Na aš turiu omenyje papildoma juostą, kuri naudojama sugedus transportui (atskirta ištisine linija) arba esant išsukimams naudojama kaip greitėjimo/lėtėjimo juosta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Bet ji naudojama kaip greitėjimo/lėtėjimo juosta tik sugedus ar atsitikus kitai nelaimei kas nėra kažkoks masinis reiškinys, kad būtų galima sakyt, kad kai jos nėra, eismas yra:
stabdomas lėtėjančių/greitėjančių automobilių.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Taigi, mano pirmasis bandymas nufilmuoti važiavimą Tiesa, neturiu automobilinio kameros laikiklio, tai teko kamerą padėti tiesiog ant priekinės panelės, tai šiek tiek kameros padėtis žemoka ir pamiršau Easy funkciją paspausti, tai daug kur toks perdaug šviesus vaizdas gaunasi, nors ir regualiavau paskui kompe video ryškumą... Na, bet anyway pirmas blynas, ateityje tikiuosi daugiau blynų prikepsiu
Maršruto žemėlapis. A14 nuo Utenos iki Vilniaus ir šiek tiek pačiame Vilniuje
Na ir pats video
[VIMEO]7169144[/VIMEO]
Nelabai važinėjantiems šiuo maršrutu keletas nuorodų, pagal filmuko laiką:
04:59 - Molėtų sankryža
05:19 - Dešinėje kelkraštyje policininkai su VW Passat
06:46 - Pradžia pernai pabaigto rekonstruoti 10 km ruožo
07:54 - Viadukas į Dubingius
11:25 - Sankryža su keliu į Nemenčinę ir policininkai dešinėje su BMW 3-series
12:21 - Pradžia neseniai pabaigto rekonstruoti ruožo prieš Vilnių (išplatinta iki 4 eismo jusotų)
13:32 - Įvažiuoju į Vilnių
Comment
-
Parašė Aurelius Rodyti pranešimąŠiame kelyje, ypač ruože tarp Utenos ir Molėtų betonkelis ypač prastos būklės. Mano nuomone, pirmiausia remontuoti reikėtų šį ruožą, nes būklė tikrai prastesnė negu priartėjus prie Vilniaus. Gal kas žinote ar vyksta kokie nors konkursai šio kelio rekonstrukcijai?
Comment
-
Parašė Aurelius Rodyti pranešimąŠiame kelyje, ypač ruože tarp Utenos ir Molėtų betonkelis ypač prastos būklės. Mano nuomone, pirmiausia remontuoti reikėtų šį ruožą, nes būklė tikrai prastesnė negu priartėjus prie Vilniaus. Gal kas žinote ar vyksta kokie nors konkursai šio kelio rekonstrukcijai?
Comment
-
Bent jau tie rekonstruoti virš 10km ženkliai pagerino kelio būklę.
Comment
-
Parašė Aurelius Rodyti pranešimąOptimistiniu variantu norėtųsi tikėtis, kad kažkada ateityje visas kelias iki pat Utenos bus 2x2 juostų..
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąŠiaip sutvarkius visą kelią kaip rekonstruotas dalis, užtektų 1x1 mano manymu. Srautai dideli, bet kol kas pakaktų tokio kelio. Ir taip labai daug kelių "erelių" A14.
Na bet vertinant realiai ir pagal dabartinę finansinę būklę, jei jau sutvarkytų normaliai 1x1, jau ir tai būtų žingsnis į priekį..
Comment
-
Ką nors girdėjot apie ekonominį investicijų pagrįstumą ? Maksimum iki Molėtų gal ir galimėtų galvoti apie 2x2, bet eismo srauto intensyvumas tikrai nėra pakankamas pvz vidutinis eismo intensyvumas 2005 - 2008 metais 51-ąjame kelio kilometre buvo 5.7 tūkstančio transporto priemonių per parą, kur minimali riba tiesti 2x2 yra 8 tūkstančiai Yra tikrai daugiau kelių Lietuvoje kur 2x2 reikalingesnis, kaip antai pradedamas rengti techninis projektas paversti AM statuso keliu Kaunas - Marijampolė arba Panevėžys - Šiauliai į paprastą 4 juostų kelią Aišku čia mano asmeninė nuomonė, kuri nebūtinai sutampa su kitų Beje, pertvarkyti kelią nebūtų sudėtinga, reiktų tik kelkraštinę juostą įrengti
Comment
-
Parašė Aurelius Rodyti pranešimąTaip, pritariu, normaliai sutvarkius pilnai užtektų ir 1x1.. Bet kita vertus, jei jau tvarkyti, tai tegul būna tvarkoma maksimaliai kiek įmanoma.. Nes tarkim dabar sutvarko normaliai 1x1 juostom, o po kelių metų (pasvajoti juk galima) atsiras pinigų ir sukuriamas planas kurti visą kelią 2x2.. Reikėtų griauti viską, kas padaryta ir platinti iki tų keturių juostų..
Na bet vertinant realiai ir pagal dabartinę finansinę būklę, jei jau sutvarkytų normaliai 1x1, jau ir tai būtų žingsnis į priekį..
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąKą nors girdėjot apie ekonominį investicijų pagrįstumą ? Maksimum iki Molėtų gal ir galimėtų galvoti apie 2x2, bet eismo srauto intensyvumas tikrai nėra pakankamas pvz vidutinis eismo intensyvumas 2005 - 2008 metais 51-ąjame kelio kilometre buvo 5.7 tūkstančio transporto priemonių per parą, kur minimali riba tiesti 2x2 yra 8 tūkstančiai Yra tikrai daugiau kelių Lietuvoje kur 2x2 reikalingesnis, kaip antai pradedamas rengti techninis projektas paversti AM statuso keliu Kaunas - Marijampolė arba Panevėžys - Šiauliai į paprastą 4 juostų kelią Aišku čia mano asmeninė nuomonė, kuri nebūtinai sutampa su kitų Beje, pertvarkyti kelią nebūtų sudėtinga, reiktų tik kelkraštinę juostą įrengti
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąTai taip, dėl dangos pilnai sutinku. Vietomis "betonkė" pakenčiama, bet vietomis tai bėgiai traukinio visai... Ypač pasijunta pabaigus važiuoti tuo 10 km rekonstruotu ruožu.
Comment
Comment