Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
"50 ne taip smarkiai skiriasi nuo 70 - galima ir lėčiau pavažiuoti kelias dešimtis kilometrų, jeigu negalima lenkti".... tiek ir adekvatumo...
Parašė Romas Rodyti pranešimą
LAKD PiaRščikė šiandien LRt radijo laidoje išspaudė skaičių - 30 km 'rekonstruotame" ruože tarp Molėtų ir Utenos yra 10 km ištisinių linijų.
Ir tokie skaičiai tiesiame kelyje su puiku matomumu.-
- 3 patinka
Comment
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Tada rašo toje pačioje žinutėje:
Akivaizdu, kad ten kur reikia, pavyzdžiui, autostradose, turi būti užtektinai eismo juostų. Bet niekada neturi atsirasti perteklinio asfalto ploto, sukuriančio plataus ir saugaus kelio iliuziją.
- 1 patinka
Comment
-
Siaurinimas ir saugumas ne visada teisingas, yra situacijų kuriuose pačiam teko atsidurti turint ilgameti vairavimo stažą pvz.važiuojant sumėto priešais važiuojanti automobili (slidi danga ,sprogus padangai ir taip toliau) nekarta teko sukti i šalikele kad išvengti susidūrimo visa laime kad buvo plačios šalikelės ir tai nebuvo situacijos kaip chuliganiškas vairavimas,ar greičio viršijimas.Dar viena blogybe siauru keliu važiavimas spec transporto (greitoji pagalbą,ugniagesių automobiliai)jiems sudaromas siauras koridorius esant judėjimui iš abiejų pusiu dėl to krenta ju greitis .
Comment
-
Dar vienas straipsnis apie projektuotojų- siaurintojų ir užsakovo LAKD sugadintą kelią
LRT 2025.01.12
Džiugesį dėl „betonkės“ keičia nerimas: „Via Lietuva“ sako, kad viskas pagal reikalavimus
Naujai rekonstruota kelio Vilnius–Utena atkarpa piktina vairuotojus. Anot jų, kelkraščiai per siauri, o pailgėjusios ištisinės linijos sudarys kamščius. Kelio rekonstrukcijai vadovavusi įmonė tikina, kad viskas atlikta pagal reikalavimus. Utenos savivaldybė kai kurias atkarpas prašo peržiūrėti iš naujo.(...)
Ištisinės linijos pailgintos tose vietose, kur buvo fiksuoti eismo įvykiai. Utenos rajono savivaldybė prašo dar kartą peržiūrėti autoįvykių analizę ir sutrumpinti ištisines linijas.
„Kodėl to reikia, dėl to, kad, gal šaltuoju laiku ir nekyla tiek problemų, bet šiltuoju metų laiku, kai vilniečiai ypač patrauks į ežerų kraštą – Utenos, Molėtų pusę, į Zarasų, ar Anykščių šiuo keliu, tai, aišku, kelias užsikiš tikrai. Užteks tik, kad vienas vairuotojas lėčiau važiuos“, – kalba Utenos meras Marijus Kaukėnas.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...l-reikalavimus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Soprano Rodyti pranešimąSiaurinimas ir saugumas ne visada teisingas, yra situacijų kuriuose pačiam teko atsidurti turint ilgameti vairavimo stažą pvz.važiuojant sumėto priešais važiuojanti automobili (slidi danga ,sprogus padangai ir taip toliau) nekarta teko sukti i šalikele kad išvengti susidūrimo visa laime kad buvo plačios šalikelės ir tai nebuvo situacijos kaip chuliganiškas vairavimas,ar greičio viršijimas.Dar viena blogybe siauru keliu važiavimas spec transporto (greitoji pagalbą,ugniagesių automobiliai)jiems sudaromas siauras koridorius esant judėjimui iš abiejų pusiu dėl to krenta ju greitis .
Paskutinis taisė Lettered; Šiandien, 13:23.
- 2 patinka
Comment
-
"Ištisinės linijos pailgintos tose vietose, kur buvo fiksuoti eismo įvykiai."
tokia logika vadovaujantis, jei visi laikysis ištisinių, sekančių kaktomušos eismo įvykių logiškai padaugės likusiuose punktyrinėse atkarpose. Tada per sekančius tvarkymus pabaigsim ir tas atkarpas ištisine užbrėžt. Geležinė logika.
Užteks durniui kilometro tiesiojoj sukelt auto įvykį ir gausim greičio ribojimą arba ištisinę, kurie niekuo nesusiję su kelio charakteristikomis. Va todėl ir oponuojantys nesugeba atsakyti kodėl konkrečiose vietose reikalingi ribojimai, nes jie dėliojami ne pagal kelio charakteristikas, bet "ale" fiksuotus įvykius.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąManau bus ne viena tokia avarija, kaip prieš kelias dienas Vilniaus raj. Tik šiuo atveju atitvarai toje vietoje dėl tilto, o molėtų kelyje be reikalo pridaryti ištisuose ruožiuose lygumose esančiame kelyje...Policija skelbia, jog, įtariama, kad avarija įvyko todėl, kad dabar jau žuvęs lengvojo automobilio „Volvo“ vairuotojas išvažiavo į priešingą eismo juostą ir susidūrė su priešpriešiais važiavusiu vilkiku.
Volvo vairuotojas greičiausiai išsigando atitvarų ir dėl to išvažiavo į priešpriešinę. Tikrai ne dėl pervargimo/telefono/girtumo/sutrikusios sveikatos ar dar kažko. Gal jau baikim nusišnekėti.
Comment
Comment