Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ketvirtadienį važiavau po ilgokos pertraukos - kažkurioj vietoj ant siūlės vos karterio nepramušiau, paskui mane važiuojanti auto mačiau suko kelkraštin, gal padangą prakirto.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
      Kadand Moletu plentu tenka jau daznai vazineti, norejau paklausti ar nebuvo jokiu kalbu/svarstymu, kad sitoje vietoje, vietoj sviesaforo butu ziedas? https://goo.gl/maps/vrB7peGaoxf96vrd9
      Planai dėl Riešės sankryžos buvo dar prieš 15 metų. Nuoroda neveikia, brėžinių dabar nesimato.

      VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
      SPRENDIMAS DĖL MAGISTRALINIO KELIO NR. A 14 VILNIUS – UTENA IR KRAŠTO KELIO NR. 5210 BENDORIAI – RIEŠĖ – KALINAS SANKRYŽOS (14,16 KM), ESANČIOS
      RIEŠĖS SEN., VILNIAUS R., REKONSTRUKCIJOS Į DVIEJŲ LYGIŲ SANKRYŽĄ SPECIALAUS PLANO PATVIRTINIMO

      2007 m. rugsėjo 21 d. Nr.T3-241
      Vadovaudamasi (...) ir apsvarsčiusi AB „Kelprojektas“ prašymą bei pateiktus dokumentus, Vilniaus rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a :
      1. Patvirtinti magistralinio kelio Nr. A 14 Vilnius – Utena ir krašto kelio Nr. 5210 Bendoriai – Riešė – Kalinas sankryžos (11,24 km), esančios Riešės sen., Vilniaus r., rekonstrukcijos į dviejų lygių sankryžą specialųjį planą."
      http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=3670
      Labai gaila, kad LAKD 2007-2008 metais atlikdama rekonstrukciją nuo miesto ribos iki Raudondvario sugebėjo pastatyti tik šviesoforą.

      Comment


        Greita mintis dėl minimos šviesoforinės sankryžos. Žiūrint į priekį, ar nebūtų geriau, jei yra poreikis, sankryžą naikinti ir palikti tik dešiniuosius posūkius, o šalia, šiauriau, statyti pvz viaduką?

        Viaduko prasmė:
        1. Aptarnautų aplinkines gyvenamasias teritorijas, kurios dar ir plėsis.
        2. Būtų integrali savotiško aplinkkelio dalis, kuris, žiūrint į vakarus, apeitų Riešę, o, žiūrint į pietus, aptarnautų Verkius ir būtų integrali dalis kelio, kuris kažkada turėtų įsijungti ir į Nemenčinės plentą.
        3. Būtų panaikintas dar vienas stabdis Utenos plente.

        (Kelio raudonos linijos braižytos beveik netyrinėjus situacijos - tik greitam idėjos vizualizavimui. Be abejo, jei galvoti apie tiesimą reikia detaliai vertinti kur ir kaip tiesti.)

        Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	276,7 kB ID:	1989214
        Paskutinis taisė spekas; 2022.09.03, 17:03.

        Comment


          Visada atsiranda gerų minčių, bet jos nužudomos dėl pinigų trūkumo.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Visada atsiranda gerų minčių, bet jos nužudomos dėl pinigų trūkumo.
            Kartais pakanka analizės ir iš "gerų minčių" lieka tik "mintys".
            Jei neklystu panaši idėja šiame forume jau buvo diskutuota prieš keletą metų.

            Comment


              Tikiuosi čia, maximum, bus tik dešinieji posūkiai?..

              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1125
Size:	192,1 kB
ID:	1989244

              Comment


                Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                Kartais pakanka analizės ir iš "gerų minčių" lieka tik "mintys".
                Jei neklystu panaši idėja šiame forume jau buvo diskutuota prieš keletą metų.
                Bet žiūrint į ateitį, juk gyvenvietės turėtų plėstis ir gan stipriai, ypač rytinėje dalyje nuo plento. Kaip ir ar yra planuojamas gatvių tinklas toms teritorijoms aptarnauti? Nes dabar susidaro įspūdis, kad bus eilinis ,,pažiūrėsime kas bus kai bus problema''. Nebent Utenos plento ruožą nuo Mokslininkų-GV sankryžos iki artimiausio viaduko planuojama paversti į šviesoforinių sankryžynų mišką ir niekas tame nemato problemos?..

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Tikiuosi čia, maximum, bus tik dešinieji posūkiai?..
                  Baltų prospektas?

                  Comment


                    Atrodo, kad gatvių tinklo schema rengta kokiais 200X m. Gal taip ir yra?

                    Realybėje ten reikia palei Molėtų pl. jungiamojo kelio, o išėjimas į Molėtų pl. tik pro esamus šviesoforus (kurios pačios idealiu atveju turėtų būti deimantinės sankryžos kaip 108/A14 sankryža, bet jau tiek to...)

                    Comment


                      Nesuprantama, kodėl dėl šalia esančių teritorijų plėtros turėtų kilti problemų.
                      Juk nutiesti jungiamuosius kelius šalia A14 nėra raketų mokslas

                      Gal Kelių direkciijoije sędi ne tokie maušai, kurie Vilniaus Ukmergės gatveje vietoj jungiamųjų gatvių pristatė šviesoforų su n+k fazių peir keikvienos parduotuvės

                      Comment


                        Seniai, dar kai buvo tiesiamas 2+2 buvau Kelių direkcijos klausęs kodėl paprastas 2+2, o ne greitkelis? Atsakymas buvo - per brangu išpirkti žemę greitkeliui.
                        įtariu tas pats atsakymas tinka ir dėl jungiamųjų kelių

                        Comment


                          Įdomu, ar kas nors vyksta 93,65 iki 95,6 atkarpoje šalia Utenos, kurią šiemet žadėta pradėti rekonstruoti.
                          Kažkaip cvpp.lt nepavyko surasti šiemeta paskelbtų konkursų. Jau ir ruduo prasidėjo
                          Negi net 2 km atkarpa yra per didelis megaprojektas neįgalumo rekordus mušančioms Kelių direkcijai ir Susuiekimo ministerijai

                          2022.03.29
                          Šiemet bus tęsiama magistralinio kelio Vilnius-Utena rekonstrukcija – bus atnaujinamas jo ruožas tarp Utenos ir Šilinės miško, pranešė Susisiekimo ministerija.
                          Pirmieji rangos darbai šiemet prasidės Utenos miesto ribose, ruože nuo 93,65 iki 95,6 kilometro. Likusi 74 kilometrų kelio dalis bus rekonstruojama padalinus jį į keturis ruožus nuo Vilniaus link Molėtų – šiemet ketinama pradėti jų projektavimo konkursus.

                          https://madeinvilnius.lt/transportas...ekonstrukcija/
                          2022.06.21
                          Pradedama rengtis kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai
                          Šio kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus susisiekimo ministras Marius Skuodis šiandien pristatė Utenoje vykusiame susitikime su šio regiono savivaldybių atstovais ir visuomene. (..._
                          Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ virtusi betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija taptų realybe. Turime aiškų planą ir numatytus rekonstravimo darbų etapus, kurie užtikrins viso šio magistralinio kelio atnaujinimą iki 2025 m. pabaigos

                          https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=87520699

                          Comment


                            Turbūt kad nieko. LAKD labai mėgsta sudarinėti prioritetinius sąrašus savo darbų, bet galiausiai jų nesilaiko arbo iš viso neįgyvendina. Taip buvo su neapšviestomis pėsčiųjų perėjomis kai skambiai buvo paskelbta apie jų apšvietimo įrengimą kelių metų bėgyje, bet taip dauguma ir nesulaukė modernizavimo, galiausiais prioritetinis sąrašas iš viso dingo iš jų puslapio.

                            Kiti prioritetiniai sąrašai turbūt irgi tiesiog šiaip sau buvo sukurti, nes nėra įgyvendinami darbai pagal sąrašą. Bandžiau rašyti ir klausti LAKD dėl to, bet jie labai sėkmingai sugeba tiesiog ignoruoti.

                            ​​​​

                            ​​​

                            Comment


                              Vis dėlto kažkas juda, nors šiais metais atliekamų darbų natūroje dar nesimatys
                              Pasklebtas prikimas A14 projektavimui tarp sankryžos su 108 keliu Maišiagala - Nemenčinė ir Visalaukės, kur prasideda apie 2008 metus asfaltuotas ruožas nuo Vilniaus - Molėtų rajonų ribos iki Kazokų.

                              Magistralinio kelio A14 Vilinus-Utena ruožo nuo 21,5 iki 39,207 km rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
                              I dalis. Magistralinio kelio A14 ruožo nuo 21,50 iki 28,40 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
                              II dalis. Magistralinio kelio A14 ruožo nuo 28,40 iki 39,207 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra

                              Reikės pažiūrėti, kokios numatomos kelio charakteristikos.

                              Comment


                                Dar vienas projektavimo pirkimas - nuo Visalaukės iki Molėtų prieigų
                                Magistralinio kelio A14 Vilius-Utena ruožo nuo 39,207 iki 64,332 km rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
                                I dalis. Magistralinio kelio A14 ruožo nuo 39,207 iki 51,55 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai-Miežoniai-Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto TDP ir PVP (esamas geros būklės kelias nuo Vislaukės iki Kazokų)
                                II dalis. Magistralinio kelio A14 ruožo nuo 51,55 iki 59,00 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra (nuo Kazokų iki nuokalnės prieš Bebrusų ežerą)
                                III dalis. Magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 59,00 iki 64,332 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra (nuokalnės prieš Bebrusų ežerą iki Molėtų sankryžos))
                                Dokumentai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...turnUrl=&b=PPO
                                Paskutinis taisė Romas; 2022.09.26, 18:30.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Įdomu, ar kas nors vyksta 93,65 iki 95,6 atkarpoje šalia Utenos, kurią šiemet žadėta pradėti rekonstruoti.
                                  Kažkaip cvpp.lt nepavyko surasti šiemeta paskelbtų konkursų. Jau ir ruduo prasidėjo
                                  Negi net 2 km atkarpa yra per didelis megaprojektas neįgalumo rekordus mušančioms Kelių direkcijai ir Susuiekimo ministerijai

                                  2022.03.29


                                  2022.06.21
                                  Pradedama rengtis kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai
                                  Jokiais darbais tam ruože net nekvepia.

                                  Comment


                                    Parašė kinderis Rodyti pranešimą
                                    Jokiais darbais tam ruože net nekvepia.
                                    Taigi net kelis kartus pakartojo, kad darbai 2 km ruože prie Utenos bus jau šiemet.

                                    Comment


                                      Pirkimo dokumentuose yra 1.10 priedas 2016 m. Galimybių studija, kurioje nagrinėtos 4 alternatyvos (alternatyvos Nr.2, 3 ir 4 skiriasi nežymiai)








                                      Neaiškus jos dabartinis statusas

                                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=661810&LID=7756421

                                      Comment


                                        Naujoje techninėje specifikacijoje 21,500 - 39,207 km kalba apie I alternatyvą - 3 juostų kelią (numeracija yra pagal 2022 m. priešprojektinius sprendinius)

                                        TECHNINĖ SPECIFIKACIJA
                                        Magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 21,500 iki 39,207 km rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra

                                        I dalis. Kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 28,40 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
                                        II dalis. Kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 28,40 iki 39,207 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
                                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2&AllowPrint=1
                                        4. BENDRIEJI REIKALAVIMAI PASLAUGOS TEIKĖJUI
                                        4.1 Techninio darbo projekto sprendinius rengti atsižvelgiant į „Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 39,20 km rekonstravimo priešprojektinių sprendinių“ alternatyvų etapo projektinę dokumentaciją (pridedama), vadovaujantis pasirinktos (2022-08-02 VĮ Kelių direkcija rengiamų kelių ir kelio statinių projektų koordinavimo komisijos posėdžio protokolas Nr. PKK-151) I-osios alternatyvos I-ojo etapo sprendiniais, suprojektuoti 3 eismo juostų kelią;
                                        4.2 Techninio darbo projekto sprendinius rengti įvertinant ir užtikrinant pasirinktos I-osios kelio rekonstravimo alternatyvos II-ojo etapo įgyvendinimo galimybes, užtikrinti techninį perspektyvinių jungiamųjų kelių prijungimą ir įgyvendinimą;
                                        4.3 Projektuojamo ruožo pradžią sklandžiai sujungti su „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 20,84 iki 21,50 km rekonstravimo techninio darbo projekto sprendiniais;
                                        4.4 Rengiamų projektų, ruožų nuo 21,50 iki 28,40 km ir nuo 28,40 iki 39,207 km sprendiniai turi būti suderinti tarpusavyje ir su rengiamo „Magistralinio kelio A14 ruožo nuo 21,500 iki 28,400 km rekonstravimo techninio darbo projekto“ sprendiniais ir su „Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 39,207 iki 51,55 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai–Miežoniai–Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto techninio darbo projekto“ sprendiniais.
                                        Naujoje techninėje specifikacijoje 39,207 iki 64,332 km irgi kalbama apie I alternatyvą - 3 juostų kelią
                                        TECHNINĖ SPECIFIKACIJA
                                        Magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 39,207 iki 64,332 km rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
                                        I dalis. Kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 39,207 iki 51,55 km rekonstravimo ir kelio nr. 2809 Giedraičiai–Miežoniai–Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
                                        II dalis. Kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 51,55 iki 59,00 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
                                        III dalis. Kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 59,00 iki 64,332 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
                                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2&AllowPrint=1

                                        4. BENDRIEJI REIKALAVIMAI PASLAUGOS TEIKĖJUI
                                        4.1 Užtikrinant homogenišką kelio ruožų plėtrą, techninio darbo projekto sprendinius rengti atsižvelgiant į rengiamo „Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 39,207 km rekonstravimo techninio darbo projekto sprendinius, „Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 64,332 iki 79,510 km kapitalinio remonto techninio darbo projekto sprendinius, taip pat atsižvelgiant į „Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 39,20 km rekonstravimo priešprojektinių sprendinių“ alternatyvų etapo projektinę dokumentaciją (pridedama) bei pasirinktos (2022-08-02 VĮ Kelių direkcija rengiamų kelių ir kelio statinių projektų koordinavimo komisijos posėdžio protokolas Nr. PKK-151) I-osios alternatyvos I-ojo etapo sprendinius.
                                        4.2. techninio darbo projekto sprendinius rengti įvertinant perspektyvinių jungiamųjų kelių įrengimo galimybes;
                                        4.3 projektuojamų ruožų pradžią sklandžiai sujungti su rengiamo „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 28,40 iki 39,207 km rekonstravimo techninio darbo projekto sprendiniais, taip pat su „Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 64,332 iki 79,510 km kapitalinio remonto techninio darbo projekto sprendiniais; (...)

                                        Comment


                                          A14 priešprojektiniai pasiūlymai (2022.05) su alternatyvomis


                                          Esama padėtis


                                          Buvo kultūrinis šokas sužinojus, kad ¨½ autoįvykių įvyksta ne dėl pavojingo lenkimo ar susidūrimų prišprėšiais, o dėl susidūrimų su žvėrimis

                                          Kilo lūkesčiai, kad bus naudojami "novatoriški sprendimai", bet paskaičius tai iliuzijos išsisklaidė
                                          - Novatoriškumas pasireikš neprojektuoajnt nė vienos naujos dviejų lygių sankryžos (neskaitant Rudokų viaduko 44 km rekonstrukcijos) .
                                          - Kitas novatoriškumas bus numatant 2+1 kelią ir galimai sumušant A17 Panevėžio aplinkkelyje pasiektą metalinių atitvarų rekordą


                                          Šiek tiek apie žemės išpirkimą. Turėsime erzacinį greitkelį 2+1 ir bet kokiam krustelėjimui vis tiek reikės išpirkti žemę.
                                          Čia kaip tame Čerčilio pasakyme apie Čemberleną, karą ir gėdą (Jei pasirinksi gėdą, tam kad išvengtum karo, tai turėsi ir gėdą ir karą).
                                          Nėra kalbama apie tai kad būtų numatyti mazgai , kad būtų statomi viadukai su perspektyva iki 2+2 juostų.normalaus greitkelio. To atseit nereikės, nes visur numaotmso vieno lygio sankryžos.
                                          Negi nepasimokyta iš Panevėžio aplinkkelio klaidų - dar prieš pradedant statyti tas kelias neatitiko srautų su savo 2+1 juostų skaičiuomi.

                                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2&AllowPrint=1
                                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2&AllowPrint=1

                                          Comment

                                          Working...
                                          X