Nuo rytojaus uždaroma atkarpa. Šiaip įdomu jog bene šiai vienintelei atkarpai yra padorus aplinkkelis, na nebent dar vykstant remontui ties Suginčiais būtų galima aplenkti A14.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė KAROSA Rodyti pranešimąNuo rytojaus uždaroma atkarpa. Šiaip įdomu jog bene šiai vienintelei atkarpai yra padorus aplinkkelis, na nebent dar vykstant remontui ties Suginčiais būtų galima aplenkti A14.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė KAROSA Rodyti pranešimąNuo rytojaus uždaroma atkarpa.[Molėtai-Smėlinka].
Šiaip įdomu jog bene šiai vienintelei atkarpai yra padorus aplinkkelis, na nebent dar vykstant remontui ties Suginčiais būtų galima aplenkti A14.
Visoje LAKD komunikacijoje su nesibaigiančiais pažadais ir absurdiškais olimpiadą primenančias plakatais "Iki darbų pradžios (!) liko xx dienų", niekur nebuvo užsimenama apie numatomas apylankas, o pirkimo puslapyje nesimatė skelbimų apie alternatyvių kelių stiprinimą prieš A14 rekonstrukcijos pradžią.
Parašė kinderis Rodyti pranešimąBet va tarp Suginčių ir Verbiškių gabalas žvirkelio ir visas srautas eitų per Suginčius
Baisu pagalvoti, kas iš to žvyrkelio liks po intensyvaus eismo
Baisu pagalvoti, kokios apylankos bus, kaip prasidės rekonstrukcija tarp Riešės ir Molėtų ir kas liks iš KK172, ypač dabartinis silpnaiauisa ruožas tarp Paberžės ir Giedraičių ir kiek pakabų bus sulaužyta važiuojant per "gulinčius policininkus" Paberžės miestelyje
Perdaug nenukrypstant į palyginimus:
>> Geras pavyzdys 1. Kai latviai apie 2006 metus rekonstravo Via Balticos ruožą Iecava - Ķekava, buvo išasfaltuotas kelias Iecava -Vārpas- Baldone ir toliau keliu P89 Skaistkalne- Rīga. Iš to laikino keliuko po apkrovų nieko neliko, o kelią tarp Kekavos ir Balduonės teko remontuoti. Tačiau kelininkai galėjo ramiai dirbti, o eismas išvengė šviesoforų.
>> Geras pavyzdys 2.Apie 2008 - 2010 metus buvo pirmiau sutvarkyti kelias KK150 Šiauliai - Pakruojis ir KK 151 Pakruojis -Smlgiai, ir tik po to prasidėjo kelio A9 Šiauliai -Radviliškis rekonstrukcija į 4 juostų kelią
>> Blogas pavyzdys. A10 / E67 Panevėžys -Ryga dabartinė rekonstrukcija ties Pasvaliu, kur kildavo kilometriniai kamščiai. Alternatyvus kelias KK 191 Paliūniškis -Vabalninkas yra labai siauras ir aštriais nutrupėjusiais kraštais. Kas aplenkdamas rekonstruojamą ruožą ten pabandė važiuoti, daugiau to nebedaro. Apie kelio KK191 rekonstrukciją paskelbta tik 2023 m. gale - kai alternatyvus maršrutas jau nebeaktualus
Panašu, kad šiuo atveju A14 apylankų klausimą LAKD palieka saviveigai.Paskutinis taisė Romas; 2024.03.06, 18:45.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTarp Molėtų ir Utenos yra mažiau intensyvus eismas.
Baisu pagalvoti, kokios apylankos bus, kaip prasidės rekonstrukcija tarp Riešės ir Molėtų ir kai liks iš KK172, ypač dabartinis silpnaiauisa ruožas tarp Paberžės ir Giedraičių ir kiek pakabų bus sulaužyta važiuojant per "gulinčius policininkus" Paberžės miestelyje.
- 1 patinka
Comment
-
Istorinis momentas: pradėti blogiausio Lietuvoje kelio Vilnius-Utena rekonstrukcijos darbai
Šiandien magistralėje Vilnius-Utena pradėti atkarpos nuo Molėtų iki Utenos kapitalinio remonto darbai. Vienintelio šalyje iš cementbetonio plokščių sudaryto kelio atkarpos, siekiančios beveik 30 km, rekonstrukciją „Via Lietuva“ (anksčiau – LAKD) planuoja baigti dar šiais metais.
„Amžiaus statybomis“ praminto kelio rekonstrukcijos darbų nuo Molėtų iki Utenos sutartis Susisiekimo ministerijoje buvo pasirašyta vasario pradžioje. 30 km atkarpos nuo Molėtų iki Utenos darbų vertė sudaro 61 mln. Eur su PVM. Suplanuotus rekonstrukcijos darbus atliks „Via Lietuva“ skelbtą viešąjį konkursą laimėjusi akcinė bendrovė „HISK“.
Kelias Vilnius-Utena yra svarbi jungtis tarp šalies sostinės, Utenos ir kitų Šiaurės-Rytų regiono vietovių. Per parą šiuo keliu iš viso pravažiuoja netoli 9 tūkst. transporto priemonių.
Kelio nuo Molėtų iki Utenos rekonstrukcijos metu suplanuota kapitaliai sutvarkyti dvi eismo juostas, įrengti autobusų sustojimo aikšteles su paviljonais, pėsčiųjų takus ir modernų apšvietimą. Šioje kelio atkarpoje taip pat numatyta įrengti ir nuo gyvūnų migracijos apsaugančias tinklo tvoras bei horizontalius barjerus, kurie padėtų sumažinti eismo įvykių skaičių gyvūnų migracijos metu. Atsižvelgus į kelyje fiksuojamus transporto priemonių srautus, atlikus transporto srautų modeliavimą, kapitaliai remontuojamame ruože ties sankryžomis numatyta įrengti papildomas kairiojo posūkio juostas.
https://vialietuva.lt/naujienos/isto...ukcijos-darbai
https://www.facebook.com/LAKD.LT/posts/745920820975251Paskutinis taisė Kaid; 2024.03.07, 12:46.
- 6 patinka
Comment
-
Taigi švieži įspūdžiai (dovanokit, neturiu kokybiškų nuotraukų, bet pabandysiu maksimaliai nupasakoti kaip viskas atrodo dabar). Iškart nuo Utenos žiedo Molėtų link prasideda reguliuojamas šviesoforu ruožas, maždaug nuo vietos kur prasideda vidutinio greičio matavimas iki sankryžos į geležinkelio stotį. Kol kas tik šis ruožas reguliuojamas šviesoforu, tačiau yra paruošti dar bent keli ruožai, kur taip pat bus reguliavimas šviesoforu, tai ties Degulių kaimu link Pakalnių/Kvyklių sankryžos, ties posūkiu į Verbiškes iki sankryžos į Kuktiškes ir nuo posūkio į observatoriją iki Toliejų sankryžos.
Dabar pastatyti nusukti informaciniai ženklai, tačiau labai panašu, jog būtent artimiausiu metu imsis ir paminėtų ruožų, kadangi remontuojamas ruožas ne tik nuo Molėtų iki Smėlinkos (Radarų direkcija gana puikiai iškomunikavo, tik niekur nepamačiau informacijos ), bet ir prie Utenos. Utenos rajone kertami miškai palei kelią, čia turbūt kas nors pataisys, bet bus minėti praėjimai link autobusų stotelių ar dar kas nors.
Iš minusų, tai nėra jokių įspėjamųjų ženklų prieš ruožus, asmeniškai prieš Molėtus nuo Vilniaus pusės tikrai norėtųsi aiškesnės schemos, nes važiuoja ir sunkiasvorės transporto priemonės, tačiau schema atsiranda likus 200m iki žiedo, jog gerbiamieji, Uteną pasieksit trečiu išvažiavimu, o nuo Utenos pusės galima pravažiuoti tiesiai A14 kaip ir buvo pavaizduota schemoje. Šviesoforų "žalia banga" gana trumpa, apie 30 sekundžių, turint omeny, jog aplink zuja daug sunkiasvorių, tai pralaidumas dar mažėja, tai spūstys kuo toliau, tuo labiau didės. Bendrai paėmus, atrodo, jog eismo intensyvumas kritęs visame kelyje ir reikia manyti, jog srautas persimes link A2/A6 kelių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė kinderis Rodyti pranešimą
Bet va tarp Suginčių ir Verbiškių gabalas žvirkelio ir visas srautas eitų per Suginčius Baisu pagalvoti, kas iš to žvyrkelio liks po intensyvaus eismo
- 3 patinka
Comment
-
Čia kam bus aktualu, galit pasižiūrėt ruožus kur bus ribojimai (pridedu šaltinį https://eismoinfo.lt/#!/ ).Paskutinis taisė KAROSA; 2024.03.08, 10:07.
- 3 patinka
Comment
-
Per keletą žinių laidų vakar rodė, kaip rekonstrukcijos atidarymo renginyje ministras M.Skuodis nepataikė kūju į betono bloką, bet dabar tie kadrai iškarpyti
Video lrytas.lt
M. Skuodis viliasi, kad kelio Vilnius-Utena darbų neištiks stadiono likimas
https://www.youtube.com/watch?v=-uQ4zXvpMbM
Video 15min.lt 2024.03.07
Pradedamas remontuoti kelias Molėtai-Utena - vaizdai iš drono
https://www.15min.lt/video/filmuota-...i-utena-251140
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPer keletą žinių laidų vakar rodė, kaip rekonstrukcijos atidarymo renginyje ministras M.Skuodis nepataikė kūju į betono bloką, bet dabar tie kadrai iškarpyti
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSavo ministerijos puslapio PR gal ir iškarpė, bet tiktoke to padaryti jau nebegali, visa Lietuva pamatė.
Delfi.lt 2024.03.07
Startavo dalies kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija
https://www.delfi.lt/video/aktualijo...kcija-96061143
Comment
-
Atlikau ekpertizę ir situacijos vertinimą: viskas čia normaliai su Skuodžiu. Bandė taikyt į kamputį ir nuskelt. Va pirmame Romo "Lryto" video kitas proto bokštas taip daužė, kol plaktukas nelūžo... Įdomiau, kiek racionalu buvo giljotiną iš Amerikos siųstis. Dabar jau matom jos nebereikia... Įdomu ar į munusą nenuėjo vienai atkarpėlei plukdant.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąĮdomiau, kiek racionalu buvo giljotiną iš Amerikos siųstis. Dabar jau matom jos nebereikia... Įdomu ar į munusą nenuėjo vienai atkarpėlei plukdant.
Comment
-
Parašė KAROSA Rodyti pranešimąUžfiksuota: Molėtų plento remontui atvežė mirties instrumentą primenančią mašiną. Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...1xzSgeyguJTg6Y
Realių darbų prošvaistės♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
-
Molėtų rajone susidūrė Karalienės Mortos mokyklos vaikų autobusas ir sunkvežimis: sužeisti vaikai ir mokytojai
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual..._medium=copied
Paskutinė avarija remonto metu? Baikit, nemanau. O ir mokykla su valdžia kažkiek tai koreliuoja.
- 1 patinka
Comment
Comment