Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Kaip matau, jokių nusukimų su letėjimo/greitėjimo juostom į kaimelius/miestelius nėra padaryta? Visur T formos įvažiavimai/išvažiavimai? Važiavau naktį neseniai, tai nieko nesimatė. Ir toliau visokie kaimo japai su šaranais paskutinę sekundę parodys posūkį į kalabybiškį ir X5 iš galo turės kalt ant stabdžių, kad spėtų sustabdyt. Dabar nauja eksfalto danga tikrai niekas nevažinės 90km/h, nebent bus ištisas sektorinis radaras iki Molėtų žiedo.
    Bus du vidutinio greičio ruožai, ištisai 30 km. Bent jau taip pirkimo dokumentuose mačiau.

    Comment


      Forumo automarozų būrelis liūdi. Kaip čia naujai sutvarkytu keliu nebus galima ramiai ant penkiolikos praskrist lenkiant vėžlius?

      Comment


        Tie pažįstami kiurie išbandė tą kelią tarp Molėtų ir Utenos jau yra nepatenkinti siaurais nesaugiais kelraščiais.

        Delfi.lt 2024.11.12
        Vairuotojas pasipiktino blogiausio šalies kelio remontu: kažkokia parodija
        Šių metų kovą pradėtas rekonstruoti betonu dengtas kelias Vilnius–Utena, kuris buvo tituluojamas blogiausiu šalies keliu, tačiau remonto darbai 30 km ruože nuo Molėtų iki Utenos tenkina ne visus. Vairuotojai skundžiasi nepalankiais inžineriniais sprendimais, o už remonto darbus atsakinga įmonė „Via Lietuva“ tikina, kad "eismas bus saugus". (...)

        Į portalą „Delfi“ kreipėsi skaitytojas, kuris sako tikėjęsis ne to – platus kelias tapo miesto gatve.
        Aš pats 20 metų jau dardu keliu Utena–Vilnius ir galvojau, kad suremontuos, nebereikės klausytis dardėjimo, bet kur tau. Valdžios išgirtasis, moderniausias kelias patapo siaura, stačia miesto gatvyte“, – nusivylimą lieja vairuotojas.
        Pasak jo, sunku pagalvoti, kaip reikės aplenkti ar prasilenkti su sniego valytuvais, kaip aplenkti sunkvežimius, nes kelyje atsidaro daug ištisinių linijų, kurias kristi draudžiama. Be to, sugedusios ir šalikelėje sustojusios transporto priemonės apvažiavimas irgi gali būti komplikuotas.

        „Jei sunkvežimis sustos keistis rato, tai užims pusę, jei ne daugiau, važiuojamosios juostos, tai kur saugumas? Kelkraščių nebeliko, seniau traktorius ramiai dardėdavo kelkraščiu ir nemaišydavo, dabar dardės važiuojamąja juosta, trukdydamas eismo dalyviams. Žinokite, tikrai pikta, investuojame dešimtis milijonų, o kelią padarom kažkokią parodiją“, – rašo vyras.
        Jis priduria, kad apima jausmas, jog kelius ir sankryžas projektuoja tie, kurie nekenčia transporto arba patys nėra vairavę.

        „Via Lietuva“ nurodo, kad kelkraščiai yra. Pagal jų pateiktą informaciją, remontuojamas Vilnius–Utena kelio ruožas nuo Molėtų iki Utenos yra dviejų eismo juostų – po vieną į vieną pusę. Važiuojamosios dalies plotis 7 m, vienos eismo juostos plotis – 3,5 m, kraštinių saugos juostų plotis – 1,00 m, kelkraščiai – 1,50 m pločio.

        https://www.delfi.lt/auto/vairuotojo...dija-120063381

        Comment


          Parašė spekas Rodyti pranešimą
          Tuo labiau, kad buvo pilna vietų kur vienkiemį tereikia atjungti nuo tiesioginio patekimo į greitkelį ir pajungti į netoli esantį žvyrkelį nutiesiant atkarpėlę žvyrkelio... Kodėl to nedaroma?..
          Todėl, kad čia tik kosmetinis remontas uždedant asfalto ant suskilusio betono, o ne normali rekonstrukcija, kaip pvz. Kaunas - Prienai ar ViaBaltica.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Todėl, kad čia tik kosmetinis remontas uždedant asfalto ant suskilusio betono, o ne normali rekonstrukcija, kaip pvz. Kaunas - Prienai ar ViaBaltica.
            Tai kaip tik šiuo atveju betonas buvo pašalintas.
            Vienok šioje atkarpoje srautas šiek tiek maženis nei iki Molėtų.
            Klausimas, kokie ten bus sprendiniai dalyje dar laukiančioje rekonstrukcijos? Juk anksčiau buvo kalbama net ir apie 2+2, 2+1 variantus.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Todėl, kad čia tik kosmetinis remontas uždedant asfalto ant suskilusio betono, o ne normali rekonstrukcija, kaip pvz. Kaunas - Prienai ar ViaBaltica.
              Atsiprašau, bet tamsta tai turit unikalų gebėjimą eit per visas temas iš eilės ir nu visiškus blėnius iš galvos rašyt.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Atsiprašau, bet tamsta tai turit unikalų gebėjimą eit per visas temas iš eilės ir nu visiškus blėnius iš galvos rašyt.
                Tikra kelio rekonstrukcija yra iki 108 kelio padaryta, o likusioje atkarpoje nebus lygiagrečių kelių, liks vieno lygio sankryžos, nevisur greitėjimo/lėtėjimo juostos ir pan., iš esmės tik asfalto perklojimas.

                Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.12, 14:24.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Tie pažįstami kiurie išbandė tą kelią tarp Molėtų ir Utenos jau yra nepatenkinti siaurais nesaugiais kelraščiais.
                  yra toks kelias Nr. 120:
                  120 – „Google“ žemėlapiai

                  Ten eismas vyksta 90 km/h+ greičiu, prasilenkia fūros, autobusai, sniego valytuvai, kombainai ir traktoriai 6 m pločio asfalto juostoje. Tuo tarpu vyriškos lyties vairuotoja Janina nesugeba prasilenkti 9 m aksfalte
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Ten eismas vyksta 90 km/h+ greičiu, prasilenkia fūros, autobusai, sniego valytuvai, kombainai ir traktoriai 6 m pločio asfalto juostoje. Tuo tarpu vyriškos lyties vairuotoja Janina nesugeba prasilenkti 9 m aksfalte
                    Kalba eina ne apie važiuojamąją dalį, o apie siaurus kelkraščius, prie kurių kai kur būna ir atitvarai.
                    Parašė bička Rodyti pranešimą
                    Molėtai - ruožo pabaiga!
                    Click image for larger version  Name:	20241027_114053.jpg Views:	325 Size:	776,9 kB ID:	2164099

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Kalba eina ne apie važiuojamąją dalį, o apie siaurus kelkraščius, prie kurių kai kur būna ir atitvarai.
                      Vairuotojai Janinai nukris ratai, jei vienu šonu nuvažiuos nuo eksvalto ir užvažiuos ant žole apaugusios kelkraščio dalies?
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        /\ Ne visi vien paspirtukais važinėja. Kartais sugenda ir kokie nors sunkvežimiai ar autobusai - tuomet teks išvažiuoti į priešingo eismo juostą. Cituotoje nuotraukoje nupaišyta ir ištisinė linija.

                        Beje, kur tie LAKD veikėjai įžūri 2,5 metrų pločio (1,0+1,5 m) kelkraštį?
                        kraštinių saugos juostų plotis – 1,00 m, kelkraščiai – 1,50 m pločio
                        https://www.delfi.lt/auto/vairuotojo...dija-120063381
                        Parašė bička Rodyti pranešimą
                        Ties Čiulėnais prasideda labiausiai baigta rekonstruojamo ruožo dalis.
                        Nuo čia, iki pat Molėtų jau ir kelio ženklinimas beveik baigtas ir šviesoforų nelikę.
                        Eismas vyksta abiem kryptimis.

                        Juodėnų-Toliejų sankryža ir dalis iš karto už jos.
                        Click image for larger version  Name:	20241027_113516.jpg Views:	340 Size:	1013,2 kB ID:	2164085
                        Click image for larger version  Name:	20241027_113624.jpg Views:	330 Size:	875,2 kB ID:	2164087
                        Dar kyla klausimų, kodėl tiesiame saugiame ruože su geru matomumu kelis šimtus metrų užpaišytos ištisinės juostos

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                          Vairuotojai Janinai nukris ratai, jei vienu šonu nuvažiuos nuo eksvalto ir užvažiuos ant žole apaugusios kelkraščio dalies?
                          Tiesos dėlei ten jau ant žolės nelabai išeis.
                          Aišku, didelės tragedijos nėra. Kituose keliuose padėtis panaši, gal tik eismas mažiau intensyvus.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            /\ Ne visi vien paspirtukais važinėja. Kartais sugenda ir kokie nors sunkvežimiai ar autobusai - tuomet teks išvažiuoti į priešingo eismo juostą. Cituotoje nuotraukoje nupaišyta ir ištisinė linija.
                            Ne visi vairuotojai atsilupėliai ar autistai - apvažiuos ir nuvažiuos.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              /\ Kiekvieną žioplumą ir apsileidimą taip galima pateisinti - "ne visi vairuotojai atsilupėliai".
                              Negi projektuotojams sunku buvo tuos metalinius atitvarus nukelti šiek tiek į šoną.

                              Comment


                                Pusė kelių Švedijoj tokie. Pvz.37 - Google Maps Gal tik trūksta šone P kišenių kurios leistų sustot atsitikus nelaimei.

                                Didžioji dalis vairuotojų dar pripratę stovėt kelkrašty su avariniu ir galvot, kad niekam netruko. Nors priežasties apart nusimyžimo nėra

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Tikra kelio rekonstrukcija yra iki 108 kelio padaryta, o likusioje atkarpoje nebus lygiagrečių kelių, liks vieno lygio sankryžos, nevisur greitėjimo/lėtėjimo juostos ir pan., iš esmės tik asfalto perklojimas.
                                  Kaip čia suprasti? Keliai renkonstruojami ar tiesiami pagal tam tikras kategorijas. Tai jeigu kelias ne AM ar I kategorijos, tau jau nebe rekonstrukcija? Kategorija parenkama pagal eismo intensyvumą. Nelabai aišku kas turėtų nutikti, kad VMPEI atkarpoje tarp Molėtų ir Utenos paaugtų tiek, jog ten neužtektų 1+1 kelio.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    /\ Kiekvieną žioplumą ir apsileidimą taip galima pateisinti - "ne visi vairuotojai atsilupėliai".
                                    Negi projektuotojams sunku buvo tuos metalinius atitvarus nukelti šiek tiek į šoną.
                                    Sakai, kad 9 m asvaldo ir metras žolės yra per mažai, kad tilptų 3 transporto priemonės (viena stovinti šalikelėj, o 2 važiuojančios? Reiktų atimti sveikatos pažymą leidžiančią turėti vairuotojo teises.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Kaip čia suprasti? Keliai renkonstruojami ar tiesiami pagal tam tikras kategorijas. Tai jeigu kelias ne AM ar I kategorijos, tau jau nebe rekonstrukcija? Kategorija parenkama pagal eismo intensyvumą. Nelabai aišku kas turėtų nutikti, kad VMPEI atkarpoje tarp Molėtų ir Utenos paaugtų tiek, jog ten neužtektų 1+1 kelio.
                                      Srauto ten aišku nėra, bet galėjo daugiau žiedų padaryti, lėtėjimo/greitėjimo juostų, ar lygiagrečiai einančių žvyrkėlių, kad nebūtų išsukimų į kiemus.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Tikra kelio rekonstrukcija yra iki 108 kelio padaryta, o likusioje atkarpoje nebus lygiagrečių kelių, liks vieno lygio sankryžos, nevisur greitėjimo/lėtėjimo juostos ir pan., iš esmės tik asfalto perklojimas.

                                        Taigi darė skaičiavimus ir studijas, suskaičiavo 4, 3, 2 juostas skirtingiems ruožams priklausomai nuo intensyvumo. Mano galva, greitkelis iš Molėtų į Uteną būtų neadekvatu.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                                          Taigi darė skaičiavimus ir studijas, suskaičiavo 4, 3, 2 juostas skirtingiems ruožams priklausomai nuo intensyvumo. Mano galva, greitkelis iš Molėtų į Uteną būtų neadekvatu.
                                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                                          Taigi darė skaičiavimus ir studijas, suskaičiavo 4, 3, 2 juostas skirtingiems ruožams priklausomai nuo intensyvumo. Mano galva, greitkelis iš Molėtų į Uteną būtų neadekvatu.
                                          Sutinku, kad nėra didelio srauto, tik gal nereiktų remonto vadinti mega projektu skambiais pavadinimais kaip rekonstrukcija.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X