Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Jūs gal juokaujate, mūsų "erelius" sustabdys nuo lenkimo tie atitvarai? Psichologija ten tik tokia: "pralėksim, gazas dugnas!"
    Būtent "ereliui" net iš priekio atvažiuojanti fūra ne rodiklis lenkti. Nuo tokių tik fizinis barjeras... bet suprantam, kad to visur neįrengsim.
    O su kelkraščio barjerų kiekio perspaudimu, ar lazda neatsisuks kitu galu. Nesuvaldžius slidžiame kelyje ir atšokus nuo barjero atsidurti priešpriešinėje tikimybė labai padidėja.

    Comment


      tai apibendrinant emocinę diskusiją, klausimas ar nebus taip kad Utenos kelio ruožo važiuojamosios dalies plotas ir juostos plotas nesusiaurėjo, tik atsirado atitvarai, kurie vizualiai siaurina kelią?
      ar sumažintas leistinas greitis?

      neteko važiuoti, bet nekantrauju išbandyti.

      Comment


        Su tais “ereliais” man rodos čia toks jau mitas, kaip ir “bomžai” važinėja VT

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Su tais “ereliais” man rodos čia toks jau mitas, kaip ir “bomžai” važinėja VT
          Ne mitas, net ir mieste krūva bet kaip lakstančių, gelbėja situaciją tik tai, kad atsiranda vidutinio greičio matuokliai. Užmiesčio keliuose pastoviai matau lenkiančius aklai, t.y. įkalnėje, ant posūkių, visą vilkstinę ir pan.
          Flickr

          Comment


            Tai važinėju ir aš, bet tikrai nėra toks dažnas vaizdas.

            Comment


              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
              O kas nors gali racionaliai paaiškinti, kam tie metaliniai atitvarai reikalingi tokiuose kelio ruožuose kaip kad matome paskutinėje nuotraukoje?
              KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai"

              XIII skyrius. Kelio įrenginiai, eismo reguliavimas ir saugumas

              I skirsnis. Kelio atitvarai

              175. Eismui pavojingi kelių ruožai aptveriami apsauginiais atitvarais, kaip nurodyta KPT TAS 09 [7.29].

              176. Eismo įvykius keliuose reikia tirti pagal jų pobūdį ir dažnumą. Dėl dažnų eismo įvykių arba galimų dažnų priverstinių nuvažiavimų nuo kelio apsauginiai atitvarai gali būti statomi esant ir kitoms sąlygoms nei nurodyta KPT TAS 09 [7.29].

              177. Prieš statant apsauginius atitvarus reikia išnagrinėti, ar ne geriau saugumo siekti kitomis priemonėmis – pertvarkant pavojingą vietą arba pašalinant pavojingą kliūtį.

              178. Apsauginiai atitvarai turi atitikti TRA TAS-PL 09 reikalavimus [7.36].
              Automobilių kelių transporto priemonių apsauginių atitvarų sistemų projektavimo taisyklės KPT TAS

              Click image for larger version

Name:	image007.gif
Views:	752
Size:	41,9 kB
ID:	2173795

              Comment


                Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                Pirma būtų gerai sužinot kaip skaičiuojami valstybinės reikšmės kelių intensyvumai
                Turiu įtarimą, kad panašiai, kaip Vilniaus miesto tankumas pagal Pakalnį. Kam mums tas metro su tokiu tankumu.

                Comment


                  Na, žinoma, Lietuva yra beviltiška nemokšų šalis, kur nei gyventojų suskaičiuot, nei eismo intensyvumo išmatuot negali, nekalbant jau apie tinkamos autostrados tarp 4000 gyventojų Molėtų ir 25000 gyventojų Utenos projektavimą.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Skraidančiai faunai lenkimus apribotų priešpriešinio eismo atskyrimas, o ne dažų brūkšnis ant kelio. Deja.
                    Skraidančią fauną labai gerai riboja sektoriniai matuokliai. Nėra niekur taip ramu važiuot, kaip matavimo ruožuose.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                      Skraidančią fauną labai gerai riboja sektoriniai matuokliai. .
                      Tavo troleibusus riboja 30-40 km/ h greitis, bet automobiliai išspaudžia šiek tiek daugiau.

                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                      Na, žinoma, Lietuva yra beviltiška nemokšų šalis, .
                      Ne, Lietuva yra beviltiškų "projektuotojų" šalis, kur:
                      - 34 km lygumų ruože sugebėta ištaškyti pinigus 20 km metalinių atitvarų;
                      - puikaus matomumo tiesiose atkarpose pripaišyti ištisinių linijų, nors ten saugu lenkti;
                      - atitvarus padaryti prie pat kelio - jei kokia nors mašina sustos, ją aplenkti galima tik kertant ištisinę liniją
                      - visiškai sukompromituoti pagarbą sveikam protui, racionaliems kelio ženklams, linijų žymėjimui ir provokuoti pažeidinėti absurdiškai suprojektutus žymėjimus

                      Ir visos šios nesąmonės pavadintos "vardan eismo saugumo" - nors tokio beviltiško projektavimo pasekmė bus važiavimas paskui lėčiausią transporto priemonę, kurią daugelis norės lenkti.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Tavo troleibusus riboja 30-40 km/ h greitis, bet automobiliai išspaudžia šiek tiek daugiau.


                        Ne, Lietuva yra beviltiškų "projektuotojų" šalis, kur:
                        - 34 km lygumų ruože sugebėta ištaškyti pinigus 20 km metalinių atitvarų;
                        - puikaus matomumo tiesiose atkarpose pripaišyti ištisinių linijų, nors ten saugu lenkti;
                        - atitvarus padaryti prie pat kelio - jei kokia nors mašina sustos, ją aplenkti galima tik kertant ištisinę liniją
                        - visiškai sukompromituoti pagarbą sveikam protui, racionaliems kelio ženklams, linijų žymėjimui ir provokuoti pažeidinėti absurdiškai suprojektutus žymėjimus

                        Ir visos šios nesąmonės pavadintos "vardan eismo saugumo" - nors tokio beviltiško projektavimo pasekmė bus važiavimas paskui lėčiausią transporto priemonę, kurią daugelis norės lenkti.
                        Sutinku su atitvarais, man jie saugumo neprideda, atvirkščiai, sugedus bijok sustoti, nes kažkas nepastebės ir kals į automobilio galą. Kas liečia greitį, tai taip, liūdna kad tiek daug ištisinių, bet supranti automobilių eisme svarbu ne kaip greičiau nusigauti iš taško A į tašką B, bet kaip saugiai tai įgyvendinti. Gyvenimas paletės, bet pasaugės

                        Comment


                          Parašė Effka Rodyti pranešimą

                          Sutinku su atitvarais, man jie saugumo neprideda, atvirkščiai, sugedus bijok sustoti, nes kažkas nepastebės ir kals į automobilio galą.
                          Kiek dažnai tenka dėl gedimo priverstinai sustoti kelyje? Nes tokiu atveju nelabai gali pasirinkti kur sustoti. O jei "sugedus" gali važiuoti toliau, tai būtent tam ir padeda, kad pasitrauktų kur saugu ir nestoviniuotų kur papuolė.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            Kiek dažnai tenka dėl gedimo priverstinai sustoti kelyje? Nes tokiu atveju nelabai gali pasirinkti kur sustoti. O jei "sugedus" gali važiuoti toliau, tai būtent tam ir padeda, kad pasitrauktų kur saugu ir nestoviniuotų kur papuolė.
                            Teko sustoti dėl sprogusios padangos, teko stabdyti automobilį, kuomet mane supykino būnant keleiviu vasarą važiuojant autostrada pamenu suskaičiavau gal 3 automobilius stovičius šalikėjė su pakeltais kapotais, situacijų būna daug ir įvairių. Be to, kiek pamenu iš vairavimo mokyklos, mane visada mokė sukti į kelkraštį atsirandant neišvengiamai avarijai dėl didesnių šansų išgyventi. Panaikinus šią galimybę atitvarais, reiktų sukti į priešpriešą ir žaisti velykinio kiaušino mušimo žaidimą tikintis, kad maniškė mašina stipresnė bus. Tas galbūt perteklinis sustojimas kelkraštyje kaip minėjai nėra toks pavojingas, kaip kad avarinės situacijos susidarymas esant atitvarams.

                            Comment


                              Šiap tai kai kur teko matyti avarinius praplėtimus keliuose, ypač kur daug atitvarų ar naturalių kliučių, pvz. kalnuose.
                              Keista, kad čia nepadaryta, bent kas 2-3 km.

                              Click image for larger version

Name:	rule-270-emergency-area_orig.jpg
Views:	376
Size:	105,6 kB
ID:	2174048
                              Paskutinis taisė Sula; Vakar, 12:48.

                              Comment


                                Praplatėjimai daromi ten kur nėra saugos juostos ir sustojęs automobilis arba blokuotų eismą (pvz. 2+1 prie Panevėžio) arba keltų didelį pavojų dėl intensyvaus eismo (pvz. su keturių eismo juostų intensyvaus eismo keliu). Man tik nesuprantama kodėl toks ažiotažas dėl atitvarų būtent šiame A14 kelyje. Atitvarai visuose keliuose įrengiami standartiškai pagal tokią pačią schemą, tai čia jokio išskirtinumo nėra. O ir pats kelias juk ne ištisai įremintas tais atitvarais.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Praplatėjimai daromi ten kur nėra saugos juostos ir sustojęs automobilis arba blokuotų eismą (pvz. 2+1 prie Panevėžio) arba keltų didelį pavojų dėl intensyvaus eismo (pvz. su keturių eismo juostų intensyvaus eismo keliu). Man tik nesuprantama kodėl toks ažiotažas dėl atitvarų būtent šiame A14 kelyje. Atitvarai visuose keliuose įrengiami standartiškai pagal tokią pačią schemą, tai čia jokio išskirtinumo nėra. O ir pats kelias juk ne ištisai įremintas tais atitvarais.
                                  Tautos bruožas - nesugebėjimas greit susigyventi ir pripažinti naujovių

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Šiap tai kai kur teko matyti avarinius praplėtimus keliuose
                                    Ne kai kur, o didžiojoj vakarų europos daly, kirtus Lietuvos sieną.

                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                    Tautos bruožas - nesugebėjimas greit susigyventi ir pripažinti naujovių

                                    Ok, palaukiam pirmos avarijos šiame ruože, kai girtas urodas sugalvos lenkt fūrą per ištisinę ir priešpriešoj važiuos jauna šeima aplankyt senelių į Uteną.

                                    https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...tojas-34939556
                                    Paskutinis taisė MartynasT; Vakar, 19:31.

                                    Comment


                                      Tai gal pradėkim įrenginėti apsaugas nuo girtų urodų gerokai intensyvesniuose keliuose, o ne ruože tarp Molėtų ir Utenos.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Lietuvoje KET 100 km/h greičio neleidžia. Turbūt tamsta painiojate su Vokietija.

                                        Ir ką reiškia sukišti tiek pinigų? Iš esmės padaryta elementari ekonomiška rekonstrukcija. Nestatant nei utopinių viadukų ar kažko kito, tiesiog padarant elementarų 1+1 kelią, tik su papildytais saugos elementais: aptvėrimu nuo gyvūnų, pralaidomis skirtomis gyvūnams pereiti iš vienos pusės į kitą ir viskas. T.y. padaryta tai, ko ten ir reikėjo.


                                        Kuri čia pasaulio šalis žarstosi pinigais į kairę/dešinę ir infrastruktūrą stato pagal pikinius duomenis? Nepastebėjau jog būtumėm atradę tiek naftos, kad galėtumėm pinigų nebeskaičiuoti. Kažkaip Norvegai lyg ir turi pinigų, bet ten nepastebėjau jog visi keliai būtų automagistralės.
                                        Gal būkime adekvatūs ir pradėkime realiai vertinti situaciją? Aš suprantu, kad jeigu važiuojama keliu tik tais trimis vasaros savatgaliais kai būna pikinis eismas, gali atrodyti jog eismas tikrai intensyvus, bet kai pravažiuoji eilinę savaitės dieną ne vasaros metu, 19:00, kai jau visi po darbų parvažiavę namo, bei prasilenki su tiek automobilių, kad užtenka net rankos pirštų suskaičiuoti, tada kažkaip realybė pradeda atrodyti šiek tiek realesnė
                                        Austrijoje 9 mln gyventojų ir 1700 km autobanų.
                                        Bukai perskaičiavus pagal gyventojus 570 km Lietuvoje turėtų būti.

                                        Visgi didesnė prasmė būtų skaičiuoti pagal šalies plotą, nes autobanai/automagistralės leidžia susisiekti dideliais atstumais.
                                        Tuomet turėtų būti 1300 km

                                        Aišku, dalis forumo dalyvių, užsienyje buvo tik "lėktuvu", t.y. skrido ir neturi supratimo apie eismo organizavimą.
                                        Austrija pravažiuojama per kelias valandas. Tai ir važiuoja austrai.
                                        Norvegija, kitos Šiaurės šalys (išsk. Daniją), nepravažiuojamos. Tai skrenda jie savaitgaliui jei reikia 1500 km įveikti.
                                        Bet jei reikia tik 300 km nuo sostinės - važiuoja.
                                        Ir kaip rodo Suomijos pavyzdys - vienos juostos keliu 100 kmh:
                                        https://maps.app.goo.gl/eE9k8zepG4Sf7zYV6

                                        Beje, pastaba apie "tris pikinius savaitgalius" net nejuokinga. Nuo balandžio 1 iki lapkričio 1 d. kiekvienas penktadienis yra pikinis.
                                        Suvokimas yra "armonaitinis" - laisvalaikiu aš skrendu, tai ir kiti turi skristi. kam tie keliai...

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Čia techninės detalės, man irgi nelabai patinka, kad atitvarai labai arti važiuojamosios dalies, kam nors sugedus ar atlėkus lenkiančiam bepročiui priešpriešine juosta, nėra kaip išvengti avarijos, žmonės žūsta kur kas dažniau dėl tokių kaktomušų, o ne dėl to, kad nuvažiuoja į griovį.

                                          Click image for larger version  Name:	kelias_vilnius_utena_2.jpg Views:	215 Size:	70,6 kB ID:	2173779 Click image for larger version  Name:	image_148705.jpg Views:	211 Size:	875,1 kB ID:	2173780
                                          Šiuo atveju senieji kelkrascisiai buvo nukasti o kelio pilymas susiaurintas...sugedus furai ar autobusui kelias taps nebepravažiuojamas ir ilgam !!!!!!! o jei tai ivyks nakti ?????? Šaunuoliai !!!! Ypac tai smagu matyt kai kas dien kalbama apie kara, Vilniaus evakuacija...Atrodo kalbama vienas o daroma viskas priesingai, šaunuoliai Tarp kitko siaurinamas kelias Panevežys -Ryga E-67.....Ten situacija bus tokia pati kaip ir i Utena ...Tik va pagalvojau kaip idomu...i Baltarusijos puse keliu pralaidumas kažkodel dydinamas ( NEMENCINE, MINSKA) o atvirkščiai....jei reiketu evakuotis , atsiranda pasiaurinimai ...Na bet gal mes ruosiames pulti ????
                                          Paskutinis taisė KUBILISTANAS; Vakar, 21:36.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X