Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip pavadinsi, taip nepagadinsi. Valdininkams norisi išpūsti savo rezultatus. Bet ir šiaip, kelio pagrindą juk naujai perklojo, yra nuotraukų šioje temoje. Tai nėra tiesiog perasfaltavimas. Jei kelio tuo pačiu nepraplatino, nereiškia, kad tai ne rekonstrukcija.

    Comment


      Dar toks klausimas, kadangi važiavau naktį, nieko nesimatė. Kažkaip nepastebėjau jokių išplatėjimų, atsimenu žadėjo 2+1 kelią, tai ir šito nebesugebėjo padaryt?

      Comment


        2+1 žadėjo nuo mazgo su 108 iki Dubingių sankryžos, ar kažkas tokio. Toliau, kur eismo nedaug, 1+1.

        Comment


          Visas likęs ruožas nuo Molėtų iki 108 kelio bus rekonstruotas į 2+1

          Comment


            Iš HISK Facebook paskyros dėl 2+1 rekonstrukcijos:

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Srauto ten aišku nėra, bet galėjo daugiau žiedų padaryti, lėtėjimo/greitėjimo juostų, ar lygiagrečiai einančių žvyrkėlių, kad nebūtų išsukimų į kiemus.
              Sankryžų tipai irgi reglamentuoti pagal susikertančių kelių kategorijas. Jeigu sankryžos su krašto ar rajoniniais keliais - gali būti ir žiedas. Jeigu tai sankryža su keliuku į kokią 20 žmonių gyvenvietę - nuovaža.
              Kitas dalykas, kad tai nėra automagistralė, todėl nuovažos į kiemus gali būti ir turi būti įrengiamos tokiuose keliuose. Kaip kitaip patekti į šalia esančius sklypus? O dėl lėtėjimo ir greitėjimo juostų dešiniesiems posūkiams, tai tokiems posūkiams lėtėjimo/greitėjimo juostos įrengiamos tik AM ir I kategorijoje, kur nėra X formos susikirtimo ir posūkio į kairę iš šalutinio kelio. Nes sankryžos su lėtėjimo juostomis yra nesaugios. Pristabdyti 90 km/h greičio kelyje nėra jokios problemos. Nebe zaporožiečiais važiuojame, kad ten stabdymo kelias būtų šimtametrinio ilgio.

              Kartais paskaičius čia kai kuriuos pasvarstymus ar pasiūlymus, susidaro įspūdis jog ten eismas vyksta nenutrūkstamu srautu, kad prisigalvojama brangių ir bereikalingų sprendinių. Kai realybėje, jei važiuoji ten ne +/- piko metu, tai atrodo jog kelias veda į niekur, nes eismo praktiškai išvis nėra.

              Comment


                Parašė bička Rodyti pranešimą
                Visas likęs ruožas nuo Molėtų iki 108 kelio bus rekonstruotas į 2+1
                Ačiū, dabar aiškiau, reiškia vis tik rimtesnė rekonstrukcija bus, galvojau, kad visas ruožas bus 1+1.
                Flickr

                Comment


                  Rekonstrukcija bus praktiškai tokia pati. Tik paklos platesnį asfalto sluoksnį ir viduryje sumontuos atitvarus. Daugiau skirtumų tarp 1+1 ir 2+1 iš esmės nėra. Pvz. sankryža ties Bijutiškiu išvis net nebus liečiama.

                  Comment


                    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                    Iš HISK Facebook paskyros dėl 2+1 rekonstrukcijos:
                    7 kilometrai... Varganokai.

                    Comment


                      Žiedas, spėju, bus ruožo pabaigoje sankryžoje su 5207 keliu? Ten tokia... Biški baisoka sankryža kirst A14 skersai. Kita vertus ten tikrai ne vienintelė pavojinga vieta. Tik kitur nelabai būna kirtimo, daugiau posūkiai į kairę.

                      Comment


                        Parašė liootas Rodyti pranešimą

                        7 kilometrai... Varganokai.
                        Dar 3 ruožų atskiri pirkimai vykdomi. Gal ir tas pats HISK kažkurį laimės, tai nebus taip "varganokai"

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                          Žiedas, spėju, bus ruožo pabaigoje sankryžoje su 5207 keliu? Ten tokia... Biški baisoka sankryža kirst A14 skersai. Kita vertus ten tikrai ne vienintelė pavojinga vieta. Tik kitur nelabai būna kirtimo, daugiau posūkiai į kairę.
                          Taip
                          Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Forumo automarozų būrelis liūdi. Kaip čia naujai sutvarkytu keliu nebus galima ramiai ant penkiolikos praskrist lenkiant vėžlius?
                            Užsidedi ir skrendi

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              Sankryžų tipai irgi reglamentuoti pagal susikertančių kelių kategorijas. Jeigu sankryžos su krašto ar rajoniniais keliais - gali būti ir žiedas. Jeigu tai sankryža su keliuku į kokią 20 žmonių gyvenvietę - nuovaža.
                              Kitas dalykas, kad tai nėra automagistralė, todėl nuovažos į kiemus gali būti ir turi būti įrengiamos tokiuose keliuose. Kaip kitaip patekti į šalia esančius sklypus? O dėl lėtėjimo ir greitėjimo juostų dešiniesiems posūkiams, tai tokiems posūkiams lėtėjimo/greitėjimo juostos įrengiamos tik AM ir I kategorijoje, kur nėra X formos susikirtimo ir posūkio į kairę iš šalutinio kelio. Nes sankryžos su lėtėjimo juostomis yra nesaugios. Pristabdyti 90 km/h greičio kelyje nėra jokios problemos. Nebe zaporožiečiais važiuojame, kad ten stabdymo kelias būtų šimtametrinio ilgio.

                              Kartais paskaičius čia kai kuriuos pasvarstymus ar pasiūlymus, susidaro įspūdis jog ten eismas vyksta nenutrūkstamu srautu, kad prisigalvojama brangių ir bereikalingų sprendinių. Kai realybėje, jei važiuoji ten ne +/- piko metu, tai atrodo jog kelias veda į niekur, nes eismo praktiškai išvis nėra.
                              Kad turi būti nuovažos į sklypus yra akivaizdu ir nemačiau kad būtų kur tuo abejojama. Problemos su jomis, kad yra nemažai vietų kelyje Utena-Vilnius kur nuvažiavimai į sklypus yra vienas šalia kito ir jų n. Kam taip daryti jei galima būtū palikti tik vieną nuvažiavimą, o sklypus pajungti žvyrkeliais prie to vieno nuvažiavimo?

                              Comment


                                Pabandysiu atsakyti bendru atveju, nors turbūt situacijų nagrinėjant individualiai gali būti skirtingų:
                                a) Nutiesti lygiagrečiai žvyrkelį kainuoja pinigus. Jungiamieji keliai pateisinami aukštos kategorijos, didelio eismo intensyvumo keliuose, kai šis nelabai papuola į tokį apibrėžimą.
                                b) Nutiesti lygiagrečiams keliams reikalingi žemės sklypai. Išpirkti sklypus, kad ten apjungti nuovažas, kuriomis per dieną pravažiuoja vienetai automobilių - didelė prabanga.

                                Kadangi pastoviai trūksta lėšų, tai sakyčiau geriau susitvarkyti kuo daugiau kelių paprastesniais sprendimais, nei daryti kažkokio aukšto lygio kelius, kur to nėra būtina. Net jeigu tai kokią 70km ilgio kelionę ir pralgins 2 minutėmis.

                                Comment


                                  Kad kuo mažiau pinigų reikia stengtis įdėti sutinku. Nenoriu šiuo kartu skirti tam daugiau laiko apsiribosiu greitu pvz pradedant nuo Vilniaus: greitai paėmiau pirmąjį užmatytą atvejį. Kam čia tiek išvažiavimų tiesiai kuomet matosi aplinkui alternatyvos kur atrodo galima pajungti ir lengvai tai padaryti?

                                  Taip pat - svarbus momentas - nemažai kur net nereikia nieko papildomai tiesti - tiesiog vieną galą atkirsti nuo plento, nes yra išvažiavimas į plentą pro kitą galą kaip matyti nuotraukose.

                                  Abejoju ir ar sklypus reikėtų išpirkinėti - reikia žiūrėti. O tuos kur reikėtų išpirkti, ar negalima vietoje pirkimo numatyti servitutus?

                                  Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	166,5 kB ID:	2165685
                                  Paskutinis taisė spekas; 2024.11.16, 17:55.

                                  Comment


                                    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	526
Size:	96,8 kB
ID:	2165692
                                    Paskutinis taisė spekas; 2024.11.16, 17:52.

                                    Comment


                                      Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	533
Size:	155,4 kB
ID:	2165691

                                      Comment


                                        Pirma pažymėta atkarpa jau rekonstruota seniau ir dabar ten niekas nebus daroma. Ten išvis tu nuovažų neturėtų būti, nes kitoje sklypų pusėje yra vietinės gatvės, per kurias ir turėtų būti organizuojamas privažiavimas, o ne kažkokiais papildomais jungiamaisiais keliais.
                                        Šiaip reikėtų žiūrėti projektą o ne tik žymėti ant ortofoto esamus šunkelius. Nes antroje foto šunkelis į mišką man rodos projekte neturėtų turėti nuovažos. O kur ten įvažiavimas į vieną sodybą, tai tiesti jungiamąjį kelią 150m dėl vienos sodybos - nelogiška ir neracionalu., kaip jau rašiau anksčiau.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Pirma pažymėta atkarpa jau rekonstruota seniau ir dabar ten niekas nebus daroma. Ten išvis tu nuovažų neturėtų būti, nes kitoje sklypų pusėje yra vietinės gatvės, per kurias ir turėtų būti organizuojamas privažiavimas, o ne kažkokiais papildomais jungiamaisiais keliais.
                                          Šiaip reikėtų žiūrėti projektą o ne tik žymėti ant ortofoto esamus šunkelius. Nes antroje foto šunkelis į mišką man rodos projekte neturėtų turėti nuovažos. O kur ten įvažiavimas į vieną sodybą, tai tiesti jungiamąjį kelią 150m dėl vienos sodybos - nelogiška ir neracionalu., kaip jau rašiau anksčiau.
                                          Tarp Nemenčinėlės ir pagr. Riešės šviesoforo tikrai galima būtų peržiūrėti ar reikalingos tiesioginės nuovažos į A14 ir net brangiai nekainuotų uždarymas. Liktų arba mažareikšmės nuovažos, arba kur geriau įrengti normalias greitėjimo ir lėtėjimo juostas. Sutvarkius pora probleminių vietų (Kalino šviesoforas ir Gulbinų stotelė be normalių perėjų), pavyktų greitį pakelti iki 110 km/h, apriboti traktorių eismą. Gautųsi ilgesnė 110 km/h 2x2 A14 atkarpa.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X