Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Foto 2025.02
    Molėtų žiedinė sankryža su keliu Nr. 114 Molėtai - Kaltanėnai


    Iki Utenos - 32 kilometrai


    Palyginimui - Google gatvių vaizdų (GSW - Google street view) 2023.09 nuotrauka

    Comment


      Foto 2025.02
      66 km






      Smėlinka, "Abromikos" degalinė


      Kryžkelė su senuoju Molėtų plentu RK2802 Molėtai-Stacijava-Smėlinka


      Saugumo salelė


      GSW nuotrauka 2023.08
      Ir kas galėjo pagalvoti, kad tokiose lygumose projektuotojai iš "SRP projekto" sugebės iškasti prieštankinius eskarpus ir sugebėti sugrūsti kelis šimtus metrų metalinių atitvarų - čia turbūt irgi prieštankinių priemonių komplekso dalis

      Comment


        Foto 2025.03
        69 km. Už "Abromikos" degalinės pasirodė saulė


        GSW foto 2023.06.
        69 km prieš pusantrų metų. Tuo metu nebuvo nei atitvarų, nei ištisinių linijų

        https://www.google.com/maps/@55.2677...oASAFQAw%3D%3D

        Šoninis keliukas į Toliejus


        Nuokalnė


        GSW foto 2023.06.

        https://www.google.com/maps/@55.2727...oASAFQAw%3D%3D

        Vėl atitvarai iš abiejų pusių ir ištisine linija


        Artėja Juodėnų (Toliejų) kryžkelė


        Juodėnai. Kryžkelė su RK2822 Toliejai – Šnieriškės – Labanoras
        Paskutinis taisė Romas; Vakar, 22:28. Priežastis: Nuotraukos rodymas

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Galima tęsti nuotraukų rodymą iš pradžių
          Ką reiškia iš pradžių? Jau buvo nuotraukos ir jos buvo aptartos, prašome tęsti, o ne išsidirbinėti.

          Comment


            Įdėtos visos nuotraukos kartu.
            Yra naujų; bus ir daugiau.

            Comment


              Foto 2025.02
              Už Juodeikių (Toliejų) kryžkelės


              Vėl atitvarai ir ištisinės linijos


              Didesnį įspūdį už gausybę atitvarų padarė prie kaimelių autobusų stotelių įrengtos gigantiškos išplatintos salelės.
              Pamačius tas megastruktūras tampa aikivaizdu, kad projektuotojų pasiteisinimai, jog "neužteko pločio" šiek tiek atitraukti atitvarus nuo kelkraščio yra tyro vandens pasakos


              Jei neklystu, čia yra Čiulėnų stotelė






              Ties Virintų ežero poilsiaviete


              GSW foto 2023.06
              Galima palyginti kelraščių plotį iki atitvarų. Mašina yra kaip matas (telpa / netelpa)


              Kryžkelė su keliu RK2817 Aidiečiai - Kulionys link Molėtų observatorijos
              Patekti į poilsinę prie Virintų ežero, atrodo, nepavyks


              Už sankryžos - dar viena saugumo salelė visu grožiu
              Paskutinis taisė Romas; Šiandien, 01:35.

              Comment


                Foto 2025.02
                Už Virintų ežero


                Kryžkelė su keliu Nr. 2813 Gečiai - Vorėnai - Kuktiškės - Tauragnai


                Ta pati vieta prieš rekonstrukciją.
                Ir kas galėjo pagalvoti, kad kairėje pusėje galima įrengti kelis šimtus metrų atitvarų...
                Foto GSW 2023.06


                Vėl atitvarai lygioje vietoje, tačiau čia yra ir punktyras




                Kapanauzos kryžkelė su keliu Nr. 2811 Kapanauza – Čivyliai – Verbiškės


                Ta pati autobusų stotelė prieš rekonstrukciją
                Ir čia nebuvo atitvarų, o paskui sugalvota, kad kažkam jų reikia.
                Foto GSW 2023.06




                Ties posūkiu į Suginčius (RK2829) nėra jokių saugumo salelių.
                Buvo nejauku sukti, kai iš paskos kažkas prisivijo
                Išleidus krūvą pinigų rekonstrukcijai nepadaryta jokia lėtėjimo juosta posūkiui į dešinę.


                Kita Suginčių kryžkelės pusė

                Comment


                  Iš kur tiek nuoskaudos atitvarams?

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    Iš kur tiek nuoskaudos atitvarams?
                    Nepradedam vėl. Nematyk

                    Comment


                      Sakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno atitvaro (septyniuose pranešimuose atitvarai paminėti 10 kartų) yra mažų mažiausiai keista.

                      Comment


                        Visur nuotraukose, kur atitvarai, šalia kelio yra griovys. Toks turbūt ir atsakymas, kam jie reikalingi.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                          Sakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno atitvaro (septyniuose pranešimuose atitvarai paminėti 10 kartų) yra mažų mažiausiai keista.
                          Na atžvelgiant, kaip akcentuojama, jog "žiauriai" trūksta pinigų kelių tvarkymui, tokie užriebinti atitvarų kiekiai gana dviprasmiškai žiūrisi. Viena salelė raudonuoja nuo kuoliukų, kitoje nei vieno.

                          Sakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno Romo įrašo yra mažų mažiausiai keista

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                            Sakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno Romo įrašo yra mažų mažiausiai keista
                            Tai, kad prie kiekvieno niekas ir nesikabina. Bet kai kažkoks įsitikinimas (šiuo atveju atitvarai) tampa kaip mantra, kartojama nuolat, norisi suprasti, kuo jie taip nepatinka. Normaliai paaiškinti Romas niekada taip ir nesiteikė, gal šį kartą pavyks.

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Na atžvelgiant, kaip akcentuojama, jog "žiauriai" trūksta pinigų kelių tvarkymui, tokie užriebinti atitvarų kiekiai gana dviprasmiškai žiūrisi. Viena salelė raudonuoja nuo kuoliukų, kitoje nei vieno.
                              Atitvarai kažkuriame kelyje tikrai nenuskurdina biudžeto skirto keliams tiek, kad bendroje sumoje tai bent kažkiek ženkliau matytųsi. Didžiausias skaudulys yra tas, kad tokioje retai apgyvendintoje šalyje turime tiek daug kelių, kurie reikalauja daug pinigų. Ypač kai asfaltuojami ilgiausi žvyrkeliai, kuriais per valandą pravažiuoja tiek automobilių, kad galima ant rankos pirštų suskaičiuoti ir kurie veda į kaimelius su likusiais vienetais gyventojų.

                              O kuoliukų skaičius salelėse tikrai bado akis. Čia grynai kažkoks projektuotojų copy/paste iš ankstesnio prasto projekto padaryta, nes jų tiek tikrai nereikia. Užtektų tik kas trečią, jeigu net ne kas ketvirtą palikti ir sėkmingai jie atliktų savo funkciją - didintų salelės matomumą. Su tokiu kiekiu tik pavasariais Kelių priežiūrai bus daugiau darbo, kai reikės tokį kiekį jų nuplaut.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Atitvarai kažkuriame kelyje tikrai nenuskurdina biudžeto skirto keliams tiek, kad bendroje sumoje tai bent kažkiek ženkliau matytųsi. Didžiausias skaudulys yra tas, kad tokioje retai apgyvendintoje šalyje turime tiek daug kelių, kurie reikalauja daug pinigų. Ypač kai asfaltuojami ilgiausi žvyrkeliai, kuriais per valandą pravažiuoja tiek automobilių, kad galima ant rankos pirštų suskaičiuoti ir kurie veda į kaimelius su likusiais vienetais gyventojų.

                                O kuoliukų skaičius salelėse tikrai bado akis. Čia grynai kažkoks projektuotojų copy/paste iš ankstesnio prasto projekto padaryta, nes jų tiek tikrai nereikia. Užtektų tik kas trečią, jeigu net ne kas ketvirtą palikti ir sėkmingai jie atliktų savo funkciją - didintų salelės matomumą. Su tokiu kiekiu tik pavasariais Kelių priežiūrai bus daugiau darbo, kai reikės tokį kiekį jų nuplaut.
                                Na čia kaip jau pažiūrėsi, metras tvoros ne po 1 eurą kainuoja... kai "vartai" milijonus, tai kad ir kokie papildomi 10-20 tūkst. juk ne pinigai? Su asmeninėm lėšom taip negalvotum.
                                Esmė, kad po kelių rekonstrukcijos nesimato vieningos saugumo elementų taikymo praktikos... kuoliukai, atitvarai, greičio ribojimai, ištisinės linijos.... visur skirtinga interpretacija ir skirtingas išpildymas. Atrodo, kad kiekvienas projektuotojas kaip savotiškas dailininkas su savo stilistika. Nors visur akcentuojama, viskas pagal reglamentus.
                                Paprastas pavyzdys: kuo pasikeičia kelio sankasa kur yra atitvaras ir kur baigiasi....E67 – „Google“ žemėlapiai Ir apskritai kodėl jis čia prasideda arba baigiasi? Ar griovio šlaito pasvirimas projekte pasikeičia jau per laipsnį ir nepatenka į atitvarų montavimo ribas? Ar tau iš vairuotojo sėdynės atrodo kad nulėkt į griovį už atitvaro pabaigos jau galima saugiai?
                                Nenustebsiu, kad ir šiame kelyje tokių dviprasmybių pilna...


                                Comment


                                  Paklausiau "Kas su saugumo salele negerai?" ĮŽEIDINĖJIMAS

                                  Comment


                                    O kiek salelių... Negi visose vietose avaringi posūkiai, kur salelė įrengta ? Ir ties kiekviena salele 70 ribojimas. Smagus keliukas 90-70-90-70 ... ir taip kas pora šimtų metrų

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      Na čia kaip jau pažiūrėsi, metras tvoros ne po 1 eurą kainuoja... kai "vartai" milijonus, tai kad ir kokie papildomi 10-20 tūkst. juk ne pinigai? Su asmeninėm lėšom taip negalvotum.
                                      Esmė, kad po kelių rekonstrukcijos nesimato vieningos saugumo elementų taikymo praktikos... kuoliukai, atitvarai, greičio ribojimai, ištisinės linijos.... visur skirtinga interpretacija ir skirtingas išpildymas. Atrodo, kad kiekvienas projektuotojas kaip savotiškas dailininkas su savo stilistika. Nors visur akcentuojama, viskas pagal reglamentus.
                                      Taip žiūrint daugybėje projektų yra vietų, kuriose galima kažką racionalizuoti ir sutaupyti. Tačiau mechanizmas, kuris leistų išgaudyti visas tokias neracionalias vietas kainuotų daugiau, nei būtų naudos iš to. Kai žiūri savo vieną asmeninių lėšų projektą, tai gali viską susižiūrėti ir susiskaičiuoti, bet kai viskas pereina yra didesnes apimtis - pradedi kiek kitaip vertinti viską ir skaičiuoti.
                                      Tokių priemonių įrengimo praktika yra vieninga ir aiškiai reglamentuota. Jeigu nepasikeitė reglamentai, tai atitvarai privalo būti įrengiami kai šlaitas aukštesnis už 3 metrus. Prie šio kelio šlaitai vizualiai pakankamai aukšti, tai garantuotai patikrinus visas vietas - visur jie būtų reikalingi ir įrengti teisingai. Nelabai galiu suprasti minties, kai sakoma jog kažkas "nevieningai interpretuojama", bet tuo pačiu kabinamasi, kad viskas "pagal reglamentus". Tai būtent vieningai ir interpretuojama, bei padaroma tiksliai taip, kaip reglamentas reikalauja. Kaip kitu atveju projektuojantis inžinierius galėtų nuspręsti kur tie atitvarai reikalingi ir kur ne? Tada kiekvienas projektas taptų kažkokiu tiriamuoju moksliniu darbu, truktų n kartų ilgiau ir kainuotų n kartų daugiau.
                                      Problema gal nebent su tokais elementais kaip kuoliukai, kur berods neapibrėžtas maksimumas, o nurodytas minimalus kiekis. Tai mažai patirties ir šiaip erdvinio matymo turintys inžinieriai gali tyčia/netyčia jų padauginti patys net nesuprasdami kaip tai atrodys realybėje.

                                      Paprastas pavyzdys: kuo pasikeičia kelio sankasa kur yra atitvaras ir kur baigiasi....E67 – „Google“ žemėlapiai Ir apskritai kodėl jis čia prasideda arba baigiasi? Ar griovio šlaito pasvirimas projekte pasikeičia jau per laipsnį ir nepatenka į atitvarų montavimo ribas? Ar tau iš vairuotojo sėdynės atrodo kad nulėkt į griovį už atitvaro pabaigos jau galima saugiai?
                                      Šlaitų aukštis ar griovių gylis nėra vienintelis parametras ar veiksnys dėl kurių įrengiami atitvarai. Atitvarai dar įrengiami ir dėl kitokių priežasčių: stacionarios kliūtys arti kelio, priešpriešinio susidūrimo pavojus, pažeidžiamų eismo dalyvių apsaugai (atitveriami takai) ir kt. Šiuo atveju akivaizdu, kad atitvarai įrengti dėl visiškai šalia esančio jungiamojo kelio ir priešpriešinio susidūrimo pavojaus. Kur jungiamasis kelias baigiasi/nutolsta nuo pagrindinio kelio, ten atitvaras ir pasibaigia.

                                      Parašė kinderis Rodyti pranešimą
                                      O kiek salelių... Negi visose vietose avaringi posūkiai, kur salelė įrengta ? Ir ties kiekviena salele 70 ribojimas. Smagus keliukas 90-70-90-70 ... ir taip kas pora šimtų metrų
                                      Atsiprašau už išsireiškima, bet tai chrestomatinis pvz. kai ateina žmogus ir parašo kažkokį vėmalą. Nei važiavęs tuo keliu, nei apskritai matęs kas ten padaryta....
                                      Beveik 30km ilgio kelio atkarpoje yra 5-6 vietos (sankryžos), kuriose ribojamas greitis iki 70 km/h ir tie ribojimai yra tik prieš pat sankryžas. Ir tai kažkam vadinasi "kas porą šimtų metrų".
                                      Paskutinis taisė sleader; Šiandien, 13:27.

                                      Comment


                                        Parašė LinS Rodyti pranešimą

                                        Nepradedam vėl. Nematyk
                                        Nu, bet jų tikrai labai daug! Salelėse kuoliukų irgi marios, įsitikinęs, kad tos salelės su kuoliukais bus labai saugios, labai gerai nakty matysis.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Taip žiūrint daugybėje projektų yra vietų, kuriose galima kažką racionalizuoti ir sutaupyti. Tačiau mechanizmas, kuris leistų išgaudyti visas tokias neracionalias vietas kainuotų daugiau, nei būtų naudos iš to. Kai žiūri savo vieną asmeninių lėšų projektą, tai gali viską susižiūrėti ir susiskaičiuoti, bet kai viskas pereina yra didesnes apimtis - pradedi kiek kitaip vertinti viską ir skaičiuoti.
                                          Tokių priemonių įrengimo praktika yra vieninga ir aiškiai reglamentuota. Jeigu nepasikeitė reglamentai, tai atitvarai privalo būti įrengiami kai šlaitas aukštesnis už 3 metrus. Prie šio kelio šlaitai vizualiai pakankamai aukšti, tai garantuotai patikrinus visas vietas - visur jie būtų reikalingi ir įrengti teisingai. Nelabai galiu suprasti minties, kai sakoma jog kažkas "nevieningai interpretuojama", bet tuo pačiu kabinamasi, kad viskas "pagal reglamentus". Tai būtent vieningai ir interpretuojama, bei padaroma tiksliai taip, kaip reglamentas reikalauja. Kaip kitu atveju projektuojantis inžinierius galėtų nuspręsti kur tie atitvarai reikalingi ir kur ne? Tada kiekvienas projektas taptų kažkokiu tiriamuoju moksliniu darbu, truktų n kartų ilgiau ir kainuotų n kartų daugiau.
                                          Problema gal nebent su tokais elementais kaip kuoliukai, kur berods neapibrėžtas maksimumas, o nurodytas minimalus kiekis. Tai mažai patirties ir šiaip erdvinio matymo turintys inžinieriai gali tyčia/netyčia jų padauginti patys net nesuprasdami kaip tai atrodys realybėje.

                                          Šlaitų aukštis ar griovių gylis nėra vienintelis parametras ar veiksnys dėl kurių įrengiami atitvarai. Atitvarai dar įrengiami ir dėl kitokių priežasčių: stacionarios kliūtys arti kelio, priešpriešinio susidūrimo pavojus, pažeidžiamų eismo dalyvių apsaugai (atitveriami takai) ir kt. Šiuo atveju akivaizdu, kad atitvarai įrengti dėl visiškai šalia esančio jungiamojo kelio ir priešpriešinio susidūrimo pavojaus. Kur jungiamasis kelias baigiasi/nutolsta nuo pagrindinio kelio, ten atitvaras ir pasibaigia....
                                          .
                                          Na galiu pagirti už normalų diskutavimą ir argumentavimą, o ne kaip kitų replikas "specialistai geriau žino" tik mažas pastebėjimas: šiuo pateiktu atveju jungiamasis kelias toliau ir tęsiasi, ir nenutolsta, o atitvaras baigiasi
                                          Ir net jei šiuo atveju įrengimą labai pasistengus galima pritempti dėl jungiamojo kelio... tai pvz. čia 3017 – „Google“ žemėlapiai net fantazijos trūksta... tik nesakyk sodybos apsaugai, nes už kilometro sodyba arčiau kelio jau be atitvaro...

                                          Tai va visa problema ir yra, kad yra kelio eksploatuotojas, bet ne šeimininkas. Užsakei projektą, paleidai darbų rangos konkursą ir turi iškeptą kreivoką rezultatą. Ir kepam kaip bandeles...O tada belieka teisintis viskas pagal reglamentus. Saugos auditas irgi niekados nepasakys, kad yra pripiešta perteklinių saugos elementų
                                          Puikiai žinau kaip su tais projektais valstybinėse įmonėse... būna draugiškas atsakymas "aj geriau nebesigilink", per daug pastangų reikia norint kažką racionaliai pakoreguoti.
                                          Suprantu projektuotojus, patirtis skiriasi... bet projektų tvirtintojams nekyla klausimų kodėl vienas kuoliukų piešia dvigubai daugiau už kitą?
                                          Atsakingo žmogaus priskyrimas bent stambesnių objektų išgliaudymui didelio mechanizmo nesukurs, na nebent jam alga po 20 štukų mokėt nusimatysi. Vien jau lanksčių signalinių stulpelių iš projekto išretinimas jam turbūt algą kompensuotų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X