Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rekonstruotas kelias Molėtai - Utena, ką tik pravažiavus Molėtų ir Utenos rajonų ribą
    Foto 2025.02


    Bulinskiai. Laba neįprasta, kad stotelė be gigantiškos saugumo salelės


    Kitoje pusėje vis dėlto yra įrengta saugumo salelė


    Kryžkelė su keliu RK4914 (Kvykliai) - Velbiškės – Pakalniai
    Pridaryta metalinių atitvarų, tačiau panaikinta anksčiau buvusi lėtėjimo juosta sukant dešinėn ir grietėjimo juosta priešingoje pusėje,


    Įdomu, kodėl projektuotojai iš "SRP projekto" priėmė sprendimą naikinti lėtėjimo ir greitėjimo juostas.
    Privalumas tas, kad bus sunaudota daug metalo daugiau atitvarams, kurie yra didelė vertybė savaime , nes yra atitvarai
    Tačiau ar tai didina eismo saugumą, ar vis dėlto mažina?

    GSW foto 2023.08

    https://www.google.com/maps/@55.4129...oASAFQAw%3D%3D

    Iki Utenos lieka tik 9 km. bet nuotykiai nesibaigia

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Lygiai tiek pat "susiję" kaip ir užbarikaduota troleibuso vairuotojo erdvė su keleivių pervežimu iš taško A į B. Tik ten pasipiktinimo purslų mačiau nors kibirais semk
      Čia ne atsakymas. Kuo atitvarai susiję su lenkimais?

      Comment


        Vakar išbandžiau šį rekonstruotą kelią. Kaip ir tikėjausi - normalus geras kelias. Lenkimams vietos turėjau, važiuoti buvo ne per siaura.
        Beje, atkarpoje nuo sankryžos su Nemenčine iki anksčiau rekonstruoto ruožo pradžios vyksta intensyvūs pasirengimo darbai - iškirsta daug medžių šalikelėse, ruošiamasi pradėti darbus. Tik čia iškilo klausimas - o kaip su likusia atkarpa iki Molėtų? Nepamenu, kad būtų skelbtas sutarties pasirašymas. Atrodo turėsime situaciją kai nepavyks vienu metu tvarkyti visą Vilnius - Molėtai atkarpą.

        Comment


          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
          Vakar išbandžiau šį rekonstruotą kelią.
          /\ Kuriuo metu buvo važiuota?
          Šeštadienį popiet, kaip ir sekmadienio pirmoje dienos pusėje, ten nėra intensyvus eismas.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Kitoje pusėje vis dėlto yra įrengta saugumo salelė
            Aš esu apšalęs, kaip žmogus pravažiavęs visą kelią ir ne vieną tokią vietą, nesugebėjo suprast, kad tai yra nežymėta pėsčiųjų perėja, kad ji skirta kirsti VT keleiviams kelią, bet tuo pačiu nestabdytų eismo ir jo greičio bei suteikta galimybė žmonėms palaukti salelėje kol pravažiuos transporto priemonės.

            Pravažiuoja kelią, nedaeina tokie elementarūs dalykai ir ateina į forumą propagandą pilti, kvestionuoti akivaizdžius dalykus ir kelti šaršalą lygioje vietoje... ruskio manevrai, ne kitaip...

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Beje, del radarų, man atrodo atrodo forume buvo skelbtas planas visą atkarpą dengti sektoriniu. Jei taip ir bus, tai labai geros žinios.
              Bus. Bent jau šioje naujoje atkarpoje berods apie 10km ilgio ruožas už Molėtų, nes Waze jau rodo, kad ten yra matuoklis nors stulpų dar net nėra. Tai kai kurie kaip prikrovę į kelnes ten ant 70 važiuoja, nes turbūt įsivaizduoja kad matuoklis iš palydovo matuoja.

              Comment


                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                Aš esu apšalęs, kaip žmogus pravažiavęs visą kelią ir ne vieną tokią vietą, nesugebėjo suprast, kad tai yra nežymėta pėsčiųjų perėja, kad ji skirta kirsti VT keleiviams kelią, bet tuo pačiu nestabdytų eismo ir jo greičio bei suteikta galimybė žmonėms palaukti salelėje kol pravažiuos transporto priemonės.

                Pravažiuoja kelią, nedaeina tokie elementarūs dalykai ir ateina į forumą
                propagandą pilti,
                kvestionuoti akivaizdžius dalykus
                ir kelti šaršalą lygioje vietoje...
                ruskio manevrai, ne kitaip...
                Tamsta apsilankyk pats toje trasoje ir įvertink kokio dydžio yra tos megastruktūros, kurias pavadinai "nežymėtomis pėsčiųjų perėjomis" .
                Ar magistraliniame tikrai reikia tokių gigantiškų salelių, ypač kai tose mažų kaimelių stotelėse menkai būna keleivių?

                O prasivardžiavimas ir perėjimas į asmeniškumus terodo argumentų nebuvimą ir tamstos kultūros stoką.

                Comment


                  Romas o šiaip kas blogai su tokiom salelėm? Neteigsiu, kad kelias tobulai padarytas, nes taip aiškiai nėra, ir neketinu įžeidinėti kaip kai kas, tiesiog paklausiu, gal saleles–perėjas ir neblogai matyti? Ir pėstiesiems patogiau bei saugiau, ir nereikia zebro per greitkelį žymėti... O juk pirmas žingsnelis prie tragiško tolimojo susisiekimo gerinimo galėtų bent pačių stotelių kokybė būti. Vienintelis dalykas, kas gal užkliūna ir man, tai ganėtinai aštrūs išsukimo kampai prieš/už salelių, bet čia dar nedidelis dalykas. Ir neatrodo labai prabangios, tad ir nėra taip, kad prašvaistyti pinigai...

                  Comment


                    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                    Romas o šiaip kas blogai su tokiom salelėm?
                    Reikia pamatyti savo akimis tą beprasmį resursų švaistymą, ypač prie kaimų autobusų stotelių.
                    Dar neaišku, kiek kartų per dieną ten stoja autobusai.

                    Comment


                      Važiuojam toliau
                      Foto 2025.02
                      Nuokalnė link Utenos
                      ​​

                      Atrodo, ten anksčiau nebuvo draudimo lenkti (išskyrus apačią)
                      Patikriname - akurat (tikrai taip).
                      GSW foto 2023.06
                      ​​
                      https://www.google.com/maps/@55.4237...oASAFQAw%3D%3D

                      Dabar nepagailėta metalo atitvarams ir dažų ištisinės linijos paišymui
                      ​​

                      Dar viena megastruktūra - šį kartą kaime Degulių kaime
                      ​​

                      Sniegas išduoda, kad nuo ryto iki ankstyvos popietės Degulių autobusų stotelėje buvO;
                      - 1 (viena) mašina, bet nebūtinai autobusas
                      - ir 0 (nė vieno) autobuso keleivio
                      ​​

                      Degulių kaimo megastruktūra su salelėmis atitvarais sukurta vietoj šio kaimiško peizažo
                      GSW foto 2023.06
                      ​​
                      https://www.google.com/maps/@55.4280...oASAFQAw%3D%3D

                      Comment


                        O kuo pasireiškia "mega"? Koks ilgis tos salelės?

                        Comment


                          Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                          O šiaip kas blogai su tokiom salelėm?
                          (...) Vienintelis dalykas, kas gal užkliūna ir man, tai ganėtinai aštrūs išsukimo kampai prieš/už salelių, bet čia dar nedidelis dalykas. Ir neatrodo labai prabangios, tad ir nėra taip, kad prašvaistyti pinigai...
                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          O kuo pasireiškia "mega"? Koks ilgis tos salelės?
                          Prašom palyginti dvi paskutines nuotraukas.

                          Comment


                            Rekonstruotas kelias A14 Molėtai - Utena
                            Foto 2025.02
                            Orientyras palyginimui - 88 km


                            Dar viena autobusų stotelė su megastruktūros elementais - Viskėnai


                            Dėl įdomumo susiradau Utenos priemiestinių autobusų tvarkaraštį.
                            Atrodo, pro ten važiuoja tik autobusas į Kvyklius:
                            Tvarkaraštis mokyklų darbo dienom
                            Kvykliai 15:25 pr.a.t.k.p. 0:27 16:20 pr.a.t.k.p.
                            Kvykliai (11.01 - 04.14) 6:35 k. 0:27 7:30 k.
                            Kvykliai (nuo 04.15 iki 10.31) 9:00 pr.a.t.k.p. | 17:50pr.a.t.k.p. 0:27 9:55pr.a.t.k.p. | 18:45pr.a.t.k.p.
                            https://www.utenosap.lt/priemiescio-tvarkarasciai

                            Tvarkaraštis moksleivių atostogų metu
                            Kvykliai (04.15 - 10.31) 9:00 pr.a.t.k.p. | 17:50 pr.a.t.k.p 0:27 9:55 pr.a.t.k.p. | 18:45 pr.a.t.k.p.
                            Kvykliai (09.01 - 06.23) 15:25 k. 0:27 16:20 k.
                            Kvykliai (11.01 - 04.14) 6:35 k. 0:27 7:30 k.
                            https://www.utenosap.lt/priemiescio-...ciai-atostogos
                            Viskėnų autobusų stotelė dabar:


                            Viskėnų autobusų stotelė prieš rekonstrukciją (GSW foto 2023.08):

                            https://www.google.com/maps/@55.4370...oASAFQAw%3D%3D

                            Comment


                              Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                              Romas o šiaip kas blogai su tokiom salelėm? Neteigsiu, kad kelias tobulai padarytas, nes taip aiškiai nėra, ir neketinu įžeidinėti kaip kai kas, tiesiog paklausiu, gal saleles–perėjas ir neblogai matyti? Ir pėstiesiems patogiau bei saugiau, ir nereikia zebro per greitkelį žymėti... O juk pirmas žingsnelis prie tragiško tolimojo susisiekimo gerinimo galėtų bent pačių stotelių kokybė būti. Vienintelis dalykas, kas gal užkliūna ir man, tai ganėtinai aštrūs išsukimo kampai prieš/už salelių, bet čia dar nedidelis dalykas. Ir neatrodo labai prabangios, tad ir nėra taip, kad prašvaistyti pinigai...
                              Nežinau, ar Romui tai galioja, nes jo asmeninių motyvų dėl nusistatymo prieš saleles ar bet kokias kitas saugumo priemones nežinau, bet šiaip, kaip suprantu, pagrindinė "problema" su salelėmis dažnai būna sąlygota to, kad jos yra fizinis barjeras pavojingiems ir nelegaliems lenkimams ties kelių sankirtomis ar kitomis vietomis, kur yra poreikis fiziškai apriboti lenkimus dėl elementaraus saugumo. Ištisinę juostą galima tiesiog ignoruoti, ką sėkmingai daro dauguma patologinių gazo minkytojų, o vat salelės ignoruoti neišeina ir reikia pradėti daryti dalykus, kurių tikri šoferiai nemėgsta daryti - vertinti eismo saugumą, atstumus ir šiaip situaciją kelyje. Kai kurie tai priima kaip tam tikrą saviraiškos ir gyvenimo būdo laisvės apribojimą. Lietuvoje išties buvo tokiu būdu aptvarkyta nemažai pavojingų vietų, skirtingai, nei, pavyzdžiui, Latvijoje. Pamenu, kažkurį kartą važinėdamas Latvijoje greit pastebėjau, kokį skirtumą daro tokių barjerų nebuvimas: vietiniai marozėliai su savo dūmijančiais laužais drąsiai atlieka ypač pavojingus lenkimus visokiose sankryžose ir kitur, kur yra tik tai draudžiantis horizontalus ženklinimas, bet nėra salelių/stulpelių.

                              Anyway, skaitant šitas diskusijas man užknietėjo pasivažinėti tuo keliu, nes dar neteko.
                              Paskutinis taisė John; 2025.03.09, 15:07.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Prašom palyginti dvi paskutines nuotraukas.
                                Tai koks ilgis, iš foto sunku pasakyti? 300, 500 metrų?

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Koks ilgis tos salelės?
                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Tai koks ilgis, iš foto sunku pasakyti? 300, 500 metrų?
                                  Na, tamsta ir atkalus (t.y. įkyrus).
                                  Į mano kelionės tikslus neįėjo kažkieno ilgių matavimas.

                                  Jei tai taip pačiam taip svarbu galima problemą išspręsti savitarnos būdu:
                                  1) Nuvažiuoti į vietą su rulete ir ten pamatuoti
                                  2) arba laikantis tvarumo kriterijų susirasti konkurso medžiagą.

                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Anyway, skaitant šitas diskusijas man užknietėjo pasivažinėti tuo keliu, nes dar neteko.
                                  Bus įdomu pasidalinti įvairesniais įspūdžiais.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2025.03.09, 15:25.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                    Tamsta apsilankyk pats toje trasoje ir įvertink kokio dydžio yra tos megastruktūros, kurias pavadinai "nežymėtomis pėsčiųjų perėjomis" .
                                    Ar magistraliniame tikrai reikia tokių gigantiškų salelių, ypač kai tose mažų kaimelių stotelėse menkai būna keleivių?

                                    O prasivardžiavimas ir perėjimas į asmeniškumus terodo argumentų nebuvimą ir tamstos kultūros stoką.
                                    Logika šiek tiek įsijunkit. Kuo didesnis greitis, tuo didesni radiusai ir ilgiai. Kuo mažesnis greitis, tuo mažesnės salelės. Ar norėjot D kategorijos gatvių salelių, nes pigiau atrodo?

                                    Pirma siūlau persiskaityt teisės aktus ir literatūra, o jei sunku skaityt (nes taip ir atrodo). Kol kas iš pačio nebuvo jokių argumemtų paremtais faktais, tai nematau ko čia reikia bliauti dėl to, jog kažkas kitas nepateikė argumentų. Pateikit reglamentuotus pavyzdžius (ne GSV nuorodas), kas konkrečiai ne taip numtyta A14 kelyje, sėkmės

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                      Prašom palyginti dvi paskutines nuotraukas.
                                      Palyginau - normaliai įrengta stotelė su nežymėta perėja ir suoliukas vidury laukų (o palijus, purvynų). Romai, nejau rimtai tau senasis variantas atrodo geriau? Naiviai tikiuosi, kad kelintame puslapyje tiesiog trolini su tais atitvarų minėjimais.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Palyginau - normaliai įrengta stotelė su nežymėta perėja ir suoliukas vidury laukų (o palijus, purvynų). Romai, nejau rimtai tau senasis variantas atrodo geriau? Naiviai tikiuosi, kad kelintame puslapyje tiesiog trolini su tais atitvarų minėjimais.
                                        Palyginam Via Baltica... berods 2015 m rekonstrukcija... kaimelis, gana neblogas VT kursavimas: https://www.google.lt/maps/@55.57825...UzSAFQAw%3D%3D matyt tada kitokie reglamentai galiojo, arba pinigų mažiau turėjom Jokių atitvarų, turėklų miško, ir nei įvykių užfiksuota... keista ane?

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Palyginam Via Baltica...
                                          Yra panaudotos kitos saugumo priemonės, t.y. greičio apribojimas ir šaligatvis pakeliui į gyvenvietę. Asmeniškai daug maloniau toliau lėkčiau pastoviai ~100km/h, nei tai vieną pedalą, tai kitą minkyt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X