Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lenkai, kol dar nebuvo atidarytas S61 greitkelis nuo Augustawo iki Warszuwos, tiesė Burglow Koscielny ir Barsczcze aplinkelius. Tai vyko prieš kelis metus, t.y. visi neseniai. Eismo intensyvumas - gerokai didesnis nei Utena - Molėtai ir surprise surprise. Kur plačios šalikelės?


    Ir dar žalčiai tiesiam ir lygiam kelyje pridėliojo griovių ir atitvarų!!!


    Gal uždarykim šias sausas diskusijas dėl kelio "siaurumo"
    Attached Files
    Paskutinis taisė Xmaster; 2025.01.08, 15:45.

    Comment


      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
      Lenkai, kol dar nebuvo atidarytas S61 greitkelis nuo Augustawo iki Warszuwos, tiesė Burglow Koscielny ir Barsczcze aplinkelius. Tai vyko prieš kelis metus, t.y. visi neseniai. Eismo intensyvumas - gerokai didesnis nei Utena - Molėtai ir surprise surprise. Kur plačios šalikelės?

      Ir dar žalčiai tiesiam ir lygiam kelyje pridėliojo griovių ir atitvarų!!!


      Gal uždarykim šias sausas diskusijas dėl kelio "siaurumo"
      O kur pas lenkus ištisinės linijos? O A14 dabar, sugedus automobiliui, visi privalo laukti koj jį sutaisys ar nutemps, kirsti šventos ištisinės juk negalima.
      Paskutinis taisė gerietis; 2025.01.08, 15:52.
      -

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
        O A14 dabar, sugedus automobiliui, visi privalo laukti koj jį sutaisys ar nutemps, kirsti šventos ištisinės juk negalima.
        Dabar jau galima:
        117. [...] Ištisines horizontaliojo ženklinimo linijas ir nukreipimo saleles taip pat leidžiama kirsti išskirtiniu atveju, kai tęsti važiavimo nekeičiant eismo juostos neįmanoma dėl stacionarios kliūties važiuojamojoje dalyje (nuvirtęs medis, įvykęs eismo įvykis, priverstinai sustojusi ar neleistinoje vietoje stovinti transporto priemonė ar kiti stacionarūs objektai, dėl kurių eismas neįmanomas), jeigu tai daryti saugu ir nekliudoma kitiems eismo dalyviams.
        Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

        Comment


          Ir viskas. Puikiai baigti pasikartojantys emocijų rašyniai. Nebelieka jokių racionalių argumentų nepasitenkiančiai stovyklai Romo poziciją atstovauti.
          Beliks tyliai harkintis ant kelio sustojus.

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            O kur pas lenkus ištisinės linijos? O A14 dabar, sugedus automobiliui, visi privalo laukti koj jį sutaisys ar nutemps, kirsti šventos ištisinės juk negalima.
            Pagal Xmaster nurodytą pavadinimą per 1 min google radau DVIGUBĄ ištisinę Lenkijoje, iš abiejų pusių aptvertą tvorele, tad prieš skųsdamasis "o kaip nuvažiuoti" bei "man atrodo kad siauriau" pasitikrink faktus bei pasiskaityk STR. Beje būtent siaurumo įspūdis yra vienas iš faktorių, kuris intuityviai mažina bei normalizuoja vairuotojų pasirenkamą greitį, na, nebent vairuotojas psichopatas - tada spaudžia tiek kiek pagal nuotaiką. Platus kelias -> nesaugus greitis -> daug skaudžių įvykių
            Gražios dienos! (gėlės, garuojantis kavos puodelis ir neskoningas fonas)

            Comment


              Parašė Rijikas Rodyti pranešimą

              prieš skųsdamasis "o kaip nuvažiuoti" bei "man atrodo kad siauriau" pasitikrink faktus bei pasiskaityk STR.

              Su kuo čia kalbatės?
              -

              Comment


                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą

                Pagal Xmaster nurodytą pavadinimą per 1 min google radau DVIGUBĄ ištisinę Lenkijoje, iš abiejų pusių aptvertą tvorele, tad prieš skųsdamasis "o kaip nuvažiuoti" bei "man atrodo kad siauriau" pasitikrink faktus bei pasiskaityk STR. Beje būtent siaurumo įspūdis yra vienas iš faktorių, kuris intuityviai mažina bei normalizuoja vairuotojų pasirenkamą greitį, na, nebent vairuotojas psichopatas - tada spaudžia tiek kiek pagal nuotaiką. Platus kelias -> nesaugus greitis -> daug skaudžių įvykių
                Gražios dienos! (gėlės, garuojantis kavos puodelis ir neskoningas fonas)
                O aš radau DVIGUBĄ SU PUNKTYRINE DW665 – „Google“ žemėlapiai Ar pas mus tokias dar praktikuoja po "rekonstrukcijų"?

                O toks ženklas Utenos kelyje irgi stovi? DW665 – „Google“ žemėlapiai

                Comment


                  DW665 truputį paėjus, matosi nuvažiavimai į jungiamuosius kelius abipus kelio 30 km/h, todėl dviračius ir kt. draudžia. Pas mus, kur yra nuvažiavimas į "jungiamąjį" (kur vėliau baigiasi asfaltas) irgi bent šalia Vilniaus draudžia dviračius, nes yra "nenutrūkstamas" dviračių-pėsčiųjų takas, kuris yra iš tikrųjų nutrūkstamas (dėl to mėlyno viaduko, nepritaikyto dviračiams, perorganizujant dviračių eismą į kitą plento pusę), todėl aš šaunu pagrindiniu plentu pažeidžiant ženklą ir tikiuosi pagarbiai mane apvažiuosit, kol nusuksiu artimiausiame nuvažiavime ties dvejais lygiais.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    LRT "Panorama" 2025.01.08
                    (su vertimu į gestų kalbą) Nuo 21:31 iki 23:25 min
                    Naujai rekonstruota kelio Vilnius-Utena atkarpa piktina vairuotojus. Anot jų, kelkraščiai – per siauri, o pailgėjusios ištisinės linijos sudarys kamščius.







                    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...timu-i-gestu-k
                    Telefoninė reportažo versija
                    LRT mediateka 2025.01.08
                    Kodėl kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija kelia pasipiktinimą?

                    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...-pasipiktinima

                    Comment


                      nieko naujo lyginant su jau keltais straipsniais. Ar bandysi surinkt visas žiniasklaidos priemones?

                      Comment


                        /\
                        Faktas, kad ta rekonstrukcija yra nevykusi ir savo begėdišką pinigų ištaškymą atitvarams ir ištisinėms linijoms kelininkai bando priidengti "auditais" ir "normatyvais"
                        Praeis kažkiek laiko ir teks tą darbą perdaryti.

                        Beje, LRT Panoramos sklaida šiek tiek didesnė negu leidinio "Nauja vaga" ar "Mūsų Iganlina" (atrodo yra toks laikraštis), bet jų straipsnius gali pats pakomentuoti, jei rasi ten ką nors su šiai temai tinkamomis aktualijomis.
                        Paskutinis taisė Romas; Vakar, 22:43.

                        Comment


                          Palygink savo ir tamstai oponuojančių pranešimų laikus, ir suprasi, ar reikės perdaryti, ar ne.

                          Comment


                            Įdomi argumentacija.
                            Atsakymas - "Įverčių" temoje.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Įdomi argumentacija.
                              Atsakymas - "Įverčių" temoje.
                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Jei jau pajudinai tokiu neįprastu kampu temą apie įverčius, tai pažiūrėk kas ŝiame forume surinko daugiausiai įverčių.
                              Taip, Jonas.
                              Jau tu kažkada man šitą bandei prikišti, net cituodamas mano žinutę, kurioje aš rašiau, kad John turi daugiau įverčių.
                              Kalba šiaip ėjo ne apie kas daugiausia turi, o apie konkrečių žinučių įverčius.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Kalba šiaip ėjo ne apie kas daugiausia turi, o apie konkrečių žinučių įverčius.
                                Dar galima palyginti, kiek yra nepatenkintų rekonstrukcija žmonių, kurie išreiškė nepasitenkinimą per TV3 ir LRT, įskaitant Utenos rajono merą ir suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų įverčius tų, kuriems ta ne itin vykusi rekonstrukcija patinka.
                                Paskutinis taisė Romas; Šiandien, 00:25.

                                Comment


                                  Priminkite, kiek dar tarp Utenos ir Vilniaus likę senos geros betonkės?

                                  Galvoju sekmadienį pravažiuot Vilnius-Utena, galėčiau tada pareikšti savo ekspertinę nuomonę.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Man tai labiausiai patinka, kad kelias yra blogas, nes vairuotojai taip mano

                                    Comment


                                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                      Man tai labiausiai patinka, kad kelias yra blogas, nes vairuotojai taip mano
                                      Peršok į kitą temą ir parašyk "Man tai labiausiai patinka, kad Vilniaus VT yra blogas, nes keleiviai taip mano" Ar labiau patiks?

                                      Comment


                                        Kelias blogas, nes vairuotojai prisigalvoja kažkokių hipotetinių situacijų ir pagal tai bando įsivaizduoti. Šiaip praeis kiek laiko, visi pavažinės, nesusidus su jokiais "negalėjimais apvažiuoti sugedusio vilkiko" ar "kamščiais dėl ištisinės" (čia išvis WTF, kad yra noras apvažiuoti kamštį - sustojusių transporto priemonių eilę per priešpriešą) ir pasimirš tie dejavimai.

                                        Dėl VT keleiviai "manydami" bent gali nurodyti kelias objektyvias priežastis kodėl jie taip galvoja: vėluojantys ar neatvažiuojantys troleibusai/autobusai, prigrūstos transporto priemonės, ilgas kelionės laikas, nekondicionuojami salonai ar kt. Kai tuo tarpu visas manymas dėl šio kelio blogumo remiamas kažkokiomis hipotezėmis.

                                        Comment


                                          Puikus kelias, reiktų ir kitus taip susiaurinti. Gal kas žinote, ar planuojami vidutinio greičio matuokliai? Būtų mano valia, pastatyčiau su nuline greičio paklaida, kad būtų mažiau kamikadzių, lenkiančių per ištisinę.

                                          Beje, patikslinkite jei klystu, bet per radiją girdėjau, kad dalis nuo Vilniaus iki Molėtų turės tris eismo juostas, kur vidutinė kas kažkiek kilometrų keis kryptį. Jeigu taip, tai išvis puiku - bus galimybė saugiai apsilenkti.
                                          Paskutinis taisė eigh; Šiandien, 11:30.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X