Kaip pavadinsi, taip nepagadinsi. Valdininkams norisi išpūsti savo rezultatus. Bet ir šiaip, kelio pagrindą juk naujai perklojo, yra nuotraukų šioje temoje. Tai nėra tiesiog perasfaltavimas. Jei kelio tuo pačiu nepraplatino, nereiškia, kad tai ne rekonstrukcija.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Srauto ten aišku nėra, bet galėjo daugiau žiedų padaryti, lėtėjimo/greitėjimo juostų, ar lygiagrečiai einančių žvyrkėlių, kad nebūtų išsukimų į kiemus.
Kitas dalykas, kad tai nėra automagistralė, todėl nuovažos į kiemus gali būti ir turi būti įrengiamos tokiuose keliuose. Kaip kitaip patekti į šalia esančius sklypus? O dėl lėtėjimo ir greitėjimo juostų dešiniesiems posūkiams, tai tokiems posūkiams lėtėjimo/greitėjimo juostos įrengiamos tik AM ir I kategorijoje, kur nėra X formos susikirtimo ir posūkio į kairę iš šalutinio kelio. Nes sankryžos su lėtėjimo juostomis yra nesaugios. Pristabdyti 90 km/h greičio kelyje nėra jokios problemos. Nebe zaporožiečiais važiuojame, kad ten stabdymo kelias būtų šimtametrinio ilgio.
Kartais paskaičius čia kai kuriuos pasvarstymus ar pasiūlymus, susidaro įspūdis jog ten eismas vyksta nenutrūkstamu srautu, kad prisigalvojama brangių ir bereikalingų sprendinių. Kai realybėje, jei važiuoji ten ne +/- piko metu, tai atrodo jog kelias veda į niekur, nes eismo praktiškai išvis nėra.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimąVisas likęs ruožas nuo Molėtų iki 108 kelio bus rekonstruotas į 2+1
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąIš HISK Facebook paskyros dėl 2+1 rekonstrukcijos:
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
7 kilometrai... Varganokai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąŽiedas, spėju, bus ruožo pabaigoje sankryžoje su 5207 keliu? Ten tokia... Biški baisoka sankryža kirst A14 skersai. Kita vertus ten tikrai ne vienintelė pavojinga vieta. Tik kitur nelabai būna kirtimo, daugiau posūkiai į kairę.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąForumo automarozų būrelis liūdi. Kaip čia naujai sutvarkytu keliu nebus galima ramiai ant penkiolikos praskrist lenkiant vėžlius?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Sankryžų tipai irgi reglamentuoti pagal susikertančių kelių kategorijas. Jeigu sankryžos su krašto ar rajoniniais keliais - gali būti ir žiedas. Jeigu tai sankryža su keliuku į kokią 20 žmonių gyvenvietę - nuovaža.
Kitas dalykas, kad tai nėra automagistralė, todėl nuovažos į kiemus gali būti ir turi būti įrengiamos tokiuose keliuose. Kaip kitaip patekti į šalia esančius sklypus? O dėl lėtėjimo ir greitėjimo juostų dešiniesiems posūkiams, tai tokiems posūkiams lėtėjimo/greitėjimo juostos įrengiamos tik AM ir I kategorijoje, kur nėra X formos susikirtimo ir posūkio į kairę iš šalutinio kelio. Nes sankryžos su lėtėjimo juostomis yra nesaugios. Pristabdyti 90 km/h greičio kelyje nėra jokios problemos. Nebe zaporožiečiais važiuojame, kad ten stabdymo kelias būtų šimtametrinio ilgio.
Kartais paskaičius čia kai kuriuos pasvarstymus ar pasiūlymus, susidaro įspūdis jog ten eismas vyksta nenutrūkstamu srautu, kad prisigalvojama brangių ir bereikalingų sprendinių. Kai realybėje, jei važiuoji ten ne +/- piko metu, tai atrodo jog kelias veda į niekur, nes eismo praktiškai išvis nėra.
- 2 patinka
Comment
-
Pabandysiu atsakyti bendru atveju, nors turbūt situacijų nagrinėjant individualiai gali būti skirtingų:
a) Nutiesti lygiagrečiai žvyrkelį kainuoja pinigus. Jungiamieji keliai pateisinami aukštos kategorijos, didelio eismo intensyvumo keliuose, kai šis nelabai papuola į tokį apibrėžimą.
b) Nutiesti lygiagrečiams keliams reikalingi žemės sklypai. Išpirkti sklypus, kad ten apjungti nuovažas, kuriomis per dieną pravažiuoja vienetai automobilių - didelė prabanga.
Kadangi pastoviai trūksta lėšų, tai sakyčiau geriau susitvarkyti kuo daugiau kelių paprastesniais sprendimais, nei daryti kažkokio aukšto lygio kelius, kur to nėra būtina. Net jeigu tai kokią 70km ilgio kelionę ir pralgins 2 minutėmis.
- 9 patinka
Comment
-
Kad kuo mažiau pinigų reikia stengtis įdėti sutinku. Nenoriu šiuo kartu skirti tam daugiau laiko apsiribosiu greitu pvz pradedant nuo Vilniaus: greitai paėmiau pirmąjį užmatytą atvejį. Kam čia tiek išvažiavimų tiesiai kuomet matosi aplinkui alternatyvos kur atrodo galima pajungti ir lengvai tai padaryti?
Taip pat - svarbus momentas - nemažai kur net nereikia nieko papildomai tiesti - tiesiog vieną galą atkirsti nuo plento, nes yra išvažiavimas į plentą pro kitą galą kaip matyti nuotraukose.
Abejoju ir ar sklypus reikėtų išpirkinėti - reikia žiūrėti. O tuos kur reikėtų išpirkti, ar negalima vietoje pirkimo numatyti servitutus?
Paskutinis taisė spekas; 2024.11.16, 17:55.
- 5 patinka
Comment
-
Pirma pažymėta atkarpa jau rekonstruota seniau ir dabar ten niekas nebus daroma. Ten išvis tu nuovažų neturėtų būti, nes kitoje sklypų pusėje yra vietinės gatvės, per kurias ir turėtų būti organizuojamas privažiavimas, o ne kažkokiais papildomais jungiamaisiais keliais.
Šiaip reikėtų žiūrėti projektą o ne tik žymėti ant ortofoto esamus šunkelius. Nes antroje foto šunkelis į mišką man rodos projekte neturėtų turėti nuovažos. O kur ten įvažiavimas į vieną sodybą, tai tiesti jungiamąjį kelią 150m dėl vienos sodybos - nelogiška ir neracionalu., kaip jau rašiau anksčiau.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPirma pažymėta atkarpa jau rekonstruota seniau ir dabar ten niekas nebus daroma. Ten išvis tu nuovažų neturėtų būti, nes kitoje sklypų pusėje yra vietinės gatvės, per kurias ir turėtų būti organizuojamas privažiavimas, o ne kažkokiais papildomais jungiamaisiais keliais.
Šiaip reikėtų žiūrėti projektą o ne tik žymėti ant ortofoto esamus šunkelius. Nes antroje foto šunkelis į mišką man rodos projekte neturėtų turėti nuovažos. O kur ten įvažiavimas į vieną sodybą, tai tiesti jungiamąjį kelią 150m dėl vienos sodybos - nelogiška ir neracionalu., kaip jau rašiau anksčiau.
- 1 patinka
Comment
Comment