Džiugu, kad darbai juda.. O tas ženklinimas tikrai absurdiškas.. Viena juosta priversta visą laiką stovėti belaukdama, o kita visada turi pirmumą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
52 km. Bijutiškio (Kazokų) kryžkelė
Parašė Aurelius Rodyti pranešimąO tas ženklinimas tikrai absurdiškas..
Viena juosta priversta visą laiką stovėti belaukdama, o kita visada turi pirmumą
Rangovas: Alkesta.
Techninė priežiūra: Problematika
Užsakovas: Lietuvos automobilių kelių direkcija
Į Molėtų pusę važiuodami pastebėjom pirmenybės ženklą tarp daugybės ženklų tik jau nusukdami į kitą juostą ir suabejojom, ar jis čia išvis gali būti. Dauguma eismo dalyvių jo turbūt ir nepastebi.
Tuo tarpu nuo Molėtų pusės mėlynas pirmenybės ženklas yra aiškiai pažymėtas. Blogai bus, jei kas nors važiuodamas į Vilniaus pusę bandys pasinaudoti savo teisėta pirmenybe ir nepasitrauks nuo kelio.
Tos pirmenybės ir prie geriausių norų neįmanoma laikytis - ruožo ilgis 700 metrų, nėra jokio matomumo, yra du šalutiniai įvažiavimai (įdomu, kaip ten pažymėti tokią pirmenybę?).
Įdomu, ar Kelių direkcija žino apie tokį pavojingą "žymėjimą"?..
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Įdomu, ar Kelių direkcija žino apie tokį pavojingą "žymėjimą"?..
Informuojame, kad VĮ,,Utenos regiono keliai" kreipėsi į kelio darbus valstybinės reikšmės kelyje A14 Vilnius–Utena atliekančius rangovus UAB "Alkesta" bei "UAB "Aukštaitijos traktas" ir nurodė kuo greičiau pašalinti kelio ženklinimo ir kelio ženklų pastatymo trūkumus.
Klausimą uždaviau 2011-08-29, įdomu ar jau pašalintas kvailas ženklinimas...
Comment
-
Parašė Marhatis Rodyti pranešimąPasiskolinęs kelias tavo darytas foto parašiau į Kelių direkcija kas atsakingas už tokį ženklinimą ir gavau tokį atsakymą.
Informuojame, kad VĮ,,Utenos regiono keliai" kreipėsi į kelio darbus valstybinės reikšmės kelyje A14 Vilnius–Utena atliekančius rangovus UAB "Alkesta" bei "UAB "Aukštaitijos traktas" ir nurodė kuo greičiau pašalinti kelio ženklinimo ir kelio ženklų pastatymo trūkumus.
Klausimą uždaviau 2011-08-29, įdomu ar jau pašalintas kvailas ženklinimas...
Važiuojant A14 keliu ir privažiavus rekonstruojamą sankryžą 51,92-52,18 km iškyla klausimas, kas atsakingas už tokį neapdairų kelio ženklinimą rekonstrukcijos metu ir saugų eismą?
Štai keletas nuorodų su nuotraukomis:
http://i1217.photobucket.com/albums/...0110712-14.jpg
Važiuojant nuo Vilniaus ir sustojus prie šio ženklo net nematai ar kas neatvažiuoja nuo Molėtų pusės
http://i1217.photobucket.com/albums/...r201108-06.jpg ( 2011-08-29 )
http://www.lra.lt/lt.php/klausimai/129#question9418Paskutinis taisė Romas; 2011.09.06, 00:15.
Comment
-
Vakar teko važiuoti vakare link Molėtų, tai jei nebūnant nors kiek naglam ir praleidinėjant transportą kaip tai rodo ženklas, tai būtų galima ten prastovėti kelias valandas, kol atsirastų tarpas, nes mašinų srautas nenutrūkstamas. Kai tik pradėjau mašinos "nosį" po truputį kišti į ruožą, priešpriešiais atvažiuojantys pradėjo trauktis.
Comment
-
Sekmadienio naktį teko pasivažinėti iki Vilniaus, tai Bijutiškio sankryžoje buvo paklotas asfaltas ir galima važiuoti abiejomis kryptimis, suklota dalis trinkelių, pastatyti apšvietimo stulpai. bet tas nesutvarkytas kelio ruoželis tarp rekonstruotos sankryžos ir anksčiau rekonstruotos kelio dalies tai kažkoks nesusipratimas gaunas.
Comment
-
Parašė Marukas Rodyti pranešimą...bet tas nesutvarkytas kelio ruoželis tarp rekonstruotos sankryžos ir anksčiau rekonstruotos kelio dalies tai kažkoks nesusipratimas gaunas.
Comment
-
Mano asmenine nuomone visa ta rekonstrukcija yra nesąmoninga ir norėčiau žinančių paklaust kaip galima syvokt tokius dalykus:
tarp sankryžos ir rekonstruotosios dalies Vilniaus link lieka kokie du šimtai metrų platesnės sankasos ir betono dangos;
nukastas daugiau nei metras grunto ir dangos;
pridaryta salelių ir susmaigstyti apšvietimo stulpai.
Ar nebuvo galima tiesiog kaip anksčiau rekonstruotoje atkarpoje nudrožti betono dangos dalį ir perklot dangą, sužymėt saleles vibro juostomis, o prieš sankryžas įspėjimo apie greičio mažinimą vibro policininkus sudėt? Galų gale greičio matavimo įrenginys dar yra. Panašu, kad neturėjo, kur dėt pinigų.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąMano asmenine nuomone visa ta rekonstrukcija yra nesąmoninga ir norėčiau žinančių paklaust kaip galima syvokt tokius dalykus:
tarp sankryžos ir rekonstruotosios dalies Vilniaus link lieka kokie du šimtai metrų platesnės sankasos ir betono dangos;
nukastas daugiau nei metras grunto ir dangos;
pridaryta salelių ir susmaigstyti apšvietimo stulpai.
Ar nebuvo galima tiesiog kaip anksčiau rekonstruotoje atkarpoje nudrožti betono dangos dalį ir perklot dangą, sužymėt saleles vibro juostomis, o prieš sankryžas įspėjimo apie greičio mažinimą vibro policininkus sudėt? Galų gale greičio matavimo įrenginys dar yra. Panašu, kad neturėjo, kur dėt pinigų.
Comment
-
Man asmeniškai tai sunkiai suvokiama yra tai, kad panaikinamos greitėjimo/lėtėjimo juostos. Niekaip nesuprasiu kaip tai pridės daugiau saugumo. Jei imant tuos pačius sekmadienio vakarus, kada srautas išties didelis, tai mano nuomone yra daug lengviau į tą srautą įsilieti greitėjant per juostą, o ne išsukus į kelią prieš visą srautą. Taip pat jei didelis judėjimas ir žmogus nori pasukti į dešinę, tai be lėtėjimo juostos jis smagiai užstabdo visus, kurie yra už jo - juk į 90 laipsnių posūkį neįvažiuos ant 70 ar 50 km/h...
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąMan asmeniškai tai sunkiai suvokiama yra tai, kad panaikinamos greitėjimo/lėtėjimo juostos. Niekaip nesuprasiu kaip tai pridės daugiau saugumo. Jei imant tuos pačius sekmadienio vakarus, kada srautas išties didelis, tai mano nuomone yra daug lengviau į tą srautą įsilieti greitėjant per juostą, o ne išsukus į kelią prieš visą srautą. Taip pat jei didelis judėjimas ir žmogus nori pasukti į dešinę, tai be lėtėjimo juostos jis smagiai užstabdo visus, kurie yra už jo - juk į 90 laipsnių posūkį neįvažiuos ant 70 ar 50 km/h...
Jei kažkas užstabdys sukdamas į dešinę, tai kartu ir pridės papildomo saugumo. Kuo mažesnis greitis sankryžoje, tuo ji saugesnė. Net jeigu ir atsiras koks žioplas ir atsitrenks į galą, tai veikiausiai bus tik techninis eismo įvykis be žuvusiųjų ir sužeistųjų.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai juk ten būdavo ne lėtėjimo/greitėjimo juostos, o atsirasdavo papildoma juosta iš dešinės, kuria galima buvo važiuoti ir tiesiai. Štai tokios eismo juostos yra didžiausia nesąmonė saugaus eismo požiūriu ir jų privalo niekur nelikti.
Jei kažkas užstabdys sukdamas į dešinę, tai kartu ir pridės papildomo saugumo. Kuo mažesnis greitis sankryžoje, tuo ji saugesnė. Net jeigu ir atsiras koks žioplas ir atsitrenks į galą, tai veikiausiai bus tik techninis eismo įvykis be žuvusiųjų ir sužeistųjų.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąTai tokiu atveju, įdomu, kaip pateisinamos tokios investicijos? Juk Vilnius-Kaunas apšvietimas pusiau dega tik. O dėl greičio, tai ženklas ir taip stovi 70, negana 70 - galima pastatyt 60 (radaras išlieka). Kažkas čia ne taip, matyt, kita racija slypi už to.
Įrengiamos iškiliosios saugumo salelės, nes jos ne tik fiziškai riboja lenkimą sankryžoje, bet kartu yra ir vizuali kliūtis, kuri skatina sumažinti greitį. Tokios salelės, kurios tik nudažomos ar su išfrezuotomis triukšmo juostomis, naujuose rekonstrukcijos projektuose nelabai naudojamos, nes nėra tokios veiksmingos kaip iškiliosios.
Comment
-
Susiję su Vilnius-Kaunas tuo, kad ten infrastruktūra yra, o pinigų elektrai - ne ir tas pats scenarijus gali kartotis čianais.
Antra opcija: nauja danga ir radaras su vibro lėtinimo elementais pigiau nei belekokia rekonstrukcija.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąSusiję su Vilnius-Kaunas tuo, kad ten infrastruktūra yra, o pinigų elektrai - ne ir tas pats scenarijus gali kartotis čianais.
Antra opcija: nauja danga ir radaras su vibro lėtinimo elementais pigiau nei belekokia rekonstrukcija.
Kas tie vibro lėtinimo elementai ? Jei kalbama apie skersines triukšmo juostas, tai jos tik atkreipia dėmesį ir nieko daugiau neduoda.
Jau du kartus minėjau, kad sankryža netinkamai suprojektuota. Tai kaip dangos pakeitimas pagerins eismo saugumą ir pakeis jos konfiguraciją ? Esmė yra įrengti saugumo saleles, atskirti juostas kairiajam posūkiui, įrengti taką pėstiesiems ir dviratininkams, numatyti vietas, kuriose jie galėtu kirsti kelią.
Comment
Comment