Nelabai suprantu tokio pasipiktinimo rekonstruotu keliu. Didžiausi srautai vis tiek yra iki Molėtų. Atitvarai kelionei jokios įtakos neturi. Argumentai dėl pakėlėje sugedusio sunkvežimio jau yra whataboutizmas. Kelias Vilnius-Švenčionys tvarkytas atkarpomis prieš ~10 metų. Jame nėra daug atitvarų, šalikelės tokios plačios, jog galit ir uogas pardavinėti, o greičio ribojimai iki 70 tik prie kelių sankryžų. Na bet 14 km ruožas nuo Nemenčinės iki Pabradės yra vientisas sektorinis ir visi šie "pliusai" absoliučiai netenka jokios prasmės.
Dėl tų pasiūlymų, kad galėjo daryti daugiau juostų. Keliams skirtas metų biudžetas yra 600 mln., kai poreikis 1,2 mlrd. Neatrodo logiška ištaškyti biudžetą, kai trūksta lėšų. Juk kai statotės namą neplanuojat 3 garažų, nes po 20 metų atsiras poreikis statyti ir vaiko mašiną.
Dėl tų pasiūlymų, kad galėjo daryti daugiau juostų. Keliams skirtas metų biudžetas yra 600 mln., kai poreikis 1,2 mlrd. Neatrodo logiška ištaškyti biudžetą, kai trūksta lėšų. Juk kai statotės namą neplanuojat 3 garažų, nes po 20 metų atsiras poreikis statyti ir vaiko mašiną.
Comment