Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nelabai suprantu tokio pasipiktinimo rekonstruotu keliu. Didžiausi srautai vis tiek yra iki Molėtų. Atitvarai kelionei jokios įtakos neturi. Argumentai dėl pakėlėje sugedusio sunkvežimio jau yra whataboutizmas. Kelias Vilnius-Švenčionys tvarkytas atkarpomis prieš ~10 metų. Jame nėra daug atitvarų, šalikelės tokios plačios, jog galit ir uogas pardavinėti, o greičio ribojimai iki 70 tik prie kelių sankryžų. Na bet 14 km ruožas nuo Nemenčinės iki Pabradės yra vientisas sektorinis ir visi šie "pliusai" absoliučiai netenka jokios prasmės.

    Dėl tų pasiūlymų, kad galėjo daryti daugiau juostų. Keliams skirtas metų biudžetas yra 600 mln., kai poreikis 1,2 mlrd. Neatrodo logiška ištaškyti biudžetą, kai trūksta lėšų. Juk kai statotės namą neplanuojat 3 garažų, nes po 20 metų atsiras poreikis statyti ir vaiko mašiną.

    Comment


      Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
      Juk kai statotės namą neplanuojat 3 garažų, nes po 20 metų atsiras poreikis statyti ir vaiko mašiną.
      Toks planavimas dar turėtų kažkiek prasmės - šansas, kad vaikui reikės garažo yra daug kartų didesnis nei tikimybė, kad toje atkarpoje eismo intensyvumas padidės tiek, kad 1+1 nebeužteks.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Ir "first world problem" skamba kaip patyčios.
        ...
        Ar kuris bando važiuot pagal ženklų atpažinimą? 2025 m vertybėmis. Nepataikėte su "bajeriu".
        Tai ne patyčios. Nebuvo ir jokio "bajerio". https://en.wikipedia.org/wiki/First_World_problem

        Bendrai paėmus ir aš dažnai mąstau, kad Lietuvos kelininkai turėtų kažką su ženklinimu paderinti, kad jis būtų labiau pritaikytas šitoms automatinėms sistemoms. Jų bus vis daugiau ir jos kels eismo saugumą.
        Paskutinis taisė alga; Šiandien, 00:11.

        Comment


          Via Lietuva išleido A14 kelio rekonstrukcijos detalizaciją ir daugiau faktų: https://vialietuva.lt/naujienos/keli...amus-klausimus siūlau susipažinti.
          Keletas mitų atrodo griūna:
          1) Mitas, kad nėra kur lenkti - ištisinių ilgis 12 km, ruožo ilgis 30 km - lenkti negalima mažiau nei pusėje atkarpos, t.y. 40%.
          2) Mitas, kad kelias daugumoje vietų aptvertas barjerais (diskusijoje nuskambėjo, kad 20 km) ir švaistomi tiap pinigai - kairėje kelio pusėje – 6 km, dešinėje kelio pusėje – 10 km. Taigi gaunasi, kad kairėje pusėje tik 20% kelio su atitvarais, o dešinėje tik 33%.
          3) Mitas, kad jei pasijuto blogai, gedimas, reikia pakalbėti telefonu (nu nes gi laisvų rankų įrangos niekas neturi) ir pan. iškart tveriamas kelias - 108 nuovažos kur galima pasitraukti nuo kelio. Suprantama, kad su fūra gal ne į visas pasitrausi, bet ir fūrų intensyvumas šiame kelyje mažas. Gaunasi vidutiniškai po kiek daugiau nei 3 nuovažas kiekviename kilometre.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą


            Aišku Eismo Talibano svajonė, kad žmogus judėtų lokaliai, maks. 30 km nuo savo gyvenamosios vietovės, ir tik žaliuoju būdu. Kaip viduramžiais.
            Vienu nuliu per daug.

            -

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

              Toks planavimas dar turėtų kažkiek prasmės - šansas, kad vaikui reikės garažo yra daug kartų didesnis nei tikimybė, kad toje atkarpoje eismo intensyvumas padidės tiek, kad 1+1 nebeužteks.
              Ar teko važiuoti vasaros penktadienio pavakarę tuo plentu iš Vilniaus? Gal būtų paaiškėję kad jau senai nebeužtenka, nes eismas vykdavo 2+0,5 (kas dabar neįmanoma)?
              -

              Comment


                Tai ir ačiū dievui, kad nebeįmanoma taip važiuoti.
                Niekas infrastruktūros nestato dėl dviejų valandų per savaitę.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  Niekas infrastruktūros nestato dėl dviejų valandų per savaitę.
                  Nestato, paskui verkia kad karo atveju bus neįmanoma išvažiuoti iš bombarduojamo Vilniaus. Svarbu automorozai kentėtų.


                  -

                  Comment

                  Working...
                  X