sektoriaus bendradarbiavimo būdu.
Kelią Vilnius-Utena rekonstruos privatus investuotojas
Iki šių metų pabaigos planuojama parengti betoninės dangos kelio Vilnius-Utena rekonstrukcijos projektą, kuris bus įgyvendintas viešojo ir privataus sektoriaus bendradarbiavimo būdu.
Apie tai pirmadienį po Vyriausybės pasitarimo pranešė Rimantas Sinkevičius, susisiekimo ministras.
Pasitarime ministrai kalbėjo apie viešojo ir privataus sektoriaus projektų (VPSP) įgyvendinimą Lietuvoje.
„Pritarta planui toliau vystyti tokį Lietuvos infrastruktūros plėtros būdą. Kaip žinoma, per visą nepriklausomybės laikotarpį tik šiemet buvo parengta pirmoji VPSP sutartis – dėl Palangos aplinkkelio statyba. Projektas numato, kad privatus investuotojas skirs šiam aplinkkeliui statyti daugiau kaip 100 mln. Lt, užtikrins jo pastatymą ir priežiūrą, o per atitinkamą laikotarpį iš valstybės atsiims savo investicijas“, - teigė ministras.
„Yra rengiama visa eilė kitų projektų. Vienas, sakyčiau, labai riebus, įrašytas ir šiandien į Vyriausybės pasitarimo protokolą, - iki šių metų pabaigos turėtų būti parengtas kelio Vilnius-Utena betoninės dalies rekonstrukcijos projektas, pasitelkiant VPSP būdą“, - pridūrė p. Sinkevičius.
Pasak jo, rengiama ir daugiau analogiškų infrastruktūros plėtros projektų, tačiau jie kol kas „mažiau pažengę, todėl apie jų įgyvendinimą reikėtų kalbėti kiek vėliau“.
Algirdas Butkevičius, ministras pirmininkas, priekaištavo buvusiai valdžiai už tai, kad ši pakankamai aktyviai nesiėmė įgyvendinti VPSP, nors būta kelios dešimtys parengtų projektų, kurie galėjo būti vykdomi.
Premjeras tvirtino, kad ankstesnės Vyriausybės laikais „centrinės valdžios lygmeniu nebuvo sudaryta nė viena viešojo ir privataus sektorių partnerystės sutartis“. Tai esą įrodo Finansų ministerijos Vyriausybei pateikta sudarytų VPSP sutarčių ir jų vykdymo metinė ataskaita, kuri apsvarstyta pirmadienio pasitarime.
„Turimais duomenimis, iki 2013 m. sausio 1 d. buvo parengta 21 investicinių VPSP projektų galimybių studija, o 4 projektų įgyvendinimui pritarė Vyriausybė. Delsimas sudaryti tokias sutartis brangiai kainuoja, todėl opozicija visų pirma turėtų paklausti savęs, kodėl buvo delsiama“, – tvirtino p. Butkevičius.
Anot jo, siekdama pagerinti situaciją, Vyriausybė ketina pakeisti VPSP įgyvendinimo taisykles, kad būtų sugriežtinta atsakomybė už tokių projektų įgyvendinimą laiku. Šiuos projektus įgyvendinančioms institucijoms bus pavesta imtis priemonių paspartinti VPSP projektų įgyvendinimą, kad jau 2013 m. būtų paskelbti visi viešieji pirkimai. Institucijos iki 2013 m. rugsėjo 15 d. bus įpareigotos pateikti Finansų ministerijai informaciją apie projektų įgyvendinimo eigą ir kliūtis, lemiančias projektų įgyvendinimo trukdžius.
Vyriausybė pranešė, kad „siekdama atsirinkti geriausius siūlymus dėl VPSP įgyvendinimo, žada pavesti viešajai įstaigai „Investuok Lietuvoje” organizuoti VPSP įgyvendinančioms institucijoms konsultacinę pagalbą dėl investuotojų pritraukimo“.
Kelio rekonstrukcija nuo Raudondvario ("Žaldokynės" / HBH) iki Pikeliškių sankryžos su 108 keliu Maišiagala - Nemenčinė
Nacionalinės žemės tarnybos direktoriaus
2013.03.14 Įsakymas Nr.1P-(1.3)-105 Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams (valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožui nuo 16,00 iki 21,50 km rekonstruoti Vilniaus rajone) procedūros pradžios
Comment