Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Rekonstravus kelio atkarpas, įrengus naujus viadukus bei kitą infrastruktūrą leistinas greitis šiuose ruožuose būtų padidintas iki 100 km per valandą. Čia planuojamas dviejų juostų kelias, vietomis trijų juostų su salele."

    Įdomu čia klaida ar taip yra iš tiesų? Būtų pirmas variantas Lietuvoje kur ne keturių juostų kelyje greitis padidinamas virš 90 km/h.

    Comment


      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

      Įdomu čia klaida ar taip yra iš tiesų? Būtų pirmas variantas Lietuvoje kur ne keturių juostų kelyje greitis padidinamas virš 90 km/h.
      Turbūt klaida, nes pažiūrėjau pirkime įkeltus pirmos atkarpos nuo 21,5 km brėžinius, tai niekur nėra 100 km/h ribojimo. Yra tik ribojimai mažinantys greitį prieš sankryžas - 70 km/h. Taigi leistinas greitis bus 90.

      Tik dar kas labiausiai užkliuvo, tai projekto sprendinių kokybė eismo saugumo požiūriu. Nesinori čia sakyti nuomonės apie projektuotojus, ekspertus ir kt. vertinančius projektą, nes cenzūrinių žodžiū būtų mažai.

      Kaip jums toks variantas, kad apie kelio susiaurėjimą ir juostos pasibaigimą nėra jokios išankstinės informacijos, o vienintelis ženklas yra tik ten, kur juosta jau baigiasi? Toks kosmosas gali būti tik pas mus....
      Click image for larger version

Name:	ScS14.png
Views:	2111
Size:	187,5 kB
ID:	2145897

      Comment


        Ačiū už reportažą. Kaip suprantu, iki metų pabaigos atkarpa Molėtai-Utena turėtų būti visiškai suremontuota? O kokia situacija su Vilnius-Molėtai? Kiek maždaug procentaliai kelio suremontuota ir kiek dar vyksta darbai?

        Comment


          Parašė eigh Rodyti pranešimą
          Ačiū už reportažą. Kaip suprantu, iki metų pabaigos atkarpa Molėtai-Utena turėtų būti visiškai suremontuota? O kokia situacija su Vilnius-Molėtai? Kiek maždaug procentaliai kelio suremontuota ir kiek dar vyksta darbai?
          Vilnius - Molėtai rekonstruota iki 21,6 kilometro. Šiuo metu jokie darbai nevyksta.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Kaip jums toks variantas, kad apie kelio susiaurėjimą ir juostos pasibaigimą nėra jokios išankstinės informacijos, o vienintelis ženklas yra tik ten, kur juosta jau baigiasi? Toks kosmosas gali būti tik pas mus....
            Click image for larger version  Name:	ScS14.png Views:	57 Size:	187,5 kB ID:	2145897
            Panevėžio aplinkkelio brėžiniuose irgi atkreipiau dėmesį, kad neįspėja apie juostos pabaigą, bet paskui lyg sudėjo 400 m iki juostos pabaigos ženklus kai kur. Pagal vertikaliojo ženklinimo taisyklės tai nieko ir nerašo apie juostos pabaigos išankstinį ženklinimą. Iš bėdos galbūt sueitų įspėjamasis "kelio susiaurėjimas" ženklas, bet dėl 2+1 kelio kyla klausimas ar galima tokį ženklą dėt, kai pats kelias visu pločiu nesiaurėja, tiesiog užsibaigia kairioji juosta.

            Dėl Molėtų kelio, tai ta pati situacija. Siečiau, kad neatnaujintos taisyklės kaip ženklinti juostas 2+1 keliuose.
            Paskutinis taisė PoDV; 2024.08.12, 15:26.

            Comment


              Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
              Ieškoma, kas atnaujins 17,7 km kelio atkarpas tarp Vilniaus ir Molėtų
              A14 atkarpą Vilniaus rajone nuo 21,5 kilometre esančio viaduko, jungiančio kelius į Maišiagalą ir Nemenčinę – iki jo nuo Vilniaus pusės jau nutiestas naujas keturių juostų kelias – iki 39,2 kilometre esančios sankryžos, jungiančios kelius į Pociūnus ir Ličiūnus
              O tai atlikus tai jau būtų visas pilnai ar dar kažko truks?
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                O tai atlikus tai jau būtų visas pilnai ar dar kažko truks?
                Trūks dar dviejų atkarpėlių, kiek suprantu. Čia iki šios sankryžos 55.02383592260025, 25.344767978271136

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  O tai atlikus tai jau būtų visas pilnai ar dar kažko truks?
                  Dar liks nerekonstruota nuo 39,2 kilometro iki 64,3 kilometro.

                  Comment


                    Parašė bička Rodyti pranešimą

                    Dar liks nerekonstruota nuo 39,2 kilometro iki 64,3 kilometro.
                    Ar šita atkarpa nėra ir dabar asfaltas? Ten nebent perdarinėt į 2+1, bet gal geriau už tuos pinigus rimčiau perdaryt atkarpas kur ir taip reikia perdaryt dėl dangos.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Ar šita atkarpa nėra ir dabar asfaltas? Ten nebent perdarinėt į 2+1, bet gal geriau už tuos pinigus rimčiau perdaryt atkarpas kur ir taip reikia perdaryt dėl dangos.
                      Asfaltas yra tik maždaug dvylikoje kilometrų ruože (39-52km), kurį taip pat planuojama perdaryti į 2+1 ir tai jau daug kartų buvo minėta.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Ar šita atkarpa nėra ir dabar asfaltas? Ten nebent perdarinėt į 2+1, bet gal geriau už tuos pinigus rimčiau perdaryt atkarpas kur ir taip reikia perdaryt dėl dangos.
                        Tik dalis.
                        Čia mėgėjiškas žemėlapis su kilometražais nuo Nemenčinės sankryžos (iki kurios rekonstruotas kelias prieš kelis metus) iki Molėtų (nuo kur jau šiuo metu vyksta rekonstrukcija link Utenos):

                        Click image for larger version

Name:	Molėtų plentas.png
Views:	1901
Size:	132,8 kB
ID:	2146058

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Ar šita atkarpa nėra ir dabar asfaltas? Ten nebent perdarinėt į 2+1, bet gal geriau už tuos pinigus rimčiau perdaryt atkarpas kur ir taip reikia perdaryt dėl dangos.
                          Neprisimenu, ar ten betonas buvo išardytas? Ar klota ant jo?
                          Nes šiaip ir kitur betonas paasfaltuotas buvo

                          Comment


                            Ten buvo nufrezuotas geras betono sluoksnis, piltas smėlis, klota plėvelė, toliau nepamenu, o paskui asfaltas.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Nes šiaip ir kitur betonas paasfaltuotas buvo
                              Čia tokių "šposų" dar galima prie Europos geografinio centro pamatyti. Anuomet manyta, jog sugers dunksėjimą, o gavosi taip, jog jis padidėjo dar labiau, ypač nuvažinėjus tą ploną sluoksnį. Dar iki rekonstrukcijos taip buvo padaryta nuo posūkio į observatoriją iki Suginčių.


                              P.S realus įvykis, ką teko matyti prieš kelias savaites prie Susiedo ežero (dar nebuvo asfaltuotas ruožas) tai bevažiuojant tarpmiestiniam autobusui nukrito dugno apsauga, bet jei pagalvosit, jog kelionė baigėsi, nė velnio. Vairuotojas tą apsaugą tiesiog įsimetė į bagažo skyrių ir važiavo toliau
                              Paskutinis taisė KAROSA; 2024.08.13, 19:44.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Neprisimenu, ar ten betonas buvo išardytas? Ar klota ant jo?
                                Nes šiaip ir kitur betonas paasfaltuotas buvo
                                Kur buvo rekonstruota apie 12 km palei 2006, ten buvo sutrupintas betonas.

                                Comment


                                  Paskelbti konkursai dar dviejų kelio Vilnius-Utena atkarpų rekonstrukcijos darbams statybunaujienos
                                  „Via Lietuva“ paskelbė viešųjų pirkimų konkursus dar dviem kelio Vilnius-Utena atkarpoms, bendrai siekiančioms beveik 20 km, rekonstrukcijos darbams atlikti. Šiuo metu fiziniai rekonstrukcijos darbai šiame kelyje jau vyksta 30 km ruože nuo Molėtų iki Utenos bei 2 km atkarpoje Utenos mieste.
                                  Paskelbtų viešųjų konkursų rekonstrukcijos darbams atlikti kelio ruožo ilgis sudaro beveik 20 km, ši atkarpa prasideda nuo Nemenčinėlės iki Dasionių. Likusios neatnaujintos kelio atkarpos šiuo metu yra projektuojamos, bendrai jų ilgis siekia daugiau nei 25 km, jų projektavimo darbus žadama baigti dar šį rudenį. Šiuo metu intensyvūs rekonstrukcijos darbai jau vykdomi daugiau nei 32 km ilgio ruože nuo Molėtų iki Utenos bei pačiame Utenos mieste. Utenoje darbus ketinama baigti jau šį rugsėjį, nuo Molėtų iki Utenos – šių metų pabaigoje.
                                  „Šiandien „amžiaus statybomis“ praminto kelio rekonstrukcijos darbai intensyviai vykdomi. Atkarpa nuo Molėtų iki Utenos, pagal rekonstrukcijos darbų apimtis, bus greičiausiai įgyvendintas šalies kelių infrastruktūros projektas bent per paskutinį dešimtmetį. Likusios blogos būklės kelio atkarpos atnaujinimo planavimas taip pat sparčiai juda į priekį. Tinkamai ir nuosekliai sudėlioti darbų planavimo procesai padės užtikrinti, jog rekonstrukcijos darbai galėtų prasidėti dar ankstyvą kitų metų pavasarį“, – sako pranešime pacituotas „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
                                  Šiuo metu atnaujinamos atkarpos nuo Molėtų iki Utenos darbų vertė sudaro 61 mln. Eur su PVM, darbų Utenos mieste vertė – 7 mln. Eur su PVM. Likusio 42,8 kilometrų ilgio ruožo rekonstrukcijos darbų kaina bus aiški tik įgyvendinus ir pasibaigus viešųjų pirkimų procedūroms, tačiau vertinama, jog ji galėtų siekti daugiau nei 150 mln. Eur.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    "pagal rekonstrukcijos darbų apimtis, bus greičiausiai įgyvendintas šalies kelių infrastruktūros projektas bent per paskutinį dešimtmetį."


                                    Na jei neužplanuota, kokio nors viaduko "kosmetinio" remonto, tai didelė tikimybė, kad pavyks greit

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                      "pagal rekonstrukcijos darbų apimtis, bus greičiausiai įgyvendintas šalies kelių infrastruktūros projektas bent per paskutinį dešimtmetį."


                                      Na jei neužplanuota, kokio nors viaduko "kosmetinio" remonto, tai didelė tikimybė, kad pavyks greit
                                      Labai mažai yra tų viadukų A14 kelyje, nebent pralaidas papildomai tvarkys, bet jos lyg mažesnio dėmesio reikalauja, tai fingers crossed

                                      Comment


                                        Sugedusi fura... reik praleisti skubančias spec. tarnybas... kaip? Ar tik šitaip? Ar jau kažko imu nebesuprasti kelių rekonstrukcijose? Ar čia taip įtvirtinama KET taisyklė, jokiu būdu nekirsti ištisinės linijos?
                                        P.s. foto skolinta iš FB Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-09-04 104530.jpg Views:	0 Size:	42,5 kB ID:	2149827

                                        Comment


                                          Nepamirškim tų, kuriems kuras baigsis. Bus tokia pat katastrofa, kaip Kernavės gatvėje - ruoškitės, kol nevėlu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X