Viskas ok su tuo keliu atrodo, galėjo tik padaryti tris juostas ir keisti vidurinės eismo kryptį kas kelis kilometrus. Nežinau ar tokio lygio ir intensyvumo keliuose gerai palikti lenkimo rusišką ruletę. Bet čia jau kita tema - nemažai ką darome ne patogiau ir saugiau, o tiesiog pigiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
šlykštus tv3 reportažas, vietoj to kad pasidžiaugti, tokio projekto rezultatu, vis ieškoma problemų, keliamos hipotetinės situacijos, kad kažkas neprasilenks. tarsi kelkraščiais kažkas važinės, arba parkuos automobilius. juk jie labai platūs nereikalingi. o avarijos atveju apvažiuosime per priešpriešinę juostą.
- 10 patinka
Comment
-
Idealu būtų siauras 2+2 (3,5 m + 3,25 m juostos be kelkraščių) su 100 km/h greičiu ir vieno lygio turbožiedinėm sankryžomis.
Su 2+1 nemažai problemų turim: lenkimo (apvažiavimo iš kairės heh) kultūra, ženklinimo ribojimai kai nėra iš anksto informuojama apie juostos pabaigą, nekokybiškas krypčių ženklinimas su žemesnės reikšmės keliais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąšlykštus tv3 reportažas, vietoj to kad pasidžiaugti, tokio projekto rezultatu, vis ieškoma problemų, keliamos hipotetinės situacijos, kad kažkas neprasilenks. tarsi kelkraščiais kažkas važinės, arba parkuos automobilius. juk jie labai platūs nereikalingi. o avarijos atveju apvažiuosime per priešpriešinę juostą.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
O bandei važiuot šituo nešlykščiu keliu? Pigiausiu ir paprasčiausiu įmanomu būdu buvo nutiestas kelias.. Apart kelio dangos, kelio plotis yra šūdinas. Nesuprantu, kaip tokį projektą galima daryt 2024m.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąPrieš daugiau kaip 40 metų sovietiniai laikraščiai rašė ("Raudonoji vėliava" 1982 m.)
- 3 patinka
Comment
-
Nuoširdžiai nesuprantu tokio kiekio negatyvo ir pasipiktinimo rekonstruotu kelio ruožu. Mano nuomone visai patogiai padarytas kelias, atitvarai yra tokiu pačiu atstumu nuo važiuojamosios dalies kaip ir prieš keliolika metų rekonstruotoje atkarpoje, bet dėl jos niekas niekur neliejo tiek tulžies. Man vienintelis minusiukas tai dal kiek per daug ištisinių linijų ir pora ruožų per daug su 70 greičio ribojimu, bet šiaip visai neblogas kelias važiuoti. Eismo intensyvumo iki Utenos niekada nebuvo tiek, kad reikėtų didesnių parametrų kelio, nemanau, kad labai ir padaugės artimiausiais dešimtmečiais.
- 12 patinka
Comment
-
Sukeista priežastis ir pasekmė. Sakyčiau "todėl ir nepadaugės" to eismo, jei netiesiama kelio, kuris skatintų susiekimą ir gerintų pasiekiamumą, prisidedant prie regiono vystymo. Jei visus kelius tiesti tik pagal esamus skaičius - būtų netoleriagiška ir spręstų tik kosmetinius reikalus.
Ir taip, reiktų ir kitų susiekimo priemonių, tokių kaip gelenžinkelis, tankesnio tinklo, bet keliai yra bazinis dalykas, lanksčiausia priemonė ir didžiausio pasiekiamumo priemonė.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąSukeista priežastis ir pasekmė. Sakyčiau "todėl ir nepadaugės" to eismo, jei netiesiama kelio, kuris skatintų susiekimą ir gerintų pasiekiamumą, prisidedant prie regiono vystymo. Jei visus kelius tiesti tik pagal esamus skaičius - būtų netoleriagiška ir spręstų tik kosmetinius reikalus.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Marukas Rodyti pranešimąNuoširdžiai nesuprantu tokio kiekio negatyvo ir pasipiktinimo rekonstruotu kelio ruožu. Mano nuomone visai patogiai padarytas kelias, atitvarai yra tokiu pačiu atstumu nuo važiuojamosios dalies kaip ir prieš keliolika metų rekonstruotoje atkarpoje, bet dėl jos niekas niekur neliejo tiek tulžies. Man vienintelis minusiukas tai dal kiek per daug ištisinių linijų ir pora ruožų per daug su 70 greičio ribojimu, bet šiaip visai neblogas kelias važiuoti. Eismo intensyvumo iki Utenos niekada nebuvo tiek, kad reikėtų didesnių parametrų kelio, nemanau, kad labai ir padaugės artimiausiais dešimtmečiais.
Kai pravažiuoji kelią retkarčiais į niuansus daug dėmesio nekreipi... bet jei juo naudotis tenka kasdien, pradedi kitaip vertinti net ir tuos akivaizdžius "minusiukus". Gerai, kad dar Utena ne agrarinis kraštas su traktoriais ir kombainais.
- 2 patinka
Comment
-
Dar viena emocinė diskusija Raskite pirma ekonominę logiką tiesti greitkelius kelyje, kurio paros intensyvumas nesiekia net 5000 transporto priemonių. Tokie argumentai kaip "kad jau tiesė, tai reikėjo iškart 4 juostas tiesti" tai galimi nebent jei pvz sumažintume pensijas ir tuos pinigus panaudotume sklypams išpirkti, paildomoms juostom tiesti, bei paskui jas prižiūrėti. Nekalbant, kad dar Via Baltica ne visa 4urių juostų.
Rekonstruotas kelias atitinka tai kas yra Vokietijoje, Švedijoje ir netgi Lenkijoje - foto įprasto kelio Augustow - Warszawa kol dar nebuvo greitkelio
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąDar viena emocinė diskusija Raskite pirma ekonominę logiką tiesti greitkelius kelyje, kurio paros intensyvumas nesiekia net 5000 transporto priemonių. Tokie argumentai kaip "kad jau tiesė, tai reikėjo iškart 4 juostas tiesti" tai galimi nebent jei pvz sumažintume pensijas ir tuos pinigus panaudotume sklypams išpirkti, paildomoms juostom tiesti, bei paskui jas prižiūrėti. Nekalbant, kad dar Via Baltica ne visa 4urių juostų.
Rekonstruotas kelias atitinka tai kas yra Vokietijoje, Švedijoje ir netgi Lenkijoje - foto įprasto kelio Augustow - Warszawa kol dar nebuvo greitkelio
- 1 patinka
Comment
-
Sugadintas kelias ir tiek.
Kaip galima sukišti tiek pinigų ir vietoje 100 kmh (ką leidžia KET) padaryti ištisines ir 70 kmh.
PS
Visi tie intensyvumo skaičiavimai nevertina vasaros penktadienio ir sekmadienio. Kelias žmonėms turi tarnauti, o ne statistikai (kurią išlygina antradienis-ketvirtadienis).
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Nebuvote jūs Vokietijoje... ten ne 70 ir ne 90 kmh, o 100 kmh vienos juostos kelyje.
Ar vokiečiai tiesia papildomus autobanus, kad savaitgaliais (penktadieniais ir sekmadieniais) nuo Baltijos jūros kurortų tokių kaip Zingst ir pan. žmonės greičiau nusigautų iki artimiausių autobanų? Netiesa, nes supranta, kad per brangu būtų.
Sunku suprasti kai žmonėms geriau dardėti kratantis sena betonke, nei nauju idealiu keliu, kur saugumas gerokai didesnis nei buvo.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSugadintas kelias ir tiek.
Kaip galima sukišti tiek pinigų ir vietoje 100 kmh (ką leidžia KET) padaryti ištisines ir 70 kmh.
PS
Visi tie intensyvumo skaičiavimai nevertina vasaros penktadienio ir sekmadienio. Kelias žmonėms turi tarnauti, o ne statistikai (kurią išlygina antradienis-ketvirtadienis).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSugadintas kelias ir tiek.
Kaip galima sukišti tiek pinigų ir vietoje 100 kmh (ką leidžia KET) padaryti ištisines ir 70 kmh.
Ir ką reiškia sukišti tiek pinigų? Iš esmės padaryta elementari ekonomiška rekonstrukcija. Nestatant nei utopinių viadukų ar kažko kito, tiesiog padarant elementarų 1+1 kelią, tik su papildytais saugos elementais: aptvėrimu nuo gyvūnų, pralaidomis skirtomis gyvūnams pereiti iš vienos pusės į kitą ir viskas. T.y. padaryta tai, ko ten ir reikėjo.
Visi tie intensyvumo skaičiavimai nevertina vasaros penktadienio ir sekmadienio. Kelias žmonėms turi tarnauti, o ne statistikai (kurią išlygina antradienis-ketvirtadienis).
Gal būkime adekvatūs ir pradėkime realiai vertinti situaciją? Aš suprantu, kad jeigu važiuojama keliu tik tais trimis vasaros savatgaliais kai būna pikinis eismas, gali atrodyti jog eismas tikrai intensyvus, bet kai pravažiuoji eilinę savaitės dieną ne vasaros metu, 19:00, kai jau visi po darbų parvažiavę namo, bei prasilenki su tiek automobilių, kad užtenka net rankos pirštų suskaičiuoti, tada kažkaip realybė pradeda atrodyti šiek tiek realesnė
- 13 patinka
Comment
-
Kiek jūs kilometrų automagistralių norite? Šalyje kurioje tėra 2,5 milijono gyventojų? Mes stadiono niekaip negalime pasistatyti, o jūs magistralių norite į kiekvieną bažnytkaimį. Pataisykite kas jei smarkiai klystu, bet 1km magistralės berods kainuoja 3mln. Iki Utenos beveik 100km, tai kiek toks daiktas kainuotų... Iš kur pinigai, kai yra svarbesnių projektų kaip Via Baltica, Rail Baltica, gynyba ir pan?
- 7 patinka
Comment
Comment