Parašė eigh
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKelias blogas, nes vairuotojai prisigalvoja kažkokių hipotetinių situacijų ir pagal tai bando įsivaizduoti. Šiaip praeis kiek laiko, visi pavažinės, nesusidus su jokiais "negalėjimais apvažiuoti sugedusio vilkiko" ar "kamščiais dėl ištisinės" (čia išvis WTF, kad yra noras apvažiuoti kamštį - sustojusių transporto priemonių eilę per priešpriešą) ir pasimirš tie dejavimai.
Dėl VT keleiviai "manydami" bent gali nurodyti kelias objektyvias priežastis kodėl jie taip galvoja: vėluojantys ar neatvažiuojantys troleibusai/autobusai, prigrūstos transporto priemonės, ilgas kelionės laikas, nekondicionuojami salonai ar kt. Kai tuo tarpu visas manymas dėl šio kelio blogumo remiamas kažkokiomis hipotezėmis.
Reik pasiūlyti VIA perimti Vilniaus gatves ir VT, turi kompetencijų idealiam keliui, turės ir sostinės problemoms spręst. Gausit sausus atsakymus - viskas atlikta pagal auditą nebereiks paklodžių forume apie prigrūstus troleibusus rašinėt
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Taip, ten bus 2+1, kur to ir reikia. Skirtingai nei atkarpoje tarp Molėtų ir Utenos.
Comment
-
Gerokai adekvatesnio Romo nuomonė:
Parašė Romas SadauskasKlausau per radiją, kaip vairuotojai piktinasi, kad rekonstruotoje kelio Vilnius-Utena atkarpoje nepadarė daugiau eismo juostų. Nes jie negalės lenkti, kur tik užsigeidę, o tvarkingai važiuoti leistinu greičiu jiems yra nuobodu. Akivaizdu, kad būtinai reikia taip susiaurinti visus užmiesčio kelius, padengti juos ištisai sektoriniais greičio matuokliais, didinti baudas už greičio viršijimą ir lenkimus ne procentais, o kartais, kad išmuštų iš smegenų tą 90-ųjų slavišką įprotį agresyviai vairuoti.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąPuskilometrį nenumirsit pavažiavę 70 km/h.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąJo, absoliučiai puiku, kai kažkoks superstas senis iš savo kaimo važiuoja į Uteną vos ant 70km/h vidury vasaros ir už jo turi vilktis ištisa virtinė mašinų, nes visur pripaišyta ištisinių.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kaip ir nenumirsit su supuvusiais troleibusais, išklypusiais šaligatviais, priparkuotais automobiliais ant tako... nu penkiomis minutėmis ilgiau "paverksit" ant savivaldybės
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kaip ir nenumirsit su supuvusiais troleibusais, išklypusiais šaligatviais, priparkuotais automobiliais ant tako... nu penkiomis minutėmis ilgiau "paverksit" ant savivaldybės
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Comment
-
Suprantu, kad čia nemaža dalis susirenka tik iš sportinio intereso "pasigalynėti" žodžiais už savo tiesas, bet norėčiau į diskusiją įnešti šiek tiek daugiau techninių dalykų, o konkrečiai apie lenkimui tinkamų ruožų skaičių. A14 yra magistralinis kelias, tad jo projektavimui galioja kelių techninis reglamentas KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai". Kad juo buvo vadovautasi, beje, parašyta ir viešai skelbtoje pirkimų dokumentacijoje (parengtame projekte).
Šio KTR 76 punkte nurodyta, kad aplenkimo sąlygos turi būti užtikrintos, o mažiausia aplenkimui tinkamų ruožų dalis, magistraliniuose keliuose, turi būti 70%. Taip pat nurodyta, kad kai tokių sąlygų nėra, aplenkimui reikėtų numatyti papildomas eismo juostas. Atkarpos su pakankamu aplenkimo matomumu turi būti kiek leidžia sąlygos tolygiai išdėstytos arba jų kitimas (mažėjimas, didėjimas) turi būti apytikriai tolygus. Atsidariau ruožo nuo 64,332 iki 79,510 projektą (susisiekimo dalį) ir jame esančius žiniaraščius. Bendras ruožo ilgis yra 15.178 km. Pagal žiniaraščius galima surasti, koks numatytas bendras siaurų brūkšninių linijų metražas. Ir jis yra 3.149 km. [skaičiavau dvi pozicijas: "siaura brūkšninė linija, kai brūkšnio ir tarpo santykis 3 m / 9 m" bei "siaura brūkšninė linija, kai brūkšnio ir tarpo santykis 6 m / 2 m"]. Pagal dangų ir eismo organizavimo plano brėžinius suprantu, kad būtent šiomis linijomis pažymėtuose ruožuose galimas lenkimas. Vadinasi ruožų, kuriuose leidžiama lenkti dalis yra 3,149 / 15,178 * 100% = 20.8%. Galbūt dalies ruožų, kur galima lenkti, aš neįskaičiavau, tai padidinkime tą ruožų kiekį iki 25%. Na 25% niekaip nėra 70%.
Jeigu panaši proporcija išlaikyta ir kitame rekonstruotame ruože, man gana akivaizdu, kad kilęs nepasitenkinimas konkrečiai šiuo sprendiniu yra gana pagrįstas.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDar galima palyginti, kiek yra nepatenkintų rekonstrukcija žmonių, kurie išreiškė nepasitenkinimą per TV3 ir LRT, įskaitant Utenos rajono merą ir suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų įverčius tų, kuriems ta ne itin vykusi rekonstrukcija patinka.Paskutinis taisė alga; Šiandien, 16:17.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė wtme Rodyti pranešimąJeigu panaši proporcija išlaikyta ir kitame rekonstruotame ruože, man gana akivaizdu, kad kilęs nepasitenkinimas konkrečiai šiuo sprendiniu yra gana pagrįstas.
Comment
-
Parašė wtme Rodyti pranešimąSuprantu, kad čia nemaža dalis susirenka tik iš sportinio intereso "pasigalynėti" žodžiais už savo tiesas, bet norėčiau į diskusiją įnešti šiek tiek daugiau techninių dalykų, o konkrečiai apie lenkimui tinkamų ruožų skaičių. A14 yra magistralinis kelias, tad jo projektavimui galioja kelių techninis reglamentas KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai". Kad juo buvo vadovautasi, beje, parašyta ir viešai skelbtoje pirkimų dokumentacijoje (parengtame projekte).
Šio KTR 76 punkte nurodyta, kad aplenkimo sąlygos turi būti užtikrintos, o mažiausia aplenkimui tinkamų ruožų dalis, magistraliniuose keliuose, turi būti 70%. Taip pat nurodyta, kad kai tokių sąlygų nėra, aplenkimui reikėtų numatyti papildomas eismo juostas. Atkarpos su pakankamu aplenkimo matomumu turi būti kiek leidžia sąlygos tolygiai išdėstytos arba jų kitimas (mažėjimas, didėjimas) turi būti apytikriai tolygus. Atsidariau ruožo nuo 64,332 iki 79,510 projektą (susisiekimo dalį) ir jame esančius žiniaraščius. Bendras ruožo ilgis yra 15.178 km. Pagal žiniaraščius galima surasti, koks numatytas bendras siaurų brūkšninių linijų metražas. Ir jis yra 3.149 km. [skaičiavau dvi pozicijas: "siaura brūkšninė linija, kai brūkšnio ir tarpo santykis 3 m / 9 m" bei "siaura brūkšninė linija, kai brūkšnio ir tarpo santykis 6 m / 2 m"]. Pagal dangų ir eismo organizavimo plano brėžinius suprantu, kad būtent šiomis linijomis pažymėtuose ruožuose galimas lenkimas. Vadinasi ruožų, kuriuose leidžiama lenkti dalis yra 3,149 / 15,178 * 100% = 20.8%. Galbūt dalies ruožų, kur galima lenkti, aš neįskaičiavau, tai padidinkime tą ruožų kiekį iki 25%. Na 25% niekaip nėra 70%.
Jeigu panaši proporcija išlaikyta ir kitame rekonstruotame ruože, man gana akivaizdu, kad kilęs nepasitenkinimas konkrečiai šiuo sprendiniu yra gana pagrįstas.
Antra, jeigu jau ieškote tiesos, tai analizuokite ne tik KTR, bet ir projektavimo užduotį ir ekspertizės išvadas, kurių pagrindu buvo rengiama projektavimo užduotis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKlausau per radiją, kaip vairuotojai piktinasi, kad rekonstruotoje kelio Vilnius-Utena atkarpoje nepadarė daugiau eismo juostų. Nes jie negalės lenkti, kur tik užsigeidę, o tvarkingai važiuoti leistinu greičiu jiems yra nuobodu. Akivaizdu, kad būtinai reikia taip susiaurinti visus užmiesčio kelius (...)
https://www.facebook.com/share/15jAEQDpfd/
Ten dalyvavo LAKD PiaR atstovė ir projektuotojo atstovas.
Tas "projektuotojas" yra labai savotiškas - svarbiausia projekte buvo susiaurinti kelią, kad nebūtų galima lenkti ir kad būtų važiuojama kuo lėčiau.
Dauguma, jei ne visi, klausytojų skambučiai buvo neigiami.
LRT radioteka 2025.01.10
Vairuotojai širsta dėl kelio Vilnius-Utena: per mažai juostų, per daug ištisinių linijų
https://www.lrt.lt/radioteka/irasas/...tisiniu-linijuPaskutinis taisė Romas; Šiandien, 18:57.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tik tiek, kad nurodytas punktas yra iš matomumo skyriaus, o ne ženklinimo. Tiesiame ruože su daug sankryžų matomumas lenkti bus geras, tačiau lenkimai bus draudžiami dėl sankryžų.
Aš suprantu, kad jums norisi prieštarauti vardan prieštaravimo ir iš diskusijos išeiti nugalėtoju. Tegul taip būna ir šį kartą. Tik tokiems užsispyrėliams, kaip ir dirbantiems LAKD (mano nuomone, įstaigos pavadinimo pakeitimas neturi įtakos darbo kokybei), turiu vieną palinkėjimą: tegu nesugenda tame idealiai rekonstruotame kelyje transporto priemonė, kuria jus keliaujate.
Comment
-
Parašė wtme Rodyti pranešimąA14 yra magistralinis kelias, tad jo projektavimui galioja kelių techninis reglamentas KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai". Kad juo buvo vadovautasi, beje, parašyta ir viešai skelbtoje pirkimų dokumentacijoje (parengtame projekte).
Šio KTR 76 punkte nurodyta, kad aplenkimo sąlygos turi būti užtikrintos, o mažiausia aplenkimui tinkamų ruožų dalis, magistraliniuose keliuose, turi būti 70%. Taip pat nurodyta, kad kai tokių sąlygų nėra, aplenkimui reikėtų numatyti papildomas eismo juostas. Atkarpos su pakankamu aplenkimo matomumu turi būti kiek leidžia sąlygos tolygiai išdėstytos arba jų kitimas (mažėjimas, didėjimas) turi būti apytikriai tolygus.
Atsidariau ruožo nuo 64,332 iki 79,510 km projektą (susisiekimo dalį) ir jame esančius žiniaraščius.
Bendras ruožo ilgis yra 15.178 km. Pagal žiniaraščius galima surasti, koks numatytas bendras siaurų brūkšninių linijų metražas. Ir jis yra 3.149 km. [(...) Pagal dangų ir eismo organizavimo plano brėžinius suprantu, kad būtent šiomis linijomis pažymėtuose ruožuose galimas lenkimas. Vadinasi ruožų, kuriuose leidžiama lenkti dalis yra 3,149 / 15,178 * 100% = 20.8%. Galbūt dalies ruožų, kur galima lenkti, aš neįskaičiavau, tai padidinkime tą ruožų kiekį iki 25%. Na 25% niekaip nėra 70%.
Jeigu panaši proporcija išlaikyta ir kitame rekonstruotame ruože, man gana akivaizdu, kad kilęs nepasitenkinimas konkrečiai šiuo sprendiniu yra gana pagrįstas.
Ir tokie skaičiai tiesiame kelyje su puiku matomumu.
LRT radioteka 2025.01.10
Vairuotojai širsta dėl kelio Vilnius-Utena: per daug ištisinių linijų
https://www.lrt.lt/radioteka/irasas/...tisiniu-liniju
Comment
Comment