Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Foto 2025.02
    A14 Utenos mieste






    Įstriža sankryža su keliu RK4903 Utena - Pakalniai - Alanta pertvarkyta į "kaulo" formos žiedinę sankryžą

    Comment


      "Kaulo formos" sankryžoje su ženklinimu nepersistengta.
      Negana to, kad NĖRA išankstinės krypčių rodyklės, išvis neparašyta, kaip važiuoti į pagrindiniu kelius į Ukmergę - Kauną ar į Kupiškį


      Krypčių ženklinimas žemiau bet kokios kritikos. Jėra JOKIŲ nuorodų prieš išvažiavimus.
      Gal kelių direkcija vietoj perteklinių radarų, atitvarų ir ištisinių linijų nuvažiuotų porą šimtų kilometrų pas kaimynus lenkus ir pasimokytų kaip žiedinėse sankryžose žymimos kryptys

      Net tuo keliu važiuojant kelis kartus per metus tik paskutiniu momentu "kaule" sušvietė, kad tiesus kelias - tai Molėtų gatvė einanti link centro, o pagrindinis kelias A141 / KK118 / A6 yra kitame posūkyje.
      Tokių besiblaškančių dėl prasto (tiksliau - JOKIO) krypčių ženklinimo ten buvo ir daugiau
      Beje, krypčių ženklinimas rajoniniame kelyje yra geresnis nei magistraliniame kelyje
      Vaizdas RK4903 važiuojant iš Utenos į Pakalnius.
      Nužymėtos mažutės rodyklytės , bet iš anksto sunku užfiksuoti, kad posūkio kampas sukant: į Vilnių yra 270° o į Pakalnius - apie 225°


      O pagrindiniame kelyje pačiame žiede PRIEŠ išvažiavimą nėra JOKIŲ krypčių nuorodų.
      Ir tik pasukęs PO TO pamatai kad važiuoji teisingu keliu


      2 km atkarpa Utenoje buvo pirmame eiliškumo etape; nesidomėjau, ar kelias yra ir priduotas. Gal kada nors pastatys daugiau krypčių nuorodų.
      Tačiau šiuo metu krypčių ženklinimas yra apgailėtinas - geriausias pavyzdys, kaip nereikia daryti.

      Nors prie ženklinimo rebusų reikėtų priprasti - Lietuvos kelininkų mėgstamose "kaulo formos" sankryžose dažniausiai yra viena už kitą įdomiau sužymėtos
      Tačiau kai kuriose sankryžose yra nurodomos nuorodos PRIEŠ išsukant - bent prie pagrindinių išvažiavimų

      O čia turbūt visi pinigai ištaškyti atitvarams ir saugumo salelėms, tai gal neužteko pinigų normaliai pažymėti kryptis

      95 km


      Buvusi Utenos siaurojo geležinkelio stotis


      Sankryža su keliu A6 Kaunas - Ukmergė - Zarasai - Daugpilis

      Pabaiga
      Paskutinis taisė Romas; 2025.03.10, 19:30. Priežastis: Dalis pranešimo perkelta į temą "Krypčių nuorodos Lietuvos keliuose"

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Reikėjo prieštarauti dėl nuotraukų rodymo iš pradžių.
        Dabar liko tik kokie 5 kilometrai, teks pakentėti
        Nepriekaištauju. Norėjau pasakyt, kad nematau reikalo man pačiam papildomai fotkint.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          Atsiprašau už išsireiškima, bet tai chrestomatinis pvz. kai ateina žmogus ir parašo kažkokį vėmalą. Nei važiavęs tuo keliu, nei apskritai matęs kas ten padaryta....
          Beveik 30km ilgio kelio atkarpoje yra 5-6 vietos (sankryžos), kuriose ribojamas greitis iki 70 km/h ir tie ribojimai yra tik prieš pat sankryžas. Ir tai kažkam vadinasi "kas porą šimtų metrų".
          Labai įžvalgus žmogus, vien iš komentaro gali spręsti važiavęs/nevažiavęs, matęs/nematęs šio keliio rekontrukcijos. Dėja turiu Jus nuvilti, važiavęs ir matęs, ir ne vieną ar du kartus. O salyginai trumpoje 30 km atkarpoje ne 5-6 tokie ribojimai, o visi 10. Ir didžiausia šių ribojimų koncentracija tarp Molėtų ir posdūkio į Skudutiškį, t.y. kažkur 16 km sudėti 7 ribojimai.
          Prieš rekonstrukciją visam ruože buvo du ribojimai, ties Suginčiais ir Toliejais.
          Paskutinis taisė kinderis; 2025.03.10, 09:52.

          Comment


            Su visa pagarba, man tokia analogija pasigimdė: kovoti prieš atitvarų ir saugumo salelių "megastruktūras" yra tas pats kaip kovoti prieš miestų kanalizacijos sistemų "megastruktūras". Civilizacija "megastruktūromis" ir skiriasi nuo suoliukų pakelėse ir lauko tualetų.
            Kitas klausimas kad iš tiek metalo geriau galėjo prieštankinių ežių pasienyje pristatyti.
            Paskutinis taisė gerietis; 2025.03.10, 19:24. Priežastis: gramma
            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              Su visa pagarba, man tokia analogija pasigimdė: kovoti prieš atitvarų ir saugumo salelių "megastruktūras" yra tas pats kaip kovoti prieš (...)
              Tai kad kovoti nebereikia - už šias megastruktūras ir begalines ištisines linijas Kelių direkcijos vadą išmetė iš darbo (ir ne tik už A14).
              Ten, kur panaikinus lėtėjimo juostas padaugės avarijų, pastatys greičio riboijmo ženklus ir porą radarų, o kai tas nepadės - po kokio penkmečio vėl įrengs lėtėjimo juostas.
              O važiuojant link Utenos - Zarasų tiesiog reikia atidžiau planuoti važiavimo laiką arba kraštiniu atveju rinktis aplinkinį maršrutą.
              Paskutinis taisė Romas; 2025.03.10, 18:15.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Tai kad kovoti nebereikia - už šias megastruktūras ir begalines ištisines linijas Kelių direkcijos vadą išmetė iš darbo (ir ne tik už A14).
                Žiniasklaida rašė, kad Via Lietuva vadovas atleistas dėl politinio pasitikėjimo stokos. Reikia suprasti, kad naujam vadovui politikai nurodinės kur brėžti ištisines linijas ir kur statyti saugumo saleles?

                Comment


                  Šiuo konkrečiu atveju nepasitikėjimas parodytas laiku ir vietoje (paminint ir A14).
                  Tačiau apie tai jau buvo išsamiau diskutuota kitoje temoje.

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                    Su visa pagarba, man tokia analogija pasigimdė: kovoti prieš atitvarų ir saugumo salelių "megastruktūras" yra tas pats kaip kovoti prieš miestų kanalizacijos sistemų "megastruktūras". Civilizacija "megastruktūromis" ir skiriasi nuo suoliukų pakelėse ir lauko tualetų.
                    Kitas klausimas kad iš tiek metalo geriau galėjo prieštankinių ežių pasienyje pristatyti.
                    Na jei kelio nedarom nei 2+1, nei 2+2 tai gal ir metalą pataupykim... kam kaip magistralėje atitvarų jūroje viską užbarikaduoti? didžioji kelių dalis su žymiai didesniais grioviais, šlaitais ir tragedijos nėra... jei kelias tiesus, ne melioracijos griovys, kūdra ar staigus posūkis tai gal ir apsieikim, ir gražiau ir tvariau

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Tai kad kovoti nebereikia - už šias megastruktūras ir begalines ištisines linijas Kelių direkcijos vadą išmetė iš darbo (ir ne tik už A14).
                      Pagrįskite šiuos savo žodžius. Ar vėl rašote bile rašyt?

                      Kiek man teko girdėti, tai vadovu buvo daug, kas patenkinti, o tuo labiau vadovas nėra atsakingas už kelio sprendinius (čia man atrodo ir paaugliui yra aišku).

                      Comment


                        Paskaityk, Kaid kiek šioje temoje privarei įžeidinėdamas, neketini atsiprašyti ir dar nori kad į paties klausinėjimus būtų reaguojama.
                        Pakartosiu, kas buvo apie patį rašyta:
                        Kadangi esi besipravardžiuojantis chamiškai besielgiantis subjektas, tai tu tiesiog neegzsistuoji, kai diskutuoja kultūringa publika.

                        Padarysiu išimtį, jei pačiam gūglinti sekasi sunkiau nei ižeidinėti:
                        Komentuodama pokyčius vadovybėje, Susisiekimo ministerija penktadienį teigė siekianti, „kad nestrigtų atstuminės kelių rinkliavos sistemos (e. tollingo) diegimo darbai, nesikartotų Utenos–Molėtų kelio rekonstrukcijos ar „Teltonikos“ atvejai“.

                        https://www.vz.lt/statyba-ir-nt/2025...pareigu-563414
                        Grįžtame į A14 temą.

                        Comment


                          Šiandien Druskininkai - Vilnius važiavau. Ir kilo klausimas - jei šiandien tą kelią rekonstruotų, tai irgi pridėliotų atitvarų?

                          Comment


                            Parašė pwxaz Rodyti pranešimą
                            Gal turite darbų nuotraukų kur naują etapą pradeda
                            Tuoj bus

                            Comment


                              Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                              Šiandien Druskininkai - Vilnius važiavau. Ir kilo klausimas - jei šiandien tą kelią rekonstruotų, tai irgi pridėliotų atitvarų?
                              O jus muša tie atitvarai važiuojant ar kaip yra?

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Paskaityk, Kaid kiek šioje temoje privarei įžeidinėdamas, neketini atsiprašyti ir dar nori kad į paties klausinėjimus būtų reaguojama.
                                Pakartosiu, kas buvo apie patį rašyta:
                                Kadangi esi besipravardžiuojantis chamiškai besielgiantis subjektas, tai tu tiesiog neegzsistuoji, kai diskutuoja kultūringa publika.
                                O kur buvo Kaid chamiškas elgesys ar prasivardžiavimai? Čia apie šį pranešimą? Jei taip, tai tame pranešime yra vien tik akivaizdūs faktai, kuriuos pats kas kart įrodai.
                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                Romas galimai yra sovietinės nostalgijos žmogus, negalintis susigyvent su naujovėmis, nepriimantis pokyčių, negalintis išgirsti kitų ir nesugebantis argumentuoti savo pasisakymų temomis, kurios yra reglamentuotos ar kituose teisės aktuose nurodytos, bet visada visus kritikuos.
                                Eilinė tema, eilinė kritika, bet jokių argumentų nesimato, net po tiek diskusijų ir pravažiuotų kilometrų žmogus nesugeba pasinaudoti google funkcijomis. Wow

                                Comment


                                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                  Vakar išbandžiau šį rekonstruotą kelią. (...)
                                  Beje, atkarpoje nuo sankryžos su Nemenčine iki anksčiau rekonstruoto ruožo pradžios vyksta intensyvūs pasirengimo darbai - iškirsta daug medžių šalikelėse, ruošiamasi pradėti darbus.
                                  Jau prieš tris savaites, vasario viduryje, grįžtant į Vilnių matėsi, kad buvo iškirsti medžiai maždaug nuo 38-39 km (prieš Visalaukės sankryžą su keliu RK2812) iki maždaug 30 km (ties "Kvistijos" degaline).

                                  Molėtai - Vilnius, foto 2025.02
                                  Pravažiavus lygaus asfalto ruožą (52 - 40 km) prieš Visalaukės sankryžą pąsimatė iškietsi medžiai




                                  37 km, Visalaukės kryžkelė su keliu RK2812 Dubingiai-Visalaukė-Paberžė






                                  Ilga tiesi įkalnė 35-36 km


                                  Medžių kirtimai baigėsi maždaug 30-me km
                                  26 km, ties Radžiuliais / Europos centru dar nebuvo remonto žymų


                                  Šiaip nuotrauka su senais atitvarais likusio kelkraščio pločių palyginimui


                                  21 km Pikeliškių (Nemenčinėlės) sankryža su KK108 Maišiagala - Pikeliškės - Nemenčinė
                                  Paskutinis taisė Romas; Vakar, 20:54. Priežastis: Pikeliškių (Nemenčinėlės) sankryža

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Paskaityk, Kaid kiek šioje temoje privarei įžeidinėdamas, neketini atsiprašyti ir dar nori kad į paties klausinėjimus būtų reaguojama.
                                    Pakartosiu, kas buvo apie patį rašyta:
                                    Gal galima parodyti Kaid įžeidinėjimus ir už ką jis turėtų atsiprašyti? Savo paties citatos pakartojimas nėra joks įrodymas.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X