Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Keliai nekuria pridėtinės vertės, įgalindami susiekimą ? O čia tai buvo geras pareiškimas.
    Stadionai ir arenos save išlaiko ir iš kelių renginių per savaitę.

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Aš apie tai nesakiau. Naudotojų siuntimas velniop yra neatsižvelgti į pikus. Jei patemps pikus bent kiek padoriau - viskas ok. Jei nepatemps, bet rodysi pirštu į vidurkius - tada jau ne ok
    Na, 1+1 prieš rekonstrukciją susitvarkė. Kodėl neturėtų susitvarkyti po?
    Bet kuriuo atveju, ten stovinčio eismo nebūna. Pavažiuoti kolonoje piko metu didelės problemos tikrai nėra, net jei, o dieve, teks važiuoti leistinu greičiu.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Prieš 2½ mėnesio


      Ištisinių linijų ir atitvarų poligonas

      https://vialietuva.lt/naujienos/beto...etu-iki-utenos

      Po pasipiktinimo sugadintu keliu Susisiekimo ministerija netrukus įvertino "šedevrą" ir padarė organizacines išvadas.

      VZ.LT 2025.02.07
      M. Švaikauskas atleistas iš „Via Lietuvos“ vadovo pareigų
      Vilko bilietas Švaikauskui yra pakankamas įrodymas, kad kelias padarytas šūdinai. Belieka tikėtis, kad Vilnius - Molėtai bus geriau padarytas. Tema gyvuos dar ilgai. Kol kas nuo Nemenčinėlės sankryžos tik HISK kablukai važinėjasi po pagrioves, matuoja medžius ir atstumus..

      Comment


        Apžiurėjau pats, kaip atrodo tas kelias tarp Molėtų ir Utenos
        Kelios nuotraukos vietoj anonso

        Nauja lietuviška realybė. Kelias reikalingas ne tam, kad būtų galima greitai ir saugiai nuvažiuoti, o tam, kad būtų ką susiaurinti ir būtų kur pastatyti atitvarą.


        Kelias tuštutėlis - reikia pasirinkti tinkamą važiavimo laiką


        Veiksmas vyko žiemos sekmadienį apie pietus, bet sugebėta padaryti koloną net tokiu metu
        Paskutinis taisė Romas; Vakar, 09:39. Priežastis: reikia pasirinkti tinkamą važiavimo laiką

        Comment


          Vakar važiavau (kaip keleivis). Kelias kaip kelias, niekuo nesiskiria nuo anksčiau rekonstruotos atkarpos.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Nauja lietuviška realybė. Kelias reikalingas ne tam, kad būtų galima greitai ir saugiai nuvažiuoti, o tam, kad būtų ką susiaurinti ir būtų kur pastatyti atitvarą.
            Vietiniams kelias reikalingas nuo namų iki parduotuvės nuvažiuot ir vaikus iš mokyklų susirinkt (reikalingos papildomos jungtys, autobosų stotelės, šalutiniai keliai ir kairiniai posūkiai), kitiems pralėkt kuo greičiau tarp Vilniaus ir Utenos. Tokiu atveju "saugiai ir greitai" kartu nedera.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Apžiurėjau pats, kaip atrodo tas kelias tarp Molėtų ir Utenos
              Kelios nuotraukos vietoj anonso

              Nauja lietuviška realybė. Kelias reikalingas ne tam, kad būtų galima greitai ir saugiai nuvažiuoti, o tam, kad būtų ką susiaurinti ir būtų kur pastatyti atitvarą.
              [
              Tai po rekonstrukcijos norite pasakyti kelione buvo nesaugi ir truko pusvalandžiu ilgiau?

              Comment


                Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                Tai po rekonstrukcijos norite pasakyti kelione buvo nesaugi ir truko pusvalandžiu ilgiau?
                Nepavyko sustot bilekur kelkraštyje pamyžt, teko ieškot kur nusukt, o ten miškelis buvo toliau, tai teko pabėgėt. Po to batus nusivalyt. Sumoj ir gavosi + pusvalandis.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Veiksmas vyko žiemos sekmadienį apie pietus, bet sugebėta padaryti koloną net tokiu metu
                  Pažiūrėkit, kaip suseeeuryno kelią, akivaizdu, kad 3 tankai niekaip neprasilenktų.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    Pažiūrėkit, kaip suseeeuryno kelią, akivaizdu, kad 3 tankai niekaip neprasilenktų.
                    Taip esi tikrai teisus - Abrams plotis 3,7m, tad ir dviems bus jau ankšta... du tankai ir dviratininkas neprasilenks.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Veiksmas vyko žiemos sekmadienį apie pietus, bet sugebėta padaryti koloną net tokiu metu
                      Jėtau vargeli, teko važiuot leistinu greičiu?

                      Comment


                        Gal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
                        Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Jėtau vargeli, teko važiuot leistinu greičiu?
                          Būk geras, nespręsk pagal save apie kitus.

                          Pasivažinėjimas savo malonumui buvo kur kas mažesniu nei leistinas greičiu.
                          Sekmadienį į Utenos pusę buvo visiškai tuščias, (tik prieš Uteną pasirodė kelios mašinos.

                          Cituotoje nuotraukoje (turbūt neskaitei užrašo) yra susidariusi (tiksliau dirbtinai sudaryta) kolona - sekmadienį, kai nėra "fūrų", srautas į Vilnių dar neprasidėjo
                          Kai grįžinėjau atgal jau vėliau, kai yra intensyvesnis eismas, jokių kolonų už Molėtų nebuvo - viskas pukiai prasisiurbė.
                          Jei turi šiek tiek vaizduotės ir loginio mąstymo, tai galėtum įsivaizduot, kas ten vyks atšilus orams, kai padidės srautai - ypač penktadienį ir sekmadienį vakare bei šeštadienį ryte.

                          Įspūdžius iš Molėtų - Utenos kelio papasakosiu vėliau, kai atrinksiu nuotraukas.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Gal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
                            Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?
                            Jeigu gerai pamenu, tai rekonstrukcija daryta maždaug apie 2008-2009 metus. Bet nepamenu, kad kas nors kada nors būtų skundęsis susiaurintai kelkraščiais ir per arti įrengtais atitvarais, kaip kad dabar rekonstruotoje atkarpoje.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Gal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
                              Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?
                              Ta prasme, bandoma įrodyti, kad apie 2008 metus suremontuotas kelias nuo Vilnius / Molėtų rajonų ribos iki Bijutiškio (40 - 52 km) yra tapatus Molėtų - Utenos keliui?
                              minėtame ruože tikrai nėra 1/3 kelio ištisinių linijų (Molėtų - Utenos ruože LAKD piarščikė paminėjo 10 km iš 30)

                              Iliustracinė Rudokų nuotrauka su atitvarais buvo parinkta nelabai atidžiai;
                              Nuoroda (kryptis link Molėtų)
                              Yra atitvarai, bet nėra jokių ištisinių

                              https://www.google.lt/maps/@55.06610...oASAFQAw%3D%3D

                              O į kitą pusę iš to pačio taško (matosi RK2809 Rudokų viadukas) - nei atitvarų, nei ištisinės linijos:

                              https://www.google.lt/maps/@55.06610...oASAFQAw%3D%3D

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Pasivažinėjimas savo malonumui buvo kur kas mažesniu nei leistinas greičiu.
                                Tai stabdei eismą ir trukdei kitiems eismo dalyviams?

                                Comment


                                  Parašė Marukas Rodyti pranešimą

                                  Jeigu gerai pamenu, tai rekonstrukcija daryta maždaug apie 2008-2009 metus. Bet nepamenu, kad kas nors kada nors būtų skundęsis susiaurintai kelkraščiais ir per arti įrengtais atitvarais, kaip kad dabar rekonstruotoje atkarpoje.
                                  Taip, kažkur 2008 metais.
                                  LAKD vadovas buvo Virgaudas Puodžiukas.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                    Tai stabdei eismą ir trukdei kitiems eismo dalyviams?
                                    Tai vadinasi pripažįsti, kad važiuodamas lėčiau šiame kelyje dėl nemažo lenkimų ribojimo visados tapsi "stabdžiu" ?

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      Tai vadinasi pripažįsti, kad važiuodamas lėčiau šiame kelyje dėl nemažo lenkimų ribojimo visados tapsi "stabdžiu" ?
                                      Jei važiuosi kur kas mažesniu nei leistinas greičiu (išskyrus atvejus su prastu matomumu/oro sąlygomis), žinoma, kad tapsi stabdžiu.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                        Ta prasme, bandoma įrodyti, kad apie 2008 metus suremontuotas kelias nuo Vilnius / Molėtų rajonų ribos iki Bijutiškio (40 - 52 km) yra tapatus Molėtų - Utenos keliui?
                                        minėtame ruože tikrai nėra 1/3 kelio ištisinių linijų (Molėtų - Utenos ruože LAKD piarščikė paminėjo 10 km iš 30)
                                        Ar aš kažką bandau įrodyti? Man tik buvo įdomu kiek laiko visi važinėjo labai panašiai rekonstruota atkarpa ir nebuvo dejavimų kas dieną (visokie straipsniai apie tai pylėsi vos ne kasdien).

                                        Iliustracinė Rudokų nuotrauka su atitvarais buvo parinkta nelabai atidžiai;
                                        Nuoroda (kryptis link Molėtų)
                                        Yra atitvarai, bet nėra jokių ištisinių
                                        Vaizdelis ne dėl ištisinių. Ištisinės yra vienas dalykas, bet kiek straipsnių ar pranešimų čia buvo dėl "siaurų kelkraščių, kurie neleis prasilenkti" ar "atitvarų arti važiuojamosios dalies, kurie neleis sustoti kada nori ir nugręžti rabarbarą". Tai kur visi buvo daugiau nei penkioliką metų, kad jiems atitvarai prie kelio, bei tokie patys kelkraščiai netrukdė. Tik tiek

                                        Comment



                                          Matyt tą atkarpą vidutinis vilnietis sugeba pasiekti ir pervažiuoti dar nemyžęs pakelėje.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X