Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gintarinis Rodyti pranešimą

    Gal nereik rodyti savo primityvaus supratimo apie fauną, jei nėra sugebėjimų pažvelgti giliau ir plačiau nei golfynas. Papildomas atstumas apie 5 km.
    Žvelgiant giliau ir plačiau ten ne vienoj vietoj prisidės papildomų kilometrų. Bet minimi tik golfo laukai. Kur berods net ne daugiausia gyventojų lyginant su kitom vietom kur atsiras papildomo atstumo.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Žvelgiant giliau ir plačiau ten ne vienoj vietoj prisidės papildomų kilometrų. Bet minimi tik golfo laukai. Kur berods net ne daugiausia gyventojų lyginant su kitom vietom kur atsiras papildomo atstumo.
      šiuo atveju gyventojų gerokai daugiau nei golfininkų Tuo keliu per golfo laukus ir miškeliu (kur planuojama asfaltuoti kelią) važinėjama į Šepečių kaimą ir kitus kaimus, kuriuose yra berods 5 sodų bendrijos, apie 400 sklypų, vis daugėja nuolatinių gyventojų, todėl vasarą sukančių į kairę srautai čia didesni nei žiede į Paberžę/Vyžulionis. Todėl labai keista, kad Via Lietuva ir HISK nesigilino į situaciją, nes papildomas kairinis posūkis 2+1 kelyje yra niekis. Aišku, kad daug kur kils pagalbinių kelių klausimas, bet jų vertę visi matom važiuodami iki Nemenčinėlės. Dėkingiausi yra riedutininkai ir dragininkai.

      Comment


        Įdomumo dėlei pastebėsiu, kad Golfo laukai nufokintam tekste nėra minimi. Minimas Europos geografinį centras, kuris tikrai neteks labai daug lankytojų ypač užsieniečių, nes kiek mačiau, pastarieji tiesiog pakeliui užsuka. - jie tikrai nesuks kelių papildomų kilometrų (įvažiuodami ir dar kelių išvažiuodami).

        O golfo laukų "faunai" tikrai nebus didelės problemos dėl kelių papildomų kilometrų. Gal net į naudą išeis, nes už golfo laukų išsivystęs nemažas namų kvartalas ir 17-oje duobutėje jau gan dažnai tenka laukti (nes mušama per kelią), kol kažkas pravažiuos (manau, kad uždarius posūkį gyventojai pradės važinėti per senajį plentą).

        Comment


          Parašė Gintarinis Rodyti pranešimą

          šiuo atveju gyventojų gerokai daugiau nei golfininkų Tuo keliu per golfo laukus ir miškeliu (kur planuojama asfaltuoti kelią) važinėjama į Šepečių kaimą ir kitus kaimus, kuriuose yra berods 5 sodų bendrijos, apie 400 sklypų, vis daugėja nuolatinių gyventojų, todėl vasarą sukančių į kairę srautai čia didesni nei žiede į Paberžę/Vyžulionis. Todėl labai keista, kad Via Lietuva ir HISK nesigilino į situaciją, nes papildomas kairinis posūkis 2+1 kelyje yra niekis. Aišku, kad daug kur kils pagalbinių kelių klausimas, bet jų vertę visi matom važiuodami iki Nemenčinėlės. Dėkingiausi yra riedutininkai ir dragininkai.
          Tuo pačiu gal reiktų kelt klausimą ir dėl kitų kairiųjų posūkių. Ne vienas šitas išsukimas yra su nemažai ir vis daugėjančių nuolatinių gyventojų.

          Karinis posūkis nėra niekis, nes darant teisingai reikia daryti žiedą. Ir atidaroma pandoros skrynia kur dar karinis posūkis „nėra niekis“.

          Comment


            Alfa.lt / Etaplius.lt 2025.01.29
            Eksperimentas. Ar tikrai Molėtų - Utenos plento rekonstrukcija – tragiška, o gal „Via Lietuva“ meluoja?
            Vizualiai vaizdas išties toks, kad vilniečiai šiame kelyje gali pasijusti kaip buvusio sostinės mero Remigijaus Šimašiaus valdose – kur galėta, ten susiaurinta. Ir nors ne viskas atrodo blogai, kai kurios vietos šioje atkarpoje tikrai kelia klausimų – kelkraščiuose stovi atitvarai, už jų – gan statoka nuokalnė (...).

            Tačiau „Via Lietuva“, valdanti visus valstybinės reikšmės kelius, jau anksčiau portalui teigė, kad kelias nėra siauras ir vietos kelkraščiuose – pakankamai (...)

            Kadangi tokie klausimai nedavė ramybės, paskutinio apsilankymo Utenoje metu teko pasiimti matavimo ruletę, sėsti į automobilį ir išvažiuoti į per visą Lietuvą skambantį kelią, sustoti, pažiūrėti, pamatuoti, kiek išties vietos yra šiame kelyje ir jo pakraščiuose.
            Tenka pripažinti – net vairuojant vieną iš mažesnių automobilių, „Opel Corsa“, sustoti siauresnėse kelio vietose, kur stovi atitvarai, nesinori. Automobilis čia tilps, bet išlipti iš jo gali būti baugu, kad kas pravažiuojantis neužkabintų.
            Išmatavus atstumą nuo kelio iki atitvarų aiškėja, kad „Via Lietuva“ nemelavo – tikrai yra 1,5 metro plotis, gal net dešimčia centimetrų daugiau. Tačiau nejučia kyla klausimas, ką reiktų daryti, jei tokioje kelio vietoje nuleistų padangą. Jeigu ratą nuleistų iš vairuotojo pusės, tektų rizikuoti gyvybe, mat keisti šį ratą tektų pačiam stovint važiuojamojoje kelio dalyje. O jei padanga būtų nuleista iš keleivio pusės, tuomet, aišku, saugiau, tačiau paties automobilio jau neitų prispausti prie atitvaro (...)

            Ir tik pravažiavus Molėtus, kur kelias dar nerekonstruotas, galima išvysti tikrąjį kontrastą – čia vis dar tenka dardėti betoniniais blokais, tačiau vietos kelkraštyje kone tris kartus daugiau, atrodo, kad šalia vieną kito gali sustatyti du automobilius ir dar liks erdvės

            https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...eluoja/347207/
            https://www.etaplius.lt/naujiena/ar-...meluoja-341551

            Comment


              O kaip reikės lenkti aštuonių automobilių su pasibaigusiu benzinu koloną??

              Comment


                Aha, tai žurnalistinis tyrimas parodė, kad visgi kelkraštyje sustoti vietos yra, tad teko sugalvoti naują problemą - čia baugu užsiimti automobilio remontu.

                Comment


                  Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
                  Aha, tai žurnalistinis tyrimas parodė, kad visgi kelkraštyje sustoti vietos yra, tad teko sugalvoti naują problemą - čia baugu užsiimti automobilio remontu.
                  Jei tik būtų bent viena nuovaža, kur galėtum saugiai sustot pasikeist ratą... Ai pala, yra - visos 108 nuovažos tarp Molėtų ir Utenos.

                  Comment


                    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
                    Aha, tai žurnalistinis tyrimas parodė, kad visgi kelkraštyje sustoti vietos yra
                    Prašom pažiūrėti filmuką - įdėtas kelkraščių palyginimas senoje ir naujoje atkarpoje.
                    Naujame "rekonstruotame" (t.y., sugadintame) kelyje net Opel Corsa vietos ne itin daug - sustoti dar galima, o atidaryti durų ir išlipti nepakliuvus po mašina - jau nelabai.

                    Ten vietos sustoti pakaktų nebent kokiam motociklui, motoroleriui ar BoltoWolto paspirtukui.
                    Tačiau ar dviratininkams ten saugu važiuoti -bus matyti.
                    Paskutinis taisė Romas; Šiandien, 00:30.

                    Comment


                      Kas trukdo sustoti nuovažoje?

                      Comment


                        90 kmh kelias neskirtas SUSTOTI. Nes susidūrimo atveju greičių skirtumas sukeltų pasekmes, kurios nesuderinamos su gyvybe.

                        Aš esu baisus priešininkas A14 rekonstrukcijos.

                        Bet net aš atmetu poreikį stovėti A14. Mano idealas - atvažiuoja firma, nutempia, stato sąskaitą 300-500 Eur. Nes nėra blogiau kai A1 sustoja "nes kas čia tokio" - pas mus dar yra taip įpratusių. Niekur Vokietojoje, Austrijoje to nepamatysi. Kam neaišku - skaitykite paryškintą argumentą. Jei baigėsi aušinimo skystis per 7 km bus sankryža, išvažiavimas arba P. Jei lemputė tik tik užsidegė - mašinai dar nieko neatsitiks.

                        Sunkvežimių sustojimas išvis artimas nuliui - kelias mokamas, reiškia kledarai atkrenta nes gaili tų keliolikos Eurų. Be to, vairuotojas turi 95 kodą ir Lietuvoje labai dažnai tikrinama jo sveikata.

                        Visi, kas sako - mano antra pusė nori nusifotografuoti rapsų lauke ir priprašo sustoti - yra beviltiški hipsteriai. Kas sustoja, nes spaudžia "po baliaus" - marozai...

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Sunkvežimių sustojimas išvis artimas nuliui - kelias mokamas, reiškia kledarai atkrenta nes gaili tų keliolikos Eurų. Be to, vairuotojas turi 95 kodą ir Lietuvoje labai dažnai tikrinama jo sveikata.
                          Na na ant tiek artimas nuliui, kad mokamame A8 pastoviai su avariniais trikampiais sutiksi.

                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                          Kas trukdo sustoti nuovažoje?
                          O kas trukdo pradėti mąstyti galva? Jei tiesiog nori sustoti, visada davažiuosi ir sustosi nuovažoje. Kitais atvejais automobilis ne arklys, net ir šlubčiodamas iki nuovažos nenueis. Bet kam gilintis, geriau demagogijom užsiiminėti.

                          Comment


                            Tai gal vertėtų griežtinti techninės apžiūros tvarką, kad nieks nevažinėtų su triperiais, kurie bet kada gali staigiai sustot.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Prašom pažiūrėti filmuką - įdėtas kelkraščių palyginimas senoje ir naujoje atkarpoje.
                              Naujame "rekonstruotame" (t.y., sugadintame) kelyje net Opel Corsa vietos ne itin daug - sustoti dar galima, o atidaryti durų ir išlipti nepakliuvus po mašina - jau nelabai.

                              Ten vietos sustoti pakaktų nebent kokiam motociklui, motoroleriui ar BoltoWolto paspirtukui.
                              Tačiau ar dviratininkams ten saugu važiuoti -bus matyti.
                              Ko Jums ten stoti reikia į tą kelkraštį? Grybaut?

                              Labai baisu žiūrėt, kai žmonės daro tokius video, o tuo labiau, kurie, tokius video dalinasi, kaip "geru eksperimentu".
                              Būtų gerai pirma susipažinti su kelio elementais ir kur jie yra.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Tai gal vertėtų griežtinti techninės apžiūros tvarką, kad nieks nevažinėtų su triperiais, kurie bet kada gali staigiai sustot.
                                genijaus pasiūlymas... koks tech. patikrinimas eliminuotų galimybę sugesti? priimsiu tai kaip eilinį desperatišką skiedalą, neturint ką argumentuot

                                Comment


                                  Aš niekaip nesuprantu, kodėl kai kurių forumiečių yra ginami akivaizdžiai feiliniai sprendimai. Kažkaip stebint iš šalies susidaro įspūdis kad rašoma iš užsilikusių nuoskaudų, su piktdžiuga, ale "aha automarozai, dabar bus jums nepatogu, ha ha ha", ignoruojant visus argumentus. Ar tikrai buvo tokia problema atitraukti tuos atitvarus papildomai per pusmetrį, kad atsitikus ekstriniam atvejui būtų galima saugiai sustoti? Ir ar tikrai ten jų tiek daug reikėjo, trečdalyje viso vieno tiesiausių kelių Lietuvoje? Man prieš pora savaičių kelionėje padangų slėgio daviklis pradėjo rodyti klaidas, tai ar labai eismo saugumas nukentėjo, kad šviesiu paros metu trumpam sustojau ir jas patikrinau?
                                  Taip, situacija pasitaiko retai, bet kelias buvo tiesiamas f'cking nuo nulio, tai kam tiesti kelią taip, kad sustojus nebūtų vietos net durelių atsidaryti, neiškišant jų į važiuojamąją dalį? Čia tipo sumažinus tuo pusmetriu saugumas kažką laimi?

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Alfa.lt / Etaplius.lt 2025.01.29
                                    Eksperimentas. Ar tikrai Molėtų - Utenos plento rekonstrukcija – tragiška, o gal „Via Lietuva“ meluoja?
                                    Puikus eksperimentas, parodantis, kad kelias yra tinkamas ir sustoti vietos yra. Reikia kuo skubiau siaurinti ir kitus panašius kelius, kad būtų saugu ir europietiška važiuoti.

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      genijaus pasiūlymas... koks tech. patikrinimas eliminuotų galimybę sugesti? priimsiu tai kaip eilinį desperatišką skiedalą, neturint ką argumentuot
                                      Nežinia koks turi būti gedimas, kad nesugebėtum pavažiuoti ar nuriedėti iki nuovažos.

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        genijaus pasiūlymas... koks tech. patikrinimas eliminuotų galimybę sugesti? priimsiu tai kaip eilinį desperatišką skiedalą, neturint ką argumentuot
                                        Kiek kartų pačiam teko sustoti plento šalikelėje negalint tęsti kelionės? Man – neteko niekada.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                                          Kiek kartų pačiam teko sustoti plento šalikelėje negalint tęsti kelionės? Man – neteko niekada.
                                          Man nė karto neteko kankintis Vilniaus viešajame transporte... o dabar bėgam išsiverk Vilniaus VT temoje kaip ten viskas blogai. Galėsiu tokiais išvartymais ten viską pateisint
                                          Žinok per belekiek metų nei atsarginiu ratu, nei gesintuvu neteko pasinaudoti... tai kokio velnio tech. apžiūra reikalauja ane?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X