Parašė Sula
Rodyti pranešimą
2+2 bet kokių vieno lygio sankryžų nepristatysi. Greičiai didesni, saugumas mažesnis. Geriau jau tiesiog skirtingų lygių sankryžos. Gali būti gyvenvietėse ar ne toli gyvenviečių šviesoforai. Gal net geriau kokiei turbo žiedai, kur pėstiesiems numatyti perėjimą skirtingu lygiu.
2+1 patogiau nutiesti, galima vieno lygio sankryžas daryti tokias pat kaip ir 1+1 atveju.
A14 naujausia 2+2 atkarpa ir nėra greitkelis, o 110 km/h kelias su apribotu traktorių ir dviračių eismu, toks estiško 2+2 variantas Matyt galim pamatyt kokių standartų yra 2+2 "ne greitkelis". Dažni išvažiavimai, kelios vietos be kelkraščių, pati atkarpa labai trumpa ir nėra planų (panašu) ją pratęsti (nebent Vilniaus kryptimi, kuri irgi nebūtų ilga).
Greitkelis jau turėtų šiek tiek kitokį horizontalųjų ženklinimą (A5 link Marijampolės pavyzdys), tik juostos 25 cm siauresnės nei autostradoje. Visa kita jau turėtų būti panašu kaip autostradoje, gal tik atkarpos ilgis gali būti trumpesnis (kažkur kaip Radviliškis-Šiauliai). Pati atkarpa neturi tokios reikšmės kaip autostrada (tarp didžiųjų miestų, tarptautinės reikšmės, Uostas-Sostinė, Varšuva-Ryga, jungiamasis kelias ateityje sudarantis Vilnius-Ryga). Matyt turi būti atkarpa E tinklo kelyje (tiksliai nežinau šito), o A14 tokia nėra.
Kaip pavyzdys galimų būsimų greitkelių: Vilnius-Trakai (kelias E28), Klaipėda-Palanga (kelias E272). Trumpos atkarpos su standartais artimais autostradoms (130 km/h), tik su šiek tiek siauresnėm juostom ir 10 km/h mažesniu greičiu.
Comment