Va čia tai piaras dėl dviejų kilometrų . Ir kaip neužtikrintai LAKD kalba apie kitų dviejų ruožų rekonstrukciją. Būtų juokinga, jei nebūtų graudu.
nu taip, geriauisa kad nebūtų informuojama apie pradedamus ir planuojamus darbus. niekam neįdomu. tai tik pijaras...
ir išvis kam pradėjo tą gabaliuko rekonstrukciją, ir taip gerai buvo
nu taip, geriauisa kad nebūtų informuojama apie pradedamus ir planuojamus darbus. niekam neįdomu. tai tik pijaras...
ir išvis kam pradėjo tą gabaliuko rekonstrukciją, ir taip gerai buvo
siūlau paieškoti iki kada M.Skuodis žadėjo užbaigti A14 ir palyginti su realybe. O tada jau spręsti, ar 1,9km ką nors keičia lyginant su pažadais.
Va čia tai piaras dėl dviejų kilometrų .
Ir kaip neužtikrintai LAKD kalba apie kitų dviejų ruožų rekonstrukciją. Būtų juokinga, jei nebūtų graudu.
Ta 1,9 km atkarpa Utenoje dar gana kukliai pavadinta - tik "ilgai laukti realūs darbai"
Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė sutartį dėl magistralinio kelio Vilnius–Utena ruožo, esančio Utenos mieste, rekonstravimo darbų. Darbus kelio atkarpoje planuojama pradėti artimiausiu metu, baigti – kitų metų liepą.
„Utenos plente prasideda ilgai laukti realūs darbai: nepaisant daugybės buvusių iššūkių, čia startuoja pirmojo ruožo rekonstrukcija. Gera žinia ir ta, kad į pabaigą eina ruožo nuo Molėtų iki Utenos projektavimo darbai, tad artimiausiu metu šiam ruožus planuojama skelbti rangos darbų konkursą“, – pabrėžia Susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Tačuiau geriausiu atveju iki 2024 metų pradžios įvyks ruože Molėtai - Utena paskelbti du konkursai.
O kada bus pradėtas staytti ruožas nuo KK108 iki Molėtų, kol kas nėra aišku.
Aišku, kad 2024 metais kelias nebus baigtas.
A14 Vilnius–Utena 89,482 - 93,644 km yra 56 vietoje
A14 Vilnius–Utena 10,659 - 15,683 km yra 117 ir 128 vietoje
A14 Vilnius–Utena 39,228 - 51,540 km yra 257 vietoje
A14 Vilnius–Utena 21,320 - 21,600 km yra 371 vietoje
Per LRT Panoramą parodė Skuodžio 2021.06.21 pažadą A14 iki Molėtų iki 2024 metų ir iki Utenos iki 2025 metų.
Realiai didelis 0 , nes ir dabar daro Utenos viduje.
Per LRT Panoramą parodė Skuodžio 2021.06.21 pažadą A14 iki Molėtų iki 2024 metų ir iki Utenos iki 2025 metų.
Jau pasirodė ir šios dienos reportažas.
Iškyla abejonių dėl ministro pažadų 2024 m. baigti Molėtų-Utenos atkarpą, o 2025 metais - nuio Pikeliskių mazgo (su keliu KK108) ir Molėtų. Kad kažkurio momentų ministerija visą kelią žadėjo rekonstruoti iki 2024 metų, jau niekas neprisimena, išskyrus interneto archyvuose dulkantį "lukesčių raštą".
LRT Panorama 2023.11.12 Dėl finansavimo trūkumo nebeaišku, ar kelio Vilnius - Utena darbai bus baigti iki 2025-ųjų
Pradėta amžiaus statybomis vadinamo kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija. Tačiau paaiškėjo, kad rekonstruojami tik du kilometrai miesto ribose. Nors žadėta, kad kelias bus rekonstruotas iki 2025-ųjų, nebeaišku, ar tai pavyks padaryti, vėl nerandama finansavimo.
Man šiaip įdomu, ar Skuodis yra tiesiog durnas ir nesusigaudo ir dėl to šneka nesąmones? Ar viską jis susigaudo, bet šneka vaflius, vedinas kažkokios motyvacijos? Žurnalistai, aišku, nieko neraukia, nesupranta ir nekvestionuoja.
Man šiaip įdomu, ar Skuodis yra tiesiog durnas ir nesusigaudo ir dėl to šneka nesąmones? Ar viską jis susigaudo, bet šneka vaflius, vedinas kažkokios motyvacijos? Žurnalistai, aišku, nieko neraukia, nesupranta ir nekvestionuoja.
Nothing personal, kaip sakoma, bet Skuodis man asocijuojasi su kokios nors statistinės vokiečių mėsinės buhalteriu, nešinu odiniu portfeliu, toks Šolcas, tsakant, o ne susisiekimo ministras...
Jūs šiaip esat Skuodį gyvai matę? Kai prie konferencijų salės durų būriuojasi žmonės, Skuodis tarp jų visad aiškiai matomas, nes daugiau nei galva aukštesnis už statistinį biurokratą. Daugmaž taip: Kazlauskas Petrauskas Skuodis Skačkauskas Tarnauskas
Jūs šiaip esat Skuodį gyvai matę? Kai prie konferencijų salės durų būriuojasi žmonės, Skuodis tarp jų visad aiškiai matomas, nes daugiau nei galva aukštesnis už statistinį biurokratą. Daugmaž taip: Kazlauskas Petrauskas Skuodis Skačkauskas Tarnauskas
LAKD pasakė, iki kada baigs kelio Vilnius–Utena remontą
Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena, neretai vadinamo „betonke“, remonto darbai, esant pakankamam finansavimui ir sklandžioms pirkimo procedūroms, turėtų būti baigti 2025 metais, Eltą informavo Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD). Direkcija pažymi, kad ruožo tarp Molėtų ir Utenos darbai galėtų prasidėti jau pirmąjį kitų metų ketvirtį.
Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena, neretai vadinamo „betonke“, remonto darbai, esant pakankamam finansavimui ir sklandžioms pirkimo procedūroms, turėtų būti baigti 2025 metais
Tas terminas priklausys bent nuo dviejų sąlygų - finansavimo ir konkursų eigos.
2023 m. lapkritį pasirašyta tik viena sutartis dėl 1,9 km ruožo Utenoje; gal įvyko du konkursai tarp Utenos ir Molėtų (pasiūlymų pateikimas buvo iki lapkričio 17 d.).
O iki 2025 metų liko nedaug laiko.
Tas terminas priklausys bent nuo dviejų sąlygų.
2023 m. lapkritį pasirašyta tik viena sutartis dėl 1,9 km ir gal įvyko du konkursai tarp Utenos ir Molėtų.
O iki 2025 metų liko nedaug laiko.
Statyčiau totalizatoriuje drąsiai €10, kad 2026.01.01 dar nevažiuosime užbaigtu po rekonstrukcijos A14
Vyriausybės patikslintame 2024 metų biudžete, keliams numatyta papildomi 157mln. Eur. Iš jų 40mln. Eur. būtų skirta A14 keliui. Jei seimas pritars, o kelio remonto nuo Molėtų iki Utenos konkursai praeis sėkmingai, yra šansų 2025 metais turėti sutvarkytą bent jau tą ruožą. Kadangi 2024 metų spalio mėnesį bus nauji seimo rinkimai, daug vilčių, į likusio ruožo rekonstrukciją iki 2025 metų pabaigos, nepuoselėju.
Kaip čia taip, keliams nebuvo nebuvo pinigų, LRV patyčiomis užsiiminėjo, o dabar šast ir atsirado.
Na tai du pagrindiniai nauji šaltiniai. Padidintas kelių mokestis sunkiasvoriui transportui. Iš to papildomai planuojama surinkti keliasdešimt milijonų. Ir papildomai skolinamasi. Bendras deficitas, planuojama, padides 0,1 proc. Dar galbūt galima pridėti kažkiek iš perskiratytų dalykų. Kažko atsisakė, kažkur pridėjo.
Vilnius-Molėtai turėtų būti 2+2. 1+2 nebeturi prasmės, nes per daug plečiasi gyvenvietės šalia kelio ir per daug nusukimų. Reik jungiamųjų keliukų ir pan.
Kaip Skuodis išmetė rastus A14 projektus 2021 m. šiukšlių dėžėn, taip 2025 m. išmes naujas ministras (nebent liks Skuodis).
Comment