Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

    Gaila, kad dėl visuomės bukumo, žurnalistų bukumo, forumo emocijų ir kitų cinikų, viskuo nepatenkintų, diskusija veliasi tik apie kelio plotį. Jis toks koks ir turi būti. Per atitvarus ir kelio plotį nematot didesnės problemos
    Visa diskusija veliasi tik apie plotį, nes forume yra su asmeniniais baubais be kovojančių, kuomet viskas suvedama į siaurą problemos matymą. Pripažinkim, kad kelias nėra tiesiog vietinės reikšmės tarp poros pasienio miestelių, o dažnai naudojamas įveikti didesnius atstumus. Jei važiuoju vietinius 5 km situacija atrodys vienaip, jei iš kokio Rokiškio vykstant į Vilnių jau kitaip. Ir nieks čia nesvajoja nei apie autostradas, nei 4m kelkraščius. Todėl tuos visus niuansus ir reik vertinti. Daliai lengviau viską subanalinti ir trydalioti.
    Sutinki, kad sprendinių galima buvo ir reikėjo paieškoti, bet nueita lengviausiu keliu.
    Kelio saugumo auditas: "siūlome tarp maršrutinio transporto priemonių stotelių numatyti saugias ir patogias nežymėtas perėjas bei riboti transporto priemonių greitį iki 70 km/h."
    Autobusas gal ir sustos pora kartų per dieną, o greičius makaluojam visą parą. Ką ir nuo ko tuo apsaugom?
    Negalim išplatėjimų apsilenkimui, greitėjimui įrengti, tai bent juostų ištisinių nepersistenkim....

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Visa diskusija veliasi tik apie plotį, nes forume yra su asmeniniais baubais be kovojančių, kuomet viskas suvedama į siaurą problemos matymą. Pripažinkim, kad kelias nėra tiesiog vietinės reikšmės tarp poros pasienio miestelių, o dažnai naudojamas įveikti didesnius atstumus. Jei važiuoju vietinius 5 km situacija atrodys vienaip, jei iš kokio Rokiškio vykstant į Vilnių jau kitaip. Ir nieks čia nesvajoja nei apie autostradas, nei 4m kelkraščius. Todėl tuos visus niuansus ir reik vertinti. Daliai lengviau viską subanalinti ir trydalioti.
      Sutinki, kad sprendinių galima buvo ir reikėjo paieškoti, bet nueita lengviausiu keliu.
      Kelio saugumo auditas: "siūlome tarp maršrutinio transporto priemonių stotelių numatyti saugias ir patogias nežymėtas perėjas bei riboti transporto priemonių greitį iki 70 km/h."
      Autobusas gal ir sustos pora kartų per dieną, o greičius makaluojam visą parą. Ką ir nuo ko tuo apsaugom?
      Negalim išplatėjimų apsilenkimui, greitėjimui įrengti, tai bent juostų ištisinių nepersistenkim....
      Kaip vietinis keliukas tarp miestelių ir didesnių kaimų būtų per geras kelias. Užsienyje kartais turi išsitekti vienoje juostoje, bet ir mūsų rajoninio kelio standartas yra ok, kartais net perteklinis. A14 tarp Molėtų ir Utenos labiausiai atitiktų krašto kelio standartą, jungiantį du savivaldybių centrus, gana mažas eismas, bet kelias neskirtas rimtesnei tranzito funkcijos tarp didesnių miestų kaip Vilnius-Utena-Daugpilis. Turėtų būti kažkas kaip A8 kelias tarp Kauno ir Panevėžio, kur dvi juostos, bet turi šiokius tokius kelkraščius ir mažiau klaustrofobišką jausmą. Tiesa, patį A8 jau reikės platint į autostradą Varšuva-Kaunas-Ryga.

      Comment


        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
        Teisingai, eismo ar greičio (kaip norit taip vadinkit) sklandumą lemia konfliktinių taškų kiekis, kuo jų daugiau, tuo eismas letėja, nesaugėja ir tampa chaotiškesnis.
        2+1 mažintų konfliktinių taškų skaičių.
        Bet idijotai nepastatė !!!

        Comment


          Kad ten nelabai reikia turbūt. Va nuo Vilniaus iki Molėtų - reikia.

          Comment

          Working...
          X