Parašė balietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Beje, važiuodamas savaitgalį pastebėjau, kad pagaliau nuimti tie "70" ženklai iš visos atkarpos. Jie palikti tik prieš sankryžas. Pagaliau galima pajusti, kad ruožas buvo rekonstruotas važiuojant 90 km/h Taip pat pastebėjau kaip kvailai buvo padaryta sankryža su keliu į Riešę/Kaliną. Nepadaryta papildomos juostos, kurie nori važiuojant į Vilnių nusukti į Riešę. Tai sekmadienį stabdydamas žmogus puikiai užstabdė visą pirmąją juostą, kadangi jis norėjo pasukti į dešinę, o paskui yra šioks toks klaniukas, mašinos lėtai įsibėgėja, todėl eismo tėkmė labai sulėtėja.
Comment
-
Mane labai sunervavo debiliski sviesoforai - sureguliuoti taip, kad nuo vieno pajudejus ir privaziavus kita nepazeidziant eismo taisykliu, butinai uzsidegs raudona. Tai vercia pazeisti eismo taisykles, kad neuzlektum ant raudonos! Galejo bent daviklius sudeti, o tai privaziuoji, tau raudona, o kitom kryptim niekas nevaziuoja
Comment
-
/\ Iš šalutinio kelio labai ilgai dega raudona šviesa. Juk kam reikia į Vilnių, galėtų naudotis nuolatine žalia rodykle. Be to, yra senasis kelias tiesiai į Vilnių.
Iššvaistyta krūva pinigų tiems klaustrofobiją keliantiems atitvarams, bet nesugalvota, kad prieš Riešės-Kalino sankryžą padaryti papildomas juostas.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Iš šalutinio kelio labai ilgai dega raudona šviesa. Juk kam reikia į Vilnių, galėtų naudotis nuolatine žalia rodykle. Be to, yra senasis kelias tiesiai į Vilnių.
Iššvaistyta krūva pinigų tiems klaustrofobiją keliantiems atitvarams, bet nesugalvota, kad prieš Riešės-Kalino sankryžą padaryti papildomas juostas.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąneabejoju kad daugiau ar maziau jos ispirkineti reikejo. irengti papildomas dvi juostas sukimuisi nesudarytu esmines kainos palyginus su projektu.
Comment
-
Tikrai galėtų automobilių kelių direkcija paaiškinti. Šiaip atsižvelgus į tai, kad 2008 metais vidutinis paros eismo intensyvumas šiame kelyje buvo 17649 transporto priemonės per parą, tai šis kelias jau turėtų būti rekonstruotas į automagistralės statuso kelią (kadangi tikslinga rekonstruoti į automagistralę, kai vidutinis paros intensyvumas siekia 15000). Suprantu, kad automagistralei nėra vietos prie Norfos, bet už jos - vietos pilna. Na ok, tarkim automagistralės miesto prieigose nereikia, bet tai jau kelias panašus turi būti su viadukais, o ne šviesoforinės sankryžos, taip pat normalios kelkraštinės juostos. Taip pat man nesuprantamas sprendimas nepabaigti kelio iki sankryžos su keliu į Giedraičius. Kadangi dabar srautas važiuodamas 90 km/h greičiu 2x2 keliu, turi paskui stabdyti iki 50 km/h (toks apribojimas) ir judėti labai lėtai. Taip - tada ten reikėtų viaduko, bet srauto tėkmė būtų pagerinta maksmaliai.
Jei iš tikrųjų ten yra kažkokių didelių problemų su sklypais, tada viskas ok, bet jei ne, tada aš toliau manau, kad lėšos nepanaudotos gauti geriausią rezultatą, arba jų buvo per mažai.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąTaip pat man nesuprantamas sprendimas nepabaigti kelio iki sankryžos su keliu į Giedraičius. Kadangi dabar srautas važiuodamas 90 km/h greičiu 2x2 keliu, turi paskui stabdyti iki 50 km/h (toks apribojimas) ir judėti labai lėtai. Taip - tada ten reikėtų viaduko, bet srauto tėkmė būtų pagerinta maksmaliai.
Comment
-
Na, dėl šito dalyko tai juk negali padaryti magistralės iki Utenos, nes kažkas nepersirikiuoja. Dėl susiaurėjimo matau dvi problemas:
1) Iškart už 2x2 ruožo pabaigos seka ženklai "70' ir "50", todėl mašinos, esančios antroje juostoje turi stabdyti, o todėl, kad iš pirmos juostos žmonės persirikiuoja, reikia stabdyti dvigubai daugiau. Taip iškart kemšasi eismas. Jei susiaurėjimas būtų už sankryžos su Giedraičiais, tada ten susiaurėjimas būtų jau ten, kur greičio ribojimas yra 90 km/h, tad eismo tėkmė ten geresnė
2) Vairuotojų kultūra. Jei būtų laikomasi taisyklės, kad 1 šalia savęs esančią mašiną praleidi, tada persirikiavimai vyktų greičiau ir be labai didelių užstabdymų
P.S. Dar ir 3 problemą sugalvojau. Jei nestovėtų ten policija, kur yra ženklas "50", tada greičiau viskas vyktų, kadangi kai kurie vairuotojai pamatę policiją pradeda išsigandę vairuoti ~40 km/h...Paskutinis taisė Xmaster; 2009.08.26, 09:37.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąneabejoju kad daugiau ar maziau jos ispirkineti reikejo. irengti papildomas dvi juostas sukimuisi nesudarytu esmines kainos palyginus su projektu.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąŽinant lietuvišką žemės išpirkimo praktiką - sudarytų. Riešėj irgi juškauskų turėtų būti.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąJei neklistu i norfa ivaziuot padaryta atskira juosta.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąTen beveik visada koks nors durnius prisiparkavęs.
Comment
-
Vėl užvirus diskusijai apie rekonstruotą ruožą, nutariau paklausti lra.lt
Klausimas: Laba diena. Norėjau paklausti, kodėl rekonstruotas ruožas prie Vilniaus A14 kelyje (ruožas 10,00-16,00 km) buvo rekonstruotas nedarant kelkraštinių juostų? Ar tai buvo problema su sklypais? Dabar kelias nors ir paplatėjo iki 4 juostų, bet jis yra įrėmintas metaliniais barjerais ir yra gan siauras. Nėra kelkraštinių juostų, todėl iš šalutinių keliukų žmonės turi "iššokti" tiesiai kitiems prieš nosį. Taip pat pasigedau papildomų juostų nusukimams ties Riešės sankryža - kodėl jų ten nėra? Paros eismo intensyvumas 2008 metais kelyje buvo 17649 transporto priemonės per parą. Kodėl ruožas nerekonstruojamas į automagistralės kategoriją, kadangi ruožą tikslinga rekonstruoti kada VMEI yra 15000, dabar jis jau viršija keliais tūkstančiais, o ateityje VMEI turėtų toliau augti. ( 2009-08-26 )
Atsakymas: Rekonstruojant magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožą nuo 10,00 iki 16,00 km, nebuvo tikslo įrengti automagistralę, svarbiausias rekonstrukcijos tikslas – padidinti pralaidumą. Todėl nebuvo daromos „kelkraštinės juostos“, t.y. nebuvo sustiprinti kelkraščiai. Jūs esate teisus pastebėdamas, kad problema yra su sklypais, jei būtų vykdytos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, šio ruožo rekonstrukcija atsidėtų keleriais metais. Eismo sąlygos šiame ruože dar labiau pagerės, kai bus įrengta dviejų lygių Kalino sankryža, kurios projektas šiuo metu yra daromas.
Comment
-
Kai sakai "nėra kelkraštinės juostos" tu turi omeny greitėjimo/lėtėjimo juostą? Nes paprastos kelkraštinės juostos lėtėjimui/greitėjimui naudot lyg ir negalima.Paskutinis taisė blitz; 2009.09.08, 12:29.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąKai sakai "nėra kelkraštinės juostos" tu turi omeny greitėjimo/lėtėjimo juostą? Nes paprastos kelkraštinės juostos lėtėjimui/greitėjimui naudot lyg ir negalima.Paskutinis taisė Lettered; 2009.09.08, 12:37.
Comment
Comment