Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Viskas ok su tuo keliu atrodo, galėjo tik padaryti tris juostas ir keisti vidurinės eismo kryptį kas kelis kilometrus. Nežinau ar tokio lygio ir intensyvumo keliuose gerai palikti lenkimo rusišką ruletę. Bet čia jau kita tema - nemažai ką darome ne patogiau ir saugiau, o tiesiog pigiau.

    Comment


      Tarp Molėtų ir Utenos pilnai pakanka 1+1. Už tą atkarpą net KK102 tarp Nemenčinės ir Pabradės turi gerokai didesni eismo intensyvumą.

      Comment


        šlykštus tv3 reportažas, vietoj to kad pasidžiaugti, tokio projekto rezultatu, vis ieškoma problemų, keliamos hipotetinės situacijos, kad kažkas neprasilenks. tarsi kelkraščiais kažkas važinės, arba parkuos automobilius. juk jie labai platūs nereikalingi. o avarijos atveju apvažiuosime per priešpriešinę juostą.

        Comment


          Idealu būtų siauras 2+2 (3,5 m + 3,25 m juostos be kelkraščių) su 100 km/h greičiu ir vieno lygio turbožiedinėm sankryžomis.
          Su 2+1 nemažai problemų turim: lenkimo (apvažiavimo iš kairės heh) kultūra, ženklinimo ribojimai kai nėra iš anksto informuojama apie juostos pabaigą, nekokybiškas krypčių ženklinimas su žemesnės reikšmės keliais.

          Comment


            Parašė Premier Rodyti pranešimą
            šlykštus tv3 reportažas, vietoj to kad pasidžiaugti, tokio projekto rezultatu, vis ieškoma problemų, keliamos hipotetinės situacijos, kad kažkas neprasilenks. tarsi kelkraščiais kažkas važinės, arba parkuos automobilius. juk jie labai platūs nereikalingi. o avarijos atveju apvažiuosime per priešpriešinę juostą.
            O bandei važiuot šituo nešlykščiu keliu? Pigiausiu ir paprasčiausiu įmanomu būdu buvo nutiestas kelias.. Apart kelio dangos, kelio plotis yra šūdinas. Nesuprantu, kaip tokį projektą galima daryt 2024m.

            Comment


              Prieš daugiau kaip 40 metų sovietiniai laikraščiai rašė ("Raudonoji vėliava" 1982 m.)

              Click image for larger version

Name:	1982 m..jpg
Views:	774
Size:	24,2 kB
ID:	2173006

              Comment


                Parašė MartynasT Rodyti pranešimą

                O bandei važiuot šituo nešlykščiu keliu? Pigiausiu ir paprasčiausiu įmanomu būdu buvo nutiestas kelias.. Apart kelio dangos, kelio plotis yra šūdinas. Nesuprantu, kaip tokį projektą galima daryt 2024m.
                Sakai atkarpai, kurios eismo intensyvumas nesiekia labiau apkrautų krašto kelių intensyvumo, reikia vos ne magistralinio kelio?

                Comment


                  Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                  Prieš daugiau kaip 40 metų sovietiniai laikraščiai rašė ("Raudonoji vėliava" 1982 m.)

                  Click image for larger version

Name:	1982 m..jpg
Views:	774
Size:	24,2 kB
ID:	2173006
                  Что-то пошло не так / etwas ist da schief gegangen / something went wrong there.

                  Comment


                    Nuoširdžiai nesuprantu tokio kiekio negatyvo ir pasipiktinimo rekonstruotu kelio ruožu. Mano nuomone visai patogiai padarytas kelias, atitvarai yra tokiu pačiu atstumu nuo važiuojamosios dalies kaip ir prieš keliolika metų rekonstruotoje atkarpoje, bet dėl jos niekas niekur neliejo tiek tulžies. Man vienintelis minusiukas tai dal kiek per daug ištisinių linijų ir pora ruožų per daug su 70 greičio ribojimu, bet šiaip visai neblogas kelias važiuoti. Eismo intensyvumo iki Utenos niekada nebuvo tiek, kad reikėtų didesnių parametrų kelio, nemanau, kad labai ir padaugės artimiausiais dešimtmečiais.

                    Comment


                      Sukeista priežastis ir pasekmė. Sakyčiau "todėl ir nepadaugės" to eismo, jei netiesiama kelio, kuris skatintų susiekimą ir gerintų pasiekiamumą, prisidedant prie regiono vystymo. Jei visus kelius tiesti tik pagal esamus skaičius - būtų netoleriagiška ir spręstų tik kosmetinius reikalus.

                      Ir taip, reiktų ir kitų susiekimo priemonių, tokių kaip gelenžinkelis, tankesnio tinklo, bet keliai yra bazinis dalykas, lanksčiausia priemonė ir didžiausio pasiekiamumo priemonė.

                      Comment


                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                        Sukeista priežastis ir pasekmė. Sakyčiau "todėl ir nepadaugės" to eismo, jei netiesiama kelio, kuris skatintų susiekimą ir gerintų pasiekiamumą, prisidedant prie regiono vystymo. Jei visus kelius tiesti tik pagal esamus skaičius - būtų netoleriagiška ir spręstų tik kosmetinius reikalus.
                        Galima pagalvoti, ten pastatė kažkokią dviračių gatvę, kuri dirbtinai riboja susisiekimą tarp Utenos ir Molėtų. Pastatė šiuolaikišką, patogų, saugų plentą, kuris bus tinkamas ir dvigubai išaugus eismo intensyvumui. Netoliaregiška būtų laidoti papildomus pinigus į tai, ko galbūt prireks po dešimtmečių.

                        Comment


                          Parašė Marukas Rodyti pranešimą
                          Nuoširdžiai nesuprantu tokio kiekio negatyvo ir pasipiktinimo rekonstruotu kelio ruožu. Mano nuomone visai patogiai padarytas kelias, atitvarai yra tokiu pačiu atstumu nuo važiuojamosios dalies kaip ir prieš keliolika metų rekonstruotoje atkarpoje, bet dėl jos niekas niekur neliejo tiek tulžies. Man vienintelis minusiukas tai dal kiek per daug ištisinių linijų ir pora ruožų per daug su 70 greičio ribojimu, bet šiaip visai neblogas kelias važiuoti. Eismo intensyvumo iki Utenos niekada nebuvo tiek, kad reikėtų didesnių parametrų kelio, nemanau, kad labai ir padaugės artimiausiais dešimtmečiais.
                          Pratęsiu lygiagrečią liniją... nesuprantu ko ten visi skundžiatės Vilniaus VT, taigi jau atnaujinti trūlai važinėja, visai patogu. Ir spalvos panašios. Minusiukas, kad dar ir puvėkų likę, dar ir retokai važiuoja. Bet juk visai gerai, juk tik keliskart metuose užsuku.
                          Kai pravažiuoji kelią retkarčiais į niuansus daug dėmesio nekreipi... bet jei juo naudotis tenka kasdien, pradedi kitaip vertinti net ir tuos akivaizdžius "minusiukus". Gerai, kad dar Utena ne agrarinis kraštas su traktoriais ir kombainais.

                          Comment


                            Dar viena emocinė diskusija Raskite pirma ekonominę logiką tiesti greitkelius kelyje, kurio paros intensyvumas nesiekia net 5000 transporto priemonių. Tokie argumentai kaip "kad jau tiesė, tai reikėjo iškart 4 juostas tiesti" tai galimi nebent jei pvz sumažintume pensijas ir tuos pinigus panaudotume sklypams išpirkti, paildomoms juostom tiesti, bei paskui jas prižiūrėti. Nekalbant, kad dar Via Baltica ne visa 4urių juostų.
                            Rekonstruotas kelias atitinka tai kas yra Vokietijoje, Švedijoje ir netgi Lenkijoje - foto įprasto kelio Augustow - Warszawa kol dar nebuvo greitkelio
                            Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241230_220102_Maps.jpg
Views:	375
Size:	227,0 kB
ID:	2173722

                            Comment


                              Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                              Dar viena emocinė diskusija Raskite pirma ekonominę logiką tiesti greitkelius kelyje, kurio paros intensyvumas nesiekia net 5000 transporto priemonių. Tokie argumentai kaip "kad jau tiesė, tai reikėjo iškart 4 juostas tiesti" tai galimi nebent jei pvz sumažintume pensijas ir tuos pinigus panaudotume sklypams išpirkti, paildomoms juostom tiesti, bei paskui jas prižiūrėti. Nekalbant, kad dar Via Baltica ne visa 4urių juostų.
                              Rekonstruotas kelias atitinka tai kas yra Vokietijoje, Švedijoje ir netgi Lenkijoje - foto įprasto kelio Augustow - Warszawa kol dar nebuvo greitkelio
                              Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241230_220102_Maps.jpg Views:	0 Size:	227,0 kB ID:	2173722
                              Nebuvote jūs Vokietijoje... ten ne 70 ir ne 90 kmh, o 100 kmh vienos juostos kelyje.

                              Comment


                                Sugadintas kelias ir tiek.

                                Kaip galima sukišti tiek pinigų ir vietoje 100 kmh (ką leidžia KET) padaryti ištisines ir 70 kmh.

                                PS

                                Visi tie intensyvumo skaičiavimai nevertina vasaros penktadienio ir sekmadienio. Kelias žmonėms turi tarnauti, o ne statistikai (kurią išlygina antradienis-ketvirtadienis).

                                Comment


                                  Jau minėjau, kad KK102 turi didesnį vidutinį intensyvumą tarp Nemenčinės ir Pabradės. Penktadienio/sekmadienio srautai ten irgi gerokai didesni. Galbūt ir ten reikėtų magistralės?

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                    Nebuvote jūs Vokietijoje... ten ne 70 ir ne 90 kmh, o 100 kmh vienos juostos kelyje.
                                    Buvęs ir vairavęs ne kartą ir ne autobanuose Aš ne apie greičio limitą, o apie kelių plotį, "kelkraščių nebuvimą" ir pan. argumentus.
                                    Ar vokiečiai tiesia papildomus autobanus, kad savaitgaliais (penktadieniais ir sekmadieniais) nuo Baltijos jūros kurortų tokių kaip Zingst ir pan. žmonės greičiau nusigautų iki artimiausių autobanų? Netiesa, nes supranta, kad per brangu būtų.
                                    Sunku suprasti kai žmonėms geriau dardėti kratantis sena betonke, nei nauju idealiu keliu, kur saugumas gerokai didesnis nei buvo.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Sugadintas kelias ir tiek.

                                      Kaip galima sukišti tiek pinigų ir vietoje 100 kmh (ką leidžia KET) padaryti ištisines ir 70 kmh.

                                      PS

                                      Visi tie intensyvumo skaičiavimai nevertina vasaros penktadienio ir sekmadienio. Kelias žmonėms turi tarnauti, o ne statistikai (kurią išlygina antradienis-ketvirtadienis).
                                      Pirma būtų gerai sužinot kaip skaičiuojami valstybinės reikšmės kelių intensyvumai

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Sugadintas kelias ir tiek.

                                        Kaip galima sukišti tiek pinigų ir vietoje 100 kmh (ką leidžia KET) padaryti ištisines ir 70 kmh.
                                        Lietuvoje KET 100 km/h greičio neleidžia. Turbūt tamsta painiojate su Vokietija.

                                        Ir ką reiškia sukišti tiek pinigų? Iš esmės padaryta elementari ekonomiška rekonstrukcija. Nestatant nei utopinių viadukų ar kažko kito, tiesiog padarant elementarų 1+1 kelią, tik su papildytais saugos elementais: aptvėrimu nuo gyvūnų, pralaidomis skirtomis gyvūnams pereiti iš vienos pusės į kitą ir viskas. T.y. padaryta tai, ko ten ir reikėjo.

                                        Visi tie intensyvumo skaičiavimai nevertina vasaros penktadienio ir sekmadienio. Kelias žmonėms turi tarnauti, o ne statistikai (kurią išlygina antradienis-ketvirtadienis).
                                        Kuri čia pasaulio šalis žarstosi pinigais į kairę/dešinę ir infrastruktūrą stato pagal pikinius duomenis? Nepastebėjau jog būtumėm atradę tiek naftos, kad galėtumėm pinigų nebeskaičiuoti. Kažkaip Norvegai lyg ir turi pinigų, bet ten nepastebėjau jog visi keliai būtų automagistralės.
                                        Gal būkime adekvatūs ir pradėkime realiai vertinti situaciją? Aš suprantu, kad jeigu važiuojama keliu tik tais trimis vasaros savatgaliais kai būna pikinis eismas, gali atrodyti jog eismas tikrai intensyvus, bet kai pravažiuoji eilinę savaitės dieną ne vasaros metu, 19:00, kai jau visi po darbų parvažiavę namo, bei prasilenki su tiek automobilių, kad užtenka net rankos pirštų suskaičiuoti, tada kažkaip realybė pradeda atrodyti šiek tiek realesnė

                                        Comment


                                          Kiek jūs kilometrų automagistralių norite? Šalyje kurioje tėra 2,5 milijono gyventojų? Mes stadiono niekaip negalime pasistatyti, o jūs magistralių norite į kiekvieną bažnytkaimį. Pataisykite kas jei smarkiai klystu, bet 1km magistralės berods kainuoja 3mln. Iki Utenos beveik 100km, tai kiek toks daiktas kainuotų... Iš kur pinigai, kai yra svarbesnių projektų kaip Via Baltica, Rail Baltica, gynyba ir pan?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X