Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai daug kas taip, žinau, kad į Zarasus netgi važiuoja per Ukmergę, nors per Uteną gerokai arčiau. Yra dar Rokiškis, Kupiškis, netgi Anykščiai ir pan.
Ir kažkas dar į Zarasus važiuoja tokiu lanku pro Ukmergę? Nemaniau kad taip įmanoma.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Pro Ukmergę nėra toks jau juokingas atvejis jei +~10min, važiuoji ir A2 ir nusukęs tiesiai, patogiai ir nereikia laužyti pakabos ant Skuodžio pažadų:
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
-
Spėju, kad po rekonstrukcijos, srautas iš karto išaugs apie 20% ir bus gerokai didesnis nei LAKD skaičiavimai. Jei iš Vilniaus judu į Uteną, Zarasus ar pan., taip pat eilę metų renkuosi važiavimą per Ukmergę. Ir man keista, kad rekonstruojant plentą, iki Molėtų neplanuojama nei viena nauja dviejų lygių sankryža. Ties Molėtais jos turėtų būti bent dvi.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimąSpėju, kad po rekonstrukcijos, srautas iš karto išaugs apie 20% ir bus gerokai didesnis nei LAKD skaičiavimai. Jei iš Vilniaus judu į Uteną, Zarasus ar pan., taip pat eilę metų renkuosi važiavimą per Ukmergę. Ir man keista, kad rekonstruojant plentą, iki Molėtų neplanuojama nei viena nauja dviejų lygių sankryža. Ties Molėtais jos turėtų būti bent dvi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąTai pat pranešu, kad aš ir mano giminė jau n metų Utenos plentą iškeitėme į Ukmergės plentą iki meto kai bus rekonstruotas Vilnius Utena kelias.
Comment
-
Paskutinis taisė Arunasx; 2023.12.04, 20:46.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Trumpa santrauka dėl mano, o galbūt ir jūsų mylimo kelio, apie kurį kalbėjo Dėmesio centre, nors iš esmės nieko naujo nepasakė:
1. Danga prasta, tačiau matuoklių netrūksta.
2. Finansavimas yra skirtas tik vienai kelio daliai, nuo Utenos iki Molėtų. Kadangi ta dalis numatyta 1+1 tai labai lengva kol kas kalbėti, nes iš principo reikia tik rekonstruoti. Nuo Molėtų link Vilniaus užtikrinto finansavimo dar nėra, nors 2025 metai vėl buvo paminėti kaip pabaigos metai, tiesa, su šiokia tokia atsarga, jei bus skirti finansai.
Bet pasidžiaukime, juk Skuodis pasakė: "Skaidrumo bus daugiau".
- 3 patinka
Comment
-
Paskelbtas konkursas: Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 79,510 iki 93,726 km kapitalinis remontas, tik nelabai supratau pateikimo termino, paskelbta 2023-12-06 21:45, teikimas 2023-12-11 14:00. Tokio lygio konkursui pasiruošti 4 dienos? Nepamenu, gal prieš tai buvo rinkos konsultacija ir ten viską susidėliojo...
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...turnUrl=&b=PPO
Paskutinis taisė Robyla; 2023.12.07, 10:57.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą[...] tik nelabai supratau pateikimo termino, paskelbta 2023-12-06 21:45, teikimas 2023-12-11 14:00. Tokio lygio konkursui pasiruošti 4 dienos? Nepamenu, gal prieš tai buvo rinkos konsultacija ir ten viską susidėliojo...
- 3 patinka
Comment
-
Rytoj, sausio 31 d., Susisiekimo ministerijoje vyks spaudos konferencija.
Skuodis jau šiek tiek anksčiau yra minėjęs, kad greitu metu bus naujienų.
Tikiuosi, kad paskelbs apie ruožui nuo Molėtų iki Utenos pasirašytas kapitalinio remonto rangos sutartis,
https://lakd.lt/naujienos/kvietimas-...s-konferencija
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimąRytoj, sausio 31 d., Susisiekimo ministerijoje vyks spaudos konferencija.
Skuodis jau šiek tiek anksčiau yra minėjęs, kad greitu metu bus naujienų.
Tikiuosi, kad paskelbs apie ruožui nuo Molėtų iki Utenos pasirašytas kapitalinio remonto rangos sutartis,
https://lakd.lt/naujienos/kvietimas-...s-konferencija
- 7 patinka
Comment
-
Oficialu: kovo mėnesį bus pradėta atkarpos nuo Molėtų iki Utenos rekonstrukcija
Šiandien Susisiekimo ministerijoje buvo pasirašyta „amžiaus statybomis“ praminto kelio Vilnius-Utena rekonstravimo sutartis. Spaudos konferencijos metu pranešta, jog jau kovo mėnesį bus pradėti kelio atkarpos nuo Molėtų iki Utenos kapitalinio remonto darbai. Beveik 30 km ruožą planuojama sutvarkyti dar iki šių metų pabaigos.
Magistralinio kelio Vilnius–Utena atnaujinimas yra vienas iš šios Vyriausybės kelių infrastruktūros prioritetų. Lietuvos automobilių kelių direkcija nuosekliai siekė šio projekto įgyvendinimo – buvo parengti atkarpos nuo Molėtų iki Utenos techniniai darbo projektai, paskelbti viešojo pirkimo konkursai rangos darbams atlikti, o Vyriausybei šių metų biudžete skyrus tam finansavimą, kovo pradžioje bus pradėti ir fiziniai darbai.
Suremontavus kelią nuo Molėtų iki Utenos, jame bus kapitaliai sutvarkytos dvi eismo juostos, įrengtos autobusų sustojimo aikšteles su paviljonais, saugiam patekimui iki jų numatyti pėsčiųjų takai bei modernus apšvietimas. Siekiant mažinti eismo įvykių, susijusių su žvėrių migracija, skaičių, suplanuota įrengti tinklo tvoras bei horizontalius barjerus. Atsižvelgus į kelyje fiksuojamus transporto priemonių srautus, atlikus transporto srautų modeliavimą, kapitaliai remontuojamame ruože ties sankryžomis numatyta įrengti papildomas kairiojo posūkio juostas.
30 km atkarpos nuo Molėtų iki Utenos kapitalinio remonto darbams sudarytos dvi sutartys, kurių bendra vertė apie 61 mln. Eur su PVM. Darbų atlikimo sutartys pasirašytos su viešąjį konkursą laimėjusia AB ,,HISK‘‘.
Primename, kad 2023 m. spalio mėn. buvo pradėti darbai pirmame atnaujinamame šio magistralinio kelio ruože ties Utenos miestu. Čia darbus planuojama baigti šių metų III ketv.
Šiuo metu taip pat rengiami likusios beveik 43 km kelio Vilnius–Utena atkarpos nuo Riešės iki Molėtų rekonstravimo techniniai darbo projektai. Juos planuojama baigti iki šių metų II ketv. Pabaigus projektavimą, bus skelbiami viešojo pirkimo konkursai rekonstrukcijos darbams atlikti. Sėkmingai įvykdžius šias procedūras, darbai nuo Riešės iki Molėtų galėtų būti pradėti dar šiais metais.
Magistralinis kelias Vilnius–Utena – vienintelis kelias Lietuvoje su betono danga, statytas 1978-1985 m. Paskutiniai rangos darbai šiame kelyje vyko 2019–2021 m., kurių metu buvo rekonstruotas kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 km, jis buvo paplatintas nuo 2 iki 4 eismo juostų. Dar anksčiau, 2008-2009 m. vyko kelio ruožo ties Vilniaus miesto riba rekonstrukcija (nuo 10 iki 16 km) ir taip pat buvo praplatinta kelio dalis iki 4 eismo juostų.
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/of...ekonstrukcija/
- 5 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą„Nuo Riešės iki Molėtų“? Ar planuojama tvarkyti ir seniau rekonstruotą 2+2 atkarpą? Nebebetonkė jau kokius 10km už Riešės...
Comment
Comment