Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na aš turiu omenyje papildoma juostą, kuri naudojama sugedus transportui (atskirta ištisine linija) arba esant išsukimams naudojama kaip greitėjimo/lėtėjimo juosta.

    Comment


      Bet ji naudojama kaip greitėjimo/lėtėjimo juosta tik sugedus ar atsitikus kitai nelaimei kas nėra kažkoks masinis reiškinys, kad būtų galima sakyt, kad kai jos nėra, eismas yra:

      stabdomas lėtėjančių/greitėjančių automobilių.
      Greitėjimo lėtėjimo juosta yra atskiras dalykas. Kartais ji pakeičia kelkraštinę juostą prie sankryžų, bet tai nėra tas pats. Kelkraštinė juosta negali būti naudojama greitėjimui/lėtėjimui nesugedus.
      You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

      Comment


        Taigi, mano pirmasis bandymas nufilmuoti važiavimą Tiesa, neturiu automobilinio kameros laikiklio, tai teko kamerą padėti tiesiog ant priekinės panelės, tai šiek tiek kameros padėtis žemoka ir pamiršau Easy funkciją paspausti, tai daug kur toks perdaug šviesus vaizdas gaunasi, nors ir regualiavau paskui kompe video ryškumą... Na, bet anyway pirmas blynas, ateityje tikiuosi daugiau blynų prikepsiu
        Maršruto žemėlapis. A14 nuo Utenos iki Vilniaus ir šiek tiek pačiame Vilniuje


        Na ir pats video
        [VIMEO]7169144[/VIMEO]

        Nelabai važinėjantiems šiuo maršrutu keletas nuorodų, pagal filmuko laiką:
        04:59 - Molėtų sankryža
        05:19 - Dešinėje kelkraštyje policininkai su VW Passat
        06:46 - Pradžia pernai pabaigto rekonstruoti 10 km ruožo
        07:54 - Viadukas į Dubingius
        11:25 - Sankryža su keliu į Nemenčinę ir policininkai dešinėje su BMW 3-series
        12:21 - Pradžia neseniai pabaigto rekonstruoti ruožo prieš Vilnių (išplatinta iki 4 eismo jusotų)
        13:32 - Įvažiuoju į Vilnių

        Comment


          Man labai patiko geras darbas

          Comment


            Iki skausmo pažįstamas kelias, ačiū
            Mano galerija Flickr'yje

            Comment


              Dekui, tikrai puikus video.. Kokia daina cia groja?...

              Comment


                Garso takelis: Mark Knight & Funkagenda - Man With The Red Face

                Comment


                  Šiame kelyje, ypač ruože tarp Utenos ir Molėtų betonkelis ypač prastos būklės. Mano nuomone, pirmiausia remontuoti reikėtų šį ruožą, nes būklė tikrai prastesnė negu priartėjus prie Vilniaus. Gal kas žinote ar vyksta kokie nors konkursai šio kelio rekonstrukcijai?

                  Comment


                    Parašė Aurelius Rodyti pranešimą
                    Šiame kelyje, ypač ruože tarp Utenos ir Molėtų betonkelis ypač prastos būklės. Mano nuomone, pirmiausia remontuoti reikėtų šį ruožą, nes būklė tikrai prastesnė negu priartėjus prie Vilniaus. Gal kas žinote ar vyksta kokie nors konkursai šio kelio rekonstrukcijai?
                    Man betonkelis skamba kaip betonburnė . Aišku žinau ką reiškia, pats važiavęs ten ne kartą. o mano bajerį kas supras tas.

                    Comment


                      Parašė Aurelius Rodyti pranešimą
                      Šiame kelyje, ypač ruože tarp Utenos ir Molėtų betonkelis ypač prastos būklės. Mano nuomone, pirmiausia remontuoti reikėtų šį ruožą, nes būklė tikrai prastesnė negu priartėjus prie Vilniaus. Gal kas žinote ar vyksta kokie nors konkursai šio kelio rekonstrukcijai?
                      Kiek girdėjau iš anksčiau tai iki sankryžos su keliu [108](Nemenčinė-Maišiagala) turėtų būti nutiestas 2x2 juostų kelias nuo Vilniaus, tokiu pačiu principu kaip buvo praplatintas iki 16km šio kelio. Kada tai bus darome neaišku, datų niekur nemačiau. Artimiausias šio kelio projektas stambesnis ko gero 2 lygių sankryža su Rieše. Dėl konkrečio atkarpos Molėtai-Utena niekur informacijos nepastebėjau... Bent jau tie rekonstruoti virš 10km ženkliai pagerino kelio būklę.
                      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                      Comment


                        Bent jau tie rekonstruoti virš 10km ženkliai pagerino kelio būklę.
                        Be abejo, kad pagerino.. Optimistiniu variantu norėtųsi tikėtis, kad kažkada ateityje visas kelias iki pat Utenos bus 2x2 juostų.. Bet kol kas bent jau būtų gerai, kad nuo Utenos kelias būtų tvarkomas.. Bet kaip suprantu šiuo metu viskas atsiremia į finansus..

                        Comment


                          Parašė Aurelius Rodyti pranešimą
                          Optimistiniu variantu norėtųsi tikėtis, kad kažkada ateityje visas kelias iki pat Utenos bus 2x2 juostų..
                          Šiaip sutvarkius visą kelią kaip rekonstruotas dalis, užtektų 1x1 mano manymu. Srautai dideli, bet kol kas pakaktų tokio kelio. Ir taip labai daug kelių "erelių" A14.
                          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                          Comment


                            Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                            Šiaip sutvarkius visą kelią kaip rekonstruotas dalis, užtektų 1x1 mano manymu. Srautai dideli, bet kol kas pakaktų tokio kelio. Ir taip labai daug kelių "erelių" A14.
                            Taip, pritariu, normaliai sutvarkius pilnai užtektų ir 1x1.. Bet kita vertus, jei jau tvarkyti, tai tegul būna tvarkoma maksimaliai kiek įmanoma.. Nes tarkim dabar sutvarko normaliai 1x1 juostom, o po kelių metų (pasvajoti juk galima) atsiras pinigų ir sukuriamas planas kurti visą kelią 2x2.. Reikėtų griauti viską, kas padaryta ir platinti iki tų keturių juostų..
                            Na bet vertinant realiai ir pagal dabartinę finansinę būklę, jei jau sutvarkytų normaliai 1x1, jau ir tai būtų žingsnis į priekį..

                            Comment


                              Ką nors girdėjot apie ekonominį investicijų pagrįstumą ? Maksimum iki Molėtų gal ir galimėtų galvoti apie 2x2, bet eismo srauto intensyvumas tikrai nėra pakankamas pvz vidutinis eismo intensyvumas 2005 - 2008 metais 51-ąjame kelio kilometre buvo 5.7 tūkstančio transporto priemonių per parą, kur minimali riba tiesti 2x2 yra 8 tūkstančiai Yra tikrai daugiau kelių Lietuvoje kur 2x2 reikalingesnis, kaip antai pradedamas rengti techninis projektas paversti AM statuso keliu Kaunas - Marijampolė arba Panevėžys - Šiauliai į paprastą 4 juostų kelią Aišku čia mano asmeninė nuomonė, kuri nebūtinai sutampa su kitų Beje, pertvarkyti kelią nebūtų sudėtinga, reiktų tik kelkraštinę juostą įrengti

                              Comment


                                Parašė Aurelius Rodyti pranešimą
                                Taip, pritariu, normaliai sutvarkius pilnai užtektų ir 1x1.. Bet kita vertus, jei jau tvarkyti, tai tegul būna tvarkoma maksimaliai kiek įmanoma.. Nes tarkim dabar sutvarko normaliai 1x1 juostom, o po kelių metų (pasvajoti juk galima) atsiras pinigų ir sukuriamas planas kurti visą kelią 2x2.. Reikėtų griauti viską, kas padaryta ir platinti iki tų keturių juostų..
                                Na bet vertinant realiai ir pagal dabartinę finansinę būklę, jei jau sutvarkytų normaliai 1x1, jau ir tai būtų žingsnis į priekį..
                                Tikslingiau turbūt būtų tuos "atsiradusius" pinigus investuoti į regiono ekonomiką, sukurti realų poreikį pralaidesniam keliui, susirinkti mokesčius nuo uždirbtų pinigų ir investuoti į kelią. Kas atsitiks - neįlysim į skolas.

                                Comment


                                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                  Ką nors girdėjot apie ekonominį investicijų pagrįstumą ? Maksimum iki Molėtų gal ir galimėtų galvoti apie 2x2, bet eismo srauto intensyvumas tikrai nėra pakankamas pvz vidutinis eismo intensyvumas 2005 - 2008 metais 51-ąjame kelio kilometre buvo 5.7 tūkstančio transporto priemonių per parą, kur minimali riba tiesti 2x2 yra 8 tūkstančiai Yra tikrai daugiau kelių Lietuvoje kur 2x2 reikalingesnis, kaip antai pradedamas rengti techninis projektas paversti AM statuso keliu Kaunas - Marijampolė arba Panevėžys - Šiauliai į paprastą 4 juostų kelią Aišku čia mano asmeninė nuomonė, kuri nebūtinai sutampa su kitų Beje, pertvarkyti kelią nebūtų sudėtinga, reiktų tik kelkraštinę juostą įrengti
                                  Taip, girdėjau. Neaišku kaip keisis eismo intensyvumas, gal ateityje dar mažės.. Ir tada tikrai nebus jokio reikalo įrenginėti 2x2 juostų kelią. Bet tokio projekto įgyvendinimo laikas tikrai ne pusmetis, ne metai ir net ne dveji metai. Per tiek laiko gali buti kad bus sutvarkytas kelias 1x1, o kol taip bus baigta, intensyvumas jau bus vertas 2x2 kelio. Bet dabartinėje situacijoje - jūs visiškai teisus. Kaunas - Marijampolė būtų vertesnis AM įrengimo negu A14 paprasto 2x2. Kad ir kaip ten bebūtų, kad ir koks remontas būtų planuojamas, A14 vietomis jau tikrai prašosi rekonstrukcijos. Kelio dangos atžvilgiu tai tikrai.

                                  Comment


                                    Tai taip, dėl dangos pilnai sutinku. Vietomis "betonkė" pakenčiama, bet vietomis tai bėgiai traukinio visai... Ypač pasijunta pabaigus važiuoti tuo 10 km rekonstruotu ruožu.

                                    Comment


                                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                      Tai taip, dėl dangos pilnai sutinku. Vietomis "betonkė" pakenčiama, bet vietomis tai bėgiai traukinio visai... Ypač pasijunta pabaigus važiuoti tuo 10 km rekonstruotu ruožu.
                                      Taip. Pasibaigus tam 10 km ruožui betonas tikrai nebemalonus.. Bet kaip suprantu, dabar artimiausias A14 rekonstrukcijos planas (neskaitant viaduko Riešęs sankryžoje) rekonstruoti kelią iki sankryžos su keliu Nemenčinė - Maišiagala.. O ten jau yra paprasto, taip pat rekonstruoto ruožo pradžia. Tad šiems visiems etapams susijungus, turėsim normalų normalaus kelio ruožą.

                                      Comment


                                        Artimiausias projektas, susijęs su keliu A14 Molėtų rajone, tai - "Molėtų rajono teritorijos, esančios magistralinio kelio Vilnius-Utena atkarpoje, specialusis planas". Jis turėtų būti parengtas šiais metais.
                                        Paskutinis taisė Marukas; 2010.01.12, 11:17.

                                        Comment


                                          Vadinasi kažkokie darbai ir planai vyksta.. Jei šiemet tik rengiamas planas, realių darbų turbūt šiemet dar neišvysime, bet džiugina bent tai, kad projektas jau rengiamas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X