Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Puikus kelias, reiktų ir kitus taip susiaurinti..
    Tada rašo toje pačioje žinutėje:

    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    <...>nuo Vilniaus iki Molėtų turės tris eismo juostas <...> Jeigu taip, tai išvis puiku - bus galimybė saugiai apsilenkti.

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      "50 ne taip smarkiai skiriasi nuo 70 - galima ir lėčiau pavažiuoti kelias dešimtis kilometrų, jeigu negalima lenkti".... tiek ir adekvatumo...
      tai ir 30 ne taip smarkiai skiriasi nuo 50, o 10 tai beveik visai taspats kas 30.

      Parašė Romas Rodyti pranešimą

      LAKD PiaRščikė šiandien LRt radijo laidoje išspaudė skaičių - 30 km 'rekonstruotame" ruože tarp Molėtų ir Utenos yra 10 km ištisinių linijų.
      Ir tokie skaičiai tiesiame kelyje su puiku matomumu.
      Nieko baisaus, tos linijos greitai bus nuvažinėtos ir nebekels problemų.
      Paskutinis taisė gerietis; Vakar, 01:08. Priežastis: sujungiau du pirstejėmus į vieną.
      -

      Comment


        Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

        Tada rašo toje pačioje žinutėje:
        Kelius su nedideliu automobilių srautu, tokius kaip Molėtai-Utena, reikia siaurinti pagal šį pavyzdį, kad būtų užtikrintas eismo saugumas. O Vilnius-Molėtai yra intensyvesnis kelias, todėl ten reikia trijų eismo juostų, kas pagaliau ir atsiras.

        Akivaizdu, kad ten kur reikia, pavyzdžiui, autostradose, turi būti užtektinai eismo juostų. Bet niekada neturi atsirasti perteklinio asfalto ploto, sukuriančio plataus ir saugaus kelio iliuziją.

        Comment


          Siaurinimas ir saugumas ne visada teisingas, yra situacijų kuriuose pačiam teko atsidurti turint ilgameti vairavimo stažą pvz.važiuojant sumėto priešais važiuojanti automobili (slidi danga ,sprogus padangai ir taip toliau) nekarta teko sukti i šalikele kad išvengti susidūrimo visa laime kad buvo plačios šalikelės ir tai nebuvo situacijos kaip chuliganiškas vairavimas,ar greičio viršijimas.Dar viena blogybe siauru keliu važiavimas spec transporto (greitoji pagalbą,ugniagesių automobiliai)jiems sudaromas siauras koridorius esant judėjimui iš abiejų pusiu dėl to krenta ju greitis .

          Comment


            Dar vienas straipsnis apie projektuotojų- siaurintojų ir užsakovo LAKD sugadintą kelią
            LRT 2025.01.12
            Džiugesį dėl „betonkės“ keičia nerimas: „Via Lietuva“ sako, kad viskas pagal reikalavimus
            Naujai rekonstruota kelio Vilnius–Utena atkarpa piktina vairuotojus. Anot jų, kelkraščiai per siauri, o pailgėjusios ištisinės linijos sudarys kamščius. Kelio rekonstrukcijai vadovavusi įmonė tikina, kad viskas atlikta pagal reikalavimus. Utenos savivaldybė kai kurias atkarpas prašo peržiūrėti iš naujo.(...)


            Ištisinės linijos pailgintos tose vietose, kur buvo fiksuoti eismo įvykiai. Utenos rajono savivaldybė prašo dar kartą peržiūrėti autoįvykių analizę ir sutrumpinti ištisines linijas.
            „Kodėl to reikia, dėl to, kad, gal šaltuoju laiku ir nekyla tiek problemų, bet šiltuoju metų laiku, kai vilniečiai ypač patrauks į ežerų kraštą – Utenos, Molėtų pusę, į Zarasų, ar Anykščių šiuo keliu, tai, aišku, kelias užsikiš tikrai. Užteks tik, kad vienas vairuotojas lėčiau važiuos“, – kalba Utenos meras Marijus Kaukėnas.

            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...l-reikalavimus

            Comment


              Sugadintą kelią.. Geriau betonke dardėt, ane?

              Comment


                Parašė Soprano Rodyti pranešimą
                Siaurinimas ir saugumas ne visada teisingas, yra situacijų kuriuose pačiam teko atsidurti turint ilgameti vairavimo stažą pvz.važiuojant sumėto priešais važiuojanti automobili (slidi danga ,sprogus padangai ir taip toliau) nekarta teko sukti i šalikele kad išvengti susidūrimo visa laime kad buvo plačios šalikelės ir tai nebuvo situacijos kaip chuliganiškas vairavimas,ar greičio viršijimas.Dar viena blogybe siauru keliu važiavimas spec transporto (greitoji pagalbą,ugniagesių automobiliai)jiems sudaromas siauras koridorius esant judėjimui iš abiejų pusiu dėl to krenta ju greitis .
                Geras pastebėjimas, jei mieste gatvių siaurinimas saugumą didina, tai užmiesčio keliuose tai nelabai galioja, be reikalo pakėlė kelią, kad kuo daugiau pinigų "įsisavinti", tada atitvarų reikėjo pridaryti ir gavosi toks siauras nesaugus kelias, kur atvarius kam nors priešpriešine juosta nebėra kur trauktis. Manau bus ne viena tokia avarija, kaip prieš kelias dienas Vilniaus raj. Tik šiuo atveju atitvarai toje vietoje dėl tilto, o molėtų kelyje be reikalo pridaryti ištisuose ruožiuose lygumose esančiame kelyje...

                Paskutinis taisė Lettered; Šiandien, 13:23.
                Flickr

                Comment

                Working...
                X