Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Džiugu, kad darbai juda.. O tas ženklinimas tikrai absurdiškas.. Viena juosta priversta visą laiką stovėti belaukdama, o kita visada turi pirmumą

    Comment


      52 km. Bijutiškio (Kazokų) kryžkelė

      Parašė Aurelius Rodyti pranešimą
      O tas ženklinimas tikrai absurdiškas..
      Viena juosta priversta visą laiką stovėti belaukdama, o kita visada turi pirmumą
      Toks ženklinimas - pasityčiojimas iš kelininkų profesijos.
      Rangovas: Alkesta.
      Techninė priežiūra: Problematika
      Užsakovas: Lietuvos automobilių kelių direkcija

      Į Molėtų pusę važiuodami pastebėjom pirmenybės ženklą tarp daugybės ženklų tik jau nusukdami į kitą juostą ir suabejojom, ar jis čia išvis gali būti. Dauguma eismo dalyvių jo turbūt ir nepastebi.
      Tuo tarpu nuo Molėtų pusės mėlynas pirmenybės ženklas yra aiškiai pažymėtas. Blogai bus, jei kas nors važiuodamas į Vilniaus pusę bandys pasinaudoti savo teisėta pirmenybe ir nepasitrauks nuo kelio.
      Tos pirmenybės ir prie geriausių norų neįmanoma laikytis - ruožo ilgis 700 metrų, nėra jokio matomumo, yra du šalutiniai įvažiavimai (įdomu, kaip ten pažymėti tokią pirmenybę?).

      Įdomu, ar Kelių direkcija žino apie tokį pavojingą "žymėjimą"?..

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą

        Įdomu, ar Kelių direkcija žino apie tokį pavojingą "žymėjimą"?..
        Pasiskolinęs kelias tavo darytas foto parašiau į Kelių direkcija kas atsakingas už tokį ženklinimą ir gavau tokį atsakymą.
        Informuojame, kad VĮ,,Utenos regiono keliai" kreipėsi į kelio darbus valstybinės reikšmės kelyje A14 Vilnius–Utena atliekančius rangovus UAB "Alkesta" bei "UAB "Aukštaitijos traktas" ir nurodė kuo greičiau pašalinti kelio ženklinimo ir kelio ženklų pastatymo trūkumus.
        Klausimą uždaviau 2011-08-29, įdomu ar jau pašalintas kvailas ženklinimas...

        Comment



          2011-09-04. Ne.

          Comment


            siandien irgi dar nepasalintas

            Comment


              Parašė Marhatis Rodyti pranešimą
              Pasiskolinęs kelias tavo darytas foto parašiau į Kelių direkcija kas atsakingas už tokį ženklinimą ir gavau tokį atsakymą.
              Informuojame, kad VĮ,,Utenos regiono keliai" kreipėsi į kelio darbus valstybinės reikšmės kelyje A14 Vilnius–Utena atliekančius rangovus UAB "Alkesta" bei "UAB "Aukštaitijos traktas" ir nurodė kuo greičiau pašalinti kelio ženklinimo ir kelio ženklų pastatymo trūkumus.
              Klausimą uždaviau 2011-08-29, įdomu ar jau pašalintas kvailas ženklinimas...
              Ačiū, susiradau Tavo klausimą
              Važiuojant A14 keliu ir privažiavus rekonstruojamą sankryžą 51,92-52,18 km iškyla klausimas, kas atsakingas už tokį neapdairų kelio ženklinimą rekonstrukcijos metu ir saugų eismą?
              Štai keletas nuorodų su nuotraukomis:
              http://i1217.photobucket.com/albums/...0110712-14.jpg
              Važiuojant nuo Vilniaus ir sustojus prie šio ženklo net nematai ar kas neatvažiuoja nuo Molėtų pusės
              http://i1217.photobucket.com/albums/...r201108-06.jpg ( 2011-08-29 )

              http://www.lra.lt/lt.php/klausimai/129#question9418
              Tik neaišku, ar niekas iš Kelių direkcijos ten nevažinėja, kad tris mėnesius "Alkesta" išdarinėja tokias ženklinimo nesąmones?
              Paskutinis taisė Romas; 2011.09.06, 00:15.

              Comment


                Vakar teko važiuoti vakare link Molėtų, tai jei nebūnant nors kiek naglam ir praleidinėjant transportą kaip tai rodo ženklas, tai būtų galima ten prastovėti kelias valandas, kol atsirastų tarpas, nes mašinų srautas nenutrūkstamas. Kai tik pradėjau mašinos "nosį" po truputį kišti į ruožą, priešpriešiais atvažiuojantys pradėjo trauktis.

                Comment


                  Rugsėjo 6 d. "Vilnyje" buvo rašyta, kad jau kitais metais turėtų prasidėti kelių A14 ir 114 sankryžos rekontrukcija į žiedinę. Šiuo metu derinami įvairūs parengiamieji dokumentai, taip pat ir statybos leidimas.

                  Comment


                    Sekmadienio naktį teko pasivažinėti iki Vilniaus, tai Bijutiškio sankryžoje buvo paklotas asfaltas ir galima važiuoti abiejomis kryptimis, suklota dalis trinkelių, pastatyti apšvietimo stulpai. bet tas nesutvarkytas kelio ruoželis tarp rekonstruotos sankryžos ir anksčiau rekonstruotos kelio dalies tai kažkoks nesusipratimas gaunas.

                    Comment


                      Parašė Marukas Rodyti pranešimą
                      ...bet tas nesutvarkytas kelio ruoželis tarp rekonstruotos sankryžos ir anksčiau rekonstruotos kelio dalies tai kažkoks nesusipratimas gaunas.
                      Praėjusi savaitgali važiuodamas mačiau, kad ta dalis irgi yra nužymėta geltonais X, tai reikia tikėtis, kad ir ją sutvarkys....

                      Comment


                        Ar man vienam čia ne visai suprantama ar kaip čia. Aš tikėjausi kad visur bus greitėjimo lėtėjimo juostos, o jų nėra, kam panaikitn senąsias. Paklotas asfaltas ir jame apšvietimo stulpai. Kas čia per nauja mada? Deja nuotraukų neturiu.
                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                        Comment


                          Mano asmenine nuomone visa ta rekonstrukcija yra nesąmoninga ir norėčiau žinančių paklaust kaip galima syvokt tokius dalykus:
                          tarp sankryžos ir rekonstruotosios dalies Vilniaus link lieka kokie du šimtai metrų platesnės sankasos ir betono dangos;
                          nukastas daugiau nei metras grunto ir dangos;
                          pridaryta salelių ir susmaigstyti apšvietimo stulpai.

                          Ar nebuvo galima tiesiog kaip anksčiau rekonstruotoje atkarpoje nudrožti betono dangos dalį ir perklot dangą, sužymėt saleles vibro juostomis, o prieš sankryžas įspėjimo apie greičio mažinimą vibro policininkus sudėt? Galų gale greičio matavimo įrenginys dar yra. Panašu, kad neturėjo, kur dėt pinigų.
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            Parašė praetor Rodyti pranešimą
                            Mano asmenine nuomone visa ta rekonstrukcija yra nesąmoninga ir norėčiau žinančių paklaust kaip galima syvokt tokius dalykus:
                            tarp sankryžos ir rekonstruotosios dalies Vilniaus link lieka kokie du šimtai metrų platesnės sankasos ir betono dangos;
                            nukastas daugiau nei metras grunto ir dangos;
                            pridaryta salelių ir susmaigstyti apšvietimo stulpai.

                            Ar nebuvo galima tiesiog kaip anksčiau rekonstruotoje atkarpoje nudrožti betono dangos dalį ir perklot dangą, sužymėt saleles vibro juostomis, o prieš sankryžas įspėjimo apie greičio mažinimą vibro policininkus sudėt? Galų gale greičio matavimo įrenginys dar yra. Panašu, kad neturėjo, kur dėt pinigų.
                            Dėl kelio praplatinimo nežinau, nesu kelų specialistas, bet apšvietimas nėra pinigų išmėtymas į balą- tokioje pavojingoje netradicinės mums formos sankryžoje apšvietimo tikrai reikia.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Man asmeniškai tai sunkiai suvokiama yra tai, kad panaikinamos greitėjimo/lėtėjimo juostos. Niekaip nesuprasiu kaip tai pridės daugiau saugumo. Jei imant tuos pačius sekmadienio vakarus, kada srautas išties didelis, tai mano nuomone yra daug lengviau į tą srautą įsilieti greitėjant per juostą, o ne išsukus į kelią prieš visą srautą. Taip pat jei didelis judėjimas ir žmogus nori pasukti į dešinę, tai be lėtėjimo juostos jis smagiai užstabdo visus, kurie yra už jo - juk į 90 laipsnių posūkį neįvažiuos ant 70 ar 50 km/h...

                              Comment


                                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                Man asmeniškai tai sunkiai suvokiama yra tai, kad panaikinamos greitėjimo/lėtėjimo juostos. Niekaip nesuprasiu kaip tai pridės daugiau saugumo. Jei imant tuos pačius sekmadienio vakarus, kada srautas išties didelis, tai mano nuomone yra daug lengviau į tą srautą įsilieti greitėjant per juostą, o ne išsukus į kelią prieš visą srautą. Taip pat jei didelis judėjimas ir žmogus nori pasukti į dešinę, tai be lėtėjimo juostos jis smagiai užstabdo visus, kurie yra už jo - juk į 90 laipsnių posūkį neįvažiuos ant 70 ar 50 km/h...
                                Tai juk ten būdavo ne lėtėjimo/greitėjimo juostos, o atsirasdavo papildoma juosta iš dešinės, kuria galima buvo važiuoti ir tiesiai. Štai tokios eismo juostos yra didžiausia nesąmonė saugaus eismo požiūriu ir jų privalo niekur nelikti.
                                Jei kažkas užstabdys sukdamas į dešinę, tai kartu ir pridės papildomo saugumo. Kuo mažesnis greitis sankryžoje, tuo ji saugesnė. Net jeigu ir atsiras koks žioplas ir atsitrenks į galą, tai veikiausiai bus tik techninis eismo įvykis be žuvusiųjų ir sužeistųjų.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Tai juk ten būdavo ne lėtėjimo/greitėjimo juostos, o atsirasdavo papildoma juosta iš dešinės, kuria galima buvo važiuoti ir tiesiai. Štai tokios eismo juostos yra didžiausia nesąmonė saugaus eismo požiūriu ir jų privalo niekur nelikti.
                                  Jei kažkas užstabdys sukdamas į dešinę, tai kartu ir pridės papildomo saugumo. Kuo mažesnis greitis sankryžoje, tuo ji saugesnė. Net jeigu ir atsiras koks žioplas ir atsitrenks į galą, tai veikiausiai bus tik techninis eismo įvykis be žuvusiųjų ir sužeistųjų.
                                  Tai tokiu atveju, įdomu, kaip pateisinamos tokios investicijos? Juk Vilnius-Kaunas apšvietimas pusiau dega tik. O dėl greičio, tai ženklas ir taip stovi 70, negana 70 - galima pastatyt 60 (radaras išlieka). Kažkas čia ne taip, matyt, kita racija slypi už to.
                                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                  Comment


                                    Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                    Tai tokiu atveju, įdomu, kaip pateisinamos tokios investicijos? Juk Vilnius-Kaunas apšvietimas pusiau dega tik. O dėl greičio, tai ženklas ir taip stovi 70, negana 70 - galima pastatyt 60 (radaras išlieka). Kažkas čia ne taip, matyt, kita racija slypi už to.
                                    Investicijos skiriamos eismo saugumui gerinti ir pilnai pateisinamos. Nežinau kuom čia susiję su kelio Vilnius-Kaunas apšvietimu. O esmė tokia, kad sankryža yra suprojektuota nesaugi ir pagal eismo saugumo rekomendacijas tokių sankryžų kur atsiranda papildomos juostos dešinėje pusėje neturi likti, nes jos vertinamos kaip pavojingos.
                                    Įrengiamos iškiliosios saugumo salelės, nes jos ne tik fiziškai riboja lenkimą sankryžoje, bet kartu yra ir vizuali kliūtis, kuri skatina sumažinti greitį. Tokios salelės, kurios tik nudažomos ar su išfrezuotomis triukšmo juostomis, naujuose rekonstrukcijos projektuose nelabai naudojamos, nes nėra tokios veiksmingos kaip iškiliosios.

                                    Comment


                                      Susiję su Vilnius-Kaunas tuo, kad ten infrastruktūra yra, o pinigų elektrai - ne ir tas pats scenarijus gali kartotis čianais.
                                      Antra opcija: nauja danga ir radaras su vibro lėtinimo elementais pigiau nei belekokia rekonstrukcija.
                                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                      Comment


                                        Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                        Susiję su Vilnius-Kaunas tuo, kad ten infrastruktūra yra, o pinigų elektrai - ne ir tas pats scenarijus gali kartotis čianais.
                                        Antra opcija: nauja danga ir radaras su vibro lėtinimo elementais pigiau nei belekokia rekonstrukcija.
                                        Jei jau diegia apšvietimą, tai ir elektros tikriausiai bus. A1 kelyje ne visur realiai tas apšvietimas yra būtinas, nes kolkas lėšų apšviesti visą kelią tikrai nėra. Sankryžų apšvietimas turėtu būti prioritetas.
                                        Kas tie vibro lėtinimo elementai ? Jei kalbama apie skersines triukšmo juostas, tai jos tik atkreipia dėmesį ir nieko daugiau neduoda.
                                        Jau du kartus minėjau, kad sankryža netinkamai suprojektuota. Tai kaip dangos pakeitimas pagerins eismo saugumą ir pakeis jos konfiguraciją ? Esmė yra įrengti saugumo saleles, atskirti juostas kairiajam posūkiui, įrengti taką pėstiesiems ir dviratininkams, numatyti vietas, kuriose jie galėtu kirsti kelią.

                                        Comment


                                          Šioks toks atnaujinimas iš rekonstruojamos sankryžos. Fotografuota praeitą sekmadienį, t.y. spalio 9 d.

                                          Artėjant prie ruožo nuo Molėtų pusės


                                          Vistiek nesuprantu kodėl negalima buvo padaryti lėtėjimo juostos sukantiems į dešinę






                                          Ruožo pabaiga

                                          Comment

                                          Working...
                                          X